Was ik maar aan het slapenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 06:35 schreef Bortecinem het volgende:
Ennn ik slaap nog steeds niet. Wel goede leesvoer gevonden tho.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Tl;dr
Bortsyh slaapt en Stimo is full of shit.
Word je die melding op/van Fok niet zat?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een verschil tussen met en zonder adblock.Browsen gaat nu als een tierelier.
Ja, ik weet, n00b.
Ik krijg geen meldingen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Word je die melding op/van Fok niet zat?
Wil je mij een verhaaltje voorlezen?quote:Op zondag 1 maart 2015 02:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik was de hele dag al wakker.
Heb maar een paar uur geslapen en ga zo naar bed.
heeeey stimo ben jij dit:quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Word je die melding op/van Fok niet zat?
quote:Op zondag 1 maart 2015 03:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ik weet niet meer wat ik tegen mijn insomnia moet doen. Zelfs als ik nachten oversla lukt slapen niet.
Awh jij..quote:Op zondag 1 maart 2015 03:55 schreef Deuce92 het volgende:
Ik kan de helft van de posts in dit topic ook niet volgen, als gezonde Nederlandsche jongeman. Weet wel hoe het voelt.
Neequote:Op zondag 1 maart 2015 03:52 schreef Bortecinem het volgende:
Dat wijf!'Heb de hele avond niks verstaan' gtfooo please. Wat doe je mee aan een Turks programma als je niet eens een beetje Turks begrijpt of verstaat. Echt zo'n verkapte 'kijk mij eens Engels kunnen' opmerking, want afgaande op die paar zinnen Turks die ze sprak is haar Turks helemaal niet zo slecht. Of in ieder geval niet zo slecht als dat ze zelf beweert.
Ben ik de enige die zich ergert aan dit soort mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |