SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
#LockupDS2
Ja Aurier en Schurle bijvoorbeeldquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:35 schreef ThadCastle het volgende:
Spelers uit recente TOTWs stijgen wel elke keer
ligt aan de accountquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij bent echt veranderd sinds je in dat Skype-gesprek zit.
Ik heb het gewoon niet zo op snitches, daar voor heb ik je niks misdaanquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarvoor was ie jouw beste mattie iddquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O ja dus daarom ga je maar zo'n TT maken en een plaatje posten als reactie.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:40 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet zo op snitches, daar voor heb ik je niks misdaan
Jij bent echt veranderd sinds je niet meer in dat Skype-gesprek post.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:41 schreef Lindgren. het volgende:
Volgens mij is DS2 veruit de slechtste Fifa-speler in dit topic.
Oh op een baby helemaal los gaan maar als ze justin Timberlake naar je posten kan het wel normaalquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O ja dus daarom ga je maar zo'n TT maken en een plaatje posten als reactie.
Dat was ik niet, dat was mijn broer.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Oh op een baby helemaal los gaan maar als ze justin Timberlake naar je posten kan het wel normaalben je toch ook een kut vent he.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:41 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Jij bent echt veranderd sinds je niet meer in dat Skype-gesprek post.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was ik niet, dat was mijn broer.
Dit kan toch nietquote:
Clichy 899quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit kan toch nietof dsl je ze allemaal voor 20k profit ofzo
Klopt maar daar hoef je me niet aldoor aan te herinnerenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:52 schreef OmniRocket het volgende:
het hele topic is slecht in fifa
sorry Sjonquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Klopt maar daar hoef je me niet aldoor aan te herinneren
Dat is verlies als je terugkooptquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is verlies als je terugkooptDat verklaart wat
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dacht ff dat ik ze voor te laag gelist had. Clichy verkocht voor 899.. nu teruggekocht voor 749
Laagste bin is 875?quote:
wedstrijden van Feyenoord voetbal noemenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alsof iemand dat gaat kijken. Voetbal
Ja je doet maar even normaal, beetje zeggen dat ik slecht ben.quote:
Bij al mijne klopt ie wel dus jaquote:
Ze maken allemaal een grapje hoor. De meesten hier spelen professioneel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:05 schreef Brute_Egbert het volgende:
Ik kan mezelf ook maar toevoegen bij de slechte club hier 40min gespeeld 0-3 achter en 2x over de middenlijn geweest
90% zou zo de verslavingskliniek in kunnenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze maken allemaal een grapje hoor. De meesten hier spelen professioneel.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:15 schreef Brute_Egbert het volgende:
Iemand goede oplossing voor Gervinho? Speel nu met Gervinho-Doumbia-Ibarbo maar het is echt zware bagger 43 wedstrijden gespeeld 4 doelpunten![]()
Hoezo dat? De rest scoort erop los gewoon hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Alle 3 verkopen en je eigenwaarde reëvalueren.
Prima idee hoor, 4-3-3. lekker aanvallend, zo hup over de vleugels en dan op goal schietenquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Prima idee hoor, 4-3-3. lekker aanvallend, zo hup over de vleugels en dan op goal schieten
middenveld zo in balans?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Prima idee hoor, 4-3-3. lekker aanvallend, zo hup over de vleugels en dan op goal schieten
Qua spelers wel, qua positie niet. Mullertje staat op de meest verdedigende plek nu.quote:
Ingame wisselen wellicht, en dan ben je er wel. Misschien.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Qua spelers wel, qua positie niet. Mullertje staat op de meest verdedigende plek nu.
Ik verkocht er net 1 voor 97K, maar met nog 20 minuten te gaan. Meestal worden ze in de laatste minuut verkocht, wellicht het signaal dat we schathemeltje rijk gaan wordenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohh eindelijk weer een Auriertje voor 150k kwijt
Want Bill Gates was echt iemand die op zijn 14de ontmaagd werdquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:28 schreef Lindgren. het volgende:
Die lil' kleine komt even de hele Nederlandse hiphop scene verneuken johWat een downer. Praat alsof hij Bill Gates is maar is gewoon sowieso maagd.
Ik bedoelde qua biljetjes.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Want Bill Gates was echt iemand die op zijn 14de ontmaagd werd
Of was dat de grap?
wat is een lil' kleine?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:28 schreef Lindgren. het volgende:
Die lil' kleine komt even de hele Nederlandse hiphop scene verneuken johWat een downer. Praat alsof hij Bill Gates is maar is gewoon sowieso maagd.
Heeft hij ooit een hit gehad dan? Enige waar ik hem van ken is door die cover bij Ali B..Danny de Munk maakte van zijn poepnummer toen ineens een prima hitquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ooh op die fahrrad.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua biljetjes.Alsof hij het helemaal heeft gemaakt.
Nee, maar daarom. Hij zit overal tussen met z'n verwende anus maar kan echt niets.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft hij ooit een hit gehad dan? Enige waar ik hem van ken is door die cover bij Ali B..Danny de Munk maakte van zijn poepnummer toen ineens een prima hit
Maar op dat gebied is die dikke vriend van Ali B nog veel erger toch. Die zie je ook overal, maar wat doet hij nou eigenlijk? Brownie Dutchquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, maar daarom. Hij zit overal tussen met z'n verwende anus maar kan echt niets.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar op dat gebied is die dikke vriend van Ali B nog veel erger toch. Die zie je ook overal, maar wat doet hij nou eigenlijk? Brownie Dutch
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar op dat gebied is die dikke vriend van Ali B nog veel erger toch. Die zie je ook overal, maar wat doet hij nou eigenlijk? Brownie Dutch
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:43 schreef Tim86 het volgende:
TIF Griez van 1.5 naar bijna 2 miljoen gestegen in een uur of 16
Ik mis de tijd dat IF's op zijn duurst waren op dag 1 en standaard gingen droppen daarna.
quote:
Lekker. Hoe ging het?quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:48 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga een sportsbar zoeken en hopen dat ze mijn cluppie uitzenden
Toevallig net ff gecheckt, hier hebben ze gekozen voor Olympiakos - Dniproquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:48 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga een sportsbar zoeken en hopen dat ze mijn cluppie uitzenden
gister studententien binnengehengeld en vandaag wordt afwachtenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekker. Hoe ging het?
[..]Succes
Dan kun je Jara in actie zien (als hij speelt)quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Toevallig net ff gecheckt, hier hebben ze gekozen voor Olympiakos - Dnipro
Nicequote:Op donderdag 26 februari 2015 17:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gister studententien binnengehengeld en vandaag wordt afwachten
ik voor Chinees denk ikquote:
donerdag ja. Maar ik krijg lasagna, ook goeiequote:
Invriezen en hartje zomer naar binnen werken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Boerenkool met worst hier, omdat het nog februari is. In maart kan dat echt niet meer.
of naar buiten?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:58 schreef Lindgren. het volgende:
Oh en straks natuurlijk ook nog even
[ afbeelding ]
Een bak kwark naar binnen gooien. [ afbeelding ]
Waarom kijk je dat dan? Itaniquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Die YT recensies zijn ook om te huilen meestal. Hier de samenvating van de TIF Arjen Robben kaart. En dan tijdens de filmpjes zeggen: zijn voorzetten zijn goed, maar dan wel met zijn linkervoet![]()
[ afbeelding ]
Dit was eigenlijk een kerel waar ik nu alweer de naam van vergeet. Maar eigenlijk geven ze allemaal een samenvatting van de stats die je ook op wefut kunt nakijken. En elke speler krijgt een 9, of meer, anders kunnen ze de coins die ze promoten niet verkopen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom kijk je dat dan? Itani
Ja, ik kijk die van Marshall nog regelmatig, maar die geeft ook standaard hoge cijfers. Wel vaak ook wat nuttige kritiekpunten, maar die dingen kan je vaak zelf ook wel uit stats afleiden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dit was eigenlijk een kerel waar ik nu alweer de naam van vergeet. Maar eigenlijk geven ze allemaal een samenvatting van de stats die je ook op wefut kunt nakijken. En elke speler krijgt een 9, of meer, anders kunnen ze de coins die ze promoten niet verkopen.
Dus eigenlijk een terechte vraag die je stelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |