quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:04 schreef Lindgren. het volgende:
Marlijn winnaar, Rik mol, Margriet dood.
Wow, wat een super (leuk en goedgeschreven) dagboekquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:42 schreef --3S-- het volgende:
[..]
http://web.avrotros.nl/wi(...)agboek_afvaller.aspx
Prachtig
En dat vind ik dus (van jullie beiden + ieder ander die het er mee eens is) erg sneuquote:
Dat mag jij vindenquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat vind ik dus (van jullie beiden + ieder ander die het er mee eens is) erg sneu
Viel mij idd ook al op, er was ook een zin in met iets omtrent een boei o.i.d.quote:
Ook Moltalk gekeken?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:13 schreef Xummon het volgende:
[ afbeelding ]
kaartje van Rik
reclame van anchor boter
Ja, en hij had een scheepvaart/ankershirt aan etc. etc. etc.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef nattermann het volgende:
[..]
Viel mij idd ook al op, er was ook een zin in met iets omtrent een boei o.i.d.
altijd hequote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:37 schreef ItaloDancer het volgende:
Rik zou echt de slechtste mol ooit zijn.
Margriet zou nog slechter zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:38 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ligt er veel te dik bovenop idd
Ik zeg ook niet dat Margriet wel een goede mol is, want ik zat al vanaf aflevering 1 op haarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Margriet zou nog slechter zijn.
Martine, Chris, Marlijn en Rik hadden/hebben haar als mol
Voor de reeks begon is meen ik gezegd dat de mol 'op de voorgrond zou treden'. Dat zou Rik toch een aardige kandidaat daarvoor kunnen zijn....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 04:12 schreef -Buttercup het volgende:
Ik baal echt als Rik de mol is, hij is al de hele serie zo veel en overduidelijk in beeld, het is veel leuker als het uit onverwachtse hoek komt. Marlijn zou eigenlijk de enige echte verrassende mol zijn.
Wat sloeg anchor boter op Rik?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:13 schreef Xummon het volgende:
[ afbeelding ]
kaartje van Rik
reclame van anchor boter
Huh? Pas de laatste 3 afleveringen is hij in beeld omdat er dan nog maar zo weinig mensen in het spel zitten. De regie moet een keuze maken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 04:12 schreef -Buttercup het volgende:
Ik baal echt als Rik de mol is, hij is al de hele serie zo veel en overduidelijk in beeld, het is veel leuker als het uit onverwachtse hoek komt. Marlijn zou eigenlijk de enige echte verrassende mol zijn.
Sinds 2quote:
Sinds aflevering 1 al😕quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:45 schreef xzaz het volgende:
Huh? Pas de laatste 3 afleveringen is hij in beeld omdat er dan nog maar zo weinig mensen in het spel zitten. De regie moet een keuze maken.
Sinds 2__!
Zo bekeek ik het ook inderdaad. Marlijn heeft zo het bedrag zo klein mogelijk gehouden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:22 schreef Eerin het volgende:
Maar even, ik kom ergens niet geheel uit.
Bij die tafel-opdracht: er is een mogelijkheid om 1000 euro te verdienen, aangezien dat open op tafel lag. De mol wist natuurlijk de volgorde waarop de items op tafel zouden komen. Het lijkt mij voor een mol dan slim om het geld te pakken zodra dit op tafel komt. Als je als mol gelijk de twee jokers pakt (Margriet), dan loop je het risico dat de kandidaten 1000 euro pakken. Er zou sowieso 500 euro in de pot komen (want iemand gaat dat geld pakken), dus is het dan voor de mol niet juist handig om te wachten tot het geld op tafel is gekomen?
Voor mij was dit een beetje het moment dat ik dacht: aha, dan is het Margriet niet. Een mol zou wel vrij dom zijn om die twee jokers te pakken en die 1000 euro te riskeren. Maar misschien zie ik iets over het hoofd?
Het irritante dit seizoen is dat de titels van de aflevering steeds heel duidelijk op meerdere mensen kunnen slaan -_-" Ik hoop dat Marlijn de mol is (al zit ik sinds begin op Rik), want dat is de enige die ik echt niet zie aankomen.
Het kan zijn dat die 500 het maximum was en het daarna minder zou worden. Dat denk ik niet trouwens.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:22 schreef Eerin het volgende:
Bij die tafel-opdracht: er is een mogelijkheid om 1000 euro te verdienen, aangezien dat open op tafel lag. De mol wist natuurlijk de volgorde waarop de items op tafel zouden komen. Het lijkt mij voor een mol dan slim om het geld te pakken zodra dit op tafel komt. Als je als mol gelijk de twee jokers pakt (Margriet), dan loop je het risico dat de kandidaten 1000 euro pakken. Er zou sowieso 500 euro in de pot komen (want iemand gaat dat geld pakken), dus is het dan voor de mol niet juist handig om te wachten tot het geld op tafel is gekomen?
Voor mij was dit een beetje het moment dat ik dacht: aha, dan is het Margriet niet. Een mol zou wel vrij dom zijn om die twee jokers te pakken en die 1000 euro te riskeren. Maar misschien zie ik iets over het hoofd?
Dat vind ik niet eigenlijk, vind hem al sinds vrij vroeg erg veel aandacht krijgen. Hij en Marlijn waren continu in beeld leek het wel. Nu natuurlijk helemaal, maar dat is logisch. Als hij de mol is dan vind ik het wel opvallend dat ze veel van hem zo duidelijk hebben laten zien, veel minder subtiel dan met eerdere mollen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Huh? Pas de laatste 3 afleveringen is hij in beeld omdat er dan nog maar zo weinig mensen in het spel zitten. De regie moet een keuze maken.
[..]
Sinds 2__!
Ja dit heb ik dus precies hetzelfde. Ik zou het zou leuk vinden, want dan hebben ze me echt voor de gek weten te houden. Er zijn té veel mensen die al van begin af aan op Rik zitten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:22 schreef Eerin het volgende:
Het irritante dit seizoen is dat de titels van de aflevering steeds heel duidelijk op meerdere mensen kunnen slaan -_-" Ik hoop dat Marlijn de mol is (al zit ik sinds begin op Rik), want dat is de enige die ik echt niet zie aankomen.
Art leek ook wel 6x te herhalen dat Marlijn verkeerd gekozen had, of dat ze met de verkeerde een verbond aan was gegaan etc. Allemaal commentaar alsof Rik de mol zou zijn, maar geen suggesties dat het misschien wel andersom was, tegen Rik zei hij amper dit soort dingen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:52 schreef Jivis het volgende:
Zouden de makers dit jaar revanche hebben genomen op het commentaar dat ze molacties er te veel uitmonteren, door Rik als de mol heel obivous in beeld te brengen?
Het kan haast niet anders dan dat hij het is. Hoe hij ook zo naast Art stond.
Margriet verdenkt Rik toch? Ja anderen kandidaten niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:17 schreef Ethanolic het volgende:
Maar waarom verdenkt niemand van de kandidaten Rik? Alleen al het feit dat hij 0 euro heeft opgeleverd zegt al iets.
Daarnaast was de laatste opdracht echt zo obvious dat hij zat te mollen. Had perfect het overzicht, zinnen aan de verkeerde mensen doorgeven. Nog even de laatste opdracht verpesten.
Ze kan niet haarzelf verdenken natuurlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Margriet verdenkt Rik toch? Ja anderen kandidaten niet.
Ja, er zijn echt tig voorbeelden te noemen van opdrachten die Rik heeft verneukt (met misschien de gemiste envelop als hoogtepunt). Als hij de mol niet is, is hij gewoon een hele slechte kandidaat die meer geld heeft verspeeld dan de molquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:17 schreef Ethanolic het volgende:
Maar waarom verdenkt niemand van de kandidaten Rik? Alleen al het feit dat hij 0 euro heeft opgeleverd zegt al iets.
Daarnaast was de laatste opdracht echt zo obvious dat hij zat te mollen. Had perfect het overzicht, zinnen aan de verkeerde mensen doorgeven. Nog even de laatste opdracht verpesten.
freek zat vorig jaar in de finale nog op de verkeerde molquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik heb de hele tijd gedacht dat Rik de mol was, maar nu denk ik Margriet. Twee mensen hebben Margriet als mol, en zo tegen het eind weten ze het meestal wel, de kandidaten. De verliezers die er de laatste ronden uitgaan, gaan er niet zozeer uit omdat ze nog op een verkeerde mol zitten, maar omdat de snelheid van het maken van de test ook meetelt. Ik denk dat dat Chris heeft genekt, de anderen waren waarschijnlijk sneller.
Ik denk ook dat Rik daarom de jokers van Chris afpakte, en niet van Margriet: Chris was een concurrent, en Margriet -als mol- niet.
Juist omdat er maar één stem op Rik is, verdenk ik hem niet meer.
zou wel wat zijn als ik zo vanaf aflevering 3 goed zat en nu op het laatste moment verkeerd afsla, maar dat denk ik eigenlijk niet![]()
Ach ja, dat zeiden we ook van Tim in Seizoen 12quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:07 schreef Xummon het volgende:
Rik kan niet anders dan de mol zijn, hij heeft zoveel geld uit de pot gehaald en niet opgehaald. Als hij het niet is is ie de slechtste kandidaat ever ever ever.
Waar heb je die foto's vandaan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:19 schreef Xummon het volgende:
Marlijn verliezend finalist?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Als Magriet wint vind ik wel dat ze het geld aan dat theeplantage dorp mag overmaken, die mensen hebben daar nog steeds therapie nodig?LOOK AT MY FACE.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |