Klopt maar dan is er dus geen verlengingquote:
preciesquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt maar dan is er dus geen verlenging
Ik ook. Helaas, ziek naar huis gegaan.quote:
Uh, ik zeg alleen dat 1-2 genoeg is voor PSV.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doelde op een verlenging.
Shreyas heeft het gelijk aan zijn zijde.
Waarom citeer je Shreyas dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh, ik zeg alleen dat 1-2 genoeg is voor PSV.
Nou ik focus mij nu nog even op komend weekend als je het niet erg vindt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt pik. Volgende week ronde van Mexico, al zin in?
Europese wedstrijden zijn geen koers.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ik focus mij nu nog even op komend weekend als je het niet erg vindt.
Te strenge dopingcontroles inderdaad, nou ja we gaan het zien.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Europese wedstrijden zijn geen koers.
In Z-A doen ze ook aan een bloedpaspoort en dat soort ongein. Meer dan voldoende.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Te strenge dopingcontroles inderdaad, nou ja we gaan het zien.
Jij bezigt wel teksten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat kan. Hij kan er ook niet ingaan.
Scherpquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PSV kan ook met 12 man spelenquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ook met 10quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PSV kan ook met 12 man spelen
Zenit is een maatje te grootquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
goedenavond, is PSV al aan het ontsnappen?
speelde ie toen mee ja?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was ook te zien op het WK.
quote:
12/13quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Adam heeft niet meer de samba van 2011/12.
quote:
Maar dat is maar jouw mening. Het laatste jaar bij AZ was hij het bestequote:Op donderdag 26 februari 2015 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond hem in '11/12 alleen duidelijk goed.
Hulk is kleinquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo zie je maar weer dat LENGTE, KRACHT, UITSTRALING, STERK enorm belangrijk is.
Hulk is wel mede-topscorer daarquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hulk is vergelijkbaar met Kazim qua fysiek en mentale ideeën.
Davy is een Rus.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik doelde op die schwalbe van de keeper.
Oh... je bent een toffe peer.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik doelde op die schwalbe van de keeper.
Davy zou een student in het Maagdenhuis kunnen zijn.quote:
Wie wil hem?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Narsingh.
Zo snel als mogelijk verkopen.
Ik zou nu nog wisselen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:19 schreef Cavaliers het volgende:
Brenet haalt het einde van de wedstrijd niet.
Tegen Ajax kun je hem nog wel gebruikenquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Narsingh.
Zo snel als mogelijk verkopen.
ooooooohquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Tegen Ajax kun je hem nog wel gebruiken
Middlesbrough. Die hebben al een middelmatige eredivisie buitenspeler gekocht. Misschien trappen ze er nog een keer in.quote:
Hele tijd van die kleine overtredingen, uiteindelijk wordt dat gewoon een optelsom en vervolgens geel. Die overleeft de resterende zeventig minuten op deze manier niet.quote:
Lees de TT?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:23 schreef sneakydesert het volgende:
Wat kijken jullie jongens? Schakel net in.
Zenit - PSV op Foxy Sports.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:23 schreef sneakydesert het volgende:
Wat kijken jullie jongens? Schakel net in.
Dit heeft niets met ervaring te maken, maar met een incompetente scheidsrechter.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Die jongens worden mentaal gepijnigd. Zenit is te slim, teveel ervaring, teveel lengte, teveel shine.
Oei.
Dan faalt de krant weer eensquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, wij doen alsof het al bezig is.
Zenit heeft gewoon de scheids mee. Verder niets.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Die jongens worden mentaal gepijnigd. Zenit is te slim, teveel ervaring, teveel lengte, teveel shine.
Oei.
Lees de op nooit, in de krant stond dat t later begonquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat staat er in de OP, denk je?
A. Zenit - PSV 18:00
B. Zenit - PSV 15:00
C. Zenit - PSV 07:15
Natuurlijk, dat zie ik ook wel. Ik deed alleen een kleine imitatie van René van der Gijp.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit heeft niets met ervaring te maken, maar met een incompetente scheidsrechter.
Mag ik een hulplijn gebruiken?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat staat er in de OP, denk je?
A. Zenit - PSV 18:00
B. Zenit - PSV 15:00
C. Zenit - PSV 07:15
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:24 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Lees de op nooit, in de krant stond dat t later begon
We vragen het aan het publiek: jongens, gil het allemaal maar samen:quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Mag ik een hulplijn gebruiken?
Je mag met je vader of moeder bellen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je mag een 50/50 doen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Waarom kun je die überhaupt horen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:27 schreef FL_Freak het volgende:
Irritante liederen bij zenit supporters.
Die begon ook met 0-0?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze wedstrijd doet me denken aan AC Milan v Ajax '13.
Wat is dit nu weer voor een loze opmerking?quote:
Dat hij die bal gewoon zou hebben als hij zijn voetje uit zou steken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een loze opmerking?
Hij heeft ook een hekel aan Polen.quote:
Als inderdaad.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat hij die bal gewoon zou hebben als hij zijn voetje uit zou steken.
Wasilewski hoort ook gewoon een doodschop te krijgen, elke keer dat hij een veld oploopt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij heeft ook een hekel aan Polen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké hansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede zaak hopelijk loten wij die volgende rondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Hoezo? Dan gaat Ajax er gegarandeerd uit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Goede zaak hopelijk loten wij die volgende ronde
Dan kan Ajax ook genieten van Tielemans, vandaar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Dan gaat Ajax er gegarandeerd uit.
Oh, ja. Volgens mij vindt Shreyas dat Anderlecht een kneuzenploegje is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan kan Ajax ook genieten van Tielemans, vandaar.
Zowel Brugge als Anderlecht zijn dan ook beter dan onze vaderlandse top 2 op dit moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Dat werd ook geroepen in 2011, toen kreeg Anderlecht een pak slaag die ze nu nog voelenquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Dan gaat Ajax er gegarandeerd uit.
Nooitquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zowel Brugge als Anderlecht zijn dan ook beter dan onze vaderlandse top 2 op dit moment.
Anderlecht nu welquote:
AaB en Dinamo Moskou zijn idd van het niveau Roma / Zenitquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zowel Brugge als Anderlecht zijn dan ook beter dan onze vaderlandse top 2 op dit moment.
Oh, beginnen we aan de logica van A wint van B, B van C dus A is beter dan C?quote:
Jawel hoor.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AaB en Dinamo Moskou zijn idd van het niveau Roma / Zenit
Ajax van toen:quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat werd ook geroepen in 2011, toen kreeg Anderlecht een pak slaag die ze nu nog voelen
wordt*quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:37 schreef Collide het volgende:
PSV is al begonnen word het uitgezonden op fox?
weet iemand of dat topic met box-kampioen in het voetbal nog loopt op fok!? ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, beginnen we aan de logica van A wint van B, B van C dus A is beter dan C?
PEC ZWOLLE > BARCELONA
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:37 schreef Collide het volgende:
Nee hier wordt op zeer levendige wijze een voetbalwedstrijd gesimuleerd.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:37 schreef Collide het volgende:
En Cillessen dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ajax van toen:
Stekelenburg; Van der Wiel, Vertonghen, Alderweireld, Blind....
Ajax van nu:
Kneus I, Kneus II, Kneus III, Kneus IV, Kneus V
Wij simuleren de wedstrijd in FIFA15 en zenden live uit via Twitch. Wil je een link?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:37 schreef Collide het volgende:
Staat toch Kneus 1?quote:
Nee, want daar was geen fuck aan omdat de beker in de hoofdklasse zaterdag bij een middenmoter belandde.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:37 schreef droommoord het volgende:
[..]
weet iemand of dat topic met box-kampioen in het voetbal nog loopt op fok!? ben wel benieuwd eigenlijk
De Nederlandse versie is doodsaai. Gewoon met buitenlandse grenzen doen. Die houd ik bij in een worddocument.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:37 schreef droommoord het volgende:
[..]
weet iemand of dat topic met box-kampioen in het voetbal nog loopt op fok!? ben wel benieuwd eigenlijk
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, want daar was geen fuck aan omdat de beker in de hoofdklasse zaterdag bij een middenmoter belandde.
Dat zegt echt he-le-maal niets.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:38 schreef Brammess het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste keeper van Nederland zonder twijfel.
maak er een topic van danquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Nederlandse versie is doodsaai. Gewoon met buitenlandse grenzen doen. Die houd ik bij in een worddocument.
PSV mag van Cakir niet scorenquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:38 schreef Collide het volgende:
[..]
Is het een beetje om aan te zien of kan ik beter wachten tot Ajax tegen de Polen.
Ja het is echt een topper.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:38 schreef Brammess het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste keeper van de Mickey Mouse League.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:38 schreef Brammess het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En alsof dat nog niet genoeg is: we hebben Brenet.quote:
Welke spelers van 2010/11 tegen Anderlecht zouden uit de basis worden gespeeld door spelers van nu?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:39 schreef Cavaliers het volgende:
Moisander tegen Mitrovic, ik kijk er nu al naar uit.
Numan.quote:
Je hebt zeg maar 9 spelers die opzich wel okay/getalenteerd/goed zijn. En Narsingh en Brenet.quote:
Enoh denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke spelers van 2010/11 tegen Anderlecht zouden uit de basis worden gespeeld door spelers van nu?
quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je hebt zeg maar 9 spelers die opzich wel okay/getalenteerd/goed zijn. En Narsingh en Brenet.
Narsingh is een goede speler, alleen hij komt niet goed tot z'n recht bij Cocuquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je hebt zeg maar 9 spelers die opzich wel okay/getalenteerd/goed zijn. En Narsingh en Brenet.
Een counterspeler die niet goed tot zijn recht komt in een countersysteem. Aha.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Narsingh is een goede speler, alleen hij komt niet goed tot z'n recht bij Cocu
Die kan er echt helemaal niets van. Serieus. Volg hem eens een wedstrijd. Die kan echt niets.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Narsingh is een goede speler, alleen hij komt niet goed tot z'n recht bij Cocu
PSV speelt helemaal niet slecht. Redelijk veel kansen, doelpunt gemaakt, worden niet overlopen.quote:
Nou, als Zenit een beetje aanzet heeft PSV heel weinig te vertellen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
PSV speelt helemaal niet slecht. Redelijk veel kansen, doelpunt gemaakt, worden niet overlopen.
Schrijf hem een brief.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:45 schreef Cavaliers het volgende:
Ik begin me met de dag meer te ergeren aan Depay tbh.
Ik heb het idee dat hij steeds minder probeert te voetballen en steeds meer probeert zichzelf cool te doen lijken. Loopt alleen maar eindeloos aan te kloten en probeert de hele tijd absurd moeilijke goals te maken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:45 schreef Cavaliers het volgende:
Ik begin me met de dag meer te ergeren aan Depay tbh.
Ik weet nog dat mensen van Rhijn beter vonden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis de inbreng van de alom geprezen moderne verdediger Santiago Arias.
Ja ik ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis de inbreng van de alom geprezen moderne verdediger Santiago Arias.
Nou nou nou. Dat kan ook anders hè, Tom.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
Is die stinkturk omgekocht ofzo? Durft alleen te fluiten als een PSV'er een overtreding maakt
Ik hoop dat die in de rust aids krijgt en de tweede helft daardoor niet meer kan spelen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:48 schreef Zorro het volgende:
Tjonge, als die Witsel daar maar geen blijvende schade aan overhoudt
Door vochttekort of zo? Want je kunt toch niet beweren dat je van Ajax vrolijker wordt dan van dit PSV.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks zap ik gelukkig naar Ajax. Dan drogen de tranen al snel op.
Nou. Om nou meteen omgekocht te roepen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou nou nou. Dat kan ook anders hè, Tom.
Ik stel alleen een vraagquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou nou nou. Dat kan ook anders hè, Tom.
Je kan het waarschijnlijks straks nog horen als hij zijn gezichtsspieren aanspant om even extra te fronsen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het nu al een geniale wedstrijd, dat Legia - Ajax.
Frank die straks boos wordt, hele stadion galmt. GODVERDOMME ZEG
VOORUIT VOORUIT VOORUIT VOORUIT VOORUIT VOORUIT VOORUIT VOORUIT VOORUIT VOORUIT VOORUIT VOORUIT VOORUITquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
BREED STAANquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
HULK PLETquote:
jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:53 schreef FL_Freak het volgende:
Als er nou twee Nederlandse clubs doorgaan (of drie boeit ff niet) kunnen teams uit hetzelfde land elkaar al wel loten?
godverdomme ricardo hoor je sowieso al vaak inderdaadquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
BREED STAAN
GODVERDOMME RICARDO
*Voorhuidquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
VOORUIT VOORUIT VOORUIT VOORUIT VOORUIT VOORUIT VOORUIT VOORUIT VOORUIT VOORUIT VOORUIT VOORUIT VOORUIT
Hulk plet klinkt pauperigquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
HULK PLET
[ afbeelding ]
Valt wel mee.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Mario Been weer.
Nog iemand die in de rust aids zou moeten krijgen.
quequote:Op donderdag 26 februari 2015 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
PSV speelt helemaal niet slecht. Redelijk veel kansen, doelpunt gemaakt, worden niet overlopen.
Die man is niet objectief.quote:
Heb je het over dat doelpunt? Die werd afgekeurd, complete bullshit. Voor de rest spreekt het voor zich, toch?quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, nee.
Ik zie Boilesen alweer voorop staan.
Op zich we lollig dat hij voor Zenit speelt, vorig jaar een wedstrijdje meegepakt, als Hulk niet scoort maakt het hele publiek aap-geluiden als hij de bal heeft.quote:
De Boer moet wegquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, nee.
Ik zie Boilesen alweer voorop staan.
Kutblankenquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Op zich we lollig dat hij voor Zenit speelt, vorig jaar een wedstrijdje meegepakt, als Hulk niet scoort maakt het hele publiek aap-geluiden als hij de bal heeft.
Extra motivatie door racisme.
Boilesen is het toonbeeld van de Nederlandse competitie qua verdedigen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Boer moet weg
Het is klaar
Boilesen maakt het nog een graadje ergerquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boilesen is het toonbeeld van de Nederlandse competitie qua verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |