Heel herkenbaar. En daar zitten allemaal oude mensen die willen weten hoe ver ik ben en wat het wordt enzo. En dat ze 60 jaar geleden zelf ook eens zwanger zijn geweest... Best vermakelijk, maar niet als ik aan het hijgen ben.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:06 schreef DJMO het volgende:
Geniet van je verlof Kooks!
Ik herken het niet niets kunnen doen wel hoor MwC. Ik wil ook gewoon maar door, maar van het stukje naar de appie (700 meter ongeveer) ben ik al zo kapot dat ik eerst tien minuten bij het koffiezetapparaat moet gaan zitten voor ik boodschappen kan gaan doen. Fysio heeft meer dan eens tegen me gezegd dat ik (liefst 2 x per dag!) een half uurtje moet gaan liggen om te rusten en m'n bekken rust te gunnen, maar het is er tot op heden niet van gekomen hier.![]()
ik heb stug m'n telefoon in m'n hand en als ze wat tegen me zeggen: "hu zei u iets? Ik ben mail aan het beantwoorden, sorry!"quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. En daar zitten allemaal oude mensen die willen weten hoe ver ik ben en wat het wordt enzo. En dat ze 60 jaar geleden zelf ook eens zwanger zijn geweest... Best vermakelijk, maar niet als ik aan het hijgen ben.
Jup, maar dan gewoon op tv, zondagavond dacht ik op de BBCquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:02 schreef kooks11 het volgende:
Verlof!![]()
Volgt iemand hier trouwens ook 'Call the midwife' op Netflix? Is een serie over vroedvrouwen in East London in de jaren 50. Soms een beetje schrikken door t gekrijs van de vrouwen bij de bevallingen, maar over t algemeen vind ik het erg leuk. Aanrader!
Je kunt die oudjes toch gewoon antwoordt geven?...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb stug m'n telefoon in m'n hand en als ze wat tegen me zeggen: "hu zei u iets? Ik ben mail aan het beantwoorden, sorry!"
Ligt er aan hoe ik me voel. Als ik verga van de pijn ga ik niet vrolijk sociaal zitten doen, maar zonder ik me af. Jammer dan voor zo'n oudje, maar die hebben gesprekspartners genoeg hoor. Ik heb daar gewoon op zo'n moment niet zo'n behoefte aan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je kunt die oudjes toch gewoon antwoordt geven?...
ik haat dat eeuwige gekloot met de smartphones... ben ws n zeikwijf maar ik wordt er niet goed van dat iedereen altijd met dat ding voor zn koker loopt... /einde rant
Gebeurt wel steeds vaker, maar is niet standaard hoor. Maken ze zelf echo's?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:14 schreef JantinaGr het volgende:
egopost:
Net gebeld naar de verloskundige praktijk die ik had uitgekozen. Afspraak voor intake op 12 maart.
Helaas wordt er dan niet gekeken of er al een hartje is (ik ben dan 7 weken + 4).
Las dat het bij veel dames al wel rond die tijd gebeurde, maar wellicht is daar een medische reden voor dan?
Wel in dezelfde praktijk, maar ze hebben echoscopisten die het voor hun doen (weet niet of vk zelf normaal gesproken ook echo's doen?).quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:17 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Gebeurt wel steeds vaker, maar is niet standaard hoor. Maken ze zelf echo's?
Hier is t standaard rond 8 weken met echo.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:14 schreef JantinaGr het volgende:
egopost:
Net gebeld naar de verloskundige praktijk die ik had uitgekozen. Afspraak voor intake op 12 maart.
Helaas wordt er dan niet gekeken of er al een hartje is (ik ben dan 7 weken + 4).
Las dat het bij veel dames al wel rond die tijd gebeurde, maar wellicht is daar een medische reden voor dan?
Op indicatie wordt er wel een echo gemaakt, maar in principe wordt alleen de termijnecho vergoed door de verzekeraar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:14 schreef JantinaGr het volgende:
egopost:
Dat dacht ik dus ook, vandaar dat ik aannam dat de dames die hier al eerder een echo hebben gehad, dat kregen op medische indicatie. Niet helemaal juist dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:24 schreef Cholula het volgende:
[..]
Op indicatie wordt er wel een echo gemaakt, maar in principe wordt alleen de termijnecho vergoed door de verzekeraar.
Hier is het gewoon standaard bij de VK, 8 weken en termijnecho.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:28 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, vandaar dat ik aannam dat de dames die hier al eerder een echo hebben gehad, dat kregen op medische indicatie. Niet helemaal juist dus.
Nouja, dan wacht ik nog 5/6 weken ongeduldig
Die ervaring had ik ook altijd op de hhbeurs. Wij gingen dan ook altijd vrij snel weer weg. Maar beursen zijn vaak zo druk. Alleen de moeite als je weet dat je dingen meeneemt. Zoals bij een handwerkbeurs in mijn geval. Met 9maandenbeurs kijk ik van te voren altijd waar er dingen te scoren zijn en welke stands er zijn zodat ik die als eerste kan doen. Voordat de superdrukte losbarst zeg maar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:26 schreef faptist het volgende:
Zo vandaag naar de 9 maandenbeurs geweest.
Wat een drukte en dom geregelde hallen.
Serieus, ik had geen idee waar de 9 maandenbeurs of de huishoudbeurs begon toen ik aan kwam lopen.
Heb wel leuke dingetjes kunnen scoren.
Jumbo pakket. Kruidvat tas, 4 pakken pampers voor 20 euro die heerlijk gratis worden thuisbezorgd en veel testertjes.
De huishoudbeurs is overigens pure ellende. Nooooooit meer.
Soort tokkie zwarte markt meets braderie en hordes mensen met koffertjes die een meter achter hun staan, zodat niemand er langs kan.
En een herrie! Alsof je in een wespennest stond.
Strak overheen gelezenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:02 schreef kooks11 het volgende:
Verlof!![]()
Volgt iemand hier trouwens ook 'Call the midwife' op Netflix? Is een serie over vroedvrouwen in East London in de jaren 50. Soms een beetje schrikken door t gekrijs van de vrouwen bij de bevallingen, maar over t algemeen vind ik het erg leuk. Aanrader!
Het geeft je gelukkig wel de tijd om iets anders te zoeken, maar het blijft een rotsituatie! Halverwege maart is gelukkig niet heel ver weg, scheelt je in ieder geval langdurige onzekerheid.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:37 schreef Krisvc het volgende:
Halverwege maart weet ik meer. Mag in ieder geval wel gewoon tot m'n verlof blijven. Dus worst case heb ik verlof en daarna recht op ww om een nieuwe baan te vinden.
Stiekem vind ik dat heel lief van je man, dat hij graag wil dat alles klaargezet gaat worden.
Huishoudbeurs en de negenmaandenbeurs heb ik met alle liefde aan me voorbij laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |