SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
#LockupDS2
Ja Aurier en Schurle bijvoorbeeldquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:35 schreef ThadCastle het volgende:
Spelers uit recente TOTWs stijgen wel elke keer
ligt aan de accountquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij bent echt veranderd sinds je in dat Skype-gesprek zit.
Ik heb het gewoon niet zo op snitches, daar voor heb ik je niks misdaanquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarvoor was ie jouw beste mattie iddquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O ja dus daarom ga je maar zo'n TT maken en een plaatje posten als reactie.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:40 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet zo op snitches, daar voor heb ik je niks misdaan
Jij bent echt veranderd sinds je niet meer in dat Skype-gesprek post.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:41 schreef Lindgren. het volgende:
Volgens mij is DS2 veruit de slechtste Fifa-speler in dit topic.
Oh op een baby helemaal los gaan maar als ze justin Timberlake naar je posten kan het wel normaalquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O ja dus daarom ga je maar zo'n TT maken en een plaatje posten als reactie.
Dat was ik niet, dat was mijn broer.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Oh op een baby helemaal los gaan maar als ze justin Timberlake naar je posten kan het wel normaalben je toch ook een kut vent he.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:41 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Jij bent echt veranderd sinds je niet meer in dat Skype-gesprek post.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was ik niet, dat was mijn broer.
Dit kan toch nietquote:
Clichy 899quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit kan toch nietof dsl je ze allemaal voor 20k profit ofzo
Klopt maar daar hoef je me niet aldoor aan te herinnerenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:52 schreef OmniRocket het volgende:
het hele topic is slecht in fifa
sorry Sjonquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Klopt maar daar hoef je me niet aldoor aan te herinneren
Dat is verlies als je terugkooptquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is verlies als je terugkooptDat verklaart wat
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dacht ff dat ik ze voor te laag gelist had. Clichy verkocht voor 899.. nu teruggekocht voor 749
Laagste bin is 875?quote:
wedstrijden van Feyenoord voetbal noemenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alsof iemand dat gaat kijken. Voetbal
Ja je doet maar even normaal, beetje zeggen dat ik slecht ben.quote:
Bij al mijne klopt ie wel dus jaquote:
Ze maken allemaal een grapje hoor. De meesten hier spelen professioneel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:05 schreef Brute_Egbert het volgende:
Ik kan mezelf ook maar toevoegen bij de slechte club hier 40min gespeeld 0-3 achter en 2x over de middenlijn geweest
90% zou zo de verslavingskliniek in kunnenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze maken allemaal een grapje hoor. De meesten hier spelen professioneel.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:15 schreef Brute_Egbert het volgende:
Iemand goede oplossing voor Gervinho? Speel nu met Gervinho-Doumbia-Ibarbo maar het is echt zware bagger 43 wedstrijden gespeeld 4 doelpunten![]()
Hoezo dat? De rest scoort erop los gewoon hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Alle 3 verkopen en je eigenwaarde reëvalueren.
Prima idee hoor, 4-3-3. lekker aanvallend, zo hup over de vleugels en dan op goal schietenquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Prima idee hoor, 4-3-3. lekker aanvallend, zo hup over de vleugels en dan op goal schieten
middenveld zo in balans?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Prima idee hoor, 4-3-3. lekker aanvallend, zo hup over de vleugels en dan op goal schieten
Qua spelers wel, qua positie niet. Mullertje staat op de meest verdedigende plek nu.quote:
Ingame wisselen wellicht, en dan ben je er wel. Misschien.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Qua spelers wel, qua positie niet. Mullertje staat op de meest verdedigende plek nu.
Ik verkocht er net 1 voor 97K, maar met nog 20 minuten te gaan. Meestal worden ze in de laatste minuut verkocht, wellicht het signaal dat we schathemeltje rijk gaan wordenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohh eindelijk weer een Auriertje voor 150k kwijt
Want Bill Gates was echt iemand die op zijn 14de ontmaagd werdquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:28 schreef Lindgren. het volgende:
Die lil' kleine komt even de hele Nederlandse hiphop scene verneuken johWat een downer. Praat alsof hij Bill Gates is maar is gewoon sowieso maagd.
Ik bedoelde qua biljetjes.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Want Bill Gates was echt iemand die op zijn 14de ontmaagd werd
Of was dat de grap?
wat is een lil' kleine?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:28 schreef Lindgren. het volgende:
Die lil' kleine komt even de hele Nederlandse hiphop scene verneuken johWat een downer. Praat alsof hij Bill Gates is maar is gewoon sowieso maagd.
Heeft hij ooit een hit gehad dan? Enige waar ik hem van ken is door die cover bij Ali B..Danny de Munk maakte van zijn poepnummer toen ineens een prima hitquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ooh op die fahrrad.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua biljetjes.Alsof hij het helemaal heeft gemaakt.
Nee, maar daarom. Hij zit overal tussen met z'n verwende anus maar kan echt niets.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft hij ooit een hit gehad dan? Enige waar ik hem van ken is door die cover bij Ali B..Danny de Munk maakte van zijn poepnummer toen ineens een prima hit
Maar op dat gebied is die dikke vriend van Ali B nog veel erger toch. Die zie je ook overal, maar wat doet hij nou eigenlijk? Brownie Dutchquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, maar daarom. Hij zit overal tussen met z'n verwende anus maar kan echt niets.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar op dat gebied is die dikke vriend van Ali B nog veel erger toch. Die zie je ook overal, maar wat doet hij nou eigenlijk? Brownie Dutch
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar op dat gebied is die dikke vriend van Ali B nog veel erger toch. Die zie je ook overal, maar wat doet hij nou eigenlijk? Brownie Dutch
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:43 schreef Tim86 het volgende:
TIF Griez van 1.5 naar bijna 2 miljoen gestegen in een uur of 16
Ik mis de tijd dat IF's op zijn duurst waren op dag 1 en standaard gingen droppen daarna.
quote:
Lekker. Hoe ging het?quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:48 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga een sportsbar zoeken en hopen dat ze mijn cluppie uitzenden
Toevallig net ff gecheckt, hier hebben ze gekozen voor Olympiakos - Dniproquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:48 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga een sportsbar zoeken en hopen dat ze mijn cluppie uitzenden
gister studententien binnengehengeld en vandaag wordt afwachtenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekker. Hoe ging het?
[..]Succes
Dan kun je Jara in actie zien (als hij speelt)quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Toevallig net ff gecheckt, hier hebben ze gekozen voor Olympiakos - Dnipro
Nicequote:Op donderdag 26 februari 2015 17:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gister studententien binnengehengeld en vandaag wordt afwachten
ik voor Chinees denk ikquote:
donerdag ja. Maar ik krijg lasagna, ook goeiequote:
Invriezen en hartje zomer naar binnen werken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Boerenkool met worst hier, omdat het nog februari is. In maart kan dat echt niet meer.
of naar buiten?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:58 schreef Lindgren. het volgende:
Oh en straks natuurlijk ook nog even
[ afbeelding ]
Een bak kwark naar binnen gooien. [ afbeelding ]
Waarom kijk je dat dan? Itaniquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Die YT recensies zijn ook om te huilen meestal. Hier de samenvating van de TIF Arjen Robben kaart. En dan tijdens de filmpjes zeggen: zijn voorzetten zijn goed, maar dan wel met zijn linkervoet![]()
[ afbeelding ]
Dit was eigenlijk een kerel waar ik nu alweer de naam van vergeet. Maar eigenlijk geven ze allemaal een samenvatting van de stats die je ook op wefut kunt nakijken. En elke speler krijgt een 9, of meer, anders kunnen ze de coins die ze promoten niet verkopen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom kijk je dat dan? Itani
Ja, ik kijk die van Marshall nog regelmatig, maar die geeft ook standaard hoge cijfers. Wel vaak ook wat nuttige kritiekpunten, maar die dingen kan je vaak zelf ook wel uit stats afleiden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dit was eigenlijk een kerel waar ik nu alweer de naam van vergeet. Maar eigenlijk geven ze allemaal een samenvatting van de stats die je ook op wefut kunt nakijken. En elke speler krijgt een 9, of meer, anders kunnen ze de coins die ze promoten niet verkopen.
Dus eigenlijk een terechte vraag die je stelt
Alfred Marshallquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik kijk die van Marshall nog regelmatig, maar die geeft ook standaard hoge cijfers. Wel vaak ook wat nuttige kritiekpunten, maar die dingen kan je vaak zelf ook wel uit stats afleiden.
verkapte "dat heb ik net in mijn tentamen gehad en dus ben ik het nog niet vergeten" postquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alfred Marshallde vader van het neo-klassieke gedachtegoed
preciesquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
verkapte "dat heb ik net in mijn tentamen gehad en dus ben ik het nog niet vergeten" post
yup, genaaidquote:
Luuk de Jong kopte een corner binnen, maar werd afgekeurd. Hij won het kopduel gewoon fair, dus leek weinig aan de hand.quote:
http://www.bbc.com/sport/0/football/31639817quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Verstond ik dat goed? Een bom gevonden bij het stadion van Dortmund?
oh een WO2 bomquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://www.bbc.com/sport/0/football/31639817
wtfquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh een WO2 bom
Dit is wel een freaky verhaal: http://www.dailymail.co.u(...)er-Pan-Am-games.html
Inderdaad, misschien wel de grootste tegenvaller dit seizoen. Hij begon als een van de smaakmakers van de Eredivisie.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:46 schreef wieisboos het volgende:
Derksen weer lekker voorspelbaar, begint hij te zeiken om ''leider'' Schone die op de bank zitwat een drama is hij de laatste maanden
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh een WO2 bom
Dit is wel een freaky verhaal: http://www.dailymail.co.u(...)er-Pan-Am-games.html
Ja, vooral vorig seizoen was hij echt goed, maar ook wel echt aan het overperformen. Dit is meer het niveau dat ik van hem had verwacht toen hij tekendequote:Op donderdag 26 februari 2015 18:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien wel de grootste tegenvaller dit seizoen. Hij begon als een van de smaakmakers van de Eredivisie.
Waar ben je dan dat je een sportsbar nodig hebt?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:38 schreef StijnDa het volgende:
En weer terug, haperende stream kijken![]()
Die herhaling van gisteren in de sportsbar leek me niet zo boeiend.
Als hij een seizoen op dat niveau speelt, overperformt hij dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, vooral vorig seizoen was hij echt goed, maar ook wel echt aan het overperformen. Dit is meer het niveau dat ik van hem had verwacht toen hij tekende
Kampala, Oegandaquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar ben je dan dat je een sportsbar nodig hebt?
Tevens jammer van PSV
hoe bevalt het daar dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kampala, Oeganda![]()
Co-schap hier in het lokale ziekenhuis.
Wel op tijd terug voor het kampioensfeest hopelijk als Ajax het niet te hard verneukt komende weken
Die flow duurde ook niet een heel seizoen. Hij is altijd een momentenspeler geweest. Als die momenten er dan ook niet zijn is hij waardeloos.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als hij een seizoen op dat niveau speelt, overperformt hij dan?Hij is ook op een leeftijd dat hij fysiek het sterkst zou moeten zijn, eigenlijk vind ik de terugval opvallender dan het hoge niveau wat hij haalde. In een competitie als de Eredivisie zou hij toch een redelijk niveau moeten kunnen behouden.
Primaquote:
Serero is duidelijk de beste nummer 6.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:46 schreef wieisboos het volgende:
Derksen weer lekker voorspelbaar, begint hij te zeiken om ''leider'' Schone die op de bank zitwat een drama is hij de laatste maanden
Oké, ik vond hem wel wat beter dan een momenten speler, maar dat kan hèquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die flow duurde ook niet een heel seizoen. Hij is altijd een momentenspeler geweest. Als die momenten er dan ook niet zijn is hij waardeloos.
Wel een beetje chill leven daar? Vriend van mij heeft een half jaar in Tanzania gezeten. Dat was 1 corrupte bende en ze hadden niet eens een echte douche. Ze hebben zelf toen maar iets gemaakt met een emmer..beetje zoals hierquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
PrimaHet leven begint te wennen hier, het werkt wel even allemaal wat anders dan in Europa
Helemaal in het ziekenhuis natuurlijk, maar goed om te zien.
Godver, ik zie net de afgekeurde goal van De JongOp deze manier is het een kansloze missie natuurlijk, voor zover het dat al niet was.
Wat heeft dat met mijn post te maken?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Serero is duidelijk de beste nummer 6.
Omdat iedereen altijd wil dat Schone op 6 staat zeg ik dat Serero de beste nummer 6 is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn post te maken?
Zit net te kijken, maar stiekem heeft hij nog wel een prima rendement met 6 goals en 8 assists in de Eredivisie (22 wedstrijden). Vorig jaar 9 en 9 na 29 wedstrijden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, ik vond hem wel wat beter dan een momenten speler, maar dat kan hèZijn efficiëntie is in ieder geval compleet verdwenen.
Op die van mij gisteren/eergisteren ook al nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik herhaal ernst even : niemand die reageert op 1 miljoen winst
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een beetje chill leven daar? Vriend van mij heeft een half jaar in Tanzania gezeten. Dat was 1 corrupte bende en ze hadden niet eens een echte douche. Ze hebben zelf toen maar iets gemaakt met een emmer..beetje zoals hier
[ afbeelding ]
Lekker Timmy.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Begin van het seizoen was hij nog goedquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit net te kijken, maar stiekem heeft hij nog wel een prima rendement met 6 goals en 8 assists in de Eredivisie (22 wedstrijden). Vorig jaar 9 en 9 na 29 wedstrijden.
Hij staat alleen al 13 wedstrijden droog nu (wel nog 5 assists in die potjes).
Ik heb deze geloof ik; http://tweakers.net/price(...)ion-%28zwart%29.htmlquote:
nicequote:Op donderdag 26 februari 2015 19:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, ik zit in een voor hier wel nice hotel, dus chill bed, werkende douche (wordt niet echt warm, maar het functioneert), prima koelkast, luie stoel, etc![]()
In het ziekenhuis in de ochtend en begin van de middag, daarna lunchen en dan wat studeren / rustig aanWeekendjes plannen in omliggende steden, natuurgebieden en safari's, dus komen nog wat mooie dingen aan
Sorry, sorry, had er overheen gelezen omdat ik in de ban van de bom was, maar goed gedaanquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
nice. zo even bestellen dan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb deze geloof ik; http://tweakers.net/price(...)ion-%28zwart%29.html
Gebruik ze al een tijd, nooit stuk, goede kwaliteit.
ik niet maar ik viergeef het hem nu.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
Viergever.Altijd al een topspeler gevonden.
Luukinhoquote:
Spierdalajquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet wat kurwa betekent omdat er veel Polen zijn die JJ2 spelen
Iedereen die een beetje gamet weet dat...quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet wat kurwa betekent omdat er veel Polen zijn die JJ2 spelen
In het dagelijks leven kom je toch ook weleens Polen tegen..dan weet je al snel wat dat woord is. Al hebben ze die in Friesland wellicht wat minderquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Iedereen die een beetje gamet weet dat...
Daar zie ik altijd alleen een groepje wat met een busje komt om wat boodschappen te doen na het werk ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In het dagelijks leven kom je toch ook weleens Polen tegen..dan weet je al snel wat dat woord is. Al hebben ze die in Friesland wellicht wat minder
Dat is mooi, dat is hartstikke mooi.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Iedereen die een beetje gamet weet dat...
In limburg ook niet, heb echt geen idee wat het betekentquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In het dagelijks leven kom je toch ook weleens Polen tegen..dan weet je al snel wat dat woord is. Al hebben ze die in Friesland wellicht wat minder
Niet?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
In limburg ook niet, heb echt geen idee wat het betekent
fixedquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:32 schreef Lindgren. het volgende:
Krijg echt zin om een kindertekenfilm te maken. Wanda de panda uit Oeganda laat zich op haar veranda beïnvloeden door propaganda van Mandanda.
uit Congoquote:
Ja, dat was serieus knapquote:
2,8 miljoenquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoeveel moest Milik ook al weer kosten? 2,5 millie toch?
Vervelend is dat ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ondanks de overwinning toch een verlies omdat na het laatste fluitsignaal de bekende error kwam.
Mooie koolquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Zijn toch de lekkerste goalsOndanks de overwinning toch een verlies omdat na het laatste fluitsignaal de bekende error kwam.
darksonic2 als je de offline potjes er af haalt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:49 schreef Papadiouf het volgende:
Maar zijn hier nou ook echt fut spelers die minder wins hebben dan losses. (errors niet meerekenen)
DS22222222quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:49 schreef Papadiouf het volgende:
Maar zijn hier nou ook echt fut spelers die minder wins hebben dan losses. (errors niet meerekenen)
Alleen DS2.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:49 schreef Papadiouf het volgende:
Nee, die zijn er niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:49 schreef Papadiouf het volgende:
Jij bent de enige die dat zegt, voor de rest lees ik alleen dat het ene DS2 is... wie dat dan ook is die moet wel heel erg slecht zijn !quote:
Was dat niet die knul die met 6-0 van Tim verloor?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dat zegt, voor de rest lees ik alleen dat het ene DS2 is... wie dat dan ook is die moet wel heel erg slecht zijn !
wat is zijn record dan? (Exclusief errors en offline)quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dat zegt, voor de rest lees ik alleen dat het ene DS2 is... wie dat dan ook is die moet wel heel erg slecht zijn !
Dat weet ik dus niet, maar als ik de verhalen zo hoor moet het echt 500-5000-50000 ofzo zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:04 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
wat is zijn record dan? (Exclusief errors en offline)
7-10-438quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:04 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
wat is zijn record dan? (Exclusief errors en offline)
Verdomme nu heb ik een waarschuwingquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
TR gemaakt, nu hebben jullie me echt boos gemaakt
Je hebt me boos gemaakt en dat is dan wat je verdientquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Verdomme nu heb ik een waarschuwing
pedoquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:12 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je hebt me boos gemaakt en dat is dan wat je verdient
Ernst is inderdaad soms bitter, maar toch nooit boos?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:11 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
TR gemaakt, nu hebben jullie me echt boos gemaakt
Holy shit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:25 schreef Brute_Egbert het volgende:
Ultimate Team Doet gierig een bronze item en geeft me ook een rare te weinig
Sowieso spannendste van de hele week ditquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Holy shit.Jij maakt wel dingen mee hoor.
Tering! Je zou maar zoiets meemaken! Wat een levenservaring kerel!quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:25 schreef Brute_Egbert het volgende:
quote:
Jaloers?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tering! Je zou maar zoiets meemaken! Wat een levenservaring kerel!
Speel ook met IF Dost. Doet het nog vrij aardig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ja heerlijk een oranje 76 milik!
Dat wordt dan gewoon een 74 en die wordt heel erg overpriced.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ja heerlijk een oranje 76 milik!
Open eens een bronze pack, dan krijg je als het goed is die 3e rare nog.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:25 schreef Brute_Egbert het volgende:
Dit soort posts doen me wel beseffen dat ik me boos maak om dingen die niet belangrijk zijnquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:25 schreef Brute_Egbert het volgende:
hij was aan het zagen :pquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:15 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Zoals jouw tegenstander verdedigt
Ik speelde gisteren tegen een Duitser met een compleet NL team incl spitsenkoppel IF Dost en Luuk. Na 5 minuten haalde hij Dost eraf voor Messi en na een half uur kwamen Ramos en Neymar er nog in voor Vlaar en Blind. Echt zo een vaag team en wissels. Werd 10-1 geloof ik ook..hij pakte 3x rood. En nog niet eens bewust (zo leek het)quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Speel ook met IF Dost. Doet het nog vrij aardig.
Ik speelde laatst tegen iemand die de hele eerste helft aan het prutsen was, door een "blunder" liet hij me 2-1 voorkomen vlak voor rust.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speelde gisteren tegen een Duitser met een compleet NL team incl spitsenkoppel IF Dost en Luuk. Na 5 minuten haalde hij Dost eraf voor Messi en na een half uur kwamen Ramos en Neymar er nog in voor Vlaar en Blind. Echt zo een vaag team en wissels. Werd 10-1 geloof ik ook..hij pakte 3x rood. En nog niet eens bewust (zo leek het)
natte droom van timquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:35 schreef Tim86 het volgende:
Vietto heeft er net zoveel gemaakt als Milik vandaag, maar dan ook nog een assist
Ik heb ze allang het WK laten winnen (vorig jaar)quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
natte droom van tim
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 26 februari 2015 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ze allang het WK laten winnen (vorig jaar)
Dit jaar heb ik echt weinig gespeeld nog. Wel even een korte periode heel erg verslaafd, maar daarna ging het vervelen en nog niet de motivatie gehad om weer te beginnen. Misschien maar beter ookquote:
Ik heb ook altijd van die periodes dat ik fucking veel speelquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit jaar heb ik echt weinig gespeeld nog. Wel even een korte periode heel erg verslaafd, maar daarna ging het vervelen en nog niet de motivatie gehad om weer te beginnen. Misschien maar beter ook
Dat soort transfers zitten er echt weer vaak in..best vaag. Alle topmanagers kwamen ook bij mij in de eredivisie terecht. En elke JL ploeg had wel een potentiële wereldtopper op huurbasis van een topclub
Rare game was dat.
Dembe Ba echt een zieke kans in blessuretijd net zeg..onderkant latquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Overtime bij Liverpool-Besiktas. Als er een penaltyalert is horen jullie het wel
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:55 schreef wieisboos het volgende:
Die Zenit keeperhttp://gfycat.com/ClassicNaturalFoxhound
Nee, die wedstrijd heeft een tijdje stilgelegen rond de 80e minuut.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:00 schreef DutchSL het volgende:
PSVdat wordt nog wat als we de CL in moeten..
10 minuten blessuretijd al bij Kiev
Sprekendquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:22 schreef Papadiouf het volgende:
Karsdorp doet me een beetje denken aan Bale.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:22 schreef Papadiouf het volgende:
Karsdorp doet me een beetje denken aan Bale.
thx, ff fox4 aan danquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Nou daar gaan we, penalty alert bij Besiktas-Liverpool.
Mensen die een stream willen, dm staat open.
ik wil geldquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
nee ik wil Liverpool in de volgende ronde
Te klein denk ikquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:35 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Waarom niet gewoon allahhakbar in de spits?
lekker alles hard en hoogquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:37 schreef Tim86 het volgende:
Besiktas neemt alleen maar FIFA pingels
Hij lijkt mij in counters, waar je toch wel aardig op speel, stuk beter. Achja Fredje zal het wel wetenquote:
Mignolet kan beter stap opzij en handne in de lucht doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |