quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ergens op de UEFA site volgens mij
Thanks, stom dat ik dat zelf niet bedachtquote:
Geeft niet, er worden wel vaker stomme dingen gezegd hierquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
Thanks, stom dat ik dat zelf niet bedacht.
Niet alleen hier, het forum staat er vol mee.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Geeft niet, er worden wel vaker stomme dingen gezegd hier
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:04 schreef Heeinz het volgende:
Wat zeiden ze over Feyenoord? Niet gehoord
'Als ... zijnde' is dubbelopquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik hoop op Brugge of Dnjepr , Torino en Besiktas moet je niet willen als Ajax zijnde
Ik lees juist dat we Torino wel en Dnjepr niet moeten hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik hoop op Brugge of Dnjepr , Torino en Besiktas moet je niet willen als Ajax zijnde
Naar Djneper denk ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat naar het oostblok, dat voel ik aan mijn glas water.
Jij zat er gisteren ook helemaal naast met je 'alleen Feyenoord gaat door'.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat naar het oostblok, dat voel ik aan mijn glas water.
Ook Nostradamus maakt fouten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij zat er gisteren ook helemaal naast met je 'alleen Feyenoord gaat door'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |