Ikquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:33 schreef Ygritte het volgende:
Wie hebben er allemaal al vakantie dan?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mensen die niet al 10 jaar op Fok doorbrengen.
Ja, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik probeer het recht te trekken met mijn postcount. Al zijn de meeste posts die ik maak vrij onzinnig :$Mag het hopenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er mensen die jou niet kennen?
en RIP SnowyDat siert je :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik heb altijd vakantie.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:33 schreef Ygritte het volgende:
Wie hebben er allemaal al vakantie dan?
Dat kreng dat ik KLB rondhangt?quote:
quote:
ik las sliertjequote:Op donderdag 26 februari 2015 16:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, sorry
Maar ik probeer het recht te trekken met mijn postcount. Al zijn de meeste posts die ik maak vrij onzinnig :$
[..]
Mag het hopen
[..]
Dat siert je :$
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat kreng dat ik KLB rondhangt?
Het is ooit sneller gegaanquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:33 schreef DKUp het volgende:
Het vorige topic was in 37 minuten vol
Kquote:
Nog lang geen record!quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:33 schreef DKUp het volgende:
Het vorige topic was in 37 minuten vol
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, sorry
Maar ik probeer het recht te trekken met mijn postcount. Al zijn de meeste posts die ik maak vrij onzinnig :$
sorry, overwerk en zoquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik voel me al minder alleenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:34 schreef pixelbitty het volgende:
[..]! Ik heb ook geen top posts dus dat scheelt
.
Bedankt ;$quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, sorry
[..]
Mag het hopen
[..]
Dat siert je :$
in*quote:
uto sc ook naar hier?quote:
Kusjequote:
Ik zei ik ipv in.quote:
Met die brede schouders en oprijlaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat kan dus snellerquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog lang geen record!
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=&reeks=4889
Yw :$quote:
Kom kroelen :$quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Iedereen komt de ban van Fylax vieren
Ik snap em nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met die brede schouders en oprijlaan.![]()
Mooi gesprokenquote:
je sprak naar over chaiquote:
Ama ama ama amaquote:
Gelukkig heb ik altijd oordoppen mee.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben een man van vele woorden.
is utopia boeiend?quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:38 schreef hoink581 het volgende:
Zijn er nog meer mensen die vanavond mee luisteren?
Vintage Patterns & Puur Natuur. Van Art Therapiequote:Op donderdag 26 februari 2015 16:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ama ama ama ama
Welk van die volwassenen kleurenboek vind je het leukst? Ik zag je ergens posten dit dat alles. Ik wil van die mandala's denk ik, maar er is zoveel keus
nope, trainenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:38 schreef hoink581 het volgende:
Tetquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:38 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik altijd oordoppen mee.
tetterdetet
Thanks babequote:Op donderdag 26 februari 2015 16:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vintage Patterns & Puur Natuur. Van Art Therapie
Vaste luisteraar hier yo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:38 schreef hoink581 het volgende:
Even een like voor dezequote:
Ik heb er tweE voor jequote:
Ik zit in het kleuren voor volwassenen topic hier op FOK!. Anders moet je daar ook eens kijkenquote:
3dubbele Buttplug.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:40 schreef pixelbitty het volgende:
Laten we allemaal posten wat we online hebben besteeeeeld
[..]
Ik heb er tweE voor je
Dat zal ik doen. Ik had me sowieso voor die 10 daagse al opgegeven dit datquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zit in het kleuren voor volwassenen topic hier op FOK!. Anders moet je daar ook eens kijken
Ik was meteen verliefd.quote:
Buk maar, ik spuug wel evenquote:
Doeiiiiiiiquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:41 schreef Amarantha het volgende:
Nou lieve mensjes, ik ga maar eens.
ogenbleek?quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:41 schreef Amarantha het volgende:
Moet je even eens zijn met de Fylax ban en het is zo gedaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:41 schreef Amarantha het volgende:
Was ook mooi jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhh ja![]()
Wat die jongen allemaal wel niet losmaakt.
(maar 'jullie' hadden heppie ook)
Of FOK! vergelijken met een bepaald noordelijk koreaquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Moet je even eens zijn met de Fylax ban en het is zo gedaan.
Ik heb nog wel een banaan in de vriezer liggen. zonder schil wel ik weet niet of dat goed gaat.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij is besteld he, nog niet binnen
Nee, Chai is een echte klasbak. Net een Mercedes 190Dquote:
Ik ben meer een jetta.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, Chai is een echte klasbak. Net een Mercedes 190D
Iewlquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:42 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een banaan in de vriezer liggen. zonder schil wel ik weet niet of dat goed gaat.
was te verwachtenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit zijn 'SC mensen' die hebben een status aparte bijna inmiddels
Van het weekend was hij er weerquote:
vooruit, omdat je een toffe ui hebtquote:
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Van het weekend was hij er weer![]()
'never gonna give up never gonna give up... never gonna give up never gonna give up'
Daarvoor een ban krijgenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of FOK! vergelijken met een bepaald noordelijk korea
Twingo.quote:
ik lijk er echt op.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooruit, omdat je een toffe ui hebt
Daar kan ik dus bijquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Daarvoor een ban krijgen![]()
Dat is alleen voor die eckten
Ik heb ooit een US ban gekregen voor sararaats bash.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Daarvoor een ban krijgen![]()
Dat is alleen voor die eckten
Weet ik niet, had het feestje gemist. Las te slapen omdat ik de Oscars ging kijken.quote:
Alles valt te proberen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:42 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een banaan in de vriezer liggen. zonder schil wel ik weet niet of dat goed gaat.
Roestige sproeten en zwabbert op de weg?quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:45 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb ooit een US ban gekregen voor sararaats bash.
Wan fokkie wan glazen potquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alles valt te proberen.
Ik heb ook nog wel een glazen pot.
quote:
Ahja, typisch.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet ik niet, had het feestje gemist. Las te slapen omdat ik de Oscars ging kijken.
(Dat zou je dan weer net zien hè)
Oiquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:45 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja zoietsquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Roestige sproeten en zwabbert op de weg?
Kloptquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:45 schreef isax het volgende:
[..]
ik lijk er echt op.
vraag maar aan yg
Maar dat was vast een terechte bash want Saraatsquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:45 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
t-fordquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:45 schreef DrNick het volgende:
Model auto dat begint met t onder deze lijn:
We gaan op GUTTER, maar het topic opent in KLB!quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:40 schreef Stompzinnig het volgende:
Ga je nou op Gutter, hoink? Als ik op tijd klaar ben ga ik wel even snel langs de mediamarkt!
Nee doe maar gewoon heel blijven.quote:
Hoop T's.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
t-ford
touran
touareg
twingo
transit
transporter
enz
Danny = illoemienadie confirmedquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oppassen jonge , ze lezen echt overal mee.
![]()
Stalinisme ftw
Ik las satanismequote:Op donderdag 26 februari 2015 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oppassen jonge , ze lezen echt overal mee.
![]()
Stalinisme ftw
Te laat, hij zit er al inquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:47 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nee doe maar gewoon heel blijven.
Typhuslelijke renault.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:45 schreef DrNick het volgende:
Model auto dat begint met t onder deze lijn:
tieten.jpgquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar dat was vast een terechte bash want Saraats_!
Dus dat was toch een tepel?,quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja zoietsik heb geen sproeten dat weet je toch
.
Renault Laguna coupe is wel geilquote:
Danny is 5 letters, danny heeft 2 ogen, 5 - 2 = 3, een driehoek heeft 3 zijdes, illoemienadie.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Danny = illoemienadie confirmed
Gewoon ook rustig je dm,s lezenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Danny = illoemienadie confirmed
Hoi user die ik niet kenquote:
Dat was gewoon een ranzige oranje vibo in haar ranzige harige molquote:
Patrick.quote:
Vertelquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan kijk je je ogen uit vandaag en morgen.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:49 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat was gewoon een ranzige oranje vibo in haar ranzige harige mol!
Hoiquote:
Oh gowd... gelukkig heb ik die dan niet gezien.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:49 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
[..]
Therefore is fok Korea?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:48 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Danny is 5 letters, danny heeft 2 ogen, 5 - 2 = 3, een driehoek heeft 3 zijdes, illoemienadie.
Ik ben meteen een stukje minder verliefd op jequote:
Ah juist jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
KLB sc is tijdelijk dicht, dus ze komen hier hun vertier zoeken.
Hebben ze al een asielaanvraag gedaan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
KLB sc is tijdelijk dicht, dus ze komen hier hun vertier zoeken.
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ah juist ja![]()
Altijd gezellig, die KLB'ers
Oh ging het niet over je zelfquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben meteen een stukje minder verliefd op je..
Alleen maar klagen klagen klagen. ALLES wat ze doen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ah juist ja![]()
Altijd gezellig, die KLB'ers
[..]
De vrouwen hebben momenteel een medische keuring in mijn DM, de mannen mag jij wel behandelen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hebben ze al een asielaanvraag gedaan?
Botte lulquote:
Het heet niet voor niks klaagbaakquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Alleen maar klagen klagen klagen. ALLES wat ze doen.
ik had al een dubbel paspoortquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
vroegah was grtd wel bazigquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het heet niet voor niks klaagbaak
iig beter als GRTD
beter dan een scherpequote:
Ja toen MK, Xeor en Ess daar nog posttenquote:
quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja toen MK, Xeor en Ess daar nog postten
De nostalgie
Oiquote:
bloedde es n verkequote:Op donderdag 26 februari 2015 16:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oitweede wereld oorlog in je poes dat
!
blitzkrieg naar de baarmoederquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oitweede wereld oorlog in je poes dat
!
over jouquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:54 schreef isax het volgende:
zeg waar hebben jullie het normaal over?
sc is soort onzin topic en onzin voor je leven is een en al onzin
Onzin, en nonsens, maar vooral seks.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:54 schreef isax het volgende:
Die van mij zeker niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:54 schreef Stompzinnig het volgende:
Welke ONZ-fotoboeken zijn het waard om te bekijken?
Ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mijnequote:Op donderdag 26 februari 2015 16:54 schreef Stompzinnig het volgende:
Welke ONZ-fotoboeken zijn het waard om te bekijken?
Oh!quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:55 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Onzin, en nonsens, maar vooral seks.
We begroeten normaal de hele dag Ama en Pixel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:54 schreef isax het volgende:
Over 450 keer een beetje stelen en zuipen en dat het best fantastisch is dat dit kan in Nederland.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:54 schreef isax het volgende:
nee, ik ken je eigenlijk nietquote:
sjiek is miech datquote:
Ja gvd, ben ik er eens, zie ik niets van dat laatstequote:Op donderdag 26 februari 2015 16:55 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Onzin, en nonsens, maar vooral seks.
anussenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh!![]()
Ook Anussen? Dat vind isa geil!
als gevende of ontvangende partij?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh!![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Over 450 keer een beetje stelen en zuipen en dat het best fantastisch is dat dit kan in Nederland.
Dat vindt in DM plaats.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja gvd, ben ik er eens, zie ik niets van dat laatste
Hmm anussen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh!![]()
postte jij niet ook wel eens ranzige shit in "niet te geleuven?"quote:
Komt omdat pixel en ik daar altijd prive over pratenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja gvd, ben ik er eens, zie ik niets van dat laatste
hondenvoer nodig?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
postte jij niet ook wel eens ranzige shit in "niet te geleuven?"
mooien fb hoor, gr grquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh!![]()
Ik zeg de halve dag goedemorgen tegen iedereen omdat het allemaal een stel varkens zonder werk zijn die uit hun nest rotten wanneer ze willen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
We begroeten normaal de hele dag Ama en Pixel.
En die groeten dan terug.
Infinite loop.
Zou je Isa moeten vragenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als gevende of ontvangende partij?
Da's lief :$quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:57 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat vindt in DM plaats.
Die staat bij deze dan ook open.
nou nou nou nou nouquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik zeg de halve dag goedemorgen tegen iedereen omdat het allemaal een stel varkens zonder werk zijn die uit hun nest rotten wanneer ze willen.
mwah als het maar ranzig is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als gevende of ontvangende partij?
in dat geval:quote:
Beetje jelly welquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Komt omdat pixel en ik daar altijd prive over praten
quote:
Zeker en vastquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje jelly wel
Maar later dus, wellicht, allicht
Helaas ben ik al voorzien, dus was dat slechts een fantasie over een affairequote:Op donderdag 26 februari 2015 16:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje jelly wel
Maar later dus, wellicht, allicht
Ik ben bang dat ik je dan niet kan weerstaan...quote:
Kut, verkeerde gequote.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daaaaagen mee bezig geweest!![]()
tnx tnx!
Isa heeft een hele geile foto van zichzelf erin staan!
Onze liefde mag niet zijnquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Helaas ben ik al voorzien, dus was dat slechts een fantasie over een affaire
gezien, fapje gedaanquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daaaaagen mee bezig geweest!![]()
tnx tnx!
Isa heeft een hele geile foto van zichzelf erin staan!
Pics!quote:
Stiekem mag allesquote:
Tjah, zondequote:Op donderdag 26 februari 2015 17:00 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je dan niet kan weerstaan...
Maar ik ben al verliefd op fokkie nu.quote:
Mag ik dan het bruidsbiggetje zijnquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:02 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Maar ik ben al verliefd op fokkie nu.
Ok ik wilde iets heul vies zeggen, maar je bent nog nieuw en onschuldig hierquote:
je mag samen met brownie bruidsmeisje zijnquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mag ik dan het bruidsbiggetje zijn
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:04 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
je mag samen met brownie bruidsmeisje zijn
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:02 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Maar ik ben al verliefd op fokkie nu.
Ja ja bla bla, der is een topic overquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:03 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ok ik wilde iets heul vies zeggen, maar je bent nog nieuw en onschuldig hier.
De bedoeling is dat jullie in witte kanten strings met een mandje rozenblaadjes in de kleuren van de regenboog met een eenhoorn masker op gaan lopen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook een mooie jurk voor mij
quote:
Goed genoegquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
De bedoeling is dat jullie in witte kanten strings met een mandje rozenblaadjes in de kleuren van de regenboog met een eenhoorn masker op gaan lopen.
quote:
R&P / Stalker doet origami terwijl ik slaap.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:04 schreef Ygritte het volgende:
Ja ja bla bla, der is een topic over![]()
Hartje met pijl en boog was het toch?
Freaky TTquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
R&P / Stalker doet origami terwijl ik slaap.
Bobquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja die ja!quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was hij jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:10 schreef pixelbitty het volgende:
Er was toch ook zo'n gek losgebroken uit een kliniek ofzo??
Was bobquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:10 schreef pixelbitty het volgende:
Er was toch ook zo'n gek losgebroken uit een kliniek ofzo??
Ik ben steeds meer aan het twijfelen of je wel een persoon bent. Ik geloof veel meer in een 'Artificial intelligent search bot' verhaal eigenlijk.quote:
quote:
Hij zit alang met zijn gat in het derde dal universum.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niet echt Spanje he, was een dekmantel ofzo.
Weet ik het allemaal veelquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niet echt Spanje he, was een dekmantel ofzo.
"SWIEBER NIET KRABBEN"quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:16 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hij zit alang met zijn gat in het derde dal universum.
jij weetquote:
Fffuuuuuquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:17 schreef PeZu het volgende:
Fok is gewoon het ggz van het interwebz
Alle spammers hebben een ban.quote:
fffuuuu ben je een samengeknepen ventieltjequote:
Avondeten date? Ik zit in eetzaal 2, zesde tafel. Om 6 uur.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:17 schreef PeZu het volgende:
Fok is gewoon het ggz van het interwebz
daar mag ik niet komenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Avondeten date? Ik zit in eetzaal 2, zesde tafel. Om 6 uur.
Er komen soms wel geluidjes uit mij die je ook hoort wanneer je een ballon laat piepen. Is dat erg? :$quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
fffuuuu ben je een samengeknepen ventieltje
Ik zit separeerquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Avondeten date? Ik zit in eetzaal 2, zesde tafel. Om 6 uur.
ligt er aan uit welke kant ze komenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er komen soms wel geluidjes uit mij die je ook hoort wanneer je een ballon laat piepen. Is dat erg? :$
nee hoor als je maar niet in een cactus vliegtquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er komen soms wel geluidjes uit mij die je ook hoort wanneer je een ballon laat piepen. Is dat erg? :$
Kut zegquote:
Die heb ik niet, dus komt goed. Ik waardeer je bezorgdheid overigens. Dergelijke posts doen mij deugd :$quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor als je maar niet in een cactus vliegt
ook dat is het ggzquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dus komt goed. Ik waardeer je bezorgdheid overigens. Dergelijke posts doen mij deugd :$
But I don't wanna be saved. I like it herequote:
Ik weet sinds kort dat als je een nacht lekker door wil slapen, je daar gewoon een nachtje mag slapen/bijtanken.quote:
et tue, hoink?quote:
ik heb wel kaarsen op mujn kamer en bediening omdat ik de eetzaal niet op mag.. dus...quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kut zegMaar je hebt al wel 'internet privileges'. Dus binnenkort mag je vast ook wel daar eten...
nee, veel van die dingen zijn ook niet geilquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:23 schreef isax het volgende:
[..]maar ik vind dat niet geil ofzo hoor.
alhoewel dachten sommige mensen van wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |