afdeling long stay danquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:23 schreef Dqod het volgende: [..] But I don't wanna be saved. I like it here
![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:25 schreef isax het volgende:
die onz-sc banner doet me denken aan groene lasers.
Ik ben ze kwijtquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:25 schreef isax het volgende:
Als ik ff leuk doe, kan ik van de begeleiding vast wel een sleutel ritselen voor jouw afdeling!quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb wel kaarsen op mujn kamer en bediening omdat ik de eetzaal niet op mag.. dus...
nooit OP's lezenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:25 schreef isax het volgende:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:24 schreef pixelbitty het volgende:
Ik schrok even toen ik geen rechten had om in het topic te reageren...
Erkenning, at lastquote:
RIP ggmmquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:26 schreef GGMM het volgende:
Is Toto gebannend?
HET IS HIER OOK NET NOORD-KOREA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ssht, daar kreeg snowbells net nog een ban voor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:26 schreef GGMM het volgende:
Is Toto gebannend?
HET IS HIER OOK NET NOORD-KOREA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OCCUPY VOOR YVONNES HUUIS!quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Misschien is dit geen universiteit, dus gaan we gewoon SC's bezetten #FREEEEEEEE
Serieus?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ssht, daar kreeg snowbells net nog een ban voor.
Ik dacht het is eindelijk gebeurdquote:
ik heb een kepass en codequote:Op donderdag 26 februari 2015 17:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik ff leuk doe, kan ik van de begeleiding vast wel een sleutel ritselen voor jouw afdeling!
wutquote:
Ik laat dit niet gebeuren. Ken mensen weet je. Komt goed :$quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:27 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik dacht het is eindelijk gebeurd!
pasjes yg, pasjes!quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ik ff leuk doe, kan ik van de begeleiding vast wel een sleutel ritselen voor jouw afdeling!
post even wat lasers voor dkup.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:28 schreef Joezi het volgende:
Hey UTO kneusjes, blijf maar lekker hier. Opgeruimd staat netjes! [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Got him
SOONY
Homies for lifequote:Op donderdag 26 februari 2015 17:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik laat dit niet gebeuren. Ken mensen weet je. Komt goed :$
ik wil isax wel over kopenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:28 schreef Joezi het volgende:
Hey UTO kneusjes, blijf maar lekker hier. Opgeruimd staat netjes! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:29 schreef DKUp het volgende:
je hebt mazzel met die spoilers. Zie je notes dan was bijna een ban. Ik zal een posi note zetten nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Got himThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:29 schreef DKUp het volgende:
dat is dkup lasersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Got him
dit zijn heppie style!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2015 17:31:22 ]
Jwz, ntb jatogquote:
zijn echt vet vooral als je privileges die je niet hoort te hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Echt? Fuck, ik weet er ook niks van
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:31 schreef isax het volgende:
[..]
dat is dkup lasers
dit zijn heppie style!Er was ook nog die laserstraal, waarvan je spontaan blind van wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
ik ben infiltrant. Doe onderzoek.quote:
Die met roze erdoor ... foinfoifoiquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er was ook nog die laserstraal, waarvan je spontaan blind van wordt
ja die staat ook tussen mijn blokkers maar weet niet welke dat was.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Was ook met blauwquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:33 schreef isax het volgende:
[..]
ja die staat ook tussen mijn blokkers maar weet niet welke dat was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2015 17:34:13 ]
Als zo'n laser recht in je camera schijnt is de sensor kaput.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:33 schreef isax het volgende:
TERROR!!!!!Zin in feestje nu :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:33 schreef isax het volgende:
TERROR!!!!!
NIET KLIKKEN ALS JE EPILEPSIE HEBT!!!Die ja! Instant epilepsie aanvalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb ze in mijn adblock staanquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die ja! Instant epilepsie aanval
Heppie als in mod heppie?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:34 schreef isax het volgende:
[..]
ik zal je vast noteren voor de heppie party gasten lijst.
BLOKBLOKBLOK is het thema.
Hep moet dan wel ff stiekem op de computer van de begeleiding kunnen, dus datum en tijd is wat lastig vast te leggen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:34 schreef isax het volgende:
[..]
ik zal je vast noteren voor de heppie party gasten lijst.
BLOKBLOKBLOK is het thema.
ja het word een soort illegaal feestje. je weet pas dat het er is als het al is afgelopen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hep moet dan wel ff stiekem op de computer van de begeleiding kunnen, dus datum en tijd is wat lastig vast te leggen.
http://forum.fok.nl/user/history/56378quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:37 schreef isax het volgende:
[..]
NEE ONZE HEP
HEP HEEFT ALLEEN CAPS
nu heet hij eruitgeflikkerd
Is het veilig? :$quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:36 schreef pixelbitty het volgende:
Ik heb zin om te knuffelen, wie knuffelt mij alsjeblieft?
NOHHHHquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:37 schreef isax het volgende:
[..]
NEE ONZE HEP
HEP HEEFT ALLEEN CAPS
nu heet hij eruitgeflikkerd
nee Hepyroquote:
Ik heb ze vaak genoeg moeten ruimenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als zo'n laser recht in je camera schijnt is de sensor kaput.
Ik heb een body condoom aan, dus ja.quote:
ripquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/56378
Ohquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee Hepyro
Hij flipt na onterechte beschuldigingen finaal de pan uit en spamde topics vol met eerder geplaatst laser gif
Even m'n hazmatsuit zoeken, kom eraanquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:39 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb een body condoom aan, dus ja.
ach kan altijd erger jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh
Zo valt er altijd nog wat te leren op da fokz
[..]
Even m'n hazmatsuit zoeken, kom eraan
Dit wordt zo epischquote:
I'm like totally superexcitedquote:
like totallyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
Wie?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach kan altijd erger ja
er was ook ooit iets met een webloggertje
I mean like. Yeahhhh :$quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:42 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
like totallyyyyyyyyyyyyyyyy!
I can play musical chairs with my teethquote:
no waaaaaaaayquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
I can play musical chairs with my teeth
quote:
Waarom klikte je dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die ja! Instant epilepsie aanval
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Tripp tripp trippetyyy trippoodeeee trippin baalllzz
Ik hou van jaloerse mannenquote:
Jawel. Ik leef graag op het randje.quote:
Ik geloof niet in het claimen van het individu. Free spirits everywhere, all around :$quote:
Dan doe je maar gewoon mee.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawel. Ik leef graag op het randje.
[..]
Ik geloof niet in het claimen van het individu. Free spirits everywhere, all around :$
Gesmolten komijnenkaasquote:
mjesh.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
I can play musical chairs with my teeth
Haten ;squote:
goed gespotquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Tripp tripp trippetyyy trippoodeeee trippin baalllzz
Ik ben daar goed inquote:
Ik had piratenpartij op 1 en PVDA op 2quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:50 schreef d4v1d het volgende:
er komt steeds vvd uit de stemwijzer hier
Weet jij wrm chai gebanned is?quote:
Piratenpartij doet hier niet meequote:Op donderdag 26 februari 2015 17:50 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik had piratenpartij op 1 en PVDA op 2...
Wow :$quote:
Dude... You don't know yet?,quote:
We leven niet in een democratie, dat denk je maarquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:50 schreef d4v1d het volgende:
er komt steeds vvd uit de stemwijzer hier
We hebben al een safety woord alles, ik stuur je wel het PDFje met de regelsquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wow :$
Ok, wel even een paar dingen bespreken dan, alvorens we beginnen, maar dat komt goed :$
Allemaal de schuld van 'hij die we niet mogen noemen'.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:49 schreef d4v1d het volgende:
Wat doen al die hersenloze sbs6 kijkers hier opeens
quote:
Bloed, Zweet en Tranenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:49 schreef d4v1d het volgende:
Wat doen al die hersenloze sbs6 kijkers hier opeens
Dank je. Ik waardeer je behulpzaamheid ten zeerstequote:Op donderdag 26 februari 2015 17:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
We hebben al een safety woord alles, ik stuur je wel het PDFje met de regels.
quote:
quote:
Geen dankquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je. Ik waardeer je behulpzaamheid ten zeerste
Sorry poepiequote:
Dat Chai een beste oprijlaan heeft.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:54 schreef Dqod het volgende:
Wat moet fokkie eigenlijk weten dan? :$
Dat Sardu mij geeft terwijl fokkie ligt te slapenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:54 schreef Dqod het volgende:
Wat moet fokkie eigenlijk weten dan? :$
Ik sta paraat hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik laat dit niet gebeuren. Ken mensen weet je. Komt goed :$
Wel godvrrre.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:55 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat Sardu mij geeft terwijl fokkie ligt te slapen
Ik kon het niet langer verzwijgenquote:
niceeequote:Op donderdag 26 februari 2015 17:55 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Als je nou wakker was hadden we een sandwich kunnen makenquote:
Dat sws :$quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat Chai een beste oprijlaan heeft.
Wowquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:55 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
ik was wel wakker hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Als je nou wakker was hadden we een sandwich kunnen maken.
Maar ik hield van de spanning. En dat gesnurk van Fokkie was een goed ritme.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik kon het niet langer verzwijgen.. mijn liefde voor fokkie is so real
.
Nog nooit zo geil geweest als toen.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:58 schreef Dqod het volgende:
Ik moet mij er maar bij neerleggen dat pixel te hoog gegrepen is voor me ;$
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:58 schreef Dqod het volgende:
Ik moet mij er maar bij neerleggen dat pixel te hoog gegrepen is voor me ;$
Snap ik. Jongen, je moest eens weten hoe erg ik dat snapquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog nooit zo geil geweest als toen.
Zo paard en wagen erop, alles.![]()
Zal het me hiermee wel lukken?quote:
K ga Chowi wel bellen en het verhaal al huilend aan haar voorleggenquote:
Stiekem ben jij gewoon Chowiquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Snap ik. Jongen, je moest eens weten hoe erg ik dat snap
[..]
Zal het me hiermee wel lukken?
[..]
K ga Chowi wel bellen en het verhaal al huilend aan haar voorleggen
jij altijd met je vieze praatjesquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:02 schreef pixelbitty het volgende:
Het topic is alweer rustig aan het doodbloeden.
Nee jij bent lekkerquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
jij altijd met je vieze praatjes
Ik lag laatst nog winegums bij Murdera uit het haar te eten en moest daar aan denken.. zo die jongen over z'n dranktafel gekiepert.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Snap ik. Jongen, je moest eens weten hoe erg ik dat snap
Sorryquote:
Wil niet weten wat voor levensvormen zich ontwikkelen in die dreadsquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik lag laatst nog winegums bij Murdera uit het haar te eten en moest daar aan denken.. zo die jongen over z'n dranktafel gekiepert.
nahquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Sorry... Kom hier dan troost ik je
.
Zak er in met je dikke bekquote:
Ik ben daar geboren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:05 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Wil niet weten wat voor levensvormen zich ontwikkelen in die dreads.
Ik geloof jequote:
Kom vechten danquote:
Maar is die ook gebannedquote:
Ik ga je missenquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:11 schreef Dqod het volgende:
Ik ben veel te labiel om chowi te zijn, pixel :$
But now I must leave. My army of doom needs me. Vrede zij met u![]()
Insgelijks. Mag ik over je dromen vannacht?quote:
Ja dat magquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Insgelijks. Mag ik over je dromen vannacht?En ooit kom ik terug, gegroet
sweffelingquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:21 schreef pixelbitty het volgende:
Hoe zeg je swaffelen in het engels?
Ik zal jou eens sweffelenquote:
Je zei dat het niet zo erg wasquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Met die hanglippen van je zeker
floppingquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:21 schreef pixelbitty het volgende:
Hoe zeg je swaffelen in het engels?
was niet neequote:Op donderdag 26 februari 2015 18:23 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Je zei dat het niet zo erg was!
ik wil weten waar dit vandaan komtquote:
Workaholics s02e06quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik wil weten waar dit vandaan komt
Je UIquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:26 schreef TARDIS. het volgende:
Blijf ik in deze SC uit de gevangenis?
very tight butthole postquote:
catherina zeta jones.....quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:26 schreef TARDIS. het volgende:
Ditquote:
Jij wel, vriend.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:26 schreef TARDIS. het volgende:
misschienquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:26 schreef TARDIS. het volgende:
watquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:20 schreef Stompzinnig het volgende:
Post deze sc ook paardenpenissen op onschuldige gastenboeken waarna de politie brieven gaat sturen?
Wacht watquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:20 schreef Stompzinnig het volgende:
Post deze sc ook paardenpenissen op onschuldige gastenboeken waarna de politie brieven gaat sturen?
Ja tof dit en dat deel je met ons omdatquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:23 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
nope nope nopenopenope nope nope
omdat nopequote:Op donderdag 26 februari 2015 19:25 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja tof dit en dat deel je met ons omdat?
Geen banana for scale?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:23 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Awesome! Vroegere klasgenoot van me kweekt die apparaten en heeft gigantische nesten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:23 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ja mensen uit de tv sc hebben dus een brief van de politie gekregen omdat ze allemaal paardelullen en shemales en zo op het gastenboek van het bedrijfje van iemand die meedeed met Bonje met de Buren hadden gespamd.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesome! Vroegere klasgenoot van me kweekt die appararen en heeft gigantische nesten.![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:28 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ja mensen uit de tv sc hebben dus een brief van de politie gekregen omdat ze allemaal paardelullen en shemales en zo op het gastenboek van het bedrijfje van iemand die meedeed met Bonje met de Buren hadden gespamd.
jezusquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:28 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ja mensen uit de tv sc hebben dus een brief van de politie gekregen omdat ze allemaal paardelullen en shemales en zo op het gastenboek van het bedrijfje van iemand die meedeed met Bonje met de Buren hadden gespamd.
TV / [TV SC #2187] Waar we allemaal de bak in gaan Linkje naar het gastenboek staat iets terug in dat topic. Ik plaats hem niet meer.quote:
Vroeger toen dat nog gewoon in de penny.nl chat kon.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:28 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ikk neme je post even mee naar een adere sc hoor, dit is te ... zonde om niet te delenquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:28 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Gastenboek is offline.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:33 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wilde een linkje naar het gastenboek geven maar die is zo te zien verwijderd door de mods
De quotes ook? Ik had mijn eigen post al aangepast. Maar ik vond hem door te googlen naar creahoek lopik albertoquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:33 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wilde een linkje naar het gastenboek geven maar die is zo te zien verwijderd door de mods
gevondenquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:33 schreef TARDIS. het volgende:
Hey SG.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:37 schreef -supergirl- het volgende:
Wollah is hier iemand van de klb sc?
die zijn allemaal gebannedquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:37 schreef -supergirl- het volgende:
Hun website is offline maar het gastenboek is nog wel te vinden, dat was zo'n gratis gastenboek op een andere site.quote:
alleen niet gebanden. zijn er niet veelquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:37 schreef -supergirl- het volgende:
Wat hebben ze gedaan danquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen niet gebanden. zijn er niet veel
vanalles. beetje in opstand gekomenquote:
Niet zo lauwtjes doen.quote:
hey lekker kippetjequote:Op donderdag 26 februari 2015 19:37 schreef -supergirl- het volgende:
doe is liefquote:
mailen kan naar forum@fok.nlquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:43 schreef hoink581 het volgende:
KLB / RADIO KLB #1 20.00 - 23.30, live op GutterFM
milik baas, gelijk even betalen zo in polen voro deze baasquote:
mag ik niet gewoon supermeisje zeggen?quote:
Tranen met tuiten lachen om Sierd.quote:
aan het poetsen?quote:
neequote:Op donderdag 26 februari 2015 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag ik niet gewoon supermeisje zeggen?
quote:
jouw tekst?quote:
waarom niet?quote:
wat?quote:
Voetbal gigiquote:
serieus? ik hoor al een week niks anders dan feyenoord - roma. geen idee dat er nog iets anders wasquote:
ja, maar je bent ook een stuk jongerquote:
quote:
of jij een stuk ouder ( je bent 31 tochquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
serieus? ik hoor al een week niks anders dan feyenoord - roma. geen idee dat er nog iets anders was
[..]
ja, maar je bent ook een stuk jonger
32 inmiddelsquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
of jij een stuk ouder ( je bent 31 toch)
Wil je ons nu al niet meerquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:30 schreef TARDIS. het volgende:
ik dacht net een veilig nieuw onderkomen gevonden te hebben in de TV SC, krijg ik dit
oude lul..... ik 21 jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
32 inmiddels
jij 22 toch? of 21?
Legia - Ajaxquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
serieus? ik hoor al een week niks anders dan feyenoord - roma. geen idee dat er nog iets anders was
[..]
ja, maar je bent ook een stuk jonger
oh, ja, in warschau valt er niks kapot te makenquote:
Ik heb trouwens gehoord dat jij 6,5/10 bent, klopt dat?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
of jij een stuk ouder ( je bent 31 toch)
ElBeequote:
Roma*quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:52 schreef DrNick het volgende:
Was het vandaag niet Feynoord - Italie?
wellicht, kan daar zelf niet objectief over oordelen hequote:Op donderdag 26 februari 2015 19:52 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik heb trouwens gehoord dat jij 6,5/10 bent, klopt dat?
nounounounounounounouquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:51 schreef Sardu het volgende:
Godverdomme. Sluiten van zo'n sc trekt wel een stuk ongedierte aan.![]()
Yepquote:
klbscquote:
jij bent ook overal hehquote:
quote:
post pics, dan oordeelt matipquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wellicht, kan daar zelf niet objectief over oordelen he
Dat begrijp je verkeerd, volgens mij.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:53 schreef Voxs het volgende:
Begrijp ik nou goed dat de halve klb op zijn kop stond omdat een 15 jarig joch een ban kreeg?
True, maar ik wel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wellicht, kan daar zelf niet objectief over oordelen he
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:53 schreef Voxs het volgende:
Begrijp ik nou goed dat de halve klb op zijn kop stond omdat een 15 jarig joch een ban kreeg?
ja die halve sc is ook gebannedquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat begrijp je verkeerd, volgens mij.
we waren uitbundig aan het vieren. kalashnikovs in de lucht aan het schieten, jallalalalalal aan het roepen, je kent het welquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:53 schreef Voxs het volgende:
Half nou ook weer niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
ja die halve sc is ook gebanned
Ik heb vandaag een zooi users voorbij zien komen....quote:
en ik natuurlijkquote:
DM staat open hoor, dat je 't effe weet.quote:
ja tis fok heh, overdrijven moetquote:
Hahahaquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we waren uitbundig aan het vieren. kalashnikovs in de lucht aan het schieten, jallalalalalal aan het roepen, je kent het wel
oh zo. nee je vroeg nergens om foto's hequote:Op donderdag 26 februari 2015 19:56 schreef Matip het volgende:
[..]
DM staat open hoor, dat je 't effe weet.
Tja dat kan hier ook niet in deze Hollandse cultuurquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we waren uitbundig aan het vieren. kalashnikovs in de lucht aan het schieten, jallalalalalal aan het roepen, je kent het wel
Nou, bij deze dan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oh zo. nee je vroeg nergens om foto's he
klopt, we hadden in een kringetje moeten gaan zitten en een schaaltje met worst en kaas moeten doorgevenquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tja dat kan hier ook niet in deze Hollandse cultuur
Juist, stelletje amateursquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, we hadden in een kringetje moeten gaan zitten en een schaaltje met worst en kaas moeten doorgeven
wowquote:
Rotterdamquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:58 schreef Sardu het volgende:
18 aanhoudingen bij Fey -Roma
17 nederlanders.![]()
wie is dat 15 jarige joch? Fylax?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
And Bitterballs?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, we hadden in een kringetje moeten gaan zitten en een schaaltje met worst en kaas moeten doorgeven
Tuigquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:58 schreef Sardu het volgende:
18 aanhoudingen bij Fey -Roma
17 nederlanders.![]()
als dat in het budget pastquote:
doe normaal plsquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:00 schreef DrNick het volgende:
Vast allemaal petjes en bontkraagjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |