Ik wilde een andere TT maar dat zou helemaal provocatie zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:48 schreef Tarado het volgende:
Ik kon niets goed bedenken maar dit is ook geen sterke TT
En nog steeds hoger dan die van jouquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:49 schreef Happel het volgende:
Smoofie moet je ook geen TT's laten bedenken, die heeft het IQ van een varken.
Je had het ook gewoon aan een Feyenoorder kunnen overlatenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wilde een andere TT maar dat zou helemaal provocatie zijn
.
Sorry pap.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je had het ook gewoon aan een Feyenoorder kunnen overlaten
Misschien wel, wie zal het zeggen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En nog steeds hoger dan die van jou
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien wel, wie zal het zeggen.
Dat had niks met de arbitrage te maken pipo.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:57 schreef RensAjacied het volgende:
Ironisch genoeg zaten jullie allemaal te juichen toen Ajax eruit ging door Lyon bij Zagreb. Dat was veel dubieuzer dan dit.
Wel met de UEFAquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat had niks met de arbitrage te maken pipo.
Appels met jodenkoeken vergelijken.
Die Kroaten deden toch niks meer.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:59 schreef RensAjacied het volgende:
En ook de scheids kneus. Onterecht buitenspel vergeten (tweemaal)?
dit dusquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Die Kroaten deden toch niks meer.
Het boeit ook verder niemand in dit topic.
Hij had sowieso Manu ipv Te Vrede in moeten brengen. Al kon Manu misschien niet zo lang spelen. idkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:02 schreef Grifte het volgende:
Kan nog steeds niet begrijpen hoe Rutten zo'n laffe kutopstelling kon maken, heeft een hemeltergende eerste helft opgeleverd. Dat ze dan na twee minuten op een regenachtig veld nog niet door hebben even te kappen met overmatig korte passjes geven getuigt ook niet van veel intelligentie bij de spelers en de coach.
Ironisch om te zien dat een coach die pretendeert het aanvallende voetbal na te jagen, zo'n ongelooflijke angsthaas is.
Scheids was kut, maar vond dit meer te wijten aan een verschrikkelijke opstelling van Rutten + dat Roma gewoon veel sterker is geweest over twee duels.
Ik voel in ieder geval jullie pijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Die Kroaten deden toch niks meer.
Het boeit ook verder niemand in dit topic.
Die suggestie van Kieft in de rust om Manu ipv Te Vrede te brengen voor Kazim was zo'n slechte niet inderdaad, maar ja Fred is nu eenmaal geen risico nemerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:02 schreef Grifte het volgende:
Kan nog steeds niet begrijpen hoe Rutten zo'n laffe kutopstelling kon maken, heeft een hemeltergende eerste helft opgeleverd. Dat ze dan na twee minuten op een regenachtig veld nog niet door hebben even te kappen met overmatig korte passjes geven getuigt ook niet van veel intelligentie bij de spelers en de coach.
Ironisch om te zien dat een coach die pretendeert het aanvallende voetbal na te jagen, zo'n ongelooflijke angsthaas is.
Scheids was kut, maar vond dit meer te wijten aan een verschrikkelijke opstelling van Rutten + dat Roma gewoon veel sterker is geweest over twee duels.
Dat gebrei achterin kon gewoon niet eeuwig goed gaan. Zo viel die 0-1 ook... hij mag die tweede voorzet nooit kunnen geven natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:02 schreef Grifte het volgende:
Afgezien van mogelijk Manu in de basis, welke andere mogelijkheden had hij? De selectie is niet zo breed, noch zo goed.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:02 schreef Grifte het volgende:
Boulahrouz uit de basis, Karsdorp rechtsback. Manu als buitenspeler, Vilhena kon ik mee inkomen, had ik nog wel eens willen zien in de verkapte 'Toornstra-rol', al is dat meer omdat Boëtius zo uit vorm is. Het was gewoon schrijnend dat Feyenoord in de eerste helft op de counter speelde, maar dat dit niet functioneerde doordat er én geen diepte voorin was (zeker niet na wegvallen Kazim) én geen snelheid. Dat de voorzetten, in spaarzame counters, van Nelom etc ook weer ondermaats waren, tja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Afgezien van mogelijk Manu in de basis, welke andere mogelijkheden had hij? De selectie is niet zo breed, noch zo goed.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het wel goed wat het publiek gedaan heeft. Als een trekpop van Platini vlak voor je neus zo duidelijk bezig is om je club uit het toernooi te wippen hoef je dat niet te accepteren. Al moet je je misschien afvragen of je überhaupt aan zo'n corrupt toernooi deel wilt nemen.
Ik hoop JP en Gio, maar vrees dat er weer een of andere prutser wordt aangesteld.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:11 schreef Dekatria het volgende:
Enig idee wie het stokje van Rutten gaat overnemen trouwens?
Verraste mij wel toen er naar buiten kwam dat het eigenlijk helemaal niet botert tussen Rutten en GB. Beetje een derde assistent aanstellen bij binnenkomstquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik hoop JP en Gio, maar vrees dat er weer een of andere prutser wordt aangesteld.
Ik heb geruchten gehoord dat het Jans zou worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik hoop JP en Gio, maar vrees dat er weer een of andere prutser wordt aangesteld.
JP lijkt mij meer hoofdtrainermateriaal dan Gio eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Misdroeg zich volgens de vierde man.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:32 schreef Sloggi het volgende:
Is al bekend waarom Mulder rood kreeg?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
UEFA=MAFIA
Als een club het voetbalfeestje en daarmee de commerciële belangen van meneer Platini in diskrediet brengt, stuurt de UEFA een scheidsrechter die de opdracht heeft om de club uit het toernooi te wippen. Dat hebben we in het verleden al zo vaak gezien. Het zal ook geen toeval zijn dat deze knakker uit Frankrijk kwam. Misselijkmakend.
Nelom is best nuttig. Je kan niet overal toppers hebben staan, en Roma is ook een goede ploeg.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:37 schreef Calciumdude het volgende:
hoop dat het een coach is die van eigen kracht uitgaat (zeker in thuiswedstrijden)
angsthazen voetbal is niet om aan te gluren..
o ja.. en Te Vrede mag opzouten.. kun je eindelijk eens wat laten zien , laat je het verkeerde zien..
geen kopduel gewonnen (in de korte tijd dat ie in het veld mocht staan)
Nelom ook doorselecteren.. die jongen zal het nooit leren .. stel dan niemand op op de back positie
Karsdorp was gisteren de beste man aan Feyenoord kant..
geef die jongen nou eens een vaste plek waar hij zich op kan richten...
RechtsBack ipv die "ervaren" maar dramatisch verdedigende Boulahrouz en brekebeen Wilkshire..
Hoop op JP en GvB nu Rutte eindelijk OpRut
Rot op met je PSVquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
Jaja, er kan er maar weer 1 club de beste zijn van Nederland!
Rutten is de grootste lul als trainer met zijn slisbek, die man kan je toch niet serieus nemen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:48 schreef satecl het volgende:
Toch wel jammer dat Rutten niet voor eigen kracht gaat. In de uitwedstrijd zagen we allemaal dat Karsdorp het beste was op RB, waarom zo'n jongen dan verkrachten op de buitenplaats? Vilhena opeens op linksbuiten. Hou Toornstra gewoon op rechtsbuiten, Vilhena op 10 en Karsdorp op RB.
Ik heb het niet zo op laffe trainers, dus van mij mag hij wel vertrekken.
Het spel zag er nu niet uit. Over Te Vrede helemaal niet te spreken trouwens.
Je ziet dat hij onwennig verdedigt, zeker als een snelheidsduivel als Gervinho op hem afstormt. Maar hij compenseert zo veel met lef en doorzettingsvermogen. Aan het eind van de wedstrijd ook, hoe hij nog even een sprint van 50 meter inzet om puur op wilskracht nog die bal te onderscheppen, klasse ventje.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:51 schreef Bonkers. het volgende:
Karsdorp verdient wel een basisplaats als rechtsback ja. Goede speler en ontwikkelt zich sterk op die positie.
PSV?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
PSV inderdaad, die staan ruim bovenaan volgens de ranglijst.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
Verdedigen valt nog wel te leren als back, zeker omdat het niet meer zo een vereiste is in het huidige voetbal als back.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je ziet dat hij onwennig verdedigt, zeker als een snelheidsduivel als Gervinho op hem afstormt. Maar hij compenseert zo veel met lef en doorzettingsvermogen. Aan het eind van de wedstrijd ook, hoe hij nog even een sprint van 50 meter inzet om puur op wilskracht nog die bal te onderscheppen, klasse ventje.
En zijn voorzetten zijn ook nog eens geregeld prima (op de incidentele afzwaaiers na)![]()
Verdediging vond ik gisteren juist zwaar ondermaats. Regelmatig paniek achterin en dat wat was dat de hele tijd met het achterin rond passen. Dat sloeg nergens op en leverde, op zijn tijd, nog gevaarlijke situaties op ook.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:56 schreef Muto het volgende:
Van Beek speelde ook lekker. Die voorzetjes van hem zijn altijd goed.
Klopt,maar Van Beek was wel degene die begreep dat de bal vooruit moest. Vooral Nelom en Kongolo hadden meer moeite.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Verdediging vond ik gisteren juist zwaar ondermaats. Regelmatig paniek achterin en dat wat was dat de hele tijd met het achterin rond passen. Dat sloeg nergens op en leverde, op zijn tijd, nog gevaarlijke situaties op ook.
Hij doet inderdaad onbegrijpelijke dingen. Wilkshire rechtsbuiten tegen NACquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Rutten is de grootste lul als trainer met zijn slisbek, die man kan je toch niet serieus nemen?
Ligt er ook uit, haha! Laten zij vooral deze lijn doortrekkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV inderdaad, die staan ruim bovenaan volgens de ranglijst.
Meer rust tussen de eredivisiepotjes. Daar winnen ze het tegen Ajax opquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ligt er ook uit, haha! Laten zij vooral deze lijn doortrekken
Nou, die scheids sloeg inderdaad nergens op, wat een mafkees.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ongelofelijk, wat een kater.Vooral als je na gaat dat we maar 1-2 verloren hebben van Roma. Als we een trainer hadden die een normale opstelling in het veld gooide, we niet zo dramatisch zouden spelen en we geen meth verslaafde/Platini-trekpop op het veld hadden staan die de wedstrijd moest leiden, dan, dan....
![]()
Wat een zwak team, die Romeinen. Ja, ze waren over twee wedstrijden gezien een stuk beter, maar we hadden echt zo veel kans om door te gaan. Godverdomme.
Er gaat weer aan stoelpoten gezaagd worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:16 schreef Muto het volgende:
Dus, Rutten maakt volgende week officieel bekend weg te gaan. Vervolgens duurt het, Van Geel kennende, tot na het einde van het seizoen voordat een vervanger wordt aangesteld. Hierdoor kan je dan pas gaan spreken over nieuwe aankopen/verlengen van contracten. Worden weer frustrerende maanden.
Gezellig.twitter:FRL2009 twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 10:16:55Vuurwerk op veld Varkenoord, vechtpartijtjes en stoeltjes slopen op tribune Varkenoord en vanalles op veld @DeKuip.. Het was weer triest. reageer retweet
Het lijkt mij heel lastig voor Van Geel. Stel hij haalt een externe coach, dan zal hij deze keer niet de fout maken om die coach ook een eigen assistent te laten meenemen. Bovendien, als hij Van Gastel en Gio niet verlengd om plaats te maken voor een nieuwe technische staf, dan zal het geduld volgend jaar veel minder zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Er gaat weer aan stoelpoten gezaagd worden.
Zag gisteren ook een paar gasten met vlaggen weglopen. Gelukkig werden die door veel supporters aangesproken...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:28 schreef satecl het volgende:
Gezellig.twitter:FRL2009 twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 10:16:55Vuurwerk op veld Varkenoord, vechtpartijtjes en stoeltjes slopen op tribune Varkenoord en vanalles op veld @DeKuip.. Het was weer triest. reageer retweet
Teringjeugd denkt dat ze alles maar kunnen maken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:28 schreef satecl het volgende:
Gewoon JP van Gastel. Ik snap het probleem niet helemaal. Werd meerdere malen kampioen met de A1, iedereen is lovend over hem, hij wil zelf, kent de selectie. Tevens heeft dit bij ajax en psv ook aardig gewerkt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Het lijkt mij heel lastig voor Van Geel. Stel hij haalt een externe coach, dan zal hij deze keer niet de fout maken om die coach ook een eigen assistent te laten meenemen. Bovendien, als hij Van Gastel en Gio niet verlengd om plaats te maken voor een nieuwe technische staf, dan zal het geduld volgend jaar veel minder zijn.
Bij DHZ ook een hoop van die ettertjes, daar was ook een schaamschot bij de urinoirs kapot.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Teringjeugd denkt dat ze alles maar kunnen maken.
Precies, ik ben voor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Gewoon JP van Gastel. Ik snap het probleem niet helemaal. Werd meerdere malen kampioen met de A1, iedereen is lovend over hem, hij wil zelf, kent de selectie. Tevens heeft dit bij ajax en psv ook aardig gewerkt.
Ze?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 02:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ze zich structureel misdragen en dat dit gebagatelliseerd wordt hier.
Is ook zo, zal wel weer een lekkere boete/wedstrijd zonder publiek worden kutzooi.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:46 schreef Happel het volgende:
Ga er nou niet op in, joh. Dat is het enige wat hij wil.
Inderdaad, gewoon vreselijk irritant. Snap ook niet wat daar nou zo leuk aan is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook zo, zal wel weer een lekkere boete/wedstrijd zonder publiek worden kutzooi.
Die gast heeft gewoon een parodieaccount dat al 2 jaar oud is. Denk niet dat Rotterdam de enige plek is waar hij niet gewaardeerd wordt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vernam trouwens dat die scheidsrechter een paar weken geleden Lyon - psg heeft gefloten. Ben benieuwd hoe zo'n klootviool Zlatan in het gareel heeft gehouden
Zijn beelden van op YT, zag in een flits alweer een onterechte penalty en 5x geel, hebben wij weerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vernam trouwens dat die scheidsrechter een paar weken geleden Lyon - psg heeft gefloten. Ben benieuwd hoe zo'n klootviool Zlatan in het gareel heeft gehouden
Maar goed, ik begin er steeds minder rouwig om te worden dat Rutten weggaat. Als je die opstelling gisteren zag en dan ook nog Te Vrede brengen heb je er weinig van begrepen. Dat op 0-0 spelen niet zou werken had Vincent Bijlo nog wel kunnen voorspellen.
Misschien is het niet zo slim om op de middencirkel te doen als je zelf niet speelt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Erwin Mulder heeft gezegd dat hij inderdaad rood voor uitbundig juichen kreeg.
Ik ben benieuwd waar dat party hard van de hele Romabank bij 0-1 onder valt.
Wat een ongelofelijke grap dit zegquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Erwin Mulder heeft gezegd dat hij inderdaad rood voor uitbundig juichen kreeg.
Ik ben benieuwd waar dat party hard van de hele Romabank bij 0-1 onder valt.
Die 1-2 was meteen de nekslag, dat zag je meteen. Had het 1-1 gebleven had het nog gespookt, maar zo zag je ook meteen het kwaliteitsverschil. Bijna een kopie van de 1-0 in Rome was die goal.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:09 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk wist je dat toen Kazim uitviel dat het niks zou gaan worden, zeg eerlijk.
Daarna echt perioden enorm ruk gespeeld, oké Manu doet zijn ding nog maar eigenlijk geen moment serieus aanspraak gemaakt op de volle winst.
quote:
Dagjessupporters nemen vlaggen mee naar huis die zijn neergelegd om tijdens te wedstrijd te gebruiken, maar daarna te laten liggen. Worden dus gecorrigeerd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:29 schreef JanCees het volgende:
Hoezo worden er vlaggen ingenomen van dagjessupporters?
Feyenoord != voetbal.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:31 schreef Tarado het volgende:
Is er nog een mod die het hier gewoon over Feyenoord en voetbal kan laten gaan?
tsja, ggmm is geen mod meer dus nu zijn er geen mods meer overdag, die moeten namelijk wel werkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:31 schreef Tarado het volgende:
Is er nog een mod die het hier gewoon over Feyenoord en voetbal kan laten gaan?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tsja, ggmm is geen mod meer dus nu zijn er geen mods meer overdag, die moeten namelijk wel werken
Vooraf had ik er meer van verwacht. Je hebt van die wedstrijden dat Feyenoord tegen een betere tegenstander speelt maar ze zich erin vastbijten en het dubbeltje naar de goede kant rolt. Gisteren was helaas niet zo'n wedstrijd. Heb ook geen moment het gevoel gehad dat we het zouden redden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:09 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk wist je dat toen Kazim uitviel dat het niks zou gaan worden, zeg eerlijk.
Daarna echt perioden enorm ruk gespeeld, oké Manu doet zijn ding nog maar eigenlijk geen moment serieus aanspraak gemaakt op de volle winst.
Ik had dat dus totaal niet. Geen moment het idee dat we wel zouden gaan winnen. Dat werd eigenlijk alleen maar bevestigd tijdens de wedstrijd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vooraf had ik er meer van verwacht. Je hebt van die wedstrijden dat Feyenoord tegen een betere tegenstander speelt maar ze zich erin vastbijten en het dubbeltje naar de goede kant rolt. Gisteren was helaas niet zo'n wedstrijd. Heb ook geen moment het gevoel gehad dat we het zouden redden.
Idd. Zwaar balen dat van Geel eerst een half jaar nodig heeft om zich blind te staren op niet haalbare optiesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:16 schreef Muto het volgende:
Dus, Rutten maakt volgende week officieel bekend weg te gaan. Vervolgens duurt het, Van Geel kennende, tot na het einde van het seizoen voordat een vervanger wordt aangesteld. Hierdoor kan je dan pas gaan spreken over nieuwe aankopen/verlengen van contracten. Worden weer frustrerende maanden.
Ik wel, gezien de matige vorm van Roma en de wetenschap dat Feyenoord in Europese wedstrijden vaak net iets meer kan brengen. Maar toen ik de opstelling zag had ik er al wat minder vertrouwen in.. of Roma nou goed was of Feyenoord slecht weet ik niet, maar geen moment kwamen we lekker in de wedstrijd. Pas tegen het einde zag je iets van het Feyenoord wat je graag wil zien.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik had dat dus totaal niet. Geen moment het idee dat we wel zouden gaan winnen.
Vervelend dat feyenoord hierover geen klacht gaat indienen omdat ze dan zeker een zware straf krijgen vanwege de ongeregeldheden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:47 schreef Luni het volgende:
Bizarre reden rode kaart Mulder bekend
Dat scheidsrechter Clément Turpin donderdagavond niet bepaald in het voordeel van Feyenoord floot, is niemand ontgaan. Het meest bizarre moment van de wedstrijd was nog wel de rode kaart voor Erwin Mulder.
De doelman van Feyenoord zat op de bank en kreeg tot zijn eigen verbijstering een rode kaart na de 1-1 van Elvis Manu in de Europa League-wedstrijd tegen AS Roma. De scheidsrechter weigerde elke vorm van uitleg tijdens het duel en pas na afloop kreeg Mulder te horen waarom hij een rode kaart had gekregen.
De reden? Te uitbundig juichen. Ronduit bizar, zeker gezien het feit dat de hele reservebank van AS Roma tot twee keer toe het veld betrad om de Italiaanse doelpunten te vieren. Hier trad de Franse arbiter Turpin echter geen moment tegen op.
Pas 100 X gezegd hierquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mulder mag met zijn kop uberhaupt blij zijn dat hij niet eerder is weggestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |