ja alleen is er niemand die jouw taxi ooit zou betalenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:36 schreef jogy het volgende:
Als je niet mag van je vriend en hij biedt aan om de taxi te betalen zou ik het gewoon accepteren. Als ik kan kiezen tussen OV en gratis taxi omdat iemand anders het wil betalen pak ik de taxi wel hoor.
Misschien als je met een feyenoord-sjaaltje om gaat zingen "Je fontein je fontein is kort en klein" en ze gebruiken google translate dan zullen de rapen gaar zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een treurigheid. Alsof die hooligans, als ze überhaupt al gaan vechten het doen op Rotterdam cs en een willekeurig persoon gaan neerslaan... Je kan prima met de trein er zal je niks overkomen. Je vriend moet niet zo zeiken.
Ik zou me een breuk lachen om zulke pussy en dat heeft ballen. Het zou hem ontnomen moeten worden
Gmtaquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:41 schreef AbFab_Darling het volgende:
Doe anders een sjaal om van ajaks, dan laten die romeinen je wel met rust.
True enough, dat is het punt ook niet verder.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:37 schreef Ergohunter het volgende:
[..]
ja alleen is er niemand die jouw taxi ooit zou betalen
Ik denk ook niet dat ze mij zomaar zullen aanvallen. Ik draag normale neutrale kleding en zie er niet uit als een feyenoord supporter, maar als er gevechten uitbreken of als ze bezig zijn met dingen slopen of vervelend doen, beland ik er wel tussen en kan per ongeluk geraakt worden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef imikethat het volgende:
Niet te moeilijk doen en gewoon even uit je doppen kijken, ze gaan echt geen random mensen neerklappen
Dan heb je meer te vrezen van de feyenoorders.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:41 schreef AbFab_Darling het volgende:
Doe anders een sjaal om van ajaks, dan laten die romeinen je wel met rust.
Ik heb nog een bioskaartje, dus dat kan wel, maar ja om in mijn eentje naar de film te gaan.. Is ook een beetje saai..quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:30 schreef zarGon het volgende:
Na werk naar de bios gaan en vervolgens naar huis. Wedstrijd begint om 21:05 uur, dus wanneer jij uit de bios stapt, zullen zij allang in de Kuip zitten.
Maar dat kost ook geld natuurlijk.
Eventueel neem je de metro (weet niet welke kant je op moet) en stap je vervolgens over op de trein op Schiedam of zo.
Klikspaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dan heb je meer te vrezen van de feyenoorders.
Kom op zeg, ze gaan echt geen vrouwen slaan. Er lopen ook nog gewoon andere mensen op straat en gaan echt geen onschuldige burgers meppen. Niet zo schijterig man, er loopt meer politie dan roma-supporters in de stad.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:58 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Ik heb nog een bioskaartje, dus dat kan wel, maar ja om in mijn eentje naar de film te gaan.. Is ook een beetje saai..
Ik werk vlakbij beurs, dus ik zou inderdaad wel de metro naar Schiedam centrum kunnen nemen en vanaf daar de trein.. maar ja, hopelijk zijn ze dan niet bezig de stad af te breken rond die tijd en daar vervelend aan het doen, dan kan ik alsnog de klos zijn..
Als we uit eten gaan of iets gezelligs doen en hij biedt aan te betalen, kan ik daar nog mee leven.. maar nu wilt hij geld op mijn rekening storten, zodat ik kan reizen met de taxi, dat gaat toch te ver in mijn normen en waarden..quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:36 schreef jogy het volgende:
Als je niet mag van je vriend en hij biedt aan om de taxi te betalen zou ik het gewoon accepteren. Als ik kan kiezen tussen OV en gratis taxi omdat iemand anders het wil betalen pak ik de taxi wel hoor.
Niet zo aanstellen. Gewoon nuchter opgesteld staan en in het midden lopen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:03 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Als we uit eten gaan of iets gezelligs doen en hij biedt aan te betalen, kan ik daar nog mee leven.. maar nu wilt hij geld op mijn rekening storten, zodat ik kan reizen met de taxi, dat gaat toch te ver in mijn normen en waarden..
Iets hebben met een baas aka gentleman en gaan huilenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:03 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Als we uit eten gaan of iets gezelligs doen en hij biedt aan te betalen, kan ik daar nog mee leven.. maar nu wilt hij geld op mijn rekening storten, zodat ik kan reizen met de taxi, dat gaat toch te ver in mijn normen en waarden..
Ja, en zo kun je voor elke oplossing een probleem bedenken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:58 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Ik heb nog een bioskaartje, dus dat kan wel, maar ja om in mijn eentje naar de film te gaan.. Is ook een beetje saai..
Ik werk vlakbij beurs, dus ik zou inderdaad wel de metro naar Schiedam centrum kunnen nemen en vanaf daar de trein.. maar ja, hopelijk zijn ze dan niet bezig de stad af te breken rond die tijd en daar vervelend aan het doen, dan kan ik alsnog de klos zijn..
En welke normen en waarden zijn dat?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:03 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Die neergehaalde KLM-vlucht heb ik even gemist.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:10 schreef niels0 het volgende:
Ze heeft wel een punt hoor.
Het is allemaal zo veilig niet meer.
Men flikkert zo even zuur in je gezicht (Antwerpen).
M'n zus laat ik niet in 'r eentje naar R'dam.
K*tzooi.
En KLM-vluchten worden neergeknald.
Lekkere bende.
MH17 had ook een KL-vluchtnummer. Ik ben heel vaak over Ukraine gevlogen. Had er in kunnen zitten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:11 schreef Bugno het volgende:
[..]
Die neergehaalde KLM-vlucht heb ik even gemist.
En ja, je vriendin buiten laten komen
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
MH17 had ook een KL-vluchtnummer. Ik ben heel vaak over Ukraine gevlogen. Had er in kunnen zitten.
Beter neemt TS een taxi. Haar vriend betaald, dus is er geen probleem.
Ok.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
MH17 had ook een KL-vluchtnummer. Ik ben heel vaak over Ukraine gevlogen. Had er in kunnen zitten.
Beter neemt TS een taxi. Haar vriend betaald, dus is er geen probleem.
KAKKERLAK TO THE RESQUE!!!!!quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:16 schreef renevandieren het volgende:
Hoi, kan je even laten weten wanneer je naar CS gaat?
Niet zo aanstellen. En als je zo bang bent neem je dat geld gewoon aan van je vriend en ga je met de taxi naar huis.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:54 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze mij zomaar zullen aanvallen. Ik draag normale neutrale kleding en zie er niet uit als een feyenoord supporter, maar als er gevechten uitbreken of als ze bezig zijn met dingen slopen of vervelend doen, beland ik er wel tussen en kan per ongeluk geraakt worden.
Ik vind het nu eng..
Misschien kan TS eerst pics van zichzelf plaatsen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:16 schreef renevandieren het volgende:
Dat is wel handig om haar te vinden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:17 schreef Bugno het volgende:
[..]
Misschien kan TS eerst pics van zichzelf plaatsen?
Zou je zo klappenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:17 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Zo kan je het ook noemen ja.
Mja, en of het uberhaupt de moeite isquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:18 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Dat is wel handig om haar te vinden.
Ik hoop dat ze lekker is.
Als iemand het aanbiedt omdat die persoon zich zorgen maakt dan doe je het gewoon voor die persoon. Als jij gaat janken bij je vriendje om geld voor de taxi dan ben je slecht bezig maar dit is niet het geval.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:03 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Hoe vaak in het WTC geweest? Ik nam maandelijks een vlucht over Ukraine. Dan zijn de risico's wat hoger.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:16 schreef Fushia2 het volgende:
ik had ook op 11 september in NY kunnen zitten
Zeg toch gewoon Oekraïne man gvdquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hoe vaak in het WTC geweest? Ik nam maandelijks een vlucht over Ukraine. Dan zijn de risico's wat hoger.
En dan niet internationaal overkomen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zeg toch gewoon Oekraïne man gvd![]()
Luitenant Commandant.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:21 schreef Fushia2 het volgende:
Fucking hipster zeeman matroos die je bent
waar ging je dan zo vaak heen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hoe vaak in het WTC geweest? Ik nam maandelijks een vlucht over Ukraine. Dan zijn de risico's wat hoger.
Hij moet niet denken dat hij alles kan bepalen, omdat hij op dit moment toevallig meer betaalt en meer te besteden heeftquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, en zo kun je voor elke oplossing een probleem bedenken.
[..]
En welke normen en waarden zijn dat?
Meestal Singapore, maar ook Mumbai, Manilla, Shanghai en Bejing. Nooit een vrouw naar Europa gehaald. Lekker daar laten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
waar ging je dan zo vaak heen?
Thaise ladyboys hierheen halen?
Na 18 uur als ik klaar ben met werken.. hoezo?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:16 schreef renevandieren het volgende:
Kijk, hier heeft TS wat aan, stuk van cs af. Beste tip tot nu toe.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:19 schreef renevandieren het volgende:
Je kan ook gezellig wat gaan eten bij de oude haven tot de wedstrijd begint.
The fuck, wat heeft meer besteden te maken met bepalen voor de ander?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:24 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Hij moet niet denken dat hij alles kan bepalen, omdat hij op dit moment toevallig meer betaalt en meer te besteden heeft
Niet dat hij dat doet, maar dat wil ik in ieder geval voorkomen en accepteer dus geen geld van hem.
Dat dacht het fonteintje ookquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:42 schreef houdjemond het volgende:
Stel je niet zo aan, zolang je geen ajax of roma pakje aan hebt slaan ze je heus niet in elkaar.
Alsof de Blaak zo tof is. Na de kerst bestolen daaro.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:26 schreef AbFab_Darling het volgende:
[..]
Kijk, hier heeft TS wat aan, stuk van cs af. Beste tip tot nu toe.
Als de taxi zelf betalen te duur is, wat voor "hapje" kan ze dan gaan eten?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:26 schreef AbFab_Darling het volgende:
[..]
Kijk, hier heeft TS wat aan, stuk van cs af. Beste tip tot nu toe.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:10 schreef niels0 het volgende:
Ze heeft wel een punt hoor.
Het is allemaal zo veilig niet meer.
Men flikkert zo even zuur in je gezicht (Antwerpen).
M'n zus laat ik niet in 'r eentje naar R'dam.
K*tzooi.
En KLM-vluchten worden neergeknald.
Lekkere bende.
Gewoon gaan zitten met een glas kraanwater en dan tot 9 uur gratis het broodmandje leeg peuzelen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:27 schreef Bugno het volgende:
[..]
Als de taxi zelf betalen te duur is, wat voor "hapje" kan ze dan gaan eten?
Lekker pizzaatje of kichreequote:Op donderdag 26 februari 2015 16:27 schreef Bugno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Alsof de Blaak zo tof is. Na de kerst bestolen daaro.
Ik ben echt helemaal klaar met R'dam.
Dit kan niet goed aflopen. TS wordt helemaal afgeranseldquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:29 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
Ojee TS, ik hoop dat je weg mag bij je kantoor.
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:29 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
Ojee TS, ik hoop dat je weg mag bij je kantoor.
Dit is wel een goed idee inderdaad, ben nog nooit in mijn eentje ergens gaan eten, maar vandaag heb ik een goede reden om dat eens uit te proberenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:19 schreef renevandieren het volgende:
Je kan ook gezellig wat gaan eten bij de oude haven tot de wedstrijd begint.
Waar is hier?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kom je niet vanaf dat R'dam. Hier is het beter.
Oude haven is wel gezellig nu.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:32 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Dit is wel een goed idee inderdaad, ben nog nooit in mijn eentje ergens gaan eten, maar vandaag heb ik een goede reden om dat eens uit te proberen
Nee bij de Blaak. Kan niets beginnen. Mijn woord tegen het zijne. vervelend. Vroeger loste we dat gangsterstijl op. Kan ik niet meer maken en wil ik ook niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]![]()
Ja want diefstal komt ergens anders niet voor.
Was jij laatst niet bestolen van je gereedschap? In Oostende?
Taxi van Rotterdam naar Den Haag is inderdaad te duur, maar heb gelukkig nog wel voldoende geld om mijn eten te betalenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:27 schreef Bugno het volgende:
[..]
Top! Snel naar de Oude Haven dan maar. Veel plezierquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:34 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Taxi van Rotterdam naar Den Haag is inderdaad te duur, maar heb gelukkig nog wel voldoende geld om mijn eten te betalen
Dat wordt een hartstikke leuke avond voor je, wel je vriend even appen dat je lekker een hapje gaat eten, anders maakt hij zich ook zo ongerustquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:32 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Dit is wel een goed idee inderdaad, ben nog nooit in mijn eentje ergens gaan eten, maar vandaag heb ik een goede reden om dat eens uit te proberen
Vapiano en very italian pizza zijn wel betaalbare tentjes en nog lekker ookquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:28 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Gewoon gaan zitten met een glas kraanwater en dan tot 9 uur gratis het broodmandje leeg peuzelen.
Je ging toch videobeelden opvragen? Wat bleek daar uit?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:33 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee bij de Blaak. Kan niets beginnen. Mijn woord tegen het zijne. vervelend. Vroeger loste we dat gangsterstijl op. Kan ik niet meer maken en wil ik ook niet.
24 uur mag men dat maar bewaren. Was er te laat mee.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je ging toch videobeelden opvragen? Wat bleek daar uit?
wegvluchten van de kakkerlakken bedoel jequote:Op donderdag 26 februari 2015 16:37 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Vapiano en very italian pizza zijn wel betaalbare tentjes en nog lekker ook
Ik bedenk me nu dat het wel heel dubbel is, wegvluchten voor de Italianen maar wel eten bij de Italianen
Goed verhaal manquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:41 schreef niels0 het volgende:
[..]
24 uur mag men dat maar bewaren. Was er te laat mee.
Melding bij de kit wel gemaakt, maar ze gaan niets doen. 3 ruggen lichter. Niet zo leuk.
Ok.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik bedenk dit niet. Zwaar flauw van.
nooit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:44 schreef CrusadeRotterdam het volgende:
Mag je nooit alleen van je vriend met de trein of alleen vandaag niet.?
Duurt langquote:
Soms denk ik dan wel 'ns dat ik het oldskool ga oplossen. Wack a person. Maar even niet doen. Het maakt zo'n rommeltje. Ik doe het ook echt niet.quote:
Snap je struggles. Laatst ook weer even in oude fouten vervallen. Shirt heb ik weg kunnen gooien.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Soms denk ik dan wel 'ns dat ik het oldskool ga oplossen. Wack a person. Maar even niet doen. Het maakt zo'n rommeltje. Ik doe het ook echt niet.
Is dat de Dorpsweg?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:54 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
Er is ook een schietpartij en achtervolging geweest.
Nou TS ik weet niet of je al een testament heb samengesteld?
Ze hebben er wel goedkope pizza's dus misschien een tip?
Zijn er een beetje rellen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:54 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
Er is ook een schietpartij en achtervolging geweest.
Nou TS ik weet niet of je al een testament heb samengesteld?
Ze hebben er wel goedkope pizza's dus misschien een tip?
Ja bizar de halve stad staat in de fik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:02 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ja bizar de halve stad staat in de fik.Kun je je dat Fyenoord-feestje nog herrinneren? Binnenstad geplunderd, was echt erg. 2006 dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poeh, dat is wel heel erg diep graven..quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kun je je dat Fijenoord-feestje nog herrinneren? Binnenstad geplunderd, was echt erg.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een treurigheid. Alsof die hooligans, als ze überhaupt al gaan vechten het doen op Rotterdam cs en een willekeurig persoon gaan neerslaan... Je kan prima met de trein er zal je niks overkomen. Je vriend moet niet zo zeiken.
Ik zou me een breuk lachen om zulke pussy en dat heeft ballen. Het zou hem ontnomen moeten worden
2006 dacht ik. Lijnbaan gesloopt, ramen ingegooid bij winkels en plunderen die tokkies. ik liep van het Noordplein richting Metro-Stadhuis. Janboel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:07 schreef Bugno het volgende:
[..]
Poeh, dat is wel heel erg diep graven..
Mmnee. Doesn't ring a bell.
Ik ga het toch maar proberen, ik zie dat het al is begonnen met regenen, dus wellicht valt het allemaal mee met de drukte en chaosquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:14 schreef renevandieren het volgende:
Nou TS ik ga zo de stad in maar aangezien je geen foto heb gestuurd kan ik je niet helpen.
Succes en gebruik de volgende tips:
niemand recht in de ogen aankijken en als ze naar knoflook stinken 3 straten omlopen.
Misschien overleef je het dan.
Voor een pijpbeurt kom ik je wel ophalen hoor.quote:
En keihard rennen!quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:14 schreef renevandieren het volgende:
Nou TS ik ga zo de stad in maar aangezien je geen foto heb gestuurd kan ik je niet helpen.
Succes en gebruik de volgende tips:
niemand recht in de ogen aankijken en als ze naar knoflook stinken 3 straten omlopen.
Misschien overleef je het dan.
Dit heeft niks met mannen te maken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:00 schreef Wondertjex het volgende:
Ik ben veilig thuis, maar nu is mijn vriend weer boos dat ik toch eigenwijs op mijn eigen manier naar huis ben gegaan.
Ik mag het voortaan bekijken van hem, want ik doe toch alles zoals ik zelf wil
Typisch mannen weer..
Dump hem, wat een malloot. Man onwaardigquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:00 schreef Wondertjex het volgende:
Ik ben veilig thuis, maar nu is mijn vriend weer boos dat ik toch eigenwijs op mijn eigen manier naar huis ben gegaan.
Typisch mannen weer..
Dump hemquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:00 schreef Wondertjex het volgende:
Typisch mannen weer..
Ook een mooie gelegenheid om eens contact te zoeken met de ex van je vriend, om het over hun kinderen te hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:32 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Ehhh ... ja?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:00 schreef Wondertjex het volgende:
Typisch mannen weer..
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:00 schreef Wondertjex het volgende:
Typisch mannen weer..
Jij houd van avontuur he meisje, wil je een keer naar friesland rijden met de trein voor een mooien avontuur met bgtje?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:00 schreef Wondertjex het volgende:
Typisch mannen weer..
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij houd van avontuur he meisje, wil je een keer naar friesland rijden met de trein voor een mooien avontuur met bgtje?
Wat een watje. Als hij een echte vent was geweest was hij gewoon om je gekomen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:00 schreef Wondertjex het volgende:
Typisch mannen weer..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |