echt he scheids was lekker selectiefquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Plantte 'm bewust op Kazim zijn kaak ja.
Klopt natuurlijk wel, maar ben er echt 100% zeker van dat het geen racisme is. En NL zal dat straks wel weten, Europa zeker niet. Vorige week waren er in het uitvak overigens ook veel opblaasbananen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is echt al jaren zo.
Echt dom om jezelf uberhaupt in die positie te brengen na vorige week.
Hoe je zo consequent inconsequent kan zijn is me een raadsel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
echt he scheids was lekker selectief
Die klapjosti's die bekogelen nog meer. Wat een debiele mafketels zijn dat tochquote:
Uefa mafia uefa mafiaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:26 schreef eight het volgende:
[..]
Die klapjosti's die bekogelen nog meer. Wat een debiele mafketels zijn dat toch
En zeker meerdere keren. Want zelfs na het staken bleef het doorgaan. Totdat de aanstekers op waren.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:26 schreef eight het volgende:
[..]
Die klapjosti's die bekogelen nog meer. Wat een debiele mafketels zijn dat toch
Door de zeer onprettige werkomstandigheden voor de arbiters, wat door de Feyenoord supporters kwam, kan een Feyenoord een boete krijgenquote:
Om links.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:27 schreef Collide het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zijn ze hier rechts zo boos? Er is net gescoord en ze wisten nog niet dat Mulder rood gaat krijgen.
Bananen opquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:27 schreef Collide het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zijn ze hier rechts zo boos? Er is net gescoord en ze wisten nog niet dat Mulder rood gaat krijgen.
Zou wel moeten, anders ga je niet boos om een doelpunt worden, lijkt mequote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:28 schreef Collide het volgende:
[..]
Ze wisten toen toch nog niet dat hij rood ging krijgen?
Die grens zal het wel hebben verteld tegen de scheids ofzo.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:28 schreef Collide het volgende:
[..]
Ze wisten toen toch nog niet dat hij rood ging krijgen?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:29 schreef Tchock het volgende:
Wat een kutwedstrijd. De meeste spelers van Feyenoord waren slecht, het publiek gedroeg zich afschuwelijk en de arbitrage... De tering.
En van die banaan - ik snap dat dat blijkbaar traditie is in de Kuip, maar ik heb er ook wel begrip voor dat mensen het uitleggen als racisme. Dat zijn bananen die op het veld gegooid worden in het buitenland namelijk altijd.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
http://sport-buzz.fr/le-v(...)olin-kazim-richards/
Vanaf 00:30 de stoot van De Rossi
Die vertrekt dus. Waarom zou je anders in godsnaam niet bekend maken dat je blijft?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 00:02:32Rutten heeft #Feyenoord op de hoogte gebracht van zijn beslissing over wel of geen contractverlenging . Wat het is, zegt hij nog niet. reageer retweet
Misschien was er wel meer aan de hand en ontving hij rood voor protesteren oid?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:29 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Zou wel moeten, anders ga je niet boos om een doelpunt worden, lijkt me
Ja niets nieuws. Overkwam Ajax destijds ook met die knipoog Kroaat.quote:
Mathijsen kijkt wel heel boos.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:29 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Zou wel moeten, anders ga je niet boos om een doelpunt worden, lijkt me
Dat was dan wel geinigquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:30 schreef eight het volgende:
[..]
Ja niets nieuws. Overkwam Ajax destijds ook met die knipoog Kroaat.
Poolse voetbal takelt af.quote:
Ja. lekker alles uitleggen als racisme. Als er een dropje op het veld wordt gegooid ook?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:29 schreef Tchock het volgende:
Wat een kutwedstrijd. De meeste spelers van Feyenoord waren slecht, het publiek gedroeg zich afschuwelijk en de arbitrage... De tering.
En van die banaan - ik snap dat dat blijkbaar traditie is in de Kuip, maar ik heb er ook wel begrip voor dat mensen het uitleggen als racisme. Dat zijn bananen die op het veld gegooid worden in het buitenland namelijk altijd.
Ja, achteraf heb je er niet meer zoveel aan. Zal de volgende tegenstander enkel schelen als De Rossi alsnog wordt geschorst.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
http://sport-buzz.fr/le-v(...)olin-kazim-richards/
Vanaf 00:30 de stoot van De Rossi
Ongeloofwaardig. Zoiets bespreek je niet gelijk na een El wedstrijdquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die vertrekt dus. Waarom zou je anders in godsnaam niet bekend maken dat je blijft?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
En een paar aanstekertjes word tegenwoordig al als afschuwelijk gezien. Gebeurd altijd en overal
Zo is de wereld. Er zijn tientallen gevallen waarin publiek een banaan naar een donkere speler gooide met geen enkele andere intentie dan hem te beledigen om zijn huidskleur. Dat niemand dan beseft dat je in de Kuip misschien beter opblaasballen of paarse krokodillen kunt gooien vind ik erg naïef.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Negers en hun uitzonderingspositie
En als je weet dat het niet mag en het zware gevolgen kan hebben, ben je zelf de enorme debiel als je ze toch gooit omdat 'het overal gebeurt'.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
En een paar aanstekertjes word tegenwoordig al als afschuwelijk gezien. Gebeurd altijd en overal
De scheids ook. Dit is enige manier om er iets aan te doenquote:
Dan doe je dat eerder. Ik neem toch ook niet aan dat hij die keuze vanmiddag aan de directie heeft meegedeeld?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:32 schreef eight het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig. Zoiets bespreek je niet gelijk na een El wedstrijd
Op dat moment zouden ze geen penalty geven, lijkt me. Alleen rood en gewoon vrije trapquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, achteraf heb je er niet meer zoveel aan. Zal de volgende tegenstander enkel schelen als De Rossi alsnog wordt geschorst.
Maarja, áls de scheids dit had gezien had Feyenoord een penalty gehad, en Roma 70 minuten lang een man minder op het veld... Als, als, als.
Elke keer dat officials en spelers van Roma op de verkeerde plek kwamen regende het spullen. Wel even wat anders dan "een paar aanstekertjes".quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Bovendien is het dan toch altijd weer janken geblazen als er een speler van jouw clubje vanaf de tweede ring een Zippo op zijn harses krijgt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En als je weet dat het niet mag en het zware gevolgen kan hebben, ben je zelf de enorme debiel als je ze toch gooit omdat 'het overal gebeurt'.
Dit was niet meer normaal. Als het nou 1 aansteker is... Maar dit was gewoon massaal. Om je kapot te schamen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De scheids ook. Dit is enige manier om er iets aan te doen
Tegen kiev kregen kiev spelers ze op hun kop. Viel ook wel mee allemaal uiteindelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En als je weet dat het niet mag en het zware gevolgen kan hebben, ben je zelf de enorme debiel als je ze toch gooit omdat 'het overal gebeurt'.
Hou op joh Inso. Ga je druk maken over die lamlendige landgenoten van je eerder op de avond.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De scheids ook. Dit is enige manier om er iets aan te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |