abonnement Unibet Coolblue
pi_150070098


Pinkpop vindt dit jaar niet plaats in het Pinksterweekend maar op 12-13-14 juni 2015. Het festival zal in 2015 voor de 46ste keer plaatsvinden, een uniek record. Sinds 1990 is Pinkpop opgenomen in het Groot Guinness Book Of Records als het oudste onafgebroken georganiseerde popfestival in Nederland, (maar volgens velen zelfs van Europa).

Het festival duurt tegenwoordig drie dagen en trekt per dag ongeveer 68.000 mensen. Sinds de eerste editie heeft het festival ruim anderhalf miljoen bezoekers gehad en hebben er meer dan 500 verschillende artiesten en bands opgetreden

Over de line-up en de kaartverkoop is tot op heden nog niets bekend.



Pinkpop topics voorgaande jaren:

Pinkpop 2009
Pinkpop 2010
Pinkpop 2011
Pinkpop 2012
Pinkpop 2013
Pinkpop 2014

Jan Smeets, Mr. Pinkpop Documentaire

Artiesten overzicht uit het verleden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pinkpop momenten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pinkpop Afsluitplaat:

Pinkpop Website: http://www.pinkpop.com
Pinkpop Twitter: https://twitter.com/pinkpopfest
Pinkpop Facebook: https://www.facebook.com/PinkpopFestival
Pinkpop Instagram: http://instagram.com/pinkpopfest

De Headliners




Rest van Line-Up
Vrijdag 12 juni:
Mainstage: Elbow, George Ezra
3FM Stage: Slash feat. Myles Kennedy & The Conspirators, Faith No More
Brand Bier Stage: Above & Beyond, Paloma Faith, Gavin James, Jick Munro & The Amazing Laserbeams
Stage 4: Dj's Waxfriend & Prime feat. Jebroer & Adje

Zaterdag 13 juni:
Main Stage: The Script, Anouk, Dotan, The Wombats
3FM Stage: Avicii, Kensington, Selah Sue
Brand Bier Stage: Eagles Of Death Metal, Sheppard, John Coffey, Magic!
Stage 4: Joost van Bellen, East Cameron Folkcore, Pop Evil

Zondag 14 juni:
Main Stage: Pharell Williams, One Republic, De Jeugd van Tegenwoordig
3FM Stage:
Sam Smith, Rise Against, Counting Crows, Typhoon, Kitty, Daisy & Lewis
Brand Bier Stage: Fiddler's Green, Kovacs, Oscar & The Wolf, Nick Mulvey, Urabnus & De Fanfare
Stage 4: Willie Wartaal & Dopplegang, Ewert & The Two Dragons, Pierce Brothers

Tickets
Start voorverkoop 46ste Pinkpop editie:

Zaterdag 28 februari 2015 vanaf 10.00 uur via Ticketmaster.nl, de bekende Ticketmaster voorverkoop-adressen en Buro Pinkpop in Geleen.
ticketmasterOfficiële ticketprijzen:

Weekendkaart (3 dagen inclusief camping): ¤ 180 (INCLUSIEF ¤ 5 servicekosten)
Dagkaart: ¤ 95 (INCLUSIEF ¤ 5 servicekosten)

Officiële kaarten zijn vanaf zaterdag 28 februari op 3 manieren verkrijgbaar:

Online via www.ticketmaster.nl Zie voorverkoop via internet
Telefonisch via Ticketmaster: 0900-300 1250 (60 cpm).
Via één van de onderstaande fysieke Ticketmaster voorverkoopadressen.

Let op: via internet kunnen vóór de officiële start voorverkoop al kaarten worden aangeboden, maar koop deze niet, dit zijn geen officiële kaarten!
De ENIGE officiële website voor Pinkpop kaarten is Ticketmaster.nl
Kijk voor meer informatie op www.weetwaarjekoopt.nl.

Neem bij vragen of twijfel altijd EERST contact op met Ticketmaster of Buro Pinkpop. Lees hier meer over valse kaarten, ticketsites en zwarthandel. Koop je kaartje in ieder geval NIET hier.


pi_150070333
Goede TT
pi_150070349
quote:
10s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Beetje tussen de soppende tienermeisjes bij The Script.

Misschien koop ik toch een kaartje.
Bij Robbie en The Script zijn ze voor het uitzoeken!
pi_150070386
Meisjes hosselen op de zaterdag.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_150072065
De tijd dat The Script nog geen tienermeisjesmagneet was O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_150072963
word een SopFestival :P
pi_150073501
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:41 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Bij Robbie en The Script zijn ze voor het uitzoeken!
hmmm.
de Robbie Williams fans... de huisvrouwtjes. ;)
pi_150074602
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:29 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

+ Indiaantje89
Altijd al geweten dat je een tienermeisje was :D
pi_150074854
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:43 schreef MidnightShow_ het volgende:

[..]

hmmm.
de Robbie Williams fans... de huisvrouwtjes. ;)
Daarom tienermeisjes mét moeder. Dat wordt echt zo'n moeder/dochter dagje. Dochterlief voor The Script, moeder voor Robbie.
  donderdag 26 februari 2015 @ 17:18:06 #10
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_150074983
Is dit werkelijk zo'n dure editie dan? 95 eu voor een dagkaart.. Of moeten ze de kosten van vorig jaar inhalen?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_150075742
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:07 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Altijd al geweten dat je een tienermeisje was :D
~O>
pi_150075998
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:18 schreef richolio het volgende:
Is dit werkelijk zo'n dure editie dan? 95 eu voor een dagkaart.. Of moeten ze de kosten van vorig jaar inhalen?
Ze passen natuurlijk normaal gesproken de prijs niet aan aan het programma. Behalve als het een reden is om de prijs te verhogen natuurlijk.
pi_150079820
quote:
2s.gif Op donderdag 26 februari 2015 17:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Daarom tienermeisjes mét moeder. Dat wordt echt zo'n moeder/dochter dagje. Dochterlief voor The Script, moeder voor Robbie.
Oh zeker weten.. dus ook veel mensen die normaal niet zo gauw naar een festival gaan. :P kan nog lachen worden.
pi_150081512
kinderfeestje
pi_150085420
als je nog even wilt lachen vandaag:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/335056
pi_150086516
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 20:57 schreef MidnightShow_ het volgende:
als je nog even wilt lachen vandaag:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/335056
:') :') :')
Oi!
  donderdag 26 februari 2015 @ 23:30:22 #17
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_150095720
Ff lachen voor het slapen gaan.
pi_150097714
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:56 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]
en Landgraaf ligt nu ook niet echt centraal.
Er komen niet alleen maar Nederlanders op Pinkpop, ook veel Britten, Belgen en Duitsers, dan ligt Landgraaf heel erg centraal.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 00:21:25 #19
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_150097885
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 20:57 schreef MidnightShow_ het volgende:
als je nog even wilt lachen vandaag:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/335056
'Het is misschien nog nooit zo goed geweest'

Blijkbaar is de line-up prima hoor, want veel mensen vinden het goed en het zijn populaire artiesten. Het is ook niet afschuwelijk natuurlijk. Maar móéten de 3FM DJ's het geweldig vinden? Geen grijntje kritiek nergens. Constant maar ophemelen. Nu is 3FM een grote partner, dus zo raar zou het niet zijn.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_150101584
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 00:21 schreef richolio het volgende:

[..]

'Het is misschien nog nooit zo goed geweest'

Blijkbaar is de line-up prima hoor, want veel mensen vinden het goed en het zijn populaire artiesten. Het is ook niet afschuwelijk natuurlijk. Maar móéten de 3FM DJ's het geweldig vinden? Geen grijntje kritiek nergens. Constant maar ophemelen. Nu is 3FM een grote partner, dus zo raar zou het niet zijn.
Misschien kijk ik op de verkeerde plaatsen, maar is iedereen echt zo lovend? Ik lees juist eigenlijk het tegenovergestelde. Maar die Robbie dag zal wel los lopen, volgens mij proberen ze ook beetje de hype er onder te zetten.
  Redactie Sport vrijdag 27 februari 2015 @ 09:36:33 #21
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150102415
3fm is altijd lovend over hun 'eigen' kweek
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150102902
En 3FM is altijd lovend over Pinkpop omdat ze een flinke vinger in de pap hebben, uberhaupt heb ik nog nooit een kritische noot gehoord vanuit die kant, maar je kunt je ook afvragen of dat de rol moet zijn van een publieke omroep
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_150103252
Ik denk dat de waarheid redelijk in het midden ligt. Als je alle extreme uitschieters qua meningen (zowel positief als negatief) even wegfiltert denk ik dat het neigt naar gematigd negatief, met wat uitstapjes naar gematigd positief. Voor een bepaalde doelgroep (popliefhebbers en tienermeisjes) is het in de breedte best okee, en op de headliners is bijzonder weinig af te dingen, die zijn gewoon goed. De vrijdag steekt goed in elkaar (even los van dat de podiumindeling en running order vrij opmerkelijk is), en het uurtje langer is ook positief. Daarentegen lijken ze meer dan anders te mikken op acts die net 1 of 2 (3FM) hitjes gehad hebben, of Neerlands hoop qua bandjes. En je moet altijd maar afwachten of dat over een maand of 4 nog zo is. Een Sheppard of Magic! is nu leuk, maar hebben ze over 4 maanden nog wat bieden of staat iedereen 50 minuten lang te wachten op Geronimo? Zo'n Sheppard heeft geen eens een album, welgeteld 2(!) hele liedjes op Spotify. Das nogal wat...

Ik vind wel dat dat in de media beetje ondergesneeuwd is. Het is allemaal hossana en alleen de regionale pers durfde zich een beetje uit te laten over dat de meningen niet bepaald allemaal lovend waren. En als je dan als Matthijs van Nieuwkerk werkelijk gaat verkondigen dat dit misschien wel de beste line-up ooit is.... Dan heb je het echt niet begrepen. Snap ergens nog wel dat 3FM als sponsor/partner het eigen nest niet gaat bevuilen, maar een 3voor12, nu.nl, ad.nl, weet ik wie, íets kritischer mag allemaal wel hoor. Snap niet waarom niemand vragen durft te stellen waarom bepaalde acts niet zijn geboekt en men zo vol inzet op 'nieuwe' acts die amper 1 albumpje uit hebben. De kloof tussen 'grote' acts en 'opvulling' is imho nog nooit zo groot geweest als dit jaar.

Op 3voor12 op zo'n artikeltje nog gereageerd, aangezien de 'boeker' daar iets als Fiddlers Green zat te tippen. Leuk hoor, maar ligt daar dan de lat? Een act die op LL14 stond, en dit jaar Paaspop en Nirwana Tuinfeest. Maar goed, de schrijver reageert wel op een latere comment die hem op een typfoutje wijst, maar uiteraard niet op een kritisch stukje waarom het allemaal zo zouteloos is en niemand kritische vragen durft te stellen op nou niet bepaald een gewaagde Pinkpop line-up.
pi_150104407
We gaan het zien zaterdag, ik denk eerlijk gezegd dat die Robbie dag nog eens vrij popi kan worden.
pi_150104415
De zwakte zit hem voor mij met name in de overvloed aan Nederlandse acts die al overal staan, op dat terrein zou je je als zelfrespecterend instituut zoals Pinkpop zichzelf nog steeds ziet niet moeten begeven.

Daarnaast lijkt er steeds meer een verschuiving te zijn richting de popmuziek ipv de ouderwetse indie/rockacts, maar dat zie je bij wel meer festivals gebeuren.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_150104551
Het is allemaal marketing, dat snappen jullie hopelijk toch wel? Kaarten moeten verkocht worden, dus ieder kanaal wordt aangehaakt om hosanna te roepen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:48:06 #27
427691 TRNR
That Rock n Roll eh..
pi_150104567
Zaterdagkaarten zullen wel redelijk rap gaan
Zondag ook, en vrijdag misschien, maar 95 voor die dag is wel erg veel.

Weekendtickets verwacht ik wat langzamer, de locals zullen hun kaarten kopen maar veel mensen gaan geen 180 neerleggen voor dit affiche.
pi_150104592
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:43 schreef TheVulture het volgende:
De zwakte zit hem voor mij met name in de overvloed aan Nederlandse acts die al overal staan, op dat terrein zou je je als zelfrespecterend instituut zoals Pinkpop zichzelf nog steeds ziet niet moeten begeven.

Daarnaast lijkt er steeds meer een verschuiving te zijn richting de popmuziek ipv de ouderwetse indie/rockacts, maar dat zie je bij wel meer festivals gebeuren.
Nou was Pinkpop natuurlijk nooit het festival dat heel spannend programmeerde, dus dat moeten we ook wel 'meenemen'. Maar inderdaad, iets als Anouk is best okay, maar in een jaar dat ze al flink aan het festivalhoeren is? Zelfde voor de Kensington's, Dotan's, John Coffey's, etc. En dan ook qua internationale acts een hoop hebben dat al elders staat; Counting Crows, Fiddlers Green.
pi_150104600
Terwijl vrijdag toch de beste dag is imo.
pi_150104646
Fiddler's Green komt ook niet verder dan NL en hun thuisland Duitsland zo te zien. Doet me denken aan Will & The People die geloof ik zelfs hier gingen wonen omdat alleen hier zo populair waren :D.
pi_150104683
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Terwijl vrijdag toch de beste dag is imo.
Zeker, maar dan nog is 95 heel veel voor 6 bandjes op de 2 grootste podia...
Snap echt niet waarom ze daar niet mee zijn gaan zakken naar 85 ofzo. Dag>weekendkaarten is qua prijs redelijk uit balans, en vraag me af of met name Muse dat kan trekken.
pi_150104739
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou was Pinkpop natuurlijk nooit het festival dat heel spannend programmeerde, dus dat moeten we ook wel 'meenemen'. Maar inderdaad, iets als Anouk is best okay, maar in een jaar dat ze al flink aan het festivalhoeren is? Zelfde voor de Kensington's, Dotan's, John Coffey's, etc. En dan ook qua internationale acts een hoop hebben dat al elders staat; Counting Crows, Fiddlers Green.
Precies dat, maar aan de andere kant hengelen ze dan weer wat leuke namen als Ewert and the Two Dragons en waarschijnlijk Angus & Julia Stone binnen... er lijkt niet echt een visie achter te zitten, het hinkt op 3, 4 gedachten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_150104790
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:47 schreef Happel het volgende:
Het is allemaal marketing, dat snappen jullie hopelijk toch wel? Kaarten moeten verkocht worden, dus ieder kanaal wordt aangehaakt om hosanna te roepen.
Je kunt je afvragen of je je als publieke omroep als zodanig in zo'n festival moet mengen... dat je er verslag van doet ok, maar wat 3FM doet kun je je afvragen of dat de taak is van een publieke omroep
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 27 februari 2015 @ 10:57:43 #34
427691 TRNR
That Rock n Roll eh..
pi_150104869
Het is met 3FM en Pinkpop gewoon zo dat ze er beide zo ongelofelijk veel profijt van hebben dat ze het nooit op een andere manier gaan doen ben ik bang
pi_150104897
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je kunt je afvragen of je je als publieke omroep als zodanig in zo'n festival moet mengen... dat je er verslag van doet ok, maar wat 3FM doet kun je je afvragen of dat de taak is van een publieke omroep
Ik vind van niet, ik vind het sowieso erg bedenkelijk hoe 3FM 'in' sommige bandjes zit qua vinger in de pap qua tours, promotie, etc.
pi_150104949
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 10:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik vind van niet, ik vind het sowieso erg bedenkelijk hoe 3FM 'in' sommige bandjes zit qua vinger in de pap qua tours, promotie, etc.
Eens!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport vrijdag 27 februari 2015 @ 11:01:47 #37
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150105018
Komt door dat Serious Talent apparaat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:10:30 #38
427691 TRNR
That Rock n Roll eh..
pi_150112816
Las net een stukje terug van de vvk van vorig jaar. Wat een contrast met dit jaar zeg, toen stonden er om 18u al mensen voor de stones in de rij. Maargoed, een wachtrij zal er op internet wel staan morgen maar zo gek als vorig jaar word t niet meer
pi_150114209
Nu even lekker op kantoor wat Muse werk er doorheen aan het slingeren, toch wel zin in in hoor.

Maar die show in Goffert gaan ze niet mee overtreffen _O_
pi_150114307
Hier maar eens sjon koffie proberen.

Ben benieuwd hoe de VVK gaat, vindt het lastig in te schatten.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 16:00:55 #41
427691 TRNR
That Rock n Roll eh..
pi_150114382
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
Hier maar eens sjon koffie proberen.

Ben benieuwd hoe de VVK gaat, vindt het lastig in te schatten.
Welke dag ga je?
pi_150114630
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 16:00 schreef TRNR het volgende:

[..]

Welke dag ga je?
Geen enkele.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 16:11:49 #43
427691 TRNR
That Rock n Roll eh..
pi_150114664
Aha, omdat je zei, benieuwd hoe de vvk gaat. Maar dat was dus puur uit interesse
pi_150114818
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 16:11 schreef TRNR het volgende:
Aha, omdat je zei, benieuwd hoe de vvk gaat. Maar dat was dus puur uit interesse
Ja :Y ben benieuwd hoe zo'n programma nou verkoopt. Ongetwijfeld prima doordat het tienermeisjes aanspreekt en de headliners dik in order zijn.
pi_150115242
Hier in Heerlen zitten de mensen sowieso voor middernacht vanavond al voor de deur bij de Satisfaction. Vaste prik. :)

Ik doe het dit jaar van achter de PC na het VVV debakel vorig jaar (vechtpartij/flauwvallende mensen bij start VVK en kantoor na 10 minuten dicht).
  vrijdag 27 februari 2015 @ 16:53:23 #46
427691 TRNR
That Rock n Roll eh..
pi_150115955
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 16:32 schreef Mandéra het volgende:
Hier in Heerlen zitten de mensen sowieso voor middernacht vanavond al voor de deur bij de Satisfaction. Vaste prik. :)

Ik doe het dit jaar van achter de PC na het VVV debakel vorig jaar (vechtpartij/flauwvallende mensen bij start VVK en kantoor na 10 minuten dicht).
Als je niet heel vroeg naar de fysieke vvk gaat heeft dat met dit systeem geen nut. Al denk ik dat de vaste pp gangers wel allemaal aan n kaartje komen
pi_150116652
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 16:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja :Y ben benieuwd hoe zo'n programma nou verkoopt. Ongetwijfeld prima doordat het tienermeisjes aanspreekt en de headliners dik in order zijn.
Mijn voorspelling: Dagkaarten voor zaterdag en vrijdag zullen morgen uitverkocht zijn, zondag vind ik iets lastiger te peilen maar het zou zomaar kunnen dat de Foo's ook wel 25000 man op de been krijgen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_150116677
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 16:53 schreef TRNR het volgende:

[..]

Als je niet heel vroeg naar de fysieke vvk gaat heeft dat met dit systeem geen nut. Al denk ik dat de vaste pp gangers wel allemaal aan n kaartje komen
Ik was vorig jaar bij de VVV in Eindhoven en die printen standaard vanaf start verkoop een x-aantal tickets al uit, zodat iedereen in de rij ze vervolgens rustig kan kopen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_150116702
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mijn voorspelling: Dagkaarten voor zaterdag en vrijdag zullen morgen uitverkocht zijn, zondag vind ik iets lastiger te peilen maar het zou zomaar kunnen dat de Foo's ook wel 25000 man op de been krijgen
Denk eerdere Foo's dan Muse, maar over de verdere linie is die vrijdag weer beter. Alhoewel het belachelijk blijft 95¤ te vragen voor wat een half dagje festival is.
pi_150116764
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Denk eerdere Foo's dan Muse, maar over de verdere linie is die vrijdag weer beter. Alhoewel het belachelijk blijft 95¤ te vragen voor wat een half dagje festival is.
Jup en dan gewoon die camping vrijdag al open gooien op vrijdag, dan kan je zaterdag gewoon op tijd beginnen. De gene die 1 dag komen maakt het dan ook niet uit of ze om 9 uur moeten vertrekken of om 11 uur.
pi_150137021
Wat is dit? :') De rij voor Bureau Pinkpop is nog langer dan vorig jaar :')
  zaterdag 28 februari 2015 @ 06:43:01 #52
427691 TRNR
That Rock n Roll eh..
pi_150137045
Wat een zieke mensen..
  zaterdag 28 februari 2015 @ 06:45:26 #53
427691 TRNR
That Rock n Roll eh..
pi_150137054
Mensen die vorig jaar hebben misgegrepen gaan dus massaal naar de winkels ipv ticketmaster, kan ik straks mooi mn kaartje rustig bestellen (:
pi_150137400
Zelfs lui uit Tilburg die in Geleen in de rij staan :')
  zaterdag 28 februari 2015 @ 08:21:55 #55
427691 TRNR
That Rock n Roll eh..
pi_150137444
Wat een grap
pi_150137447
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 08:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Zelfs lui uit Tilburg die in Geleen in de rij staan :')
terwijl in Tilburg sounds zit waar dit jaar ook weer fysieke kaartjes vvk plaats vindt.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 08:33:35 #57
427691 TRNR
That Rock n Roll eh..
pi_150137527
Mensen willen dit jaar na het debacle van vorig jaar, gewoon 100 procent zeker zijn. Met de daarbij komende meisjes van 16 die willem gaan krijg je dan deze drukte
pi_150137687
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 06:45 schreef TRNR het volgende:
Mensen die vorig jaar hebben misgegrepen gaan dus massaal naar de winkels ipv ticketmaster, kan ik straks mooi mn kaartje rustig bestellen (:
Zit nu al in de wachtrij op Ticketmaster. Het is maar wat je rustig noemt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 28 februari 2015 @ 08:57:10 #59
427691 TRNR
That Rock n Roll eh..
pi_150137741
Tsja, dat heeft geen nut. Ga jij maar nu al in wachtrij staan. Om 10u op de link klikken.
pi_150137754
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 08:57 schreef TRNR het volgende:
Tsja, dat heeft geen nut. Ga jij maar nu al in wachtrij staan. Om 10u op de link klikken.
Klopt, was even vergeten dat ze dat vernieuwd hebben haha
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_150137792
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik was vorig jaar bij de VVV in Eindhoven en die printen standaard vanaf start verkoop een x-aantal tickets al uit, zodat iedereen in de rij ze vervolgens rustig kan kopen :D
Hoe laat stond je er en had je weekendkaarten?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150138083
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 08:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Zit nu al in de wachtrij op Ticketmaster. Het is maar wat je rustig noemt.
Hoeveel minuten bij jou? Hier 60.
pi_150138092
Ben ik blij dat ik nu achter de PC zit en niet in de rij sta. Hier heb je toch de grootste kans om de lotterij te winnen.
pi_150138158
Is deels denk ik ook angst na vorig jaar, waar Pinkpop altijd het festival was waar je eens rustig over na kon denken was het nu binnen het uur stijf uitverkocht. Dat werkt wel door.
pi_150138163
Sta ook in de digitale rij, wish me luck
pi_150138186
Firefox wachtrij gaat 3x sneller dan IE wachtrij
pi_150138191
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
Is deels denk ik ook angst na vorig jaar, waar Pinkpop altijd het festival was waar je eens rustig over na kon denken was het nu binnen het uur stijf uitverkocht. Dat werkt wel door.
Klopt als een bus, zijn vooral de mensen hier niet gewend (locals). Vorig jaar zeiden veel mensen tegen me dat het nooit op zaterdag zelf al uitverkocht zou raken en dat er anders een fout in de verkoop zat.

Ik had toen toch gelijk dat ik zei dat het geen uur ging duren. :P

Als je in zo'n rij gaat staan dan heb je alleen kans als je vooraan staat. 's morgens aansluiten heeft geen zin meer.
pi_150138217
Dotan Ziggo Dome verkoop start ook om 10u. Handig.
pi_150138223
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 09:48 schreef Mandéra het volgende:
Dotan Ziggo Dome verkoop start ook om 10u. Handig.
Ja daar verbaas ik me vaker over bij ticketmaster. Waarom de ene niet om 10.00 uur en de andere gewoon in de middag ofzoiets.
pi_150138232
Dan zullen er weinig Dotan fans op Pinkpop zijn gelukkig. :)
pi_150138263
Toch gaat het balkje vrij hard bij mij :) al was dat vorig jaar ook het geval -O-
pi_150138275
Dat hele balkje zegt niets voor 10:00.
pi_150138323
Ik zit niet eens in die wachtrij, ga gewoon om 10u op de pagina daarvoor bashen.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 28 februari 2015 @ 09:56:21 #75
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_150138326
Ticketmaster_NL twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 09:52:19 @EenDenise Je kunt het best pas om 10.00 uur op de ticketlink drukken >> http://t.co/xlTY0w65Ba :-) reageer retweet
pi_150138339
IE doet het bij helemaal niet zelfs
pi_150138365
Nog 1 minuut boysss
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:00:02 #78
11102 knep
Mountainfreak
pi_150138377
Ben benieuwd :).
pi_150138389
Meteen wachtrij in.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_150138391
Wordt in de wachtrij gezet, balkje is al bijna vol.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:03:26 #81
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_150138422
Iemand er al doorheen? :')
pi_150138423
Duurt lang :{

Geen geduld
pi_150138433
Cirkeltje is voor 98% vol hier, zal er met 5 minuten wel in zijn.
pi_150138443
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:04 schreef Mandéra het volgende:
Cirkeltje is voor 98% vol hier, zal er met 5 minuten wel in zijn.
Hier ook, dagkaart of weekend?
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:04:45 #85
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_150138446
Er staat bij mij nog een wachttijd van 60 minuten...
pi_150138452
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:04 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Hier ook, dagkaart of weekend?
Weekend.
pi_150138455
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:04 schreef JochemP het volgende:
Er staat bij mij nog een wachttijd van 60 minuten...
Dat moet je niet al te serieus nemen :P is meestal korter.
pi_150138461
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:05 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Weekend.
Ik ziet hier vrijdag en zaterdag te checken. Vrijdag gaat het snelst (via Iphone)
pi_150138477
Zit hier op 3 browsers en mijn telefoon, 2 geven aan 0-30 en 2 30-60...
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:07:30 #90
11102 knep
Mountainfreak
pi_150138483
2 woorden 9 letters ...
pi_150138487
quote:
18s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:07 schreef knep het volgende:
2 woorden 9 letters ...
Heb geduld.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 28 februari 2015 @ 10:08:23 #92
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_150138493
quote:
18s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:07 schreef knep het volgende:
2 woorden 9 letters ...
Bier halen?
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:08:23 #93
11102 knep
Mountainfreak
pi_150138494
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:07 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Heb geduld.
Keep calm and don't refresh :P.
pi_150138495
Het is hier iig een stuk rustiger dan vorig jaar.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:08:37 #95
11102 knep
Mountainfreak
pi_150138497
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:08 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Bier halen?
Best een goed idee eigenlijk :).
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:08:52 #96
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150138501
Echt een kut line-up, als ik voor Foo Fighters heen zou gaan en vooraan zou gaan staan zou ik JvT, One Republic, Pharrel Williams nog zien naast Foo Fighters. Wat een bagger :') En als ik niet vooraan zou gaan staan is de rest van de zondag ook gewoon bagger, valt me echt tegen.

Ben afgelopen twee jaren wel heel weekend geweest, maar ik denk dat ik dit jaar gewoon laat schieten, al ga ik daar qua Foo Fighters wel spijt van krijgen. Ga Foo Fighters wel zien in Edinburgh en op Werchter dus helemaal verschrikkelijk is het ook niet :P

Veel succes met tickets halen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:09:16 #97
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_150138505
Mijn cirkeltje staat al heel lang vast (ongeveer 90%), en nog steeds op 60 minuten :'(
pi_150138513
Iedereen succes met het bemachtigen van tickets! Ik laat dit jaar schieten, ondanks een mooie editie vorig jaar. Line-up is mij dit jaar iets te min om 180 euro voor neer te leggen
Oi!
pi_150138514
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:08 schreef Dagoduck het volgende:
Echt een kut line-up, als ik voor Foo Fighters heen zou gaan en vooraan zou gaan staan zou ik JvT, One Republic, Pharrel Williams nog zien naast Foo Fighters. Wat een bagger :') En als ik niet vooraan zou gaan staan is de rest van de zondag ook gewoon bagger, valt me echt tegen.

Ben afgelopen twee jaren wel heel weekend geweest, maar ik denk dat ik dit jaar gewoon laat schieten, al ga ik daar qua Foo Fighters wel spijt van krijgen. Ga Foo Fighters wel zien in Edinburgh en op Werchter dus helemaal verschrikkelijk is het ook niet :P

Veel succes met tickets halen.
Lekker boeiend ook weer op dit tijdstip. Haten op de line-up en dat je je favo-band mist en dan op het einde zeggen dat je ze toch al 2x gaat zien.

Doei.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:11:01 #100
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150138537
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:09 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Lekker boeiend ook weer op dit tijdstip. Haten op de line-up en dat je je favo-band mist en dan op het einde zeggen dat je ze toch al 2x gaat zien.

Doei.
Wat maakt het tijdstip nou uit, zie gewoon dit topic nu voorbij komen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  ESF Reporter zaterdag 28 februari 2015 @ 10:11:13 #101
87554 Cee
Welluk?
pi_150138541
Hier met speels gemak na een minuut wachten 1x weekend, 2x zondag en 1x zaterdag binnen weten te halen terwijl de rest thuis nog steeds in de wachtrij staat.
pi_150138549
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:11 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Wat maakt het tijdstip nou uit, zie gewoon dit topic nu voorbij komen.
Kaartenstress man :{
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 28 februari 2015 @ 10:12:32 #103
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_150138566
{
"retry": 30,
"todo": 8338,
"done": 619
}

619 hebben al weekendkaarten, ruim 8000 mensen wachten nog?
pi_150138629
Bijna O-)
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:16:40 #105
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_150138640
30 tot 60...
pi_150138649
Ahyaaa nog 1mm ofzo :')
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:17:03 #107
11102 knep
Mountainfreak
pi_150138650
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:11 schreef Cee het volgende:
Hier met speels gemak na een minuut wachten 1x weekend, 2x zondag en 1x zaterdag binnen weten te halen terwijl de rest thuis nog steeds in de wachtrij staat.
Dan stond je goed vooraan :).
pi_150138658
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:16 schreef JochemP het volgende:
30 tot 60...
Nog steeds even ver? Ik had met IE problemen, misschien dat het daar aan ligt?
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:18:05 #109
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_150138666
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:17 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nog steeds even ver? Ik had met IE problemen, misschien dat het daar aan ligt?
Nee er zit wel een soort van progressie in. In IE heb ik hem ook openstaan en daar gebeurt echt helemaal niets inderdaad :')
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:18:39 #110
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150138673
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:21:36 #111
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_150138715
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:17 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nog steeds even ver? Ik had met IE problemen, misschien dat het daar aan ligt?
Je moet echt nooit IE gebruiken. Voor wat dan ook. Chrome of Firefox.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_150138731
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Je moet echt nooit IE gebruiken. Voor wat dan ook. Chrome of Firefox.
Gebruik ze altijd alle 3, maar normaal geen problemen met IE.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:23:22 #113
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150138754
Veel mensen die tickets halen voor de zaterdag zie ik op Twitter.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_150138768
Die laatste beetjes lijken steeds langer te duren :P
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:23 schreef Dagoduck het volgende:
Veel mensen die tickets halen voor de zaterdag zie ik op Twitter.
Ja is wel een popi jopie dag. Ik sta er ook in voor die dag + de vrijdag. Die vrijdag gaat zaterdag in halen zo te zien.
pi_150138777
Chrome en Firefox zijn beide bijna vol, IE doet geen zak.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:27:12 #116
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150138796
Dit is wel een waardeloos systeem, voor tickets in het VK moest je gewoon refreshen tot je er door was. Had ik 20 tabbladen open die ik steeds refreshde, was ik er in 5 minuten door. Hier zit je maar wachten met dat balkje dat nooit bij het einde komt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_150138822
Dat laatste stuk lijkt ook steeds langer te duren...
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:29:31 #118
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_150138823
Ben als de dood dat het zometeen is uitverkocht :'(
pi_150138833
Het is net Windows, als je daar iets wilt installeren duurt de laatste 10% net zo lang als de eerste 90%.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:32:14 #120
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_150138864
0 tot 30...
pi_150138867
Staat de klok eindelijk op 2 voor 12 veranderd de tekst van wachttijd pas van 60 minuten naar 30 tot 60 minuten. :'(
pi_150138917
Lol cirkel is vol zie enkel nog een flinterdun zwart streepje.

Most frustrating moment ever. :P
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:36:10 #123
11102 knep
Mountainfreak
pi_150138925
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:35 schreef Mandéra het volgende:
Lol cirkel is vol zie enkel nog een flinterdun zwart streepje.

Most frustrating moment ever. :P
Dan zit in je iig in 0-30, ik zit nog altijd in 30-60 :{.
pi_150138938
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:35 schreef Mandéra het volgende:
Lol cirkel is vol zie enkel nog een flinterdun zwart streepje.

Most frustrating moment ever. :P
Nou vorig jaar was hij bij mij vol (was er naar 1 kwartier al doorheen) en toen zag ik uitverkocht op mijn scherm staan. Dat is pas frustrerend.
pi_150138953
Nog altijd >60, met IE werd het al helemaal niks...
pi_150138972
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:36 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nou vorig jaar was hij bij mij vol (was er naar 1 kwartier al doorheen) en toen zag ik uitverkocht op mijn scherm staan. Dat is pas frustrerend.
Ik ben plankgas 5 VVV kantoren afgereden nadat bij de VVV in Landgraaf het kantoor dichtging omdat mensen gingen knokken. :')
pi_150138977
Weekendkaarten zijn besteld, nu nog 1 zaterdagkaart...
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:39:11 #128
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_150138988
Nog 1 mm :')
pi_150138998
Trauma aan vorig jaar overgehouden maar toch maar weer in de wachtrij. :)
pi_150139007
BOOOM ben er door !
pi_150139022
Vorig jaar had ik na 5 minuten mijn kaartje, nu al 40 minuten in de wachtrij. -O-

Maar ik ben er bijna *O*
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_150139023
2× weekend & 1 zaterdagkaart besteld, gelukkig maar vorig jaar was het om deze tijd al lang gedaan met de zaterdag en weekendkaarten.
pi_150139028
Hier nog een Braziliaans streepje te gaan voordat ik door ben.
  Redactie Sport zaterdag 28 februari 2015 @ 10:41:59 #134
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150139037
Dit verkoopt echt nu nog niet uit
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:42:25 #135
11102 knep
Mountainfreak
pi_150139046
Als ik zo de reacties lees overal dan zal ik het wel kunnen vergeten met de wachtrij voor m'n 4 kaarten denk ik :{.
pi_150139050
OMG ik kreeg de eerste 5 keer na het selecteren de melding dat er geen kaarten meer waren. Maar nu zit er 1 in mn waggie.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:42:55 #137
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_150139057
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:42 schreef Mandéra het volgende:
OMG ik kreeg de eerste 5 keer na het selecteren de melding dat er geen kaarten meer waren. Maar nu zit er 1 in mn waggie.
Voor welke dag
pi_150139059
En ik ga op zondag ^O^
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:43:56 #139
11102 knep
Mountainfreak
pi_150139071
Eindelijk 0-30 :{
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:44:23 #140
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150139079
Die fysieke rijen :') Dan heb je toch ook geen vertrouwen meer als je 200 meter van die winkel vandaan staat _O-
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_150139080
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:42 schreef JochemP het volgende:

[..]

Voor welke dag
Weekend
pi_150139086
Weekendkaartje is hier betaald en binnen! :D
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:44:47 #143
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_150139090
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:44 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Weekend
Ah oke, ik wacht op vrijdag-tickets... :)
  Redactie Sport zaterdag 28 februari 2015 @ 10:45:40 #144
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150139106
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:44 schreef Dagoduck het volgende:
Die fysieke rijen :') Dan heb je toch ook geen vertrouwen meer als je 200 meter van die winkel vandaan staat _O-
Vorig jaar gewoon gelukt
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150139110
Weekendkaarten al uitverkocht.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:46:21 #146
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_150139125
Dagkaarten zijn er nog volop te krijgen. Ik kan er sowieso nog 4 halen voor de vrijdag. Heb er zelf al 2 voor de zaterdag gekocht
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:47:01 #147
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150139141
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Vorig jaar gewoon gelukt
Ik heb nog nooit op die manier kaarten gehaald. Toch maar eens doen, ooit.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:47:28 #148
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_150139149
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:46 schreef Happel het volgende:
Dagkaarten zijn er nog volop te krijgen. Ik kan er sowieso nog 4 halen voor de vrijdag. Heb er zelf al 2 voor de zaterdag gekocht
Ik sta al sinds 10.00 in de rij voor vrijdag :'(
pi_150139150
lol waarom zo snel uitverkocht met zo'n line-up? Volgens mij komt dat gewoon door vorig jaar.
pi_150139163
Ik kom er nog gewoon in nu en kan nog kaarten kiezen. Maarja ben al voorzien.
pi_150139172
Kaartjes voor zaterdag zijn binnen *O* !
  Redactie Sport zaterdag 28 februari 2015 @ 10:48:36 #152
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150139182
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:47 schreef Lenoire het volgende:
lol waarom zo snel uitverkocht met zo'n line-up? Volgens mij komt dat gewoon door vorig jaar.
Lijkt me nog niet dat het uitverkocht is. Hoogstens ivm weinig weekendkaarten
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150139191
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Lijkt me nog niet dat het uitverkocht is. Hoogstens ivm weinig weekendkaarten
Vorig jaar waren er 30000 weekendkaarten, nu 35000. Op zich apart als het nu al uitverkocht raakt.
pi_150139197
Moet een foutje zijn toch :3
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:49:36 #155
11102 knep
Mountainfreak
pi_150139201
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:47 schreef Mandéra het volgende:
Ik kom er nog gewoon in nu en kan nog kaarten kiezen. Maarja ben al voorzien.
Hoe kom je er dan weer opnieuw in? Krijg je geen wachtrij meer voor je kiezen?
pi_150139204
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:49 schreef knep het volgende:

[..]

Hoe kom je er dan weer opnieuw in? Krijg je geen wachtrij meer voor je kiezen?
Nee, als ik weer op de link klik voor 3 dagen kom ik er iig gelijk in.
pi_150139211
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:49 schreef knep het volgende:

[..]

Hoe kom je er dan weer opnieuw in? Krijg je geen wachtrij meer voor je kiezen?
Andere dagen ook zie ik nu.
pi_150139212
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Lijkt me nog niet dat het uitverkocht is. Hoogstens ivm weinig weekendkaarten
Zou men eerst de dagkaarten verkoop willen maximaliseren?
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:50:21 #159
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150139215
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:47 schreef Lenoire het volgende:
lol waarom zo snel uitverkocht met zo'n line-up? Volgens mij komt dat gewoon door vorig jaar.
Vorig jaar was dan ook gewoon een bazenline-up. Misschien dat er veel Robbie Williams fans zijn in Nederland?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:50:36 #160
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_150139221
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_150139232
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:49 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Vorig jaar waren er 30000 weekendkaarten, nu 35000. Op zich apart als het nu al uitverkocht raakt.
Vorig jaar waren er omdat de Stones kwamen maar 15000 weekendkaarten en 45000 dagkaarten, de jaren daarvoor was het wel 50-50.
pi_150139240
Weekendkaarten uitverkocht :o

Hell just froze over

We hebben gelukkig wel kaarten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_150139248
Nou snel Werchter kaartjes kopen :)
pi_150139251
Jeetje ik was echt op het nippertje er bij dus.....
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:53:08 #165
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_150139260
Als ik mijn ogen half dichtknijp is mijn cirkeltje vol
pi_150139261
Nog steeds aan het wachten op dat laatste stukje
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:53:44 #167
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_150139269
Heuj ben er doorheen
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:53:46 #168
11102 knep
Mountainfreak
pi_150139270
Bij iedere browser krijg ik een andere wachtrij als ik opnieuw op de links klik :P.
pi_150139289
Er zitten nog weekendkaarten in de pool heb er zojuist weer 1 in mn mandje gekregen.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:55:29 #170
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150139310
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:53 schreef knep het volgende:
Bij iedere browser krijg ik een andere wachtrij als ik opnieuw op de links klik :P.
Omdat elke browser zijn eigen koekjes heeft.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:56:13 #171
11102 knep
Mountainfreak
pi_150139320
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:55 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Omdat elke browser zijn eigen koekjes heeft.
Dat weet ik maar ook als ik nieuwe sessies start of incognito sessies.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:56:15 #172
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_150139321
Jaaa vrijdag tickets in de pocket! *O*
pi_150139385
Ja beide dagen in de pocket.

Ik dacht ik klik nog een keer op Internet Explorer en maak een nieuwe sessie aan. Kwam er 1x doorheen terwijl ik met mn andere browsers nu nog in de wacht sta |:( |:(
  ESF Reporter zaterdag 28 februari 2015 @ 10:59:16 #174
87554 Cee
Welluk?
pi_150139387
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:50 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Vorig jaar was dan ook gewoon een bazenline-up. Misschien dat er veel Robbie Williams fans zijn in Nederland?
Mwah, niet genoeg om een heel veld mee te vullen tegenwoordig denk ik hoor (en dat zeg ik als Robbie Williams fan - overigens niet speciaal kaartjes gekocht om hem alleen te zien, de rest van de line-up spreekt mij ook aan).
pi_150139420
Gelukt *O*

Eerst er 10x uitgegooid worden en toen toch nog een kaartje weten te bemachtigen *O*
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zaterdag 28 februari 2015 @ 11:03:53 #176
304540 remco1993
Fredje de Tweede
pi_150139469
Nog steeds in de wachtrij voor de vrijdag hier... 0-30 min :')
pi_150139490
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:03 schreef remco1993 het volgende:
Nog steeds in de wachtrij voor de vrijdag hier... 0-30 min :')
Probeer een nieuwe browser te openen dan dat je nu open hebt staan. En maak daar nieuwe sessie aan, kwam er net in 1x doorheen.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 11:05:47 #178
304540 remco1993
Fredje de Tweede
pi_150139503
Al geprobeerd, dan komt op 30-60 min...
pi_150139530
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:05 schreef remco1993 het volgende:
Al geprobeerd, dan komt op 30-60 min...
Ah ok, jammer ik had natuurlijk wel eerder al een keer op die wachtrij geklikt natuurlijk. Suc6 denk wel dat die Muse dag goed komt.

Grappig trouwens dat ik weinig mensen hoor voor zondag kaarten? :@
pi_150139561

Hier kijk ik toch best naar uit!
  zaterdag 28 februari 2015 @ 11:09:07 #181
304540 remco1993
Fredje de Tweede
pi_150139564
Ticket is binnen! :)
pi_150139571
Poh dit had ik echt niet verwacht man
pi_150139598
Tsja die gekte van vorig jaar zal ook niet meegeholpen hebben. Een Lowlands effect dit :)
pi_150139618
Hoe kan het dat Rock Werchter niet meteen uitverkoopt terwijl die een betere line-up hebben?
pi_150139644
Echt uitverkocht ja? :o
  zaterdag 28 februari 2015 @ 11:13:06 #186
304540 remco1993
Fredje de Tweede
pi_150139646
Zaterdagkaarten zijn ook al uitverkocht, zo te zien :o
pi_150139694
Doen ze toch netjes, eerlijk is eerlijk.

Indiaantje89 maakt ze even nergens meer druk om en rockt op:

pi_150139740
Ben er doorheen gekomen maar geen tickets meer. Yay 2e keer.
pi_150139818
Zaterdag kennelijk uitverkocht...
  zaterdag 28 februari 2015 @ 11:23:47 #190
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_150139876
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:11 schreef Lenoire het volgende:
Hoe kan het dat Rock Werchter niet meteen uitverkoopt terwijl die een betere line-up hebben?
Omdat dit Nederland is. Voor Werchter heb ik ticket voor de donderdag, die dag is wel uitverkocht. *O*
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_150139959
In Geleen nog makkelijk aan kaarten gekomen.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 11:33:31 #192
11102 knep
Mountainfreak
pi_150140092
Dan maar 4 kaarten voor de vrijdag :).
pi_150140155
nilsrompen twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 11:26:13 De Pinkpop weekendkaarten en dagtickets voor de zaterdag zijn al uitverkocht, zo meldt @Ticketmaster_NL #L1 reageer retweet
pi_150140326
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:36 schreef Houtenbeen het volgende:
nilsrompen twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 11:26:13 De Pinkpop weekendkaarten en dagtickets voor de zaterdag zijn al uitverkocht, zo meldt @Ticketmaster_NL #L1 reageer retweet
Gekkigheid, maar onwijs knap natuurlijk. Schijnbaar vinden mensen Anouk, Kensington en Dotan interessanter dan internationale 'gewaagde' boekingen. Zie ook nieuwe koers Indian Summer
  Redactie Sport zaterdag 28 februari 2015 @ 11:46:21 #195
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150140365
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gekkigheid, maar onwijs knap natuurlijk. Schijnbaar vinden mensen Anouk, Kensington en Dotan interessanter dan internationale 'gewaagde' boekingen. Zie ook nieuwe koers Indian Summer
Concert at sea :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150140433
Nou mensen veel plezier :'(
  zaterdag 28 februari 2015 @ 11:51:28 #197
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_150140470
Leuke headliners en met John Coffey en Eagles of Death Metal ook wel wat leuks om even helemaal los te gegaan. Helaas ook weer veel oude garde die ik al vaak gezien heb of die mij niet interesseert. Misschien pik ik later nog ergens een dagkaartje op!
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 28 februari 2015 @ 11:51:48 #198
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150140480
Dat is rap gegaan :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 28 februari 2015 @ 11:54:01 #199
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_150140533
weekend tickets binnen kwam er om 10:03 door geen wachtrij gehad :)
  zaterdag 28 februari 2015 @ 11:54:45 #200
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_150140545
zondag raakt ook wel uitverkocht...
  zaterdag 28 februari 2015 @ 11:55:32 #201
11102 knep
Mountainfreak
pi_150140564
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:54 schreef KingRadler het volgende:
zondag raakt ook wel uitverkocht...
En dat terwijl ik persoonlijk vrijdag verreweg de mooiste dag vind :).
pi_150140684
i lost my faith in humanity today.

al was dat al vaker het geval, nu is het echt.
'

ik vind het echt te irritant en grappig tegelijk.

nu hebben mensen allemaal kaartjes die ''ik ga voor het eerst naar pinkpop!!!! omg, line is zo goed omg!! avicii en kesington zijn zo goed!!!!!!!!!!!!!''
en ''omg pinkpop yay, wie komen er???? oh anouk ja leuk, nouja ik ga gewoon want iedereen gaat er naar toe en het is cool!!!!!''

lijkt net Lowlands nu. (althans hoe het was paar jaar. nu niet meer, nu is pinkpop de lul)


ik verzin het ook niet trouwens. vriendin van mij zegt dat haar hele facebook timeline hier vol mee staat.
pi_150140777
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:02 schreef MidnightShow_ het volgende:
i lost my faith in humanity today.

al was dat al vaker het geval, nu is het echt.
'

ik vind het echt te irritant en grappig tegelijk.

nu hebben mensen allemaal kaartjes die ''ik ga voor het eerst naar pinkpop!!!! omg, line is zo goed omg!! avicii en kesington zijn zo goed!!!!!!!!!!!!!''
en ''omg pinkpop yay, wie komen er???? oh anouk ja leuk, nouja ik ga gewoon want iedereen gaat er naar toe en het is cool!!!!!''

lijkt net Lowlands nu. (althans hoe het was paar jaar. nu niet meer, nu is pinkpop de lul)


ik verzin het ook niet trouwens. vriendin van mij zegt dat haar hele facebook timeline hier vol mee staat.
Wat is je punt nu precies? Lijkt net Lowlands nu, is dat negatief?
pi_150140784
Ik had het echt niet zien aankomen dat alle weekendkaarten binnen 1 uur weg zouden zijn. Wel dat ze zouden uitverkopen, maar echt vandaag nog niet.

Toch wel heel blij dat ik mn wekkertje heb gezet vanmorgen. :)
pi_150140837
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:02 schreef MidnightShow_ het volgende:
i lost my faith in humanity today.

Want? Ik geloof niet dat er iemand met tegenzin naar Pinkpop gaat. Helemaal niks mis mee als mensen voor het eerst gaan. Wat een afgunst :')
pi_150140923
Ben nog steeds verbaasd over die uitverkochte weekendkaarten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_150140956
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:14 schreef TheVulture het volgende:
Ben nog steeds verbaasd over die uitverkochte weekendkaarten
Die staan allemaal op Marktplaats :')
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_150140977
Weekendkaarten net nog verkrijgbaar bij VVV te Heerlen
  zaterdag 28 februari 2015 @ 12:18:34 #209
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_150140984
Dit had ik niet verwacht.... Had wel zaterdag kaartjes willen kopen :'(
pi_150140998
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:16 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Die staan allemaal op Marktplaats :')
Ook al flink wat zaterdagkaarten...
pi_150141142
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:16 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Die staan allemaal op Marktplaats :')
Ja :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_150141680
Pop is toch de toekomst voor festivals denk ik zo
  zaterdag 28 februari 2015 @ 12:51:00 #213
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_150141687
wist niet dat Marktplaats ook tickets verkocht. heb ze gewoon via Ticketmaster gehaald.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 12:52:46 #214
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_150141736
Jan had interview gegeven waarom er meer pop was dit jaar. veel rock festivals zijn zelfs afgelast omdat veel rock toppers niet zijn gaan touren dit jaar. gelukkig kan Pinkpop divers zijn.
pi_150141819
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:02 schreef MidnightShow_ het volgende:
i lost my faith in humanity today.

al was dat al vaker het geval, nu is het echt.
'

ik vind het echt te irritant en grappig tegelijk.

nu hebben mensen allemaal kaartjes die ''ik ga voor het eerst naar pinkpop!!!! omg, line is zo goed omg!! avicii en kesington zijn zo goed!!!!!!!!!!!!!''
en ''omg pinkpop yay, wie komen er???? oh anouk ja leuk, nouja ik ga gewoon want iedereen gaat er naar toe en het is cool!!!!!''

lijkt net Lowlands nu. (althans hoe het was paar jaar. nu niet meer, nu is pinkpop de lul)

ik verzin het ook niet trouwens. vriendin van mij zegt dat haar hele facebook timeline hier vol mee staat.
Ik ga ook voor het eerst.

Wat is je punt :') ?
Boehoe, mensen die voor het eerst gaan hebben het recht niet om een kaartje te kopen?
  zaterdag 28 februari 2015 @ 13:02:53 #216
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_150141992
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:52 schreef KingRadler het volgende:
Jan had interview gegeven waarom er meer pop was dit jaar. veel rock festivals zijn zelfs afgelast omdat veel rock toppers niet zijn gaan touren dit jaar. gelukkig kan Pinkpop divers zijn.
:')

Wat een onzin
Wat doe ik hier?
  zaterdag 28 februari 2015 @ 13:04:15 #217
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_150142019
Dit jaar geluk gehad...
... Heb om 10:04 twee weekendkaarten afgerekend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Camping waar we vorig jaar stonden is ook al geregeld, nu nog verlof krijgen van de baas. Is het al juni?
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 13:05:00 #218
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_150142035
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:52 schreef KingRadler het volgende:
Jan had interview gegeven waarom er meer pop was dit jaar. veel rock festivals zijn zelfs afgelast omdat veel rock toppers niet zijn gaan touren dit jaar. gelukkig kan Pinkpop divers zijn.
Afgelaste rock festivals? Zijn dat Jan's woorden of de jouwe? Want dat is natuurlijke regelrechte onzin als je weet dat er dit jaar opnieuw meer harde festivals gepland zijn dan vorig jaar.
pi_150142061
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:52 schreef KingRadler het volgende:
Jan had interview gegeven waarom er meer pop was dit jaar. veel rock festivals zijn zelfs afgelast omdat veel rock toppers niet zijn gaan touren dit jaar. gelukkig kan Pinkpop divers zijn.
Bron?
  zaterdag 28 februari 2015 @ 13:07:29 #220
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_150142104
Wait what, wat is nu allemaal al uitverkocht?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_150142111
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 13:07 schreef richolio het volgende:
Wait what, wat is nu allemaal al uitverkocht?
Weekend en zaterdag
pi_150142196
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 13:05 schreef Belabor het volgende:

[..]

Afgelaste rock festivals? Zijn dat Jan's woorden of de jouwe? Want dat is natuurlijke regelrechte onzin als je weet dat er dit jaar opnieuw meer harde festivals gepland zijn dan vorig jaar.
Dat hoeft niet als die festivals niet in dezelfde periode als Pinkpop zijn, bands touren maar een bepaalde periode, ook de reden dat Pinkpop dit jaar niet met Pinksteren is omdat het te vroeg valt en er dan nog niet genoeg bands aan het touren zijn.
pi_150142626
Gewoon wachten tot 2 weken voor pinkpop, al die honden die ze nu op marktplaats verkopen raken dan in de stress dat ze de kaarten nog niet kwijt zijn :)
hhhhh
pi_150142688
Damn dat die weekend kaarten uitverkocht zijn. Ik heb mijn zondag kaart dus ben tevreden.

Stiekem misschien wel een weekend heen gewild
  zaterdag 28 februari 2015 @ 13:42:02 #225
130755 Kinga
versier hier
pi_150143009
Ik ben er zaterdag bij *O*
  zaterdag 28 februari 2015 @ 13:47:50 #226
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_150143155
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 13:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Bron?
die heb ik even zoeken
  zaterdag 28 februari 2015 @ 13:48:24 #227
231633 Xummon
of toch niet?
pi_150143167
heb al kaarten voor 600euro verkocht zien worden op MP, hoe dom ben je dan wel niet.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  zaterdag 28 februari 2015 @ 13:50:06 #228
231633 Xummon
of toch niet?
pi_150143207
Snap ook gewoon niet dat men nog steeds geen kaarten op naam verkoopt. Zo voorkom je de zwarthandel niet helemaal, maar je deelt ze wel een grandioze klap.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  zaterdag 28 februari 2015 @ 13:50:33 #229
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_150143221
het was om 12:00 op L1 radio kan het niet terug vinden. het waren niet mijn woorden.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 13:50:47 #230
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_150143233
Jan Smeets:

"Zeker voor de zondag zijn al bijna geen kaarten meer te krijgen", vertelt Smeets. "De afgelopen jaren ging het elke keer erg snel met de kaartverkoop. In 2005 hadden we een dipje, maar de jaren daarna waren de kaarten voor Pinkpop steeds snel uitverkocht."

Ik herinner me dat toch iets anders Jan..
Wat doe ik hier?
  zaterdag 28 februari 2015 @ 13:52:26 #231
231633 Xummon
of toch niet?
pi_150143284
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:52 schreef KingRadler het volgende:
Jan had interview gegeven waarom er meer pop was dit jaar. veel rock festivals zijn zelfs afgelast omdat veel rock toppers niet zijn gaan touren dit jaar. gelukkig kan Pinkpop divers zijn.
Jan is de laatste jaren een beetje seniel aan het worden
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_150143352
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 13:50 schreef tdrone het volgende:
Jan Smeets:

"Zeker voor de zondag zijn al bijna geen kaarten meer te krijgen", vertelt Smeets. "De afgelopen jaren ging het elke keer erg snel met de kaartverkoop. In 2005 hadden we een dipje, maar de jaren daarna waren de kaarten voor Pinkpop steeds snel uitverkocht."

Ik herinner me dat toch iets anders Jan..
Creatief uitverkocht.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 28 februari 2015 @ 14:01:51 #233
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_150143509
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 13:50 schreef tdrone het volgende:
Jan Smeets:

"Zeker voor de zondag zijn al bijna geen kaarten meer te krijgen", vertelt Smeets. "De afgelopen jaren ging het elke keer erg snel met de kaartverkoop. In 2005 hadden we een dipje, maar de jaren daarna waren de kaarten voor Pinkpop steeds snel uitverkocht."

Ik herinner me dat toch iets anders Jan..
Smeets :') Die man moet je niet meer zo serieus nemen.
pi_150143728
Het lijkt wel een act, er komt tegenwoordig alleen maar onzin uit die vent
pi_150143785
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:11 schreef Lenoire het volgende:
Hoe kan het dat Rock Werchter niet meteen uitverkoopt terwijl die een betere line-up hebben?
Rock Werchter verkoopt veel meer weekendkaarten. Daarnaast hebben veel Limburgers vorig jaar naastgegrepen en willen ze niet dat dat weer gebeurt. Als Pinkpop vorig jaar geen Rolling Stones had gehad, waren de weekendkaarten van dit jaar nog niet uitverkocht geweest.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Pop is toch de toekomst voor festivals denk ik zo
Of van die populaire Nederlandse shit.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 14:15:10 #236
231633 Xummon
of toch niet?
pi_150143825
Poll: Jan is de laatste jaren een beetje seniel aan het worden
Ja
Nee
Wie is Jan?
Boeit me niet
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_150146580
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 14:13 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Rock Werchter verkoopt veel meer weekendkaarten. Daarnaast hebben veel Limburgers vorig jaar naastgegrepen en willen ze niet dat dat weer gebeurt. Als Pinkpop vorig jaar geen Rolling Stones had gehad, waren de weekendkaarten van dit jaar nog niet uitverkocht geweest.

[..]

Of van die populaire Nederlandse shit.
Tsja en toch zijn het de acts die vreemd genoeg de Ziggodome uitverkopen. Maar er zitten dit jaar wel goede boekingen bij hoor. Above & Beyond een kans geven vind ik tamelijk briljant. Avicii is ook klaar voor het grote publiek. Laten we eerlijk wezen, ze kunnen niet The Prodigy, Chase & Status, Skrillex blijven boeken. Soms moeten er wat extra vissen in de vijver bij gegooid worden. Want ik moet eerlijk zijn dat ik toch benieuwd ben naar Avicii en toch even ga kijken. Al is het niet 100% mijn ding. Met The Night, Wake Me Up, Hey Brother, The Days, Addict To You, Bromance, I Could Be The One, Levels heeft deze jongen meer hits gescoord dan ieder bandje van tegenwoordig. Ik zie ook liever Royal Blood hoor. Maar daarmee krijg je niet de grote massa op de been. En dat is toch het doeleinde van Pinkpop, dat veld vol krijgen!

Soms moet je ook open staan voor ontwikkeling en is het soms allemaal zo slecht nog niet. Ik bedoel misschien gaat Pinkpop door vandaag juist wel eens aan durven om Kanye West een dag af te laten sluiten, of Jay-Z. De tijd van de rockbandjes is op dit moment even voorbij.En we kunnen eigenlijk alleen maar hopen dat die tijd een keer terug komt.
pi_150147007
Zaterdag aanwezig :)
  zaterdag 28 februari 2015 @ 22:06:27 #239
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_150159604
Voor het eerst (sinds dat ik in 2001 voor het eerst naar Pinkpop ging, één dag) geen weekend kaart kunnen bemachtigen. Dacht dat het niet zo hard zou gaan dus daar heb ik me mooi mee gekloot. Wel kaarten voor vrijdag en zondag kunnen krijgen dus die dagen ga ik gelukkig wel :s)
Toevallig ook de dagen dat de meeste van mijn favorieten spelen *O*
pi_150160882
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 22:06 schreef Timo20 het volgende:
Voor het eerst (sinds dat ik in 2001 voor het eerst naar Pinkpop ging, één dag) geen weekend kaart kunnen bemachtigen. Dacht dat het niet zo hard zou gaan dus daar heb ik me mooi mee gekloot. Wel kaarten voor vrijdag en zondag kunnen krijgen dus die dagen ga ik gelukkig wel :s)
Toevallig ook de dagen dat de meeste van mijn favorieten spelen *O*
Je kan altijd markplaats/ticket swap in de gaten houden. Al zijn er meer die er oog op hebben.

Had ook echt niet verwacht dat ze zo makkelijk zouden uitverkopen
  Moderator zondag 1 maart 2015 @ 10:16:30 #241
332671 crew  indiaantje89
pi_150171447

Jammer dat er zo'n sfeer niet op Pinkpop zal zijn, maar toch kijk ik hier erg naar uit.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 1 maart 2015 @ 16:15:26 #242
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150180041
Zondag ook uitverkocht.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 1 maart 2015 @ 16:16:56 #243
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_150180104
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 16:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zondag ook uitverkocht.
dit had Jan Smeets niet verwacht hij zij zelf ook dat hij niet verwachte dat het zou uitverkopen.
pi_150182718
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 16:16 schreef KingRadler het volgende:

[..]

dit had Jan Smeets niet verwacht hij zij zelf ook dat hij niet verwachte dat het zou uitverkopen.
Hij loopt gewoon slap uit zijn nek te lullen.
  Moderator zondag 1 maart 2015 @ 20:22:33 #245
332671 crew  indiaantje89
pi_150189893
Had het toch ook niet verwacht, toch knap. Die vrijdag zal ook nog wel goedkomen.
pi_150193687
Met de Foo Fighters als headliner is het niet gek dat de kaarten voor de zondag ook uitverkocht zijn. Het is volgens velen de beste rockband in de wereld en ze komen niet zo vaak in Nederland. De laatste 2 keren was Pinkpop 2011 en Lowlands 2012. Die laatste was echter al stijf uitverkocht voor de Foo's aangekondigd werden dus hebben er weinig echte fans heen kunnen gaan toen.
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 00:16:37 #247
332671 crew  indiaantje89
pi_150201667
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:25 schreef 1shot1kill het volgende:
Met de Foo Fighters als headliner is het niet gek dat de kaarten voor de zondag ook uitverkocht zijn. Het is volgens velen de beste rockband in de wereld en ze komen niet zo vaak in Nederland. De laatste 2 keren was Pinkpop 2011 en Lowlands 2012. Die laatste was echter al stijf uitverkocht voor de Foo's aangekondigd werden dus hebben er weinig echte fans heen kunnen gaan toen.
Jep zie je ook aan Werchter die dag was ver uit het snelste uitverkocht (al is dat wel de beste dag imo kwa namen).

Muse heb ik hier de afgelopen jaren ook meerdere keren gezien: ZiggoDome, ArenA, Goffertpark... Foo Fighters heb je wel wat meer moeite voor moeten doen. Al denk ik niet dat ze 2011 kunnen overtreffen kwa set. En onderschat een gast als Sam Smith en Pharell Williams niet, die pakken stiekem toch zo'n hun bezoekers mee.

Als die vrijdag ook nog gaat uitverkopen wil het zeggen dat ze het kwa bezoekers beter gedaan hebben dan vorig jaar. En dat zie ik zomaar gebeuren. Die vrijdag is best tof.
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 00:43:43 #248
332671 crew  indiaantje89
pi_150205981
Er zijn maar 10.000 dagkaarten voor de vrijdag verkocht van de 30.000
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 09:44:22 #250
332671 crew  indiaantje89
pi_150206051
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Er zijn maar 10.000 dagkaarten voor de vrijdag verkocht van de 30.000
En toch is dat de meeste kwalitatieve dag imo. Mja wel de minst populaire headliner van de 3.
pi_150206228
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:44 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

En toch is dat de meeste kwalitatieve dag imo. Mja wel de minst populaire headliner van de 3.
Het is gewoon belachelijk duur. Volgens deed bv. Werchter die tickets gewoon goedkoper weg toen het daar een 'halve' dag was. Het is echt van de gekken om 95¤ te gaan vragen voor 6 bandjes op je twee grootste podia.

Kwalitatief wel het beste ja, maar Muse is dan wat dat betreft ook de minste headliner, en Slash en FNM zijn prima acts, maar zie ik ook geen 10k+ kaartjes verkopen ieder, net als Elbow of George Ezra.
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 09:56:56 #252
332671 crew  indiaantje89
pi_150206393
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het is gewoon belachelijk duur. Volgens deed bv. Werchter die tickets gewoon goedkoper weg toen het daar een 'halve' dag was. Het is echt van de gekken om 95¤ te gaan vragen voor 6 bandjes op je twee grootste podia.

Kwalitatief wel het beste ja, maar Muse is dan wat dat betreft ook de minste headliner, en Slash en FNM zijn prima acts, maar zie ik ook geen 10k+ kaartjes verkopen ieder, net als Elbow of George Ezra.
Muse is wel retegoed, maar zoals ik hier voor al schreef zijn ze regelmatig NL gepasseerd de laatste jaren. Dus je hebt ze al makkelijk kunnen zien. Vind het imo een prima live band.
pi_150206439
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:56 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Muse is wel retegoed, maar zoals ik hier voor al schreef zijn ze regelmatig NL gepasseerd de laatste jaren. Dus je hebt ze al makkelijk kunnen zien. Vind het imo een prima live band.
Eens hoor, live altijd enorm goed. Maar idd al vaak de revue gepasseerd, veel in buitenland te zien nu, en gewoon erg duur die dag.
  Redactie Sport maandag 2 maart 2015 @ 10:01:36 #254
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150206530
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Pop is toch de toekomst voor festivals denk ik zo
Doe maar niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150206651
Maar goed, het mag gezegd worden; ze bewijzen wel gewoon hun gelijk met deze kaartverkoop. We kunnen er lang of kort over ouwehoeren, maar daar gaat het uiteindelijk om als commercieel festival; je wil zoveel mogelijk tickets verkopen. En 'kwalitatief' mag dit dan niet een heel spannende of zelfs 'goede' line-up zijn, het verkoopt wel als een malle. Je kan niet anders zeggen dan dat ze dat gewoon goed doen, VVK loopt ongeveer hetzelfde of sneller dan vorig jaar, en toen hadden ze 2 vd grootste alternatieve acts (Arctic Monkeys, Arcade Fire), grootste metalact (Metallica), en grootste act ever (Stones). Dit jaar goedkopere line-up, en betere/snellere VVK.

Ook hoppen ze gewoon handig op het treintje dat NL acts 'ineens' (tenminste; zo komt het op mij over) booming zijn: Ziggo Dome's uitverkopen, Concert at Sea uitverkocht, andere festivals (Indian Summer) meer NL/pop/3FM acts boeken. Ze gaan zo ook niet weer de (prijzige) strijd aan met BKS, maar boeken gewoon 'anders' en het publiek vindt het schijnbaar fantastisch. Dan kunnen 'wij' wel klagen dat het de meest zaadloze, inspiratieloze, kwaliteitsarme Pinkpop line-up sinds 2005 (of 2009) is, maar goed, like they care. Ik denk dat ze liever Dotan, Kensington en de Counting Crows boeken en stijf uitverkopen, dan The Libertines, Florence + The Machine, Placebo en Incubus, en dat je 3 weken voor aanvang je tickets bij een pakje boter moet gaan weggeven (bij wijze van...).
  Redactie Sport maandag 2 maart 2015 @ 10:06:58 #256
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150206657
Muse is muzikaal een betere act dan de Foo's live, net wat strakker en gelikter. Maar Dave Grohl is iets meer showmannetje. Daarnaast zie ik wel mensen voor Pharell + andere dingen 95 betalen, maar niet bij Elbow of FNM
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150206685
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muse is muzikaal een betere act dan de Foo's live, net wat strakker en gelikter. Maar Dave Grohl is iets meer showmannetje. Daarnaast zie ik wel mensen voor Pharell + andere dingen 95 betalen, maar niet bij Elbow of FNM
Eens, ondanks ik persoonlijk meer met de Foo's heb. Aan Muse live kan vrij weinig tippen, maar ze hadden die dag gewoon 60/70 moeten prijzen, geen 95. Dat kan je gewoon niet maken voor een halve dag. Elbow, FNM, Slash zijn leuk, maar ook net weer te obscuur voor het 'grote publiek', of iig; het publiek dat dit jaar voor Pinkpop kiest.
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 10:16:02 #258
332671 crew  indiaantje89
pi_150206864
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, het mag gezegd worden; ze bewijzen wel gewoon hun gelijk met deze kaartverkoop. We kunnen er lang of kort over ouwehoeren, maar daar gaat het uiteindelijk om als commercieel festival; je wil zoveel mogelijk tickets verkopen. En 'kwalitatief' mag dit dan niet een heel spannende of zelfs 'goede' line-up zijn, het verkoopt wel als een malle. Je kan niet anders zeggen dan dat ze dat gewoon goed doen, VVK loopt ongeveer hetzelfde of sneller dan vorig jaar, en toen hadden ze 2 vd grootste alternatieve acts (Arctic Monkeys, Arcade Fire), grootste metalact (Metallica), en grootste act ever (Stones). Dit jaar goedkopere line-up, en betere/snellere VVK.

Ook hoppen ze gewoon handig op het treintje dat NL acts 'ineens' (tenminste; zo komt het op mij over) booming zijn: Ziggo Dome's uitverkopen, Concert at Sea uitverkocht, andere festivals (Indian Summer) meer NL/pop/3FM acts boeken. Ze gaan zo ook niet weer de (prijzige) strijd aan met BKS, maar boeken gewoon 'anders' en het publiek vindt het schijnbaar fantastisch. Dan kunnen 'wij' wel klagen dat het de meest zaadloze, inspiratieloze, kwaliteitsarme Pinkpop line-up sinds 2005 (of 2009) is, maar goed, like they care. Ik denk dat ze liever Dotan, Kensington en de Counting Crows boeken en stijf uitverkopen, dan The Libertines, Florence + The Machine, Placebo en Incubus, en dat je 3 weken voor aanvang je tickets bij een pakje boter moet gaan weggeven (bij wijze van...).
Counting Crows hoort niet in dat rijtje thuis. Bazen band!
pi_150206896
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:16 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Counting Crows hoort niet in dat rijtje thuis. Bazen band!
Kan best, maar pure armoe dat soort dingen (Fiddlers Green ook) te boeken terwijl het in dezelfde periode al op andere festivals staat. Dat was meer m'n punt :+
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 10:30:16 #260
332671 crew  indiaantje89
pi_150207193
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:16 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Kan best, maar pure armoe dat soort dingen (Fiddlers Green ook) te boeken terwijl het in dezelfde periode al op andere festivals staat. Dat was meer m'n punt :+
Counting Crows is toch wel van een ander kaliber dan Fiddlers Green hoor. Laatste staat echt overal, Counting Crows toevallig op Concert At Sea want vriendjes met Blof. Maar voor een zaalshow voor deze band leg je ook al dik ¤ 60,00 af.

Vind het jammer dat ik ze niet zie:





pi_150208760
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, het mag gezegd worden; ze bewijzen wel gewoon hun gelijk met deze kaartverkoop. We kunnen er lang of kort over ouwehoeren, maar daar gaat het uiteindelijk om als commercieel festival; je wil zoveel mogelijk tickets verkopen. En 'kwalitatief' mag dit dan niet een heel spannende of zelfs 'goede' line-up zijn, het verkoopt wel als een malle. Je kan niet anders zeggen dan dat ze dat gewoon goed doen, VVK loopt ongeveer hetzelfde of sneller dan vorig jaar, en toen hadden ze 2 vd grootste alternatieve acts (Arctic Monkeys, Arcade Fire), grootste metalact (Metallica), en grootste act ever (Stones). Dit jaar goedkopere line-up, en betere/snellere VVK.

Ook hoppen ze gewoon handig op het treintje dat NL acts 'ineens' (tenminste; zo komt het op mij over) booming zijn: Ziggo Dome's uitverkopen, Concert at Sea uitverkocht, andere festivals (Indian Summer) meer NL/pop/3FM acts boeken. Ze gaan zo ook niet weer de (prijzige) strijd aan met BKS, maar boeken gewoon 'anders' en het publiek vindt het schijnbaar fantastisch. Dan kunnen 'wij' wel klagen dat het de meest zaadloze, inspiratieloze, kwaliteitsarme Pinkpop line-up sinds 2005 (of 2009) is, maar goed, like they care. Ik denk dat ze liever Dotan, Kensington en de Counting Crows boeken en stijf uitverkopen, dan The Libertines, Florence + The Machine, Placebo en Incubus, en dat je 3 weken voor aanvang je tickets bij een pakje boter moet gaan weggeven (bij wijze van...).
Eens, vooral ook het feit dat Nederlandse bands met twee vingers in de neus ineens een Ziggo Dome uitverkopen... terwijl je vroeger als band al een hele prestatie had geleverd als je een HMH vol kreeg 8)7
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 2 maart 2015 @ 11:43:33 #262
332671 crew  indiaantje89
pi_150208898
Ik zat gister toevallig te kijken bij de kaart verkoop van dat Dotan Concert, Die hebben de zitplaatsen 1ste ring al volledig uitverkocht. Dus ik denk juist dat er veel oudere zijn die naar dat soort dingen gaan, bij een concertje wil je toch liever staan?
pi_150208964
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zat gister toevallig te kijken bij de kaart verkoop van dat Dotan Concert, Die hebben de zitplaatsen 1ste ring al volledig uitverkocht. Dus ik denk juist dat er veel oudere zijn die naar dat soort dingen gaan, bij een concertje wil je toch liever staan?
Dotan wel denk ik, Kensington trekt wel een wat jonger publiek gok ik zo.

Volgens de Limburgse pers overigens 10k vrijdagtickets verkocht, dus daar moeten ze nog flink aan gaan trekken, maar denk dat die dag niet uitverkoopt. Is al vrij compleet zo die dag, en de mensen die echt kaarten willen hebben het nu wel gekocht, zullen heus nog wat tickets verkopen, maar niet nog 15k lijkt me.
  maandag 2 maart 2015 @ 11:48:39 #264
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_150209033
Paloma Faith ^O^ Leuk.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_150211085
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:50 schreef Loveless85 het volgende:
Het is gewoon belachelijk duur. Volgens deed bv. Werchter die tickets gewoon goedkoper weg toen het daar een 'halve' dag was. Het is echt van de gekken om 95¤ te gaan vragen voor 6 bandjes op je twee grootste podia.
Waarom is dat van de gekke om deze prijzen te vragen als we zien dat bijvoorbeeld alleen morrisey in 013 al 65 euro kost. ;)
  maandag 2 maart 2015 @ 13:01:02 #266
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_150211439
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dotan wel denk ik, Kensington trekt wel een wat jonger publiek gok ik zo.

Volgens de Limburgse pers overigens 10k vrijdagtickets verkocht, dus daar moeten ze nog flink aan gaan trekken, maar denk dat die dag niet uitverkoopt. Is al vrij compleet zo die dag, en de mensen die echt kaarten willen hebben het nu wel gekocht, zullen heus nog wat tickets verkopen, maar niet nog 15k lijkt me.
Denk dat die ook wel uitverkoopt als Muse met nieuwe single/album komt.
pi_150211912
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:51 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Waarom is dat van de gekke om deze prijzen te vragen als we zien dat bijvoorbeeld alleen morrisey in 013 al 65 euro kost. ;)
Vooral in vergelijk met de andere dagen en de concurrentie (Rock Werchter dagtickets kosten ook 95)
pi_150213163
Tsja, ik denk dat vrijdag omdat het en op een werkdag is, en kortere dag en (sorry ik hou ontzettend van ze) dat Muse gewoon niet meer zo ''populair'' is denk ik. Ze hadden hun piek toen ze hier in Goffertpark een concert deden in 2010. toen in 2012 was Ziggo dome wel snel uitverkocht, maar ArenA was de hele 2de ring leeg zowat en 1ste ring ook niet helemaal vol.
The 2nd Law was gewoon minder succesvol als The Resistance ook..
Dus dat zijn paar dingen die meespelen. Muse zijn live echt een van de beste acts.
Zondag is denk mede uitverkocht door acts zoals Sam Smith, Pharrell Williams etc die zijn ontzettend populair en worden echt kapot gedraaid op 3fm. Natuurlijk Foo Fighters spelen ook een grote rol, obviously. maar die andere 2 zou je verbazen met hoeveel mensen die willen zien ipv Foo's...
Maar dit bewijst wel dat ze steeds meer gaan boeken naar wat het ''gewone'' publiek wil horen. de dingen die populair zijn en 3fm plat draait. ik vind zelf bijna allemaal meuk, maar goed de groep die dit niet leuk vindt is veel kleiner als de groep die hier helemaal mee weg loopt.
Dit betekend denk ik niet veel soeps voor de komende jaren... of nouja, het gaat elke keer afwachten worden nu denk ik. de kwaliteit is elk jaar weer anders lijkt wel. 2013 had misschien niet de headliners, maar had wel beter programma in het algemeen dan nu. 2014 was gewoon perfect, zo zou het elk jaar moeten zijn...

[ Bericht 2% gewijzigd door MidnightShow_ op 02-03-2015 14:31:15 ]
  Redactie Sport maandag 2 maart 2015 @ 14:28:58 #269
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150214111
Muse is zowel op puristniveau als op 3fmbandjesluisteraarniveau wat verloren, de Foo Fighters nauwelijks.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150217955
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:56 schreef MidnightShow_ het volgende:
Maar dit bewijst wel dat ze steeds meer gaan boeken naar wat het ''gewone'' publiek wil horen. de dingen die populair zijn en 3fm plat draait.
We kunnen het ook omdraaien veel 3fm muziek is populair omdat het bij heel veel mensen door hun strot geduwd wordt. :')
  maandag 2 maart 2015 @ 16:27:30 #271
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_150218434
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muse is zowel op puristniveau als op 3fmbandjesluisteraarniveau wat verloren, de Foo Fighters nauwelijks.
Ik denk/hoop dat ze met hun nieuwe album bij die eerste groep weer wat stemmen voor zich zullen winnen
pi_150222550
ik ga hier niet heen

alleen paupers die 3fm luisteren en voor psv zijn gaan hier heen
Gino ♥
pi_150225307
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]

We kunnen het ook omdraaien veel 3fm muziek is populair omdat het bij heel veel mensen door hun strot geduwd wordt. :')
tsja, zo kan je het ook zien inderdaad.
pi_150225326
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:27 schreef JochemP het volgende:

[..]

Ik denk/hoop dat ze met hun nieuwe album bij die eerste groep weer wat stemmen voor zich zullen winnen
dat denk ik eigenlijk wel.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:22:36 #275
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_150239588
Volgens mij is https://twitter.com/PinkpopNL niet van Pinkpop zelf

wat denken jullie?
pi_150239598
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:22 schreef KingRadler het volgende:
Volgens mij is https://twitter.com/PinkpopNL niet van Pinkpop zelf

wat denken jullie?
https://mobile.twitter.com/pinkpopfest
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:28:32 #277
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_150239623
quote:
dat mensen hier in trappen, vraag me af ze echt kaarten winnen.
en als ze hun adres gegevens doorgeven aan deze Twitter lijkt me niet veilig.
  Redactie Sport dinsdag 3 maart 2015 @ 09:02:53 #278
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150240009
quote:
99s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:12 schreef Tjacka het volgende:
ik ga hier niet heen

alleen paupers die 3fm luisteren en voor psv zijn gaan hier heen
Limburgers zijn vaak voor Ajax.

Verder heb je wel gelijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:08:41 #279
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_150240091
kan iemand mij uitleggen wat 3FM muziek is.

ik luister niet naar 3FM maar toch ga ik naar Pinkpop.
heb zelf zitten zoeken in het programma maar kan het niet vinden?
pi_150240119
quote:
99s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:12 schreef Tjacka het volgende:
ik ga hier niet heen

alleen paupers die 3fm luisteren en voor psv zijn gaan hier heen
Je bent in de war met Feyenoorders.
  Moderator dinsdag 3 maart 2015 @ 09:11:35 #281
332671 crew  indiaantje89
pi_150240135
Laten we voetbal hier buiten houden aub :P.
pi_150240152
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Laten we voetbal hier buiten houden aub :P.
Zou ik ook zeggen als Feyenoorder
  Moderator dinsdag 3 maart 2015 @ 09:15:08 #283
332671 crew  indiaantje89
pi_150240182
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen als Feyenoorder
;) vind het totaal nutteloze vergelijking, ik bedoel op zie jij weleens opblaas bananen bij Pinkpop?
pi_150240256
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:15 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

;) vind het totaal nutteloze vergelijking, ik bedoel op zie jij weleens opblaas bananen bij Pinkpop?
Vooral veel roze hoedjes :')
pi_150240341
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Vooral veel roze hoedjes :')
ik zei toch dat het psv'ers waren
Gino ♥
pi_150240567
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:08 schreef KingRadler het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat 3FM muziek is.

ik luister niet naar 3FM maar toch ga ik naar Pinkpop.
heb zelf zitten zoeken in het programma maar kan het niet vinden?
Veelal mainstream muziek, geen scherpe randjes meer. :D
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:46:55 #287
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_150241875
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:41 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Veelal mainstream muziek, geen scherpe randjes meer. :D
Dat is Pinkpop-eigen.
pi_150242286
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:46 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Dat is Pinkpop-eigen.
Deels wel ja, al blinkt dit jaar wel uit in totale inspiratieloosheid als je het mij vraagt.
  Redactie Sport dinsdag 3 maart 2015 @ 11:30:16 #289
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150243226
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:15 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

;) vind het totaal nutteloze vergelijking, ik bedoel op zie jij weleens opblaas bananen bij Pinkpop?
Zolang ze die maar niet gooien bij het optreden van de Counting Crows.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150245250
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:46 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Dat is Pinkpop-eigen.
Niet geheel, alleen 3fm is een gezapige zender waarop in mijn optiek pinkpop op inspeelt. Dat er bij werchter al jaren achter elkaar veel meer muziek met scherpe kantjes te vinden is komt volgens mij ook omdat men daar zoiets als studio brussel heeft.

Nou hoor ik bijvoorbeeld zo goed als nooit faith no more of op 3fm behalve hun gezapige cover van easy, ook slash draait men niet. Dat zijn dan 2 uitzonderingen op de gezapige muziek op pinkpop regel. :D
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:01:31 #291
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_150245875
mensen moeten niet vergeten dat 3FM een staatszender is.

Ze brengen cultuur en promoten Nederlandse Artiesten, zodat mensen naar hun optredens gaan.
Poppodia zijn daar blij mee die hebben dan een volle bak. (En ze stimuleren beginnende artiesten)

maar als een artiest de Ziggo Dome vol krijgt, Kensington, Dotan bijvoorbeeld dan word het wel een beetje te Commercieel.
pi_150246015
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:01 schreef KingRadler het volgende:
mensen moeten niet vergeten dat 3FM een staatszender is.

Ze brengen cultuur en promoten Nederlandse Artiesten, zodat mensen naar hun optredens gaan.
Poppodia zijn daar blij mee die hebben dan een volle bak. (En ze stimuleren beginnende artiesten)

maar als een artiest de Ziggo Dome vol krijgt, Kensington, Dotan bijvoorbeeld dan word het wel een beetje te Commercieel.
3fm is een staatszender die probeert te concurreren met de andere commerciele pop zenders. :')

Ik vind de verwevenheid van 3FM met een paar grote super commerciele festivals echt niet kunnen en gewoon een vorm van het oogluikend toestaan sluikreclame.
  Redactie Sport dinsdag 3 maart 2015 @ 13:08:43 #293
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150246103
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Niet geheel, alleen 3fm is een gezapige zender waarop in mijn optiek pinkpop op inspeelt. Dat er bij werchter al jaren achter elkaar veel meer muziek met scherpe kantjes te vinden is komt volgens mij ook omdat men daar zoiets als studio brussel heeft.

Nou hoor ik bijvoorbeeld zo goed als nooit faith no more of op 3fm behalve hun gezapige cover van easy, ook slash draait men niet. Dat zijn dan 2 uitzonderingen op de gezapige muziek op pinkpop regel. :D
Epic hoor je ook wel eens hoor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150246525
IK WIL MOTHERFUCKER, HIJ IS ZELFS VAN SPOTIFY
pi_150246602
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:08 schreef KingRadler het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat 3FM muziek is.

ik luister niet naar 3FM maar toch ga ik naar Pinkpop.
heb zelf zitten zoeken in het programma maar kan het niet vinden?
Bijvoorbeeld Magic!, Sheppard,The Script, Paloma Faith,Onerepublic, Gavin James, Sam Smith en de stapel gehypte NL bands.

Ook namen die geen enkel internationaal festival in z'n hoofd haalt te boeken zoals die eerste twee. Die staan er alleen, omdat 3fm ze megahit heeft gemaakt.
  Moderator dinsdag 3 maart 2015 @ 13:55:31 #296
332671 crew  indiaantje89
pi_150247646
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:22 schreef F_JD het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld Magic!, Sheppard,The Script, Paloma Faith,Onerepublic, Gavin James, Sam Smith en de stapel gehypte NL bands.

Ook namen die geen enkel internationaal festival in z'n hoofd haalt te boeken zoals die eerste twee. Die staan er alleen, omdat 3fm ze megahit heeft gemaakt.
gaat in het geval van Sheppard niet op: (Isle Of Wight, NOS Alive, Orange Warsaw Festival, Bilbao BBK Live, Hurricane Festival, Southside Festival, Bilbao BBK Live, Pinkpop)

Is toch geen flauw rijtje :).
pi_150247930
Precies, alhoewel ik dat net zo belachelijk vindt op basis van één hitje, ze hebben volgens mij één albumpje uit wat niet eens internationaal verkrijgbaar was en bv. niet op Spotify te vinden is. Maar goed, ieder jaar is er wel zoiets. Kennen we The Rasmus nog? Die hadden dan meer albums, maar kende ook niemand aangezien ze in het Deens ofzo waren, ook op In The Shadows een hele festivalzomer overal op kunnen duiken :')

Zelfde voor The Fratelli's, etc. etc.
pi_150248991
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Epic hoor je ook wel eens hoor.
This song is a song with 4 letters in the title and starts with an E. :D

Ik heb deze echt nog nooit gehoord op 3fm.

Maar als ze dat alleen in de avonden draaien kan dat want dan luister ik naar stubru.
pi_150273982
Kensington heeft blijkbaar de Gouden Tip gewonnen.

Ruim 20.000 stemmen gehad.
pi_150273988
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 09:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Kensington heeft blijkbaar de Gouden Tip gewonnen.

Ruim 20.000 stemmen gehad.
Bizar
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 4 maart 2015 @ 09:48:09 #301
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150274404
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 09:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Kensington heeft blijkbaar de Gouden Tip gewonnen.

Ruim 20.000 stemmen gehad.
Logisch natuurlijk.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')