Denk je dat ik ecto ben ofso?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:26 schreef Weissman het volgende:
Hey mcnulty ben jij die mascotte plaatje
niet mijn typequote:
Ff tussen ons twee. Zou je rimmen?quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ff tussen ons twee. Zou je rimmen?
Preuts hoor.quote:
wat is een gymmatje?quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee moest overstappen. Ben een brabo.
http://www.telegraaf.nl/v(...)_hebt_geopend__.htmlquote:Top 5 meest verslavende etenswaren:
Pizza
Chocolade
Chips
Koekjes
Roomijs
1 2 3 4 5 6 7 | 1X MEXICAN HOT & SPICY PIZZA EXTRA: EXTRA PEPPERONI, GESMOLTEN CHEDDAR OP RAND ZONDER: UI + 1X MEXICAN HOT & SPICY PIZZA EXTRA: GRILLED CHICKEN, GESMOLTEN CHEDDAR OP RAND ZONDER: UI + 2X GARLIC BREAD |
Heb er net ook zes gesproken, die even kwamen kijken naar een ontsnapt slangetje van formaat schoenveter.quote:
Enige wat ik snap is pizza, de rest is echt niks aan. Koekjes en chocoladequote:Op donderdag 26 februari 2015 18:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/v(...)_hebt_geopend__.html
[ code verwijderd ]
en chocolade chip cookies?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Enige wat ik snap is pizza, de rest is echt niks aan. Koekjes en chocoladechips ook van dat gare spul.
maak zijn wereld beeld nou niet zo complexquote:
Ik ben niet geintresseerd in de troetelnaampjes die je voor jb hebt uitgekozen, oké.quote:
Ik zou mijn slangetje ook in jouw huis willen tegenkomenquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:03 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Heb er net ook zes gesproken, die even kwamen kijken naar een ontsnapt slangetje van formaat schoenveter.Rare dingen kom je soms toch tegen rond je huis.
Post eens een pic van jezelf.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maak zijn wereld beeld nou niet zo complex
neequote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:31 schreef kaasplankje het volgende:
aan de andere kant, ik had een huisgenoot die vond ik kaolosmerig
ik had een chick die ik zag zitten maar dat was zijn ex alleen die gedachte al dat hij erover heen gegaan was no thanks jeff moest haar niet meer
inclusief vieze bultjes op z'n gezicht?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:27 schreef G.R.S. het volgende:
hey cc, mijn huisgenote heeft een relatie gehad met een Gabriel Macht lookalike
Triple chocolate cookie van de ahtogoquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan er daar wel eentje van hebben. Maar liever brownies oid.
true man, uberhauptquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:36 schreef Champy het volgende:
[..]
Triple chocolate cookie van de ahtogo
fattie-alertquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:38 schreef Ethanolic het volgende:
't is ook nice om zelf bananenijs te maken en dan die cookies er door te doen
Liever heb ik die Turk inderdaad. Beter dan die in-de-kast-flikkers met boyscout hoofd en glitters in de oren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:02 schreef fathank het volgende:
Jij hebt liever een turk die openlijk roept graag andere kerels te pijpen. Ieder z'n meug zeg maar.
oh en zijn vrouw weet van nix?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, hij is al getrouwd en heeft een dochter
uhquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:43 schreef MsMessy het volgende:
Oh en BigBeautifulHenkie....
[..]
Liever heb ik die Turk inderdaad. Beter dan die in-de-kast-flikkers met boyscout hoofd en glitters in de oren.![]()
hey kaasplankjequote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:45 schreef BeamofLight het volgende:
Yo pik. Ben van het weekend in Rdam. Tips voor de zaterdagnacht?
rotterdamtopic is kuttopic manquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
hey kaasplankje
deze boi is mattie van me
hij zoekt dikke fissa
[..]
Hollywood met dimaquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
hey kaasplankje
deze boi is mattie van me
hij zoekt dikke fissa
[..]
Agossie, moet ik nu ineens sociaal gaan doen of zo? Alsof dat zooitje holbewoners hier überhaupt op vrouwen zitten te wachten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:45 schreef seto het volgende:
[..]
uh
het is een beetje sociale faux pas hier om tegen henk in te gaan
er is nu zelfs een kans dat weiss je zal dumpen
wees gewaarschuwd
zou die wheyshake achter in haar keel knallen/10quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:49 schreef seto het volgende:
wie had nog meer gefapt op deze sma in de metro vandaag
[ afbeelding ]
Hey Weissetosanquote:
Ey, getrouwde mannen laat ik met rustquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
oh en zijn vrouw weet van nix?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hey Weissetosan
[..]
Ey, ik getrouwde mannen laat ik met rust
hey msmessyquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Agossie, moet ik nu ineens sociaal gaan doen of zo? Alsof dat zooitje holbewoners hier überhaupt op vrouwen zitten te wachten.
ik doe ook geen getrouwde vrouwen ga eerst maar scheiden tochquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hey Weissetosan
[..]
Ey, ik getrouwde mannen laat ik met rust
IJs van kwark? Hmmm daar had ik nog nooit aan gedacht! Klinkt leukquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik maak het met kwark en whey dus gwn gezond
hoe sick is zijn lichaam eigenlijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
lho en isegrim echt srs als ik iets van die mensen lees krijg ik instant hersentumor
[ afbeelding ]
Ja gewoon kwark, whey, banaan in de ijsmachine. Na een half uurtje wat gesmolten chocola/stukjes koek/whatever er doorheen smijten en 5 min later vreten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
IJs van kwark? Hmmm daar had ik nog nooit aan gedacht! Klinkt leuk
Dat klinkt best briljant...quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja gewoon kwark, whey, banaan in de ijsmachine. Na een half uurtje wat gesmolten chocola/stukjes koek/whatever er doorheen smijten en 5 min later vreten.
strong make up/extions doequote:Op donderdag 26 februari 2015 18:49 schreef seto het volgende:
wie had nog meer gefapt op deze sma in de metro vandaag
[ afbeelding ]
Kijk je tennis?quote:
juist getrouwde vrouwen. Die houden hun kop en gaan weer terug naar huisquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik doe ook geen getrouwde vrouwen ga eerst maar scheiden toch
Dat endo-lifestylequote:Op donderdag 26 februari 2015 19:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja gewoon kwark, whey, banaan in de ijsmachine. Na een half uurtje wat gesmolten chocola/stukjes koek/whatever er doorheen smijten en 5 min later vreten.
is dat ook zo met jouw vrouw? Jij de lasten een ander de lusten?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
juist getrouwde vrouwen. Die houden hun kop en gaan weer terug naar huis
wowquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
is dat ook zo met jouw vrouw? Jij de lasten een ander de lusten?
vnv ff mis messy checken weis zit toch in de kuipquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
juist getrouwde vrouwen. Die houden hun kop en gaan weer terug naar huis
geen idee maar de buurvrouw is net weer naar huisquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
is dat ook zo met jouw vrouw? Jij de lasten een ander de lusten?
Mag etha ook ouwe boef zijn?quote:
kwam ze der zoontje ophalen stinkiequote:Op donderdag 26 februari 2015 20:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
geen idee maar de buurvrouw is net weer naar huis
Gwn side-chick hebben naast je main-chick toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
geen idee maar de buurvrouw is net weer naar huis
Toevallig kwam ik een site tegen met valkuilen die je moet vermijden als je vreemdgaat.quote:
ja, heb 'r doorverwezen naar setoquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kwam ze der zoontje ophalen stinkie
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |