Als ik hem zo zie is het er al af.quote:
Tottiquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Een Totti voor dit topic.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Tottigod kan mijn dikke totti in mijn broek likken.
Leugens.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Burgemeester Aboutaleb benadrukt de noodzaak van de intensieve beveiliging: “Je hebt gewoon met je tengels van andermans spullen af te blijven en anders rot je maar op. Kabouter Buttplug is het boegbeeld van de Rotterdamse geschiedenis van de eenentwintigste eeuw, het stamt nota bene al uit 2005. Ik snap dat dit historische besef ontbreekt bij de gemiddelde Romein, maar normale mensen halen het niet in hun hoofd om om ook maar een vinger uit te steken naar het werk van een grootmeester als Paul McCarthy.”
Veel Italianen, onder wie oud-Feyenoorder Graziano Pellè, doen een dringende oproep aan de Roma-supporters om zich in te houden en hebben een buttplug als profielfoto ingesteld op Facebook en Twitter.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
In het Romeinse uitvak...
[ afbeelding ]
yep. #razzismoquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:51 schreef Rabieluh het volgende:
Zijn er al tweets over de racistische banaan door de barbari olandesi?
Lopen blowen in A'dam natuurlijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
In het Romeinse uitvak...
[ afbeelding ]
Ja met Zoet was het anders gegaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |