echt he scheids was lekker selectiefquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Plantte 'm bewust op Kazim zijn kaak ja.
Klopt natuurlijk wel, maar ben er echt 100% zeker van dat het geen racisme is. En NL zal dat straks wel weten, Europa zeker niet. Vorige week waren er in het uitvak overigens ook veel opblaasbananen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is echt al jaren zo.
Echt dom om jezelf uberhaupt in die positie te brengen na vorige week.
Hoe je zo consequent inconsequent kan zijn is me een raadsel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
echt he scheids was lekker selectief
Die klapjosti's die bekogelen nog meer. Wat een debiele mafketels zijn dat tochquote:
Uefa mafia uefa mafiaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:26 schreef eight het volgende:
[..]
Die klapjosti's die bekogelen nog meer. Wat een debiele mafketels zijn dat toch
En zeker meerdere keren. Want zelfs na het staken bleef het doorgaan. Totdat de aanstekers op waren.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:26 schreef eight het volgende:
[..]
Die klapjosti's die bekogelen nog meer. Wat een debiele mafketels zijn dat toch
Door de zeer onprettige werkomstandigheden voor de arbiters, wat door de Feyenoord supporters kwam, kan een Feyenoord een boete krijgenquote:
Om links.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:27 schreef Collide het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zijn ze hier rechts zo boos? Er is net gescoord en ze wisten nog niet dat Mulder rood gaat krijgen.
Bananen opquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:27 schreef Collide het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zijn ze hier rechts zo boos? Er is net gescoord en ze wisten nog niet dat Mulder rood gaat krijgen.
Zou wel moeten, anders ga je niet boos om een doelpunt worden, lijkt mequote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:28 schreef Collide het volgende:
[..]
Ze wisten toen toch nog niet dat hij rood ging krijgen?
Die grens zal het wel hebben verteld tegen de scheids ofzo.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:28 schreef Collide het volgende:
[..]
Ze wisten toen toch nog niet dat hij rood ging krijgen?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:29 schreef Tchock het volgende:
Wat een kutwedstrijd. De meeste spelers van Feyenoord waren slecht, het publiek gedroeg zich afschuwelijk en de arbitrage... De tering.
En van die banaan - ik snap dat dat blijkbaar traditie is in de Kuip, maar ik heb er ook wel begrip voor dat mensen het uitleggen als racisme. Dat zijn bananen die op het veld gegooid worden in het buitenland namelijk altijd.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
http://sport-buzz.fr/le-v(...)olin-kazim-richards/
Vanaf 00:30 de stoot van De Rossi
Die vertrekt dus. Waarom zou je anders in godsnaam niet bekend maken dat je blijft?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 27-02-2015 om 00:02:32Rutten heeft #Feyenoord op de hoogte gebracht van zijn beslissing over wel of geen contractverlenging . Wat het is, zegt hij nog niet. reageer retweet
Misschien was er wel meer aan de hand en ontving hij rood voor protesteren oid?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:29 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Zou wel moeten, anders ga je niet boos om een doelpunt worden, lijkt me
Ja niets nieuws. Overkwam Ajax destijds ook met die knipoog Kroaat.quote:
Mathijsen kijkt wel heel boos.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:29 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Zou wel moeten, anders ga je niet boos om een doelpunt worden, lijkt me
Dat was dan wel geinigquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:30 schreef eight het volgende:
[..]
Ja niets nieuws. Overkwam Ajax destijds ook met die knipoog Kroaat.
Poolse voetbal takelt af.quote:
Ja. lekker alles uitleggen als racisme. Als er een dropje op het veld wordt gegooid ook?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:29 schreef Tchock het volgende:
Wat een kutwedstrijd. De meeste spelers van Feyenoord waren slecht, het publiek gedroeg zich afschuwelijk en de arbitrage... De tering.
En van die banaan - ik snap dat dat blijkbaar traditie is in de Kuip, maar ik heb er ook wel begrip voor dat mensen het uitleggen als racisme. Dat zijn bananen die op het veld gegooid worden in het buitenland namelijk altijd.
Ja, achteraf heb je er niet meer zoveel aan. Zal de volgende tegenstander enkel schelen als De Rossi alsnog wordt geschorst.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ongeloofwaardig. Zoiets bespreek je niet gelijk na een El wedstrijdquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die vertrekt dus. Waarom zou je anders in godsnaam niet bekend maken dat je blijft?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
En een paar aanstekertjes word tegenwoordig al als afschuwelijk gezien. Gebeurd altijd en overal
Zo is de wereld. Er zijn tientallen gevallen waarin publiek een banaan naar een donkere speler gooide met geen enkele andere intentie dan hem te beledigen om zijn huidskleur. Dat niemand dan beseft dat je in de Kuip misschien beter opblaasballen of paarse krokodillen kunt gooien vind ik erg naïef.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Negers en hun uitzonderingspositie
En als je weet dat het niet mag en het zware gevolgen kan hebben, ben je zelf de enorme debiel als je ze toch gooit omdat 'het overal gebeurt'.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
En een paar aanstekertjes word tegenwoordig al als afschuwelijk gezien. Gebeurd altijd en overal
De scheids ook. Dit is enige manier om er iets aan te doenquote:
Dan doe je dat eerder. Ik neem toch ook niet aan dat hij die keuze vanmiddag aan de directie heeft meegedeeld?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:32 schreef eight het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig. Zoiets bespreek je niet gelijk na een El wedstrijd
Op dat moment zouden ze geen penalty geven, lijkt me. Alleen rood en gewoon vrije trapquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, achteraf heb je er niet meer zoveel aan. Zal de volgende tegenstander enkel schelen als De Rossi alsnog wordt geschorst.
Maarja, áls de scheids dit had gezien had Feyenoord een penalty gehad, en Roma 70 minuten lang een man minder op het veld... Als, als, als.
Elke keer dat officials en spelers van Roma op de verkeerde plek kwamen regende het spullen. Wel even wat anders dan "een paar aanstekertjes".quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Bovendien is het dan toch altijd weer janken geblazen als er een speler van jouw clubje vanaf de tweede ring een Zippo op zijn harses krijgt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En als je weet dat het niet mag en het zware gevolgen kan hebben, ben je zelf de enorme debiel als je ze toch gooit omdat 'het overal gebeurt'.
Dit was niet meer normaal. Als het nou 1 aansteker is... Maar dit was gewoon massaal. Om je kapot te schamen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De scheids ook. Dit is enige manier om er iets aan te doen
Tegen kiev kregen kiev spelers ze op hun kop. Viel ook wel mee allemaal uiteindelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En als je weet dat het niet mag en het zware gevolgen kan hebben, ben je zelf de enorme debiel als je ze toch gooit omdat 'het overal gebeurt'.
Hou op joh Inso. Ga je druk maken over die lamlendige landgenoten van je eerder op de avond.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De scheids ook. Dit is enige manier om er iets aan te doen
Precies.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
IZulke scheidsen verdienen niets maar dan ook niets betersquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Dit was niet meer normaal. Als het nou 1 aansteker is... Maar dit was gewoon massaal. Om je kapot te schamen.
Elleboogje in het strafschopgebied.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op dat moment zouden ze geen penalty geven, lijkt me. Alleen rood en gewoon vrije trap
Het bagatelliseren van dit door te schreeuwen van ''maar hun doen het ook bla bla'' getuigt wel van heel grote onvolwassenheid. Zeker gezien de historie van Feyenoord in Europa, of het nu muggen of olifanten zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegen kiev kregen kiev spelers ze op hun kop. Viel ook wel mee allemaal uiteindelijk
Keeper had de bal allang, toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Elleboogje in het strafschopgebied.
Ik keur het niet af. Je suis aanstekerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het bagatelliseren van dit door te schreeuwen van ''maar hun doen het ook bla bla'' getuigt wel van heel grote onvolwassenheid. Zeker gezien de historie van Feyenoord in Europa, of het nu muggen of olifanten zijn.
Ik zal ze zelf niet gooien. Zit ook niet in een vak waar dat gebeurt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Al haalt het wel wat van de beleving weg als dat al niet meer mag.
Mentaliteit van een kleuter. Het gaat niet om de scheidsrechter pesten, je verpest de wedstrijd voor je eigen team. Denk je dat de spelers van Feyenoord die normaal enorm gesteund worden door hun publiek er van profiteren als de wedstrijd gestaakt wordt doordat idioten op de tribune zich niet kunnen gedragen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
IZulke scheidsen verdienen niets maar dan ook niets beters
De tandjes zegquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Van mij mag je doen wat je wil, maar het calimero-argument is wel uitgemolkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik keur het niet af. Je suis aansteker
Feyenoord heeft nooit mogen winnen. Was al vrij snel duidelijk jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mentaliteit van een kleuter. Het gaat niet om de scheidsrechter pesten, je verpest de wedstrijd voor je eigen team. Denk je dat de spelers van Feyenoord die normaal enorm gesteund worden door hun publiek er van profiteren als de wedstrijd gestaakt wordt doordat idioten op de tribune zich niet kunnen gedragen?
Sorry, maar dat is echt treurig hoor Insoquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik keur het niet af. Je suis aansteker
Was toch al gespeeld toen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mentaliteit van een kleuter. Het gaat niet om de scheidsrechter pesten, je verpest de wedstrijd voor je eigen team. Denk je dat de spelers van Feyenoord die normaal enorm gesteund worden door hun publiek er van profiteren als de wedstrijd gestaakt wordt doordat idioten op de tribune zich niet kunnen gedragen?
O ja, ik heb toen ook gelachen. Maar nu lachen hun, ondertussen kijkt de UEFA genoegzaam toe hoe de Nederlanders onderling liggen te bekvechten terwijl hun buiten schot blijven.quote:
Gast, kun je nou alleen maar calimero'en? Feyenoord heeft over twee wedstrijden terecht verloren. Had de wedstrijd anders kunnen verlopen? Ja, vast wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nooit mogen winnen. Was al vrij snel duidelijk ja
Dan maar zwichten voor uefa mafia. Alles maar pikken en volgend jaar nieuwe kansquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt treurig hoor Inso![]()
Die gasten hebben gewoon totaal geen besef hoeveel ze Feyenoord hiermee in diskrediet brengen en jij vind het allemaal oke omdat die scheids zo kut was?
Jaja iedereen is tegen ons. Vergeten dat Roma zo ongeveer 20 open kansen heeft gemist verdeeld over beide wedstrijden?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nooit mogen winnen. Was al vrij snel duidelijk ja
Hopen dat hij in elk geval nog lang geschorst wordt, al heeft Feyenoord daar niets aan. Wat een aanslag ook echt, zit geen centje per ongeluk in.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou nee. Want halverwege de wedstrijd dacht ik hetzelfde als jij eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan maar zwichten voor uefa mafia. Alles maar pikken en volgend jaar nieuwe kans
Hij kijkt eerst naar achter ook de smeerlap.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hopen dat hij in elk geval nog lang geschorst wordt, al heeft Feyenoord daar niets aan. Wat een aanslag ook echt, zit geen centje per ongeluk in.
Zo kun je elke scheidblunder maar normaal vindenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, kun je nou alleen maar calimero'en? Feyenoord heeft over twee wedstrijden terecht verloren. Had de wedstrijd anders kunnen verlopen? Ja, vast wel.
Waarschijnlijk was die vierde man naar die lamlul gelopen om te verklikken dat Mulder buiten zijn vak stond, oid.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:27 schreef Collide het volgende:
[ afbeelding ]
Nog geen halve seconde.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Keeper had de bal allang, toch?
Ik zeg niet dat de scheids normaal is, ik zeg zelfs in mijn eerste post hier dat hij heel erg slecht was.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo kun je elke scheidblunder maar normaal vinden
Modern football is zo mooi
Geen emoties allowed
Nah. Heb je meer aan als club dan mensen die rustig blijven en alles maar accepterenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nee. Want halverwege de wedstrijd dacht ik hetzelfde als jij eerlijk gezegdHet zag er allemaal wel erg pro-Roma uit.
Maar dat doet niks af aan het feit dat je zulke gasten gewoon hard moet veroordelen omdat ze je club alleen maar een slechte naam geven. Gewoon optieven met dat gedrag
Die lob van Totti man man 99/100 maakt die met zijn techniek.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jaja iedereen is tegen ons. Vergeten dat Roma zo ongeveer 20 open kansen heeft gemist verdeeld over beide wedstrijden?
Dan moet je of de grens net over met een aanstekertje of het maar laten gebeuren. Makkelijke keuzequote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de scheids normaal is, ik zeg zelfs in mijn eerste post hier dat hij heel erg slecht was.
Ook niet, want dat verstoord de voorbereiding.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan doe je dat eerder. Ik neem toch ook niet aan dat hij die keuze vanmiddag aan de directie heeft meegedeeld?
Op een gegeven moment ging hij ze niet meer verzamelen, maar gewoon over de achterlijn gooien. (die achterlijnman). Waarschijnlijk hadden ze hun quota al gehaald.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Die lob van Totti man man 99/100 maakt die met zijn techniek.
Ben wel benieuwd of elk gegooid item nou een losse sanctie is want mannetje was er maar druk mee in de weer.
Man, ga je toch druk maken om het matige verdedigen van Kongolo bij de 1-2.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet je of de grens net over met een aanstekertje of het maar laten gebeuren. Makkelijke keuze
Leg dat maar eens uit aan de hersenloze die dat ding op het veld gooidequote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:29 schreef Tchock het volgende:
Prachtig was dat jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:38 schreef Muto het volgende:
Moest wel lachen toen het publiek de scheids ging helpen met de kant dat de corner genomen moest worden
Want daar heb ik of een andere supporter invloed op?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, ga je toch druk maken om het matige verdedigen van Kongolo bij de 1-2.
De scheidsrechter ook niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Want daar heb ik of een andere supporter invloed op?
Je hebt wel invloed op alle dingen die jij aanvoert? Ze doen het altijd, kwam alleen maar door de arbitrage, Feyenoord mocht niet winnen, rellen kwamen alleen door politieagenten... Daar had je allemaal invloed op?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Want daar heb ik of een andere supporter invloed op?
Dat kun je dus wel hebben. Door een statement af te geven dmv een staking veroorzakenquote:
Idd liep ook met een bidon op gegeven moment(srs) Kenneth zal wel droge muil gehad hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging hij ze niet meer verzamelen, maar gewoon over de achterlijn gooien. (die achterlijnman). Waarschijnlijk hadden ze hun quota al gehaald.
Van Beek heeft een goede voorzet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:41 schreef Pokkelmans het volgende:
Ook de hele tijd maar die voorzetjes vanaf de flanken. Alsof er nog iemand lang genoeg was om tussen die Italianen uit te steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |