Haha herkenbaar! Ik ga noooooit meer, al.kreeg ik geld toe..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:26 schreef faptist het volgende:
Zo vandaag naar de 9 maandenbeurs geweest.
Wat een drukte en dom geregelde hallen.
Serieus, ik had geen idee waar de 9 maandenbeurs of de huishoudbeurs begon toen ik aan kwam lopen.
Heb wel leuke dingetjes kunnen scoren.
Jumbo pakket. Kruidvat tas, 4 pakken pampers voor 20 euro die heerlijk gratis worden thuisbezorgd en veel testertjes.
De huishoudbeurs is overigens pure ellende. Nooooooit meer.
Soort tokkie zwarte markt meets braderie en hordes mensen met koffertjes die een meter achter hun staan, zodat niemand er langs kan.
En een herrie! Alsof je in een wespennest stond.
vaak niet. Mijn VK vertelde tenminste dat het een vak apart is. En om er echt goed in te zijn moet je het echt vaak doen. En een VK heeft daar gewoon de tijd niet voor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:19 schreef JantinaGr het volgende:
Wel in dezelfde praktijk, maar ze hebben echoscopisten die het voor hun doen (weet niet of vk zelf normaal gesproken ook echo's doen?).
Oh boeh! Want aan het einde van de speurtocht sta ik met een kopje thee!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee, want ik heb geen tijd om daarna nog ergens naar toe te gaan
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:40 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh boeh! Want aan het einde van de speurtocht sta ik met een kopje thee!
Tempting.. als ik wodka en valium mochtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
Kom maar bij mij een kopje thee halen op de beurs
Mag dat tegenwoordig ook al niet meer danquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:46 schreef Limone het volgende:
[..]
Tempting.. als ik wodka en valium mocht
Ga maar even doorquote:
Nee en cocaine ook niet, hoorde ik laatst? Nou het voedingscentrum zegt er niets over, dus het zal wel niet waar zijn. Pfff. Sinds salami niet meer mag is alles ineens in de ban.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
Mag dat tegenwoordig ook al niet meer danJe mag als zwangere tegenwoordig echt niks meer
Ja maar goed, salami. Daar noem je ook wat joh.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:03 schreef Limone het volgende:
Nee en cocaine ook niet, hoorde ik laatst? Nou het voedingscentrum zegt er niets over, dus het zal wel niet waar zijn. Pfff. Sinds salami niet meer mag is alles ineens in de ban.
Nou, vanaf de Scheldestraat loop je in 1 rechte lijn naar de Albert Cuyp (je kan ook een trammetje pakken aan het einde van de Scheldestraat, nr 12 uitstappen op de Ceintuurbaan). Dat is ook een beproeving op zaterdag, maar uhm.. anders..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:57 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ga maar even doordan weet ik waar we naartoe kunnen als we gillend wegrennen van de beurs!
Ja, logisch. En dat komt toch niet meer bij de baby!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:16 schreef -Spring het volgende:
Ik ben wel van plan om tijdens de bevalling een paar nakjes te nemen, hoor. Niet vol te houden anders.
Er zit hier iemand de boel te verbouwen in mn buik.Zoals een hont hysterisch zn mand (of bank
) overhoop krauwt in een poging om m te fatsoeneren, zo voelt het.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja maar goed, salami. Daar noem je ook wat joh.
Dat was mooi twee prikken voor de prijs van één! Fijn dat je beter geïnformeerd bent, nu.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:16 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Vandaag weer op controle geweest in het ziekenhuis. Gynaecoloog maakt zich absoluut geen zorgen om de tweeling. Gelijk gevraagd naar het verhaal wat de andere dokter vorige keer had opgehangen over bij 34 weken inleiden. Is dus onzin..... Hoe kunnen ze een mens onzeker maken. Zolang de baby's het goed blijven doen en de doorbloeding allemaal goed is, gaan ze pas bij 37 weken inleiden. (Hij zei wel dat 50% die 37 weken niet haalt, omdat de baby's zelf besluiten eerder te komen) Pas als de doorbloeding niet meer goed is of de kleinste baby echt van zijn lijn af gaat wijken, kunnen ze beslissen om ze eerder te halen.
Bloeddruk was goed, moest weer bloedprikken voor mijn ijzer en ging weer bijna van mijn stokje. Lang leve de zoete siroop bij de bloedprikbalie. Ook gelijk een spuit voor Rhesus D gekregen in mijn been. Grrr, en ik ben al zo'n fan van spuiten. Raak er bijna nog aan gewend zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |