dat is stiekem een beetje cheaten hequote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef jogy het volgende:
Hopelijk zijn policies makkelijk te modden trouwens. Ik kan niet wachten om de dode mensen in de vuilverbranding te flikkeren .
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef jogy het volgende:
Hopelijk zijn policies makkelijk te modden trouwens. Ik kan niet wachten om de dode mensen in de vuilverbranding te flikkeren .
Fantastisch Ik zag dat hij het bouwde en lag daar al dubbel.quote:
Geef het een negatieve impact op de burgers ofzo om het eerlijk te maken .quote:
ik ben benieuwd wanneer GMG z'n keys gaat uitdelenquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Geef het een negatieve impact op de burgers ofzo om het eerlijk te maken .
Ik ga gewoon zoveel mogelijk fbx bestanden opzoeken en importeren en kijken wat het doet .quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wanneer GMG z'n keys gaat uitdelen
modden ga ik wel proberen iig
TJOEKETJOEKETUUTUUT.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:34 schreef Scorpie het volgende:
KOPUH KOPUH KOPUH JAAA ALL ABOARD THE HYPE TRAIN
Nee, je kan het ook heel strak en geordend houden. Ziet er alleen niet uit mijn inziens.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
hij speelt creatief, das ook een manier van spelen
maar je moet dus een beetje gaan gokken om zoveel mogelijk land naast wegen te bedekken.., jammer maar dat is denk ik het jammere aan het flexibele wegen design..
Nee, dat kan een simulator dus niet realistisch. Daarom wordt elk vervoersmiddel ook voorzien van een eigen pathfinding. Kost aardig wat prestatie, maar is wel veel realistischer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
maar de vraag is of dat echt boeit.. als een simulator op een realistische manier een stad kan simuleren met 4 mil inwoners vind ik dat intressanter dan dat ik van elke losse inwoner de naam kan aanpassen..
SC4 kon dit anders heel aardig voor zijn tijd, tis maar net hoeveel tijd er in de simulator wordt gestokenquote:Op woensdag 4 maart 2015 01:04 schreef Euribob het volgende:
Nee, dat kan een simulator dus niet realistisch.
Eh... SC4 simuleerde alleen geen zak. Letterlijk niets. Er kwamen gebouwtjes tevoorschijn en op de weg zag je zogenaamd autootjes rijden, maar alle cijfers werden letterlijk uit de lucht gegrepen. Sims gingen niet daadwerkelijk naar hun werk of iets dergelijks, want er waren helemaal geen echte sims om te volgen. In SC5 was dat al anders maar moesten er nog steeds fake cijfers aan te pas komen om het een beetje op niveau te krijgen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:13 schreef mschol het volgende:
[..]
SC4 kon dit anders heel aardig voor zijn tijd, tis maar net hoeveel tijd er in de simulator wordt gestoken
iedereen al ingeschreven voor de tuinen: http://signup.citiesskylines.com/ ??
Sc4 is gebaseerd op statistische simulatie en dit spel geeft elk poppetje een 'leven' dus dat is wel iets wat ik doorontwikkeld wil zien iig. Geef mij maar een miljoen poppetjes boven een statistisch bouwmodel. SC4 was en is geweldig en uniek in zijn soort maar de volgende stap is wat dit spel probeert. Even buiten beschouwing gelaten of het ze ook lukt uiteraard.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:13 schreef mschol het volgende:
[..]
SC4 kon dit anders heel aardig voor zijn tijd, tis maar net hoeveel tijd er in de simulator wordt gestoken
iedereen al ingeschreven voor de tuinen: http://signup.citiesskylines.com/ ??
Dit is dus onzin. Die cijfers zijn wel degelijk gebaseerd op wat je doet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:28 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Eh... SC4 simuleerde alleen geen zak. Letterlijk niets. Er kwamen gebouwtjes tevoorschijn en op de weg zag je zogenaamd autootjes rijden, maar alle cijfers werden letterlijk uit de lucht gegrepen. Sims gingen niet daadwerkelijk naar hun werk of iets dergelijks, want er waren helemaal geen echte sims om te volgen.
Ja, maar die cijfers vertegenwoordigen niets in de wereld die je bouwt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit is dus onzin. Die cijfers zijn wel degelijk gebaseerd op wat je doet.
Wat Die cijfers zijn gewoon je sims. Die commuten. Over jouw wegen. Naar jouw gebouwen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:49 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja, maar die cijfers vertegenwoordigen niets in de wereld die je bouwt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |