SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:19 schreef FCsuarez het volgende:
@rene niks, maar kom op die "maar hij deed het ook mentaliteit" hadden we toen we 6 waren hoor
Die wissels van roma renden verdomme heel het veld over om achter dat doel mee te feesten. Wat een gotspe.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:20 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat hij een rode kaart geeft voor iets waar hij bij de andere negeert.
Als hij roma spelers ook rood had gegeven had ik het nog steeds debiel gevonden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:20 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat hij een rode kaart geeft voor iets waar hij bij de andere negeert.
Daar gaat toch deze hele discussie over ? Dat het nergens over gaat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als hij roma spelers ook rood had gegeven had ik het nog steeds debiel gevonden.
Daarom vind ik de manier van denken dan had hij alle roma spelers ook rood moeten geven wel nog steedsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:23 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Daar gaat toch deze hele discussie over ? Dat het nergens over gaat.
...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Daarom vind ik de manier van denken dan had hij alle roma spelers ook rood moeten geven wel nog steeds
Ja watquote:
True, true true.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:27 schreef FCsuarez het volgende:
Verder was die scheids gewoon een litmanen met een fluit in zijn mond helema
Hij moet elke dag een discussie over niets voeren.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:23 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Daar gaat toch deze hele discussie over ? Dat het nergens over gaat.
Het interesseert niemand wat jij vindt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Daarom vind ik de manier van denken dan had hij alle roma spelers ook rood moeten geven wel nog steeds
ahhh zei ik iets over je manier van denken schatjequote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hij moet elke dag een discussie over niets voeren.
[..]
Het interesseert niemand wat jij vindt.
Ik snap hem niet. Hij vindt het vreemd dat Mulder rood geeft maar snapt dan niet dat de scheidsrechter consequent had moeten zijn en Roma ook een kaart moeten geven.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hij moet elke dag een discussie over niets voeren.
[..]
Het interesseert niemand wat jij vindt.
Als jij de beslissingen van de scheidsrechter van gisteren goed gaat praten ben je blijkbaar een nog grotere mongool dan dat ik al dacht.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ahhh zei ik iets over je manier van denken schatjekomt wel goed hoor.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als jij de beslissingen van de scheidsrechter van gisteren goed gaat praten ben je blijkbaar een nog grotere mongool dan dat ik al dacht.
// Einde discussie.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Het interesseert mij totaal niet wat jij vindt.
Daar zie ik hem wel als zwart en blauwquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:39 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Daar zie ik hem wel als zwart en blauw
blauw zwart maar ligt er gewoon aan hoe je brein het interpreteertquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:41 schreef RijstbaI het volgende:
Wat is het volgens het filmpje? No sound hier
Hij is dus zwart en blauw, maar ik zie hem nog steeds als wit en goudquote:
Ik zie hem wel andersquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is dus zwart en blauw, maar ik zie hem nog steeds als wit en goud
Ben wel benieuwd wat voor licht jij aan hebt staan. Gewoon blauw zwart hier met licht van buiten...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is dus zwart en blauw, maar ik zie hem nog steeds als wit en goud
Hij is op bezoek bij de mams van de scheidsrechter dus rood licht.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat voor licht jij aan hebt staan. Gewoon blauw zwart hier met licht van buiten...
Hier ook wit/goud hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat voor licht jij aan hebt staan. Gewoon blauw zwart hier met licht van buiten...
Op een of andere manier lijkt mijn brein te willen zien dat er iets van blauw licht op schijnt en dat moet dan gecompenseerd worden ofzoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat er eigenlijk staat: Dat zien we over 10 jaar wel weer als feyenoord weer eens europees speelt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:27 schreef DeWesp het volgende:
"Het kan wel enige weken duren voordat de resultaten van een eventueel onderzoek en daaraan gekoppelde straffen bekend worden. ,,Feyenoord is uitgeschakeld, daardoor is het minder urgent", aldus de zegsman van de UEFA."
Haha. Ik lees dit zo: "het doel, dat Feyenoord niet naar de volgende ronde, is reeds bereikt. Dus verder boeit het ons geen hol".
twitter:voetbalzonenl twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 12:41:28VZ-fotoquiz - Welke speler van AS Roma zoeken we hier? #succes http://t.co/Odo7GAsSGE reageer retweet
De Rossi?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:44 schreef RijstbaI het volgende:
[ afbeelding ]twitter:voetbalzonenl twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 12:41:28VZ-fotoquiz - Welke speler van AS Roma zoeken we hier? #succes http://t.co/Odo7GAsSGE reageer retweet
Ik gok Clément Turpin
twitter:SeppBlatter twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 12:18:12Shameful scenes of violence & racism last night. ALL football bodies MUST implement 2013 FIFA Congress Resolution to fight discrimination. reageer retweet
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:23 schreef RijstbaI het volgende:
twitter:SeppBlatter twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 12:18:12Shameful scenes of violence & racism last night. ALL football bodies MUST implement 2013 FIFA Congress Resolution to fight discrimination. reageer retweet
![]()
Ik weet niet wat er op andere velden is gebeurd, maar dat gooien van voorwerpen kun je toch wel uitleggen als geweld? Dat met die banaan vind ik ook maar overtrekkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:23 schreef renevandieren het volgende:
[..]___________________!
Die gozer mogen ze ook afknallen.
O dat wel maar die overtrokken reacties over die banaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er op andere velden is gebeurd, maar dat gooien van voorwerpen kun je toch wel uitleggen als geweld? Dat met die banaan vind ik ook maar overtrekken
UJFAquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Loting van Ajax overigens bijna gunstigste mogelijk
Dat nog nieuws noemenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Loting van Ajax overigens bijna gunstigste mogelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#LockupDS2
Lekker tochquote:
de man die 11 seconde stilte voor Nelson Mandela wel voldoende vond. Omdat hij zwart was.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:26 schreef renevandieren het volgende:
[..]
O dat wel maar die overtrokken reacties over die banaan._!
En dan komt Meneer Corrupt even zeggen wat hij er van vindt.
Is waar ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
de man die 11 seconde stilte voor Nelson Mandela wel voldoende vond. Omdat hij zwart was.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:30 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Op RTL Z net.
http://www.dumpert.nl/med(...)_staat_nog_open.html
Wilde 'm net postenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
de man die 11 seconde stilte voor Nelson Mandela wel voldoende vond. Omdat hij zwart was.
Spurs?twitter:MemphisDepay twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 13:36:20BIG news! Starting today I’ll be chasing my dreams together with @UnderArmour. Excited to be part of #TeamUA! http://t.co/PuudaFlPHo reageer retweet
Lijkt me wel, hoe komt ie daar nou weer terecht. Hij zat bij Adidas toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:39 schreef ThadCastle het volgende:
Spurs?twitter:MemphisDepay twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 13:36:20BIG news! Starting today I’ll be chasing my dreams together with @UnderArmour. Excited to be part of #TeamUA! http://t.co/PuudaFlPHo reageer retweet
Eerste reactie van iemand met de naam: WhoAteAllDepays
Zou wel een toffe stap zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:39 schreef ThadCastle het volgende:
Eerste reactie van iemand met de naam: WhoAteAllDepays
quote:
Nice.quote:
AZ had in het gouden jaar 2005 dezelfde loting volgens mij. Ging nog vrij soepel verrassend, maar alle spelers die toen speelden zullen inmiddels wel gestopt zijn of ergens anders spelen, dus aan alles wat ik tot nu toe getikt heb, heb je niks.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Dus Dnipro... Moet ik daar blij mee zijn?
Het kon echt veel slechter. Alleen de locatie is eigenlijk kut.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Dus Dnipro... Moet ik daar blij mee zijn?
quote:
Nee, kijk maar eens naar die Quadliarella. Op futhead heeft hij zieke longshots. Gelukkig heeft ie wel maar 2* skillsmoves en z'n workrates zijn niet optimaal voor een spits.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:50 schreef Dudeweiser het volgende:
En die mensen die zitten te haten op Torinodie zijn echt niet zo slecht hoor
Maar milik heeft een oranje kaartje en is dus beter.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:52 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nee, kijk maar eens naar die Quadliarella. Op futhead heeft hij zieke longshots. Gelukkig heeft ie wel maar 2* skillsmoves en z'n workrates zijn niet optimaal voor een spits.
Een droomloting is FC Urk. Dan word je wakker en denk je: oh kut het was maar een droomquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:07 schreef poker4lifee het volgende:
Torino lijkt me echt geen droomloting
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Is Ibrahimovic dit jaar een goede om naast SIF Lacazette op te stellen?
ja BEASTquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Zulke voorhoedes zijn vrij normaal toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:11 schreef FCsuarez het volgende:
Moest gister tegen een voorhoede van neymar suarez bale was wel even zweten
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:12 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Zulke voorhoedes zijn vrij normaal toch?
Maar dat je daar met zo'n voorhoede stond dat heb je dan aan jezelf te danken, je zwemt als oom Dagobert in de coins. Dus: Waarom speel je met zo'n armoedige voorhoede?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]stond ik dan met mijn schurrle balo sterling
Maar ik kom er wel vaak 1 of 2 tegen maar gewoon allemaal niet.
omdat ik me netjes aan de cup regulations hield zonder te wisselenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maar dat je daar met zo'n voorhoede stond dat heb je dan aan jezelf te danken, je zwemt als oom Dagobert in de coins. Dus: Waarom speel je met zo'n armoedige voorhoede?
Oh, die cup, ik snap mquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat ik me netjes aan de cup regulations hield zonder te wisselen
Lijkt me ook zonder zijn skills echt een god. Hoeveel moet 'ie tegenwoordig kosten?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
1.4 milliequote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lijkt me ook zonder zijn skills echt een god. Hoeveel moet 'ie tegenwoordig kosten?
Ding is, er zijn hele andere mensen verantwoordelijk voor de stats van de Franse competitie dan de Nederlandse en ze zullen dus nooit echt consequent zijn. Ik heb alleen wat inspraak bij een paar Nederlandse clubs en Fransozen die Ligue 1 op de voet volgen hebben dat bij PSGquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:00 schreef Lindgren. het volgende:
Die 4* skills zijn ook echt zo onbegrijpelijk. Pullt elk seizoen wel een paar akka's, absurde goals, sleepbewegingen en andere rare dingen.
In zijn boek legt hij ook uit dat het hem tot nu toe eigenlijk alleen maar gaat om het vermaken van het publiek. Vanaf jongs af aan kickt hij op de oeh's en ah's van de kijkers. Altijd maar betere trucjes bedenken en uitvoeren om het publiek los te zien gaan. Maar zelfs bij PSG is hij nog steeds een van de meest technische spelers die ik ooit heb gezien en dan heeft hij 4* op FIFA en Kishna en Depay bijvoorbeeld 5, terwijl die echt niet zoveel doen als Zlatan.
EA..
ah dus jij bezorgt de eredivisie zulke pauper statsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ding is, er zijn hele andere mensen verantwoordelijk voor de stats van de Franse competitie dan de Nederlandse en ze zullen dus nooit echt consequent zijn. Ik heb alleen wat inspraak bij een paar Nederlandse clubs en Fransozen die Ligue 1 op de voet volgen hebben dat bij PSG
Als jij denkt dat je het beter kunt kun je je ook aanmeldenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ah dus jij bezorgt de eredivisie zulke pauper stats
Geen tijd voor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je het beter kunt kun je je ook aanmelden
Krijg jij daar nog iets voor terug? Minder eaids ofzo?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je het beter kunt kun je je ook aanmelden
nopequote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:13 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Krijg jij daar nog iets voor terug? Minder eaids ofzo?
Ik geloof niet dat jij er geen tijd voor hebt gezien de hoeveelheid van je posts, ten tweede neemt het totaal geen tijd in beslagquote:
Dus mijn posts (wat ik makkelijk kan doen op het 2e scherm hier) bepaald dat ik ook nog eens tijd heb om filmpjes en dat soort shit te gaan zoeken over eredivisie spelers.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij er geen tijd voor hebt gezien de hoeveelheid van je posts, ten tweede neemt het totaal geen tijd in beslag
dat doe ik helemaal nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dus mijn posts (wat ik makkelijk kan doen op het 2e scherm hier) bepaald dat ik ook nog eens tijd heb om filmpjes en dat soort shit te gaan zoeken over eredivisie spelers.
Heb jou hier ooit zien posten dat de een of andere ajax speler een snelle dude er uit liep, ja dan moet ik daar even een filmpje van opzoeken dan kan zijn pace omhoog.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dat doe ik helemaal nietje kijkt toch voetbal of niet?
Je moet gewoon de wedstrijden kijken van de clubs die je krijgt toegewezen en daarop beoordeel je de spelers. Zo moeilijk is het niet. Bovendien worden alle veranderingen kritisch bekeken door een supervisor als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb jou hier ooit zien posten dat de een of andere ajax speler een snelle dude er uit liep, ja dan moet ik daar even een filmpje van opzoeken dan kan zijn pace omhoog.
Dus eigenlijk kan iedereen die stats gewoon uit zijn duim zuigen.
Eigenlijk zit je er dus een beetje voor jan L, nee lijkt me leukquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet gewoon de wedstrijden kijken van de clubs die je krijgt toegewezen en daarop beoordeel je de spelers. Zo moeilijk is het niet. Bovendien worden alle veranderingen kritisch bekeken door een supervisor als ik het goed heb.
Natuurlijk wordt beeldmaterieel gebruikt ter ondersteuning, en dat duurt nog geen vijf minuten om op te zoeken. Ik zit geen filmpjes te kijken om te zoeken of er nog stats veranderd kunnen worden, als mij iets te binnen schiet geef ik het door en anders niet. Denk eens na manquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb jou hier ooit zien posten dat de een of andere ajax speler een snelle dude er uit liep, ja dan moet ik daar even een filmpje van opzoeken dan kan zijn pace omhoog.
Ja joh denk eens na man.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
goede avatar ookquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:40 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
FreireHelemaal van het padje af sinds zn ban
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:40 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjewel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:47 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Krent, Krent, Krent Rijmen is van Fokker101 geen talent.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:40 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ie maar voor een speelgoedtrein mag komenquote:
Manu in de spit spits spits, DS2 is een snitch.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:50 schreef RijstbaI het volgende:
Snoekbaars snoekbaars snoekbaars ik neem renevandieren in zijn aars
Knol Knol Knol ik spuit RijstbaI zijn mondje helemaal vol.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:50 schreef RijstbaI het volgende:
Snoekbaars snoekbaars snoekbaars ik neem renevandieren in zijn aars
lees het artikel eens.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
http://www.nusport.nl/voe(...)pa-league-halen.html
verdomme man ze kunnen niet eens van willem 2 winnen vent
Ik hoop dat je niet met het slappe excuus van "als alles meezit" aan gaat komenquote:
Dan maar hopen op special packs vanavond.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
Godver. Motm Milik kost rond de 5 ton. Dat ga ik echt niet aftikken.
Ik welquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
Godver. Motm Milik kost rond de 5 ton. Dat ga ik echt niet aftikken.
nicequote:
twitter:FOXSportsnl twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 19:19:42sc Heerenveen heeft het contract van aanvaller Luciano Slagveer (21) verlengd tot medio 2017. http://t.co/NUDhmoU9QD reageer retweet
Hamsteren met +6 kaartjes, want nu gaat iedereen mijn truuk uithalenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:23 schreef Tim86 het volgende:
TOTY Robben heeft de 15 miljoen grens bereikt
Is nu wel iets anders. In de single player speel je met je eigen avatar tegen de gevechten in een alternatieve timeline. Die cell shaded graphics zijn echtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:03 schreef DutchSL het volgende:
Is die weer hetzelfde als die 45 vorige DBZ fighters? Als ik naar mijn broertje kijk die ze allemaal koopt lijkt het 1 pot nat
Vroeger op de SNES had je een Pokemon-achtige RPG van DBZ, die vond ik wel tof (met brakke vertaling op de emulator).
21 en 23quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is weer zover: http://www.fhm.nl/meisjes/6278/weekendhapjes-deel-121.aspx
Maar bij mij laden 18, 20 en 22 niet
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:24 schreef wieisboos het volgende:
Zhano is blijtwitter:FOXSportsnl twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 19:19:42sc Heerenveen heeft het contract van aanvaller Luciano Slagveer (21) verlengd tot medio 2017. http://t.co/NUDhmoU9QD reageer retweet
zittend?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:00 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
nicebut how toe pee hiervoor
with muntjes?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:00 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:00 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heette Legend of the Super Saiyan ofzo. Die heb ik nog gespeeld maar nooit uitgespeeld.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:03 schreef DutchSL het volgende:
Is die weer hetzelfde als die 45 vorige DBZ fighters? Als ik naar mijn broertje kijk die ze allemaal koopt lijkt het 1 pot nat
Vroeger op de SNES had je een Pokemon-achtige RPG van DBZ, die vond ik wel tof (met brakke vertaling op de emulator).
doet ze dat bij mij dan ?quote:
Watskeburt?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:23 schreef wieisboos het volgende:
Had Rick nou net een widm referentie tijdens het journaal?
Er was een item over die jurk en aan het einde zei hij met een pokerface ''niet is wat het lijkt''quote:
Haha dat is wel vaag danquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Er was een item over die jurk en aan het einde zei hij met een pokerface ''niet is wat het lijkt''
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:32 schreef Tim86 het volgende:
Vandaag al 3 Shirleys voor 170k verkocht
Als dit de beloning is voor mijn DSL dealtjes dan ga ik ze allemaal postenquote:
Die photoshop-stagiair van hun is echt een pro!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn geen mooie jongens, maar wat ze met die foto bij FOX hebben gedaan is me een raadsel
Ajax heeft hem ook ingehuurd voor hun filmpjequote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die photoshop-stagiair van hun is echt een pro!
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 20:38:17[VIDEO] Dit was Legia. Op naar Dnipro! #UEL #legajahttps://t.co/1wcjvUzNAs reageer retweet
Hoe kan dat? Volgens mij had ik die eergister zelf verkocht voor 60kquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:32 schreef Tim86 het volgende:
Vandaag al 3 Shirleys voor 170k verkocht
haten op Bartje Vriendsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn geen mooie jongens, maar wat ze met die foto bij FOX hebben gedaan is me een raadsel
DSL dealtjes. Gewoon random prijzen en met wat geluk en geduld worden ze voor veel te veel gekocht. Laagste BIN is ook gewoon 57k atmquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Volgens mij had ik die eergister zelf verkocht voor 60k
Krijg een epileptische aanval van al die flikkerende kleurenfiltersquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ajax heeft hem ook ingehuurd voor hun filmpjetwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 20:38:17[VIDEO] Dit was Legia. Op naar Dnipro! #UEL #legajahttps://t.co/1wcjvUzNAs reageer retweet
wowquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ajax heeft hem ook ingehuurd voor hun filmpjetwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 20:38:17[VIDEO] Dit was Legia. Op naar Dnipro! #UEL #legajahttps://t.co/1wcjvUzNAs reageer retweet
Was je in dat spel ook al zo slecht dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heette Legend of the Super Saiyan ofzo. Die heb ik nog gespeeld maar nooit uitgespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha jij gaat op je ballen krijgenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
ohjee,tegen bale-suarez-neymar. dat wordt flink zweten
1989? Is dat zo oud?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:00 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van de week ff rommetje op mn telefoon zetten, wat een spel
1-0 verloren inderdaad. Goal van Modricquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Haha jij gaat op je ballen krijgen
haha zeg nu maar eens dat het niet zweten wasquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
1-0 verloren inderdaad. Goal van Modric
Wow, paar dagen terug was mijn 150k verkoop van hem nog een mooie DSL, nu bijna zijn normale prijs. Al zit alles wel in de lift weer voor mijn gevoelquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha zeg nu maar eens dat het niet zweten was![]()
wtf zijn ze trouwens met IF otamendi aan het doen zegdie was laatst nog 40K ofzo toch.
dacht hem ook geDSL't te hebben voor 166Kquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wow, paar dagen terug was mijn 150k verkoop van hem nog een mooie DSL, nu bijna zijn normale prijs. Al zit alles wel in de lift weer voor mijn gevoel
Prijzen zijn sky high gegaan in korte tijd weer. Wilde opteren voor SIF Cazorla, maar die staat alweer op 514Kquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha zeg nu maar eens dat het niet zweten was![]()
wtf zijn ze trouwens met IF otamendi aan het doen zegdie was laatst nog 40K ofzo toch.
ik heb nu nog 6.3M cash staanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:28 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Prijzen zijn sky high gegaan in korte tijd weer. Wilde opteren voor SIF Cazorla, maar die staat alweer op 514KHeb het wel, daar niet van, maar het is allemaal zo vreselijk onvoorspelbaar. Op het moment dat je denkt dat de stijgende lijn niet meer te stuiten is krijg je een crash voor de kiezen
Game Boy Color is niet eens zo oudquote:
De creativiteit straalt er vanaf.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:10 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
http://www.futhead.com/15/squads/25419314/
Speelt echt H-E-E-R-L-I-J-K
Met een bank met Doumbia, Cuadrado, Pjanic,Nainggolan, Caceres en Handanovic kom je ook ver.
geen IF pirloquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:10 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
http://www.futhead.com/15/squads/25419314/
Speelt echt H-E-E-R-L-I-J-K
Met een bank met Doumbia, Cuadrado, Pjanic,Nainggolan, Caceres en Handanovic kom je ook ver.
Oh jij laat dus toch alle herhalingen zien?quote:
Ja, nee, ja, toen ik de goal maakte wist ik al dat ik ging youtuben, vandaarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh jij laat dus toch alle herhalingen zien?
Hahah snap ik, doe ik ook wel eens. Maar het was ook een mooie goal, dan mag het.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:35 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, nee, ja, toen ik de goal maakte wist ik al dat ik ging youtuben, vandaar
Nicequote:
Als ik met een speler als IF Guarin enigszins de kans krijg poeier ik m wel op doel. Alleen had nooit verwacht dat ik uit die hoek ook daadwerkelijk kon scoren, pas in de herhaling zat ik dat de bal niet verder in de hoek konquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nice
Jij gaat wel snel voor de longshot ofniet?
Doe ik ook ja, koop alleen steeds meer IF's. Heb er nu 60 opstaan en begon van de week met 20quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als ik met een speler als IF Guarin enigszins de kans krijg poeier ik m wel op doel. Alleen had nooit verwacht dat ik uit die hoek ook daadwerkelijk kon scoren, pas in de herhaling zat ik dat de bal niet verder in de hoek kon![]()
Heb vooral Schurrles verkocht trouwens. Nu de TP weer een beetje aan het aanvullen. Maar ik denk dat wanneer ik 15 miljoen heb, de beste spelers al niet meer te halen zijn. Bewaren tot het TOTS dan maar denk ik.
De prijzen van de "exclusieve" spelers gaan keihard omhoog. Touré richting de 600K..NIF Robben 1.9 miljoenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe ik ook ja, koop alleen steeds meer IF's. Heb er nu 60 opstaan en begon van de week met 20![]()
Kocht straks een SIF Clichy voor 880k, laagste bin nu al 980k wat is er aan de hand
Robben was gisteren de hele dag rond de 8,3 miljoen. Nu 9,8 miljoenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Er zijn nog helemaal geen speciale packs geweest dit TOTW he? Toch vind ik de prijzen al best acceptabel
Hebben we het hier over de NIF Robben?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Robben was gisteren de hele dag rond de 8,3 miljoen. Nu 9,8 miljoenWel te hopen dat ze nog iets gaan organiseren. Heb nog even gedacht aan TIF Griezmann, maar vond de vorige 2 versies niet prettig eigenlijk. Ga gewoon het hele jaar BPL en Bundesliga spelen denk ik
Volgens mij zijn de zilveren consumables ook aardig duur, dus leuk voor de pakjes fetisjisten
Gekke Tank, de TIF natuurlijk hihiquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hebben we het hier over de NIF Robben?
quote:
hey wat fijn. Die heb ik en wil er eigenlijk van af. Jammer genoeg zijn er geen andere goede braziliaanse keepers.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Diego Alves stijgt ook eindelijk
kijk maar op je console luie flikkerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:55 schreef Zhano het volgende:
Morgen bitchyboys![]()
Hoeveel is IF Alves nu waard dan?
waar?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:36 schreef Henrys het volgende:
Al mijn coins verkocht voor $130 op 500k na. Snap niet dat mensen zeuren over de prijzen je kan met bijzonder weinig coins een erg goed team bouwen.
110kquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:55 schreef Zhano het volgende:
Morgen bitchyboys![]()
Hoeveel is IF Alves nu waard dan?
Thanks Rijst, even kopiërenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:51 schreef Rijst het volgende:
mijn teams![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bohh rijken worden richiequote:
Omdat ik toch geen coins heb, kijk ik eigenlijk nooit naar het TOTWquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gekke Tank, de TIF natuurlijk hihi
Omdat ik antwoordde over de prijzen van dit TOTW dacht ik: Laat ik gewoon Robben zonder afkorting ervoor neerzetten
Net Di Maria gekocht voor 1,6 miljoen (PC prijs)quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Aan de prijsontwikkelingen te zien wordt er absoluut gretig doorgekocht met de fifa coins. TOTY di Maria gaat nu ook richting de 15 miljoen. En dat is jammer, want ik hem hem geprobeerd met een +6 kaartje, speelde erg goed.
Teleporteer die kerel naar de PS4 dan voor me svpquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:19 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Net Di Maria gekocht voor 1,6 miljoen (PC prijs)
Zal niet gaan helaas.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Teleporteer die kerel naar de PS4 dan voor me svp
Laat even weten hoe hij speelt. Met het +6 kaartje was hij in elk geval niet te stoppen, danste sierlijk om de tegenstanders heenquote:
PC hoofdprijs. Haha.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:19 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Net Di Maria gekocht voor 1,6 miljoen (PC prijs)
Dat kan je gewoon uitzetten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:17 schreef Zhano het volgende:
Hoe vet is SMSGeen gejammer met blauwe vinkjes enzo
Ja. Hoofdprijs. Ergens de hoofdprijs voor betalen. Jammer dat ik 'm moet uitleggen.quote:
Op mijn grapje dat FC Urk een droomloting is reageerde helemaal niemand, dus je hebt het nog goed voor elkaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja. Hoofdprijs. Ergens de hoofdprijs voor betalen. Jammer dat ik 'm moet uitleggen.
Misschien heb je iemand boos gemaakt en had je het verdiend?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:12 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik vol trots mijn Guarin doelpunt op YT zetten, en dit is het rendementWie heeft het duimpje naar beneden geklikt?
[ afbeelding ]
Dat had ik mezelf ook wel kunnen bedenken bedenk ik me nu. Wie de bal kaatst.. En in Friesland zijn ze erg fanatiek met kaatsenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Misschien heb je iemand boos gemaakt en had je het verdiend?
Ik was het niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat had ik mezelf ook wel kunnen bedenken bedenk ik me nu. Wie de bal kaatst.. En in Friesland zijn ze erg fanatiek met kaatsen
Dan moet het die vlerk uit Rotterdam zijn, wiens naam het verboden woordje isquote:
Iddquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:22 schreef wieisboos het volgende:
lol die scheids bij Man Unitedals speler zou ik lekker niks zeggen want die kaart wordt geseponeerd
Hoe kan het dat die club zo'n fanatiek en loyaal thuispubliek heeft zonder dat er gigantisch veel debielen tussen zitten?quote:
Duitsers zijn gewoon super tof.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:18 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoe kan het dat die club zo'n fanatiek en loyaal thuispubliek heeft zonder dat er gigantisch veel debielen tussen zitten?
Bij mij loopt die juist veruit het beste. Ik heb die CAM echt nodig achter de spitsen voor mijn spel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:07 schreef Wilskracht het volgende:
4-3-3 gaat prima met cdm of 3xcm maar met een cam loopt het voor geen meter.
Welke camera settings gebruik jij? Ik deed het vanochtend eens veranderen voor de grap, op youtube opgezocht wat aanbevolen werd, en dat beviel al een stuk beter eigenlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij loopt die juist veruit het beste. Ik heb die CAM echt nodig achter de spitsen voor mijn spel.
telequote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:10 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Welke camera settings gebruik jij? Ik deed het vanochtend eens veranderen voor de grap, op youtube opgezocht wat aanbevolen werd, en dat beviel al een stuk beter eigenlijk
Ik heb PSV nagebouwd en dan heb je 2 CAMs, boh.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij loopt die juist veruit het beste. Ik heb die CAM echt nodig achter de spitsen voor mijn spel.
Dus je gebruikt 4 van de 5 4-3-3 mogelijkheden niet in FIFA.quote:
het zou pas raar zijn als je vijf verschillende 433 teams hebtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:15 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dus je gebruikt 4 van de 5 4-3-3 mogelijkheden niet in FIFA.
Moet prima kunnen lijkt me. Alleen jammer dat hij geen 4* skills heeft.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:19 schreef Rijst het volgende:
SIF Sneijder is niet echt geschikt voor de CAM in een 433 of wel? Hij verliest steeds de bal.
zoals het standaard stondquote:
#JBGSquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:07 schreef Wilskracht het volgende:
4-3-3 gaat prima met cdm of 3xcm maar met een cam loopt het voor geen meter.
Volgens mij heeft niemand meer coins durven kopen na de eerste ban rondes, alleen Rijst. Die heeft een paar dagen moeten wachten bij vipcoinsfifaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:48 schreef fetss het volgende:
Baasjes, waar krijg ik de goedkoopste coins en snelle levering nu de webapp transfermarkt niet werkt?
Mijn oprechte felicitaties!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:29 schreef The_Yakuza het volgende:
Boh, The_Yakuza woont sinds vandaag niet meer in Groningen :0
vipcoinfifa en goldah.com.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:48 schreef fetss het volgende:
Baasjes, waar krijg ik de goedkoopste coins en snelle levering nu de webapp transfermarkt niet werkt?
Paar vrienden van mij blijven maar kopen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand meer coins durven kopen na de eerste ban rondes, alleen Rijst. Die heeft een paar dagen moeten wachten bij vipcoinsfifa
Lijkt me echt niet tof, de webapp opstarten en dan teamnaam Rotherham Utd zienquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:50 schreef DSIGS het volgende:
[..]
Paar vrienden van mij blijven maar kopen.
Gaat tot nog toe goed terwijl ik nu niks meer durf na dat mailtje.
Krijgt toch eerst een waarschuwing 😛quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand meer coins durven kopen na de eerste ban rondes, alleen Rijst. Die heeft een paar dagen moeten wachten bij vipcoinsfifa
Meestal niet hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:57 schreef fetss het volgende:
[..]
Krijgt toch eerst een waarschuwing 😛
Pas maar op, Rik leest gewoon mee hier en je bent bij deze door diverse users hier gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:57 schreef fetss het volgende:
[..]
Als ze je betrappen op 2 transacties krijg je heel snel twee gele kaarten, en wij liefhebbers weten wat dat betekent natuurlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:57 schreef fetss het volgende:
[..]
Rood?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als ze je betrappen op 2 transacties krijg je heel snel twee gele kaarten, en wij liefhebbers weten wat dat betekent natuurlijk
Oeps, oppassen dus.. Zijn er al mensen met een ban? Je pslive abonnement is dan ook meteen naar de klote natuurlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:22 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als ze je betrappen op 2 transacties krijg je heel snel twee gele kaarten, en wij liefhebbers weten wat dat betekent natuurlijk
Ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 20:24 schreef fetss het volgende:
[..]
Oeps, oppassen dus.. Zijn er al mensen met een ban? Je pslive abonnement is dan ook meteen naar de klote natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |