quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:04 schreef Lindgren. het volgende:
Marlijn winnaar, Rik mol, Margriet dood.
Wow, wat een super (leuk en goedgeschreven) dagboekquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:42 schreef --3S-- het volgende:
[..]
http://web.avrotros.nl/wi(...)agboek_afvaller.aspx
Prachtig
En dat vind ik dus (van jullie beiden + ieder ander die het er mee eens is) erg sneuquote:
Dat mag jij vindenquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat vind ik dus (van jullie beiden + ieder ander die het er mee eens is) erg sneu
Viel mij idd ook al op, er was ook een zin in met iets omtrent een boei o.i.d.quote:
Ook Moltalk gekeken?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:13 schreef Xummon het volgende:
[ afbeelding ]
kaartje van Rik
reclame van anchor boter
Ja, en hij had een scheepvaart/ankershirt aan etc. etc. etc.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:14 schreef nattermann het volgende:
[..]
Viel mij idd ook al op, er was ook een zin in met iets omtrent een boei o.i.d.
altijd hequote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:37 schreef ItaloDancer het volgende:
Rik zou echt de slechtste mol ooit zijn.
Margriet zou nog slechter zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:38 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ligt er veel te dik bovenop idd
Ik zeg ook niet dat Margriet wel een goede mol is, want ik zat al vanaf aflevering 1 op haarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Margriet zou nog slechter zijn.
Martine, Chris, Marlijn en Rik hadden/hebben haar als mol
Voor de reeks begon is meen ik gezegd dat de mol 'op de voorgrond zou treden'. Dat zou Rik toch een aardige kandidaat daarvoor kunnen zijn....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 04:12 schreef -Buttercup het volgende:
Ik baal echt als Rik de mol is, hij is al de hele serie zo veel en overduidelijk in beeld, het is veel leuker als het uit onverwachtse hoek komt. Marlijn zou eigenlijk de enige echte verrassende mol zijn.
Wat sloeg anchor boter op Rik?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:13 schreef Xummon het volgende:
[ afbeelding ]
kaartje van Rik
reclame van anchor boter
Huh? Pas de laatste 3 afleveringen is hij in beeld omdat er dan nog maar zo weinig mensen in het spel zitten. De regie moet een keuze maken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 04:12 schreef -Buttercup het volgende:
Ik baal echt als Rik de mol is, hij is al de hele serie zo veel en overduidelijk in beeld, het is veel leuker als het uit onverwachtse hoek komt. Marlijn zou eigenlijk de enige echte verrassende mol zijn.
Sinds 2quote:
Sinds aflevering 1 al😕quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:45 schreef xzaz het volgende:
Huh? Pas de laatste 3 afleveringen is hij in beeld omdat er dan nog maar zo weinig mensen in het spel zitten. De regie moet een keuze maken.
Sinds 2__!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |