afdeling long stay danquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:23 schreef Dqod het volgende: [..] But I don't wanna be saved. I like it here
![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:25 schreef isax het volgende:
die onz-sc banner doet me denken aan groene lasers.
Ik ben ze kwijtquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:25 schreef isax het volgende:
Als ik ff leuk doe, kan ik van de begeleiding vast wel een sleutel ritselen voor jouw afdeling!quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb wel kaarsen op mujn kamer en bediening omdat ik de eetzaal niet op mag.. dus...
nooit OP's lezenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:25 schreef isax het volgende:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:24 schreef pixelbitty het volgende:
Ik schrok even toen ik geen rechten had om in het topic te reageren...
Erkenning, at lastquote:
RIP ggmmquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:26 schreef GGMM het volgende:
Is Toto gebannend?
HET IS HIER OOK NET NOORD-KOREA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ssht, daar kreeg snowbells net nog een ban voor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:26 schreef GGMM het volgende:
Is Toto gebannend?
HET IS HIER OOK NET NOORD-KOREA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OCCUPY VOOR YVONNES HUUIS!quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Misschien is dit geen universiteit, dus gaan we gewoon SC's bezetten #FREEEEEEEE
Serieus?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ssht, daar kreeg snowbells net nog een ban voor.
Ik dacht het is eindelijk gebeurdquote:
ik heb een kepass en codequote:Op donderdag 26 februari 2015 17:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik ff leuk doe, kan ik van de begeleiding vast wel een sleutel ritselen voor jouw afdeling!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |