On popular demand.quote:
verdiendquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:27 schreef RingBewoner het volgende:
Even ter toevoeging overigens.
Het is niet dat deze man net een week of 4 directeur is bij V&D, hij heeft elders ook al geld verdient hoor.
Precies, vond de reacties op televaag.nl ook wel erg tenenkrommend, allemaal mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
topic 2. En de V&D vraagt de werknemers toch niet om hun spaargeld in te leveren, waarom mag deze meneer dan niets kopen van zijn eigen spaarcentjes?
20 miljoen Euro noem jij spaarcentjes?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
topic 2. En de V&D vraagt de werknemers toch niet om hun spaargeld in te leveren, waarom mag deze meneer dan niets kopen van zijn eigen spaarcentjes?
In de media word nu gedaan alsof deze man het huis koopt van het ingeleverde salaris van personeel van de V&D en dat is niet het geval.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
verdiend
Het is maar de vraag in hoeverre er van verdienen sprake was aangezien hij met een investeringsbedrijf dat geld verkreeg. Als je eenmaal voldoende kapitaal hebt dan wordt het vanzelf meer terwijl je slaapt.
Voor jou misschien niet. Voor Bill Gates misschien wel. Het is niet zo dat jouw spaarrekening representatief is voor de rest van de wereld.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
20 miljoen Euro noem jij spaarcentjes?
Dat wordt volgens mij niet gesuggereerd maar laten we dat maar in het midden laten aangezien het volgens mij niet zo relevant is in deze kwestie. Waar het m.i. om gaat is dit: je staat volledig los van deze wereld als je een huis van 20 miljoen Euro koopt in de grootste kakwijk van de wereld op het moment dat je aan al je medewerkers vraagt om een fors deel van hun toch al lage salaris in te leveren. Ik denk dat bijna iedereen die hier reageert dat begrijpt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
In de media word nu gedaan alsof deze man het huis koopt van het ingeleverde salaris van personeel van de V&D en dat is niet het geval.
Niet het punt! Nogmaals, even er bij stilstaan dat je aan je werknemers hebt gevraagd om 6% op een toch al laag inkomen in te leveren terwijl jij patserig 20 miljoen Euro besteeds aan huis nummer zoveel in de grootste kakwijk van de wereld. Ik garandeer jou dat Bill Gate niet in een huis woont wat zo duur is en dat hij wel het verstand heeft heeft om te weten wanneer je dat wel en niet kan maken. Hij geeft tenminste nog veel geld weg aan goede doelen (90% tijdens zijn leven).quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet. Voor Bill Gates misschien wel. Het is niet zo dat jouw spaarrekening representatief is voor de rest van de wereld.
Het loonoffer staat los van het vermogen van die man. Dat geld heeft hij de afgelopen jaren bij elkaar verdiend/geharkt en daar mag hij mee doen wat hij wil lijkt mij zo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat wordt volgens mij niet gesuggereerd maar laten we dat maar in het midden laten aangezien het volgens mij niet zo relevant is in deze kwestie. Waar het m.i. om gaat is dit: je staat volledig los van deze wereld als je een huis van 20 miljoen Euro koopt in de grootste kakwijk van de wereld op het moment dat je aan al je medewerkers vraagt om een fors deel van hun toch al lage salaris in te leveren. Ik denk dat bijna iedereen die hier reageert dat begrijpt.
Wat een baas!quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die vent blijft maar huizen kopen!
Dat gebeurt hier wel:quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat wordt volgens mij niet gesuggereerd
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Marc Leder, V&D-eigenaar, wil koste wat het kost het warenhuis van de ondergang redden door het inhouden van 5,8 procent van het salaris van zijn medewerkers. Nu wordt duidelijk waar die besparing van tien miljoen per jaar naartoe gaat. Leder koopt namelijk een nieuw huis van 20 miljoen euro in de Hampstons, meldt Hollywoodhuizen.nl. Binnen twee jaar heeft hij zijn nieuwe stulpje er alweer uit, als de loonoffer doorgaat.
Nee! Boekhoudkundig wel, praktisch gezien niet. Ik garandeer jou dat de vakbonden het niet los van elkaar zien. Je bent echt compleet van God los als je niet inziet dat dat niet het moment is om zo'n aanbesteding te doen. Je bent compleet van God los als je niet inziet hoe patserig en anderszins fout dat overkomt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het loonoffer staat los van het vermogen van die man.
quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet het punt! Nogmaals, even er bij stilstaan dat je aan je werknemers hebt gevraagd om 6% op een toch al laag inkomen in te leveren terwijl jij patserig 20 miljoen Euro besteeds aan huis nummer zoveel in de grootste kakwijk van de wereld. Ik garandeer jou dat Bill Gate niet in een huis woont wat zo duur is en dat hij wel het verstand heeft heeft om te weten wanneer je dat wel en niet kan maken. Hij geeft tenminste nog veel geld weg aan goede doelen (90% tijdens zijn leven).
Stel, gewoon hypothetisch dus.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee! Boekhoudkundig wel, praktisch gezien niet. Ik garandeer jou dat de vakbonden het niet los van elkaar zien. Je bent echt compleet van God los als je niet inziet dat dat niet het moment is om zo'n aanbesteding te doen. Je bent compleet van God los als je niet inziet hoe patserig en anderszins fout dat overkomt.
Het geld heeft hij al! Hij heeft het huis niet gekocht van het geld wat de V&D (volgens jou) gaat terugverdienen met het korten van salaris.quote:
Huh, wat bedoel je? Bill Gates leeft nog steeds hoor!quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik garandeer jou dat Bill Gate niet in een huis woont wat zo duur is en dat hij wel het verstand heeft heeft om te weten wanneer je dat wel en niet kan maken. Hij geeft tenminste nog veel geld weg aan goede doelen (90% tijdens zijn leven).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |