Bortsyh gaat heule meul niet meer naar de middelbare scheulquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oh over gelezen, sorry haha dacht dat jij weer zo'n iemand was die op de middelbare school andere pest
Indeed ben al heuuuuuul oud.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bortsyh gaat heule meul niet meer naar de middelbare scheul
Op een oude fiets moet je leren tochquote:
hallo ze heeft ooit op de middelbare school gezeten jongequote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bortsyh gaat heule meul niet meer naar de middelbare scheul
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je leren toch
Waarom? Ik snap serieus nog steeds niet hoe Pokemon trading card game werkt. Ik dacht dat met jouw expertise ik dat wel kon leren.quote:
Dat hoef jij niet OP mij te leren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom? Ik snap serieus nog steeds niet hoe Pokemon trading card game werkt. Ik dacht dat met jouw expertise ik dat wel kon leren.
Zou wel spannend zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat hoef jij niet OP mij te leren.
Alsof ik daar nee tegen zou zeggenquote:
fokking simpel dudequote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom? Ik snap serieus nog steeds niet hoe Pokemon trading card game werkt. Ik dacht dat met jouw expertise ik dat wel kon leren.
Hmm. Wel easy ja. Thanks.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
fokking simpel dude
gewoon je hebt mana kaarten (water, vuur, gras etc) die moet je hebben om jouw pokemon van soortgelijke element te kunnen "besturen"
bijv charizard, vuur kaarten nodig en dan kun jij zijn aanvallen doen op basis van hoeveel vuurmana kaarten je hebt
[ afbeelding ]
fire spin heeft hier dus 4 fire mana kaarten nodig om te kunnen doen
en zo speel je die spel
ja als je wilt kan ik je online coaching geven (200 euro per uur, voor vrienden zoals jij 197.60)quote:
Is dat met of zonder?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja als je wilt kan ik je online coaching geven (200 euro per uur, voor vrienden zoals jij 197.60)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |