abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150121402
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 19:26 schreef faptist het volgende:
Zo vandaag naar de 9 maandenbeurs geweest.
Wat een drukte en dom geregelde hallen.
Serieus, ik had geen idee waar de 9 maandenbeurs of de huishoudbeurs begon toen ik aan kwam lopen.
Heb wel leuke dingetjes kunnen scoren.
Jumbo pakket. Kruidvat tas, 4 pakken pampers voor 20 euro die heerlijk gratis worden thuisbezorgd en veel testertjes.
De huishoudbeurs is overigens pure ellende. Nooooooit meer.
Soort tokkie zwarte markt meets braderie en hordes mensen met koffertjes die een meter achter hun staan, zodat niemand er langs kan.
En een herrie! Alsof je in een wespennest stond.
Haha herkenbaar! Ik ga noooooit meer, al.kreeg ik geld toe..
S. 2014
J. 2016
pi_150122754
Ik had wel naar die 9 maanden beurs gewild maar dat word nu wel last minute. Maar nu ik dit zo lees geloof ik niet dak zo veel mis.
pi_150122784
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:02 schreef kooks11 het volgende:
Verlof! *O*
Yay!!! *O* *O*
Genieten!
pi_150123125
Kooks: verlof *O*

Ik werd om 19.15 uur ( :@ ) gewekt door man. Hij had na zijn werk meteen de weekboodschappen gedaan en het eten stond op tafel. Zo fijn!
pi_150123178
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 18:19 schreef JantinaGr het volgende:
Wel in dezelfde praktijk, maar ze hebben echoscopisten die het voor hun doen (weet niet of vk zelf normaal gesproken ook echo's doen?).
vaak niet. Mijn VK vertelde tenminste dat het een vak apart is. En om er echt goed in te zijn moet je het echt vaak doen. En een VK heeft daar gewoon de tijd niet voor.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_150123210
Voor mensen die nog naar de negenmaandenbeurs gaan: ga daarna nog even de Scheldestraat in. Bijvoorbeeld om een mooi speelgoedje te kopen, of een eerste pakje of iets van Nijntje of een lekker broodje! :Y)
pi_150123679
Kijk, dat klinkt wel als iets waar ik heen zou gaan 8-)

Goeie tips Amsterdam-promo-team! :+
pi_150123776
Ik kan nog wel even doorgaan? :7
  vrijdag 27 februari 2015 @ 21:06:11 #134
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150124707
Jantina, ik had mijn eerste intake en echo met 10+5. En dan had ik nog mazzel want ik was eigenlijk 9+6. Het duurt idd jaren voor je gevoel. Maar ergens vond ik het ook wel fijn om dqn pas een echo te krijgen, want als je bij een vroege echo een hartje hebt gezien en bij de termijnecho is het gestopt, lijkt me zo pijnlijk. Toen ik met 9+6 een goede echo had, had ik ook wel het idee dat het goed zat. Ik had trouwens de intake na de echo gepland want ik had helemaal geen zin om het over zwanger zijn te hebben voor ik had gezien dat er wat zat.

Kris, vervelend die onzekerheid over je werk!

Verhalen over de 9 maanden beurs... Bedankt voor het bevestigen van mijn beeld van die beurs. :Y) >:O
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_150125967
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 20:47 schreef Limone het volgende:
Nee, want ik heb geen tijd om daarna nog ergens naar toe te gaan -O-
pi_150126284
Hier ook een dagje 9 maanden beurs erop zitten! Die vond ik echt wel leuk, omdat er gewoon veel verschillende dingen bij elkaar zitten die je anders niet snel tegenkomt (althans, ik niet, ik ga geen uren op internet zitten zoeken naar leuke pakjes enzo ;) ). Heb echt een paar leuke dingen gescoord O+

Maar die huishoudbeurs :o daar krijgen ze me echt nooit meer vrijwillig naar binnen. Ik dacht serieus dat alle trolley-verhalen overdreven waren, maar dat is gewoon nog erger dan gedacht..!
pi_150126291
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:33 schreef Kyara het volgende:

[..]

Nee, want ik heb geen tijd om daarna nog ergens naar toe te gaan -O-
Oh boeh! Want aan het einde van de speurtocht sta ik met een kopje thee! c_/
pi_150126365
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:40 schreef Limone het volgende:

[..]

Oh boeh! Want aan het einde van de speurtocht sta ik met een kopje thee! c_/
:'(

Kom maar bij mij een kopje thee halen op de beurs >:)
pi_150126566
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:41 schreef Kyara het volgende:

[..]

:'(

Kom maar bij mij een kopje thee halen op de beurs >:)
Tempting.. als ik wodka en valium mocht
pi_150126738
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:46 schreef Limone het volgende:

[..]

Tempting.. als ik wodka en valium mocht
Mag dat tegenwoordig ook al niet meer dan :o Je mag als zwangere tegenwoordig echt niks meer :N
pi_150127031
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 20:47 schreef Limone het volgende:
Ga maar even door ;) dan weet ik waar we naartoe kunnen als we gillend wegrennen van de beurs!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150127359
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:50 schreef Kyara het volgende:

[..]

Mag dat tegenwoordig ook al niet meer dan :o Je mag als zwangere tegenwoordig echt niks meer :N
Nee en cocaine ook niet, hoorde ik laatst? Nou het voedingscentrum zegt er niets over, dus het zal wel niet waar zijn. Pfff. Sinds salami niet meer mag is alles ineens in de ban. :(
pi_150127426
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 22:03 schreef Limone het volgende:
Nee en cocaine ook niet, hoorde ik laatst? Nou het voedingscentrum zegt er niets over, dus het zal wel niet waar zijn. Pfff. Sinds salami niet meer mag is alles ineens in de ban.
Ja maar goed, salami. Daar noem je ook wat joh.
pi_150127876
Ik ben wel van plan om tijdens de bevalling een paar nakjes te nemen, hoor. Niet vol te houden anders.

Er zit hier iemand de boel te verbouwen in mn buik. :o Zoals een hont hysterisch zn mand (of bank :') ) overhoop krauwt in een poging om m te fatsoeneren, zo voelt het.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 22:16:58 #145
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150127904
Vandaag weer op controle geweest in het ziekenhuis. Gynaecoloog maakt zich absoluut geen zorgen om de tweeling. Gelijk gevraagd naar het verhaal wat de andere dokter vorige keer had opgehangen over bij 34 weken inleiden. Is dus onzin..... Hoe kunnen ze een mens onzeker maken. Zolang de baby's het goed blijven doen en de doorbloeding allemaal goed is, gaan ze pas bij 37 weken inleiden. (Hij zei wel dat 50% die 37 weken niet haalt, omdat de baby's zelf besluiten eerder te komen) Pas als de doorbloeding niet meer goed is of de kleinste baby echt van zijn lijn af gaat wijken, kunnen ze beslissen om ze eerder te halen.
Bloeddruk was goed, moest weer bloedprikken voor mijn ijzer en ging weer bijna van mijn stokje. Lang leve de zoete siroop bij de bloedprikbalie. Ook gelijk een spuit voor Rhesus D gekregen in mijn been. Grrr, en ik ben al zo'n fan van spuiten. Raak er bijna nog aan gewend zo ;)
pi_150128174
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:57 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ga maar even door ;) dan weet ik waar we naartoe kunnen als we gillend wegrennen van de beurs!
Nou, vanaf de Scheldestraat loop je in 1 rechte lijn naar de Albert Cuyp (je kan ook een trammetje pakken aan het einde van de Scheldestraat, nr 12 uitstappen op de Ceintuurbaan). Dat is ook een beproeving op zaterdag, maar uhm.. anders.. :P Op de Cuyp zit in elk geval een winkeltje met leuke tweedehands kinderkleding en spulletjes en natuurlijk de fournituren van Jan. Als je van naaien houdt kan je je lol op!

Als echte held loop je natuurlijk helemaal tot de van Woustraat. Daar kan je in elk geval weer een tram pakken terug naar Rai. Haal dan eerst nog wat flessen Pasdutout. :Y)
pi_150128192
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 22:16 schreef -Spring het volgende:
Ik ben wel van plan om tijdens de bevalling een paar nakjes te nemen, hoor. Niet vol te houden anders.

Er zit hier iemand de boel te verbouwen in mn buik. :o Zoals een hont hysterisch zn mand (of bank :') ) overhoop krauwt in een poging om m te fatsoeneren, zo voelt het.
Ja, logisch. En dat komt toch niet meer bij de baby!
pi_150128203
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 22:05 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja maar goed, salami. Daar noem je ook wat joh.
:P
pi_150128705
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 22:16 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Vandaag weer op controle geweest in het ziekenhuis. Gynaecoloog maakt zich absoluut geen zorgen om de tweeling. Gelijk gevraagd naar het verhaal wat de andere dokter vorige keer had opgehangen over bij 34 weken inleiden. Is dus onzin..... Hoe kunnen ze een mens onzeker maken. Zolang de baby's het goed blijven doen en de doorbloeding allemaal goed is, gaan ze pas bij 37 weken inleiden. (Hij zei wel dat 50% die 37 weken niet haalt, omdat de baby's zelf besluiten eerder te komen) Pas als de doorbloeding niet meer goed is of de kleinste baby echt van zijn lijn af gaat wijken, kunnen ze beslissen om ze eerder te halen.
Bloeddruk was goed, moest weer bloedprikken voor mijn ijzer en ging weer bijna van mijn stokje. Lang leve de zoete siroop bij de bloedprikbalie. Ook gelijk een spuit voor Rhesus D gekregen in mijn been. Grrr, en ik ben al zo'n fan van spuiten. Raak er bijna nog aan gewend zo ;)
Dat was mooi twee prikken voor de prijs van één! Fijn dat je beter geïnformeerd bent, nu. ^O^
pi_150129151
En dat 2 voor de prijs van 1 ga je nog heel veel vaker horen..... ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')