Tijden zeggen niets. Het lijkt er in ieder geval op de Mercedes nog wel steeds een voorsprong heeft, maar de vraag is hoe groot die is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:23 schreef franklop het volgende:
Mercedes nog steeds lekker op de mediums, Vettel is nauwelijks sneller op de softs
helaas te groot, wordt een zwaar seizoenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tijden zeggen niets. Het lijkt er in ieder geval op de Mercedes nog wel steeds een voorsprong heeft, maar de vraag is hoe groot die is.
Tijden zeggen niets maar tijden zeggen dat Mercedes een flinke voorsprong heeft.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tijden zeggen niets. Het lijkt er in ieder geval op de Mercedes nog wel steeds een voorsprong heeft, maar de vraag is hoe groot die is.
Je weet niet wat ze testen. Je kunt er slechts een globaal beeld uit halen, niet de exacte verhoudingen. Mooi contrast hequote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tijden zeggen niets maar tijden zeggen dat Mercedes een flinke voorsprong heeft.
Ok.
Mooie auto.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik wil weer jaren 90 kleuren op de auto's, zoals het schimmige Larousse met de Lambo V12.
[ afbeelding ]
Klonk ook beter.quote:
Of de Benettons van eind jaren '80/begin jaren '90. Je kunt aan die Larrousse ook heel duidelijk zien dat de kleuren verband houden met de (sub)sponsoren op de auto. Zoals het groen van BP en de rode air intake.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik wil weer jaren 90 kleuren op de auto's, zoals het schimmige Larousse met de Lambo V12.
[ afbeelding ]
staat geen wind zeker?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:45 schreef franklop het volgende:
Max heeft er alweer een GP afstand opzitten in de ochtendsessie.
McLaren al 35 rondjes
Lijkt wel een trend! Zie het ook in wielrennen momenteelquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Toen had je ook wel saaiere auto's maar tegenwoordig is de helft van het veld zwart/grijs/zilver.
En je had BAR, die echt al-out ging.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Of de Benettons van eind jaren '80/begin jaren '90. Je kunt aan die Larrousse ook heel duidelijk zien dat de kleuren verband houden met de (sub)sponsoren op de auto. Zoals het groen van BP en de rode air intake.
Toen had je ook wel saaiere auto's maar tegenwoordig is de helft van het veld zwart/grijs/zilver.
Deze livery heb ik nooit mooi gevonden, al was het natuurlijk een compromis omdat BAR eigenlijk wilde starten met een wagen in 555 kleuren en de andere in Lucky Strike kleuren. Alleen dat werd om voor mij onduidelijke redenen niet toegestaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
En je had BAR, die echt al-out ging.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide auto's moeste dezelfde livery hebben. Toen kwamen ze hier mee en het jaar erop werd ook de asymmetrische livery verboden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deze livery heb ik nooit mooi gevonden, al was het natuurlijk een compromis omdat BAR eigenlijk wilde starten met een wagen in 555 kleuren en de andere in Lucky Strike kleuren. Alleen dat werd om voor mij onduidelijke redenen niet toegestaan.
Ik wil een kleurrijke F1, de 90's waren beter.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Beide auto's moeste dezelfde livery hebben. Toen kwamen ze hier mee en het jaar erop werd ook de asymmetrische livery verboden.
Belachelijke reden. CART/Indycars/NASCAR bewijzen dat zo'n regel onzin is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Beide auto's moeste dezelfde livery hebben. Toen kwamen ze hier mee en het jaar erop werd ook de asymmetrische livery verboden.
Williams was gisteren op de mediums al sneller dan Mercedes op de mediums en met de softs nog eens een seconde sneller. Dus die lijken het Mercedes moeilijk te kunnen gaan maken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zou er geen geld opzetten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Williams was gisteren op de mediums al sneller dan Mercedes op de mediums en met de softs nog eens een seconde sneller. Dus die lijken het Mercedes moeilijk te kunnen gaan maken.
Beetje meer kleur is gewoon niet verkeerdquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Belachelijke reden. CART/Indycars/NASCAR bewijzen dat zo'n regel onzin is.
Ik vertrouw die tijden van Sauber ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zou er geen geld opzetten.
En dan snappen ze er geen moer van hoe dat kan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:52 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ik vertrouw die tijden van Sauber ook niet helemaal.
Ze komen nu heel mooi mee maar het zal me niks verbazen als ze over 2 weken weer ergens achteraan bungelen.
twitter:VerstappenNL twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 15:47:36This afternoon Verstappen is doing a full race simulation. Currently running on the medium compound, and in total covered 107 laps already! reageer retweet
De auto lijkt in ieder geval betrouwbaar te zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:47 schreef franklop het volgende:
Max alweer boven de 100 rondes met nog meer dan 2 uur te gaan. Maakt in ieder geval genoeg meters.
Wellicht dat ie zondag nog een kwalificatie simulatie doet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De auto lijkt in ieder geval betrouwbaar te zijn.
Hopelijk straks nog een keer voor een paar snelle rondjes.
edit: waarschijnlijk niet dus
quote:14:53 Verstappen is on his 110th lap of the day, equal top with Nasr, and lapping consistently in the 30s. KARUN CHANDHOK liked what he saw of the Toro Rosso youngster on track this morning.
"Through Turns 1, 2 and 3, Verstappen really impressed me. It's the first time I've really seen him live on track and I think he seems to fully justify the hype.
"He was the only one - apart from Rosberg and Vettel - who was able to drive every lap of his run on exactly the same bit of tarmac, which says something.
"A little later, through Turns 5, 7 and 9, he again looked really smooth, really confident and assured in the car."
59 was maximale tot nu toe inderdaadquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:13 schreef WEST het volgende:
McLaren al op 78 ronden..., volgens mij hebben die nog nooit zoveel ronden op 1 dag afgelegd
En Max en Nasr doen een wedstrijdje meeste ronden op 1 dag.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:18 schreef franklop het volgende:
[..]
59 was maximale tot nu toe inderdaad
Bij een eerdere ad hoc analyse van Ted, waarbij hij de tijden van Wehrlein in de FI en Mercedes vergeleek, kwam hij tot de conclusie dat Mercedes waarschijnlijk continu met een volle tank rijdt. En tsja, waarom niet? De voorsprong hadden ze al en ze hebben geen enkele reden om nu al hun kaarten op tafel te leggen. Sauber daarentegen moest bijna wel, omdat die een tekort aan sponsoren hebben. Die hebben zich mooi in de kijker gereden bij de eerste test, maar gezien de resultaten nu deden ze dat wel met een soort van kwalificatie set-up.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet per se heel raar, omdat dat ook de favoriete kleuren zijn in Europa voor consumentenauto's. Een jaar of 20 geleden zag je ook een behoorlijk aandeel rode auto's op de weg, daar rijdt nu ook bijna niemand meer in.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik sinds gisteren wel weer.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:25 schreef twiFight het volgende:
[..]
Bij een eerdere ad hoc analyse van Ted, waarbij hij de tijden van Wehrlein in de FI en Mercedes vergeleek, kwam hij tot de conclusie dat Mercedes waarschijnlijk continu met een volle tank rijdt. En tsja, waarom niet? De voorsprong hadden ze al en ze hebben geen enkele reden om nu al hun kaarten op tafel te leggen. Sauber daarentegen moest bijna wel, omdat die een tekort aan sponsoren hebben. Die hebben zich mooi in de kijker gereden bij de eerste test, maar gezien de resultaten nu deden ze dat wel met een soort van kwalificatie set-up.
[..]
Niet per se heel raar, omdat dat ook de favoriete kleuren zijn in Europa voor consumentenauto's. Een jaar of 20 geleden zag je ook een behoorlijk aandeel rode auto's op de weg, daar rijdt nu ook bijna niemand meer in.
Ferrariquote:
Uiteraard heb je daar modes in, maar de reclame moest toen ook via een 23 inch schermpje binnenkomen, terwijl de consument minder foto's van dichtbij van de auto te zien kreeg. Dan moet je opvallen met eruit springende kleuren.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:25 schreef twiFight het volgende:
Niet per se heel raar, omdat dat ook de favoriete kleuren zijn in Europa voor consumentenauto's. Een jaar of 20 geleden zag je ook een behoorlijk aandeel rode auto's op de weg, daar rijdt nu ook bijna niemand meer in.
Er zijn geen vrijdagkaartjes, enkel weekend. Maar aangezien er kleine FOK! Plannen zijn valt er misschien nog wat te regelen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:43 schreef nils7 het volgende:
Even een vraagje aan de vrijdag bezoekers van Spa.
Ik wil dit jaar weer gaan en mn vriendin wil het ook een keer zien.
Dus wil ik haar op vrijdag mee nemen en de zaterdag en zondag gewoon alleen met mn vader gaan.
Dus met vrijdag met z'n 3'en.
Ik geloof dat een kaartje dan goedkoper is?
Iemand enig idee wat het kost?
Massa reedt 1:23.500 gisteren.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:49 schreef sasquatsch het volgende:
Rosberg rijdt voor het eerst op softs en zet een 1:22.792 neer. Ruim een seconde sneller dan Massa gisteren.
Na ja in t ergste geval neem ik haar vrijdag mee ipv mn vader dus dat is niet heel erg.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn geen vrijdagkaartjes, enkel weekend. Maar aangezien er kleine FOK! Plannen zijn valt er misschien nog wat te regelen.
Over die plannen, nog steeds een optie?
Klopt. Ruim een seconde sneller dan Bottas vandaag. Haalde die twee even door elkaar.quote:
In het GPs topic, moet alleen nog van de grond komen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
Na ja in t ergste geval neem ik haar vrijdag mee ipv mn vader dus dat is niet heel erg.
Maar plannen via Fok? Ik heb wat gemist dan hahah
1:22.792...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:57 schreef Ferry_76 het volgende:
16:53 Rosberg stuurt de Mercedes weer naar binnen na zijn zeer snelle tijd op de zachte band. Gaat de Duitser ook nog een korte run op de supersofts doen?
Laat maar komen, ben benieuwd wat dat ding echt kan.
Nope, opnieuw op softs.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:57 schreef Ferry_76 het volgende:
16:53 Rosberg stuurt de Mercedes weer naar binnen na zijn zeer snelle tijd op de zachte band. Gaat de Duitser ook nog een korte run op de supersofts doen?
Laat maar komen, ben benieuwd wat dat ding echt kan.
Volgens mij zit het z'n fysieke gesteldheid wel goed, al is het in een GP tijdens warme temperaturen misschien een ander verhaal.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:09 schreef Coelho het volgende:
[..]
Hij ziet er nog fris uit voor iemand die vandaag 650km in een racewagen gezeten heeft...
Dan vrees ik meer voor Maleisie en singapore dan voor die zandbaklanden.quote:
dat zal wel meevallen. Maleisië is met de hoge luchtvochtigheid een heel stuk zwaarder.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:20 schreef twiFight het volgende:
13 °C valt inderdaad wel mee. Desalniettemin een beter teken dan dat hij onder het zweet zat. Als je dat nl. al wel zit bij 13 °C dan ga je het zwaar krijgen in de zandbaklanden
JInx. Button valt stil.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:38 schreef Ferry_76 het volgende:
McLaren heeft eindelijk een goede dag zeg!![]()
Force India nog niet snel maar wel erg betrouwbaar voor een eerste dag.
Te vroeg gejuicht... de rode vlag hangt uit voor een McLaren.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:38 schreef Ferry_76 het volgende:
McLaren heeft eindelijk een goede dag zeg!![]()
Force India nog niet snel maar wel erg betrouwbaar voor een eerste dag.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:43 schreef Peterselieman het volgende:
Misschien wel gepland? Alle teams doen dat wel eens tijdens de testsessies toch?
De afgelopen drie jaren waren er via Groupon ongeveer zes weken voor de GP losse vrijdagkaartjes te krijgen voor ongeveer dertig euro. Geen garantie dat dat dit jaar weer is, maar de moeite van de nieuwsbrief van Groupon in de gaten houden waard.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:43 schreef nils7 het volgende:
Dus wil ik haar op vrijdag mee nemen en de zaterdag en zondag gewoon alleen met mn vader gaan.
niet liegen, die zijn er wel want ik ga zelf al 3 jaar achter elkaar enkel op vrijdag.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn geen vrijdagkaartjes, enkel weekend. Maar aangezien er kleine FOK! Plannen zijn valt er misschien nog wat te regelen.
ik bestel ergens de laatste 2 weken voor de GP mijn kaartjes via sportstadion.nl. Op dit moment zijn die nog niet beschikbaar. Maar als je wacht tot dan dan komen de opties voor de losse dagen er wel bij. Ik betaalde de afgelopen 2 jaren ¤20 voor het inkomkaartje en ¤9 verzendkosten via DHL.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:43 schreef nils7 het volgende:
NL tijd?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:25 schreef WEST het volgende:
Om 20:30 op BBC1 een voorbeschouwing van een half uurtje op het F1 seizoen.
jepquote:
Top. Thanks.quote:
Ook, maar die waren fokking duur voor vrijdagquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:13 schreef Geralt het volgende:
Dagkaartjes voor de vrijdag kan je toch ook nog steeds ter plekke aan de kassa kopen of niet?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:25 schreef WEST het volgende:
Om 20:30 op BBC1 een voorbeschouwing van een half uurtje op het F1 seizoen.
Het is een speciale aflevering van Question of Sports met F1 mensen, niet per se een voorbeschouwing.quote:
I know, maar tis een verkapte voorbeschouwing.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:59 schreef Karstman het volgende:
[..]
[..]
Het is een speciale aflevering van Question of Sports met F1 mensen, niet per se een voorbeschouwing.
Ik kan me nog de beelden van zijn vader herinneren toen hij na het rijden van de GP van Brazilië helemaal kapot de auto uitstapte en zo'n beetje aan de zuurstoffles moest. Goed, dat waren ook andere tijden met meer cilinders, downforce en g-krachten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:09 schreef Coelho het volgende:
[..]
Hij ziet er nog fris uit voor iemand die vandaag 650km in een racewagen gezeten heeft...
Waar moet ik aan denken voor vrijdag?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ook, maar die waren fokking duur voor vrijdagWeekend kaart aan de poort kost dan maar weer ¤5 of ¤10 meer dan voorverkoop.
lijstje wat ik 2 jaar geleden eens gepost heb:quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:53 schreef nils7 het volgende:
[..]
Waar moet ik aan denken voor vrijdag?
Dat weekend/tribunes duur zijn weet ik, t zou m'n 9de race zijn waar ik heen ga.
quote:Via internet:
vrijdag ¤20
zaterdag ¤45
zondag ¤ 125
Weekend ¤130
zonder verzendkosten.
Deur:
vrijdag ¤50
zaterdag ¤70
zondag ¤125
weekend ¤130
En natuurlijk alles zonder overnachtingen.
Vreet en zuip op circuit:
fris en bier 33cl ¤3,50
50cl bier ¤5
friet met saus ¤6
snacks ¤3
hamburger ¤6
petjes ~¤35
t-shirts en polo's ¤veel_te_veel.
ik las in een tweet van de bbc iets van preview 2015. Maar ach deze quiz was wel geinigquote:
Spa 31 euro.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:32 schreef Jigzoz het volgende:
De tering wat een geld. Zal ik nog een keertje zeggen wat een heel weekend WEC kost met toegang tot alle tribunes en de paddock?
...en kinderen tot 14 gratis. Slapen in een hotel op loopafstand van het circuit.quote:
nog 24 uur en 15 minutenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:39 schreef Geralt het volgende:
Is het nou verdomme nog altijd geen maart? De winter heeft lang zat geduurd zo onderhand
Schiet eens op man!
Godverquote:
quote:Toro Rosso’s Max Verstappen did 139 laps, as well plenty of pit stop practice. His long runs in the morning in particular were impressive; fast and consistent. The widespread feeling up and down the teams in the pit lane is that the Dutchman looks very promising. He will not be error free, but he is obviously exceptional. He does seem very at home in F1 already and hits a strong consistent pace. The car struggled on the hard Pirelli tyres to warm them up, but they weren’t alone on that.
Kan niks vinden over een preview in een tweet. De enige tweet die ik zie is:quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:32 schreef WEST het volgende:
[..]
ik las in een tweet van de bbc iets van preview 2015. Maar ach deze quiz was wel geinig
Over Alonso's crash:twitter:BBCSport twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 16:05:38We have an F1 special on #AQuestionOfSport on @BBCOne tonight at 19:30 GMT! #bbcsportsday: http://t.co/whN7bAOGSu http://t.co/IjDwNmuY1G reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |