Anders even in het bakkerstopic in CUL vragenquote:
Nicequote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken. Heb er eentje gevonden op redelijke fietsafstandDaar kan ik doordeweeks van 7:00 - 8:30 terecht voor baantjes zwemmen.
Wil +/- 5kg kwijt..
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zei ik tochWe vervangen die skullcrushers wel ff
Ja, had er al eens eerder naar gekeken. Maar toen kwam het niet heel erg handig uit met m'n werk. Maar goed, werk nu toch vanuit huis dus kan makkelijk 's morgens. Heb het voor maandag in m'n agenda gezet. Denk wel dat ik ga piepen als de wekker gaat, maar 't is niet andersquote:
Dat combineren is nog wel eens kut jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, had er al eens eerder naar gekeken. Maar toen kwam het niet heel erg handig uit met m'n werk. Maar goed, werk nu toch vanuit huis dus kan makkelijk 's morgens. Heb het voor maandag in m'n agenda gezet. Denk wel dat ik ga piepen als de wekker gaat, maar 't is niet anders
Nee, ik zou inderdaad niet meer gaan piepenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat combineren is nog wel eens kut ja
En je zou niet meer piepenof was dat miepen?
Ach went vanzelf
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ik zou inderdaad niet meer gaan piepenEn ach, ik denk dat het nu wel beter te regelen zal zijn met m'n werk. Als ik zeg dat het voor de burn-out is (wat deels ook zo is) dan doen ze echt niet moeilijk en kan ik rustig mezelf weer een beetje representatief maken na het zwemmen
Nou ja, moet het natuurlijk nog wel overleggen hequote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Mooi dat je werk zo goed meewerkt, dat is nice
Alleen heb je nu geen excuses meer
Ok, maar het is wel mogelijk. Er zijn ook genoeg die misschien niet zo soepel zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, moet het natuurlijk nog wel overleggen heNu kan ik wel weer op tijd terug zijn om aan het werk te gaan. Maar als ik straks weer naar kantoor (alhoewel het dan iets minder boeit) of naar klanten moet (dan boeit het heel erg!) dan is het anders. Maar dat zie ik tegen die tijd wel.. ga ik me niet druk over maken.
Heb nu inderdaad geen excuses meerdaarom ook maar direct een badpak gekocht anders weet ik hoe dat gaat .. tja, geen badpak.. dan kan ik ook niet gaan zwemmen ..
Hij staat met spelt en appel en cranberry en rozijnen in de ovenquote:
Het staat nu in m'n planning..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ok, maar het is wel mogelijk. Er zijn ook genoeg die misschien niet zo soepel zijn![]()
ik herken dat gevoel
Nomquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij staat met spelt en appel en cranberry en rozijnen in de oven
Ja, na 55 min nog niet gaar. Snij hem net aan, like nope. Dus maar weer erinquote:
Mijn kerel vond mijn kwarkbrood niet te vretenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:20 schreef Artoo het volgende:
Mijn kerel en kiddo hebben allebei met smaak een muffin opgegeten. En normaal blieven ze mijn 'gezonde' baksels niet. I WIN THIS ROUND, HUAHUEHUE!
Hmpf! Ik weet zelf nog niet hoe ze smakenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn kerel vond mijn kwarkbrood niet te vreten![]()
Ik heb net een stukje gehad
Aanhouder wintquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:20 schreef Artoo het volgende:
Mijn kerel en kiddo hebben allebei met smaak een muffin opgegeten. En normaal blieven ze mijn 'gezonde' baksels niet. I WIN THIS ROUND, HUAHUEHUE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |