afdeling long stay danquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:23 schreef Dqod het volgende: [..] But I don't wanna be saved. I like it here
![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:25 schreef isax het volgende:
die onz-sc banner doet me denken aan groene lasers.
Ik ben ze kwijtquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:25 schreef isax het volgende:
Als ik ff leuk doe, kan ik van de begeleiding vast wel een sleutel ritselen voor jouw afdeling!quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb wel kaarsen op mujn kamer en bediening omdat ik de eetzaal niet op mag.. dus...
nooit OP's lezenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:25 schreef isax het volgende:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:24 schreef pixelbitty het volgende:
Ik schrok even toen ik geen rechten had om in het topic te reageren...
Erkenning, at lastquote:
RIP ggmmquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:26 schreef GGMM het volgende:
Is Toto gebannend?
HET IS HIER OOK NET NOORD-KOREA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ssht, daar kreeg snowbells net nog een ban voor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:26 schreef GGMM het volgende:
Is Toto gebannend?
HET IS HIER OOK NET NOORD-KOREA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OCCUPY VOOR YVONNES HUUIS!quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Misschien is dit geen universiteit, dus gaan we gewoon SC's bezetten #FREEEEEEEE
Serieus?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ssht, daar kreeg snowbells net nog een ban voor.
Ik dacht het is eindelijk gebeurdquote:
ik heb een kepass en codequote:Op donderdag 26 februari 2015 17:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik ff leuk doe, kan ik van de begeleiding vast wel een sleutel ritselen voor jouw afdeling!
wutquote:
Ik laat dit niet gebeuren. Ken mensen weet je. Komt goed :$quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:27 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik dacht het is eindelijk gebeurd!
pasjes yg, pasjes!quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik ff leuk doe, kan ik van de begeleiding vast wel een sleutel ritselen voor jouw afdeling!
post even wat lasers voor dkup.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:28 schreef Joezi het volgende:
Hey UTO kneusjes, blijf maar lekker hier. Opgeruimd staat netjes! [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Got him
SOONY
Homies for lifequote:Op donderdag 26 februari 2015 17:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik laat dit niet gebeuren. Ken mensen weet je. Komt goed :$
ik wil isax wel over kopenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:28 schreef Joezi het volgende:
Hey UTO kneusjes, blijf maar lekker hier. Opgeruimd staat netjes! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:29 schreef DKUp het volgende:
je hebt mazzel met die spoilers. Zie je notes dan was bijna een ban. Ik zal een posi note zetten nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Got himThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:29 schreef DKUp het volgende:
dat is dkup lasersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Got him
dit zijn heppie style!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2015 17:31:22 ]
Jwz, ntb jatogquote:
zijn echt vet vooral als je privileges die je niet hoort te hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Echt? Fuck, ik weet er ook niks van
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:31 schreef isax het volgende:
[..]
dat is dkup lasers
dit zijn heppie style!Er was ook nog die laserstraal, waarvan je spontaan blind van wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
ik ben infiltrant. Doe onderzoek.quote:
Die met roze erdoor ... foinfoifoiquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er was ook nog die laserstraal, waarvan je spontaan blind van wordt
ja die staat ook tussen mijn blokkers maar weet niet welke dat was.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Was ook met blauwquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:33 schreef isax het volgende:
[..]
ja die staat ook tussen mijn blokkers maar weet niet welke dat was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2015 17:34:13 ]
Als zo'n laser recht in je camera schijnt is de sensor kaput.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |