SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:19 schreef FCsuarez het volgende:
@rene niks, maar kom op die "maar hij deed het ook mentaliteit" hadden we toen we 6 waren hoor
Die wissels van roma renden verdomme heel het veld over om achter dat doel mee te feesten. Wat een gotspe.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:20 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat hij een rode kaart geeft voor iets waar hij bij de andere negeert.
Als hij roma spelers ook rood had gegeven had ik het nog steeds debiel gevonden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:20 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat hij een rode kaart geeft voor iets waar hij bij de andere negeert.
Daar gaat toch deze hele discussie over ? Dat het nergens over gaat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als hij roma spelers ook rood had gegeven had ik het nog steeds debiel gevonden.
Daarom vind ik de manier van denken dan had hij alle roma spelers ook rood moeten geven wel nog steedsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:23 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Daar gaat toch deze hele discussie over ? Dat het nergens over gaat.
...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Daarom vind ik de manier van denken dan had hij alle roma spelers ook rood moeten geven wel nog steeds
Ja watquote:
True, true true.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:27 schreef FCsuarez het volgende:
Verder was die scheids gewoon een litmanen met een fluit in zijn mond helema
Hij moet elke dag een discussie over niets voeren.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:23 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Daar gaat toch deze hele discussie over ? Dat het nergens over gaat.
Het interesseert niemand wat jij vindt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Daarom vind ik de manier van denken dan had hij alle roma spelers ook rood moeten geven wel nog steeds
ahhh zei ik iets over je manier van denken schatjequote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hij moet elke dag een discussie over niets voeren.
[..]
Het interesseert niemand wat jij vindt.
Ik snap hem niet. Hij vindt het vreemd dat Mulder rood geeft maar snapt dan niet dat de scheidsrechter consequent had moeten zijn en Roma ook een kaart moeten geven.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hij moet elke dag een discussie over niets voeren.
[..]
Het interesseert niemand wat jij vindt.
Als jij de beslissingen van de scheidsrechter van gisteren goed gaat praten ben je blijkbaar een nog grotere mongool dan dat ik al dacht.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ahhh zei ik iets over je manier van denken schatjekomt wel goed hoor.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als jij de beslissingen van de scheidsrechter van gisteren goed gaat praten ben je blijkbaar een nog grotere mongool dan dat ik al dacht.
// Einde discussie.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Het interesseert mij totaal niet wat jij vindt.
Daar zie ik hem wel als zwart en blauwquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:39 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Daar zie ik hem wel als zwart en blauw
blauw zwart maar ligt er gewoon aan hoe je brein het interpreteertquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:41 schreef RijstbaI het volgende:
Wat is het volgens het filmpje? No sound hier
Hij is dus zwart en blauw, maar ik zie hem nog steeds als wit en goudquote:
Ik zie hem wel andersquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is dus zwart en blauw, maar ik zie hem nog steeds als wit en goud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |