ja alleen is er niemand die jouw taxi ooit zou betalenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:36 schreef jogy het volgende:
Als je niet mag van je vriend en hij biedt aan om de taxi te betalen zou ik het gewoon accepteren. Als ik kan kiezen tussen OV en gratis taxi omdat iemand anders het wil betalen pak ik de taxi wel hoor.
Misschien als je met een feyenoord-sjaaltje om gaat zingen "Je fontein je fontein is kort en klein" en ze gebruiken google translate dan zullen de rapen gaar zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een treurigheid. Alsof die hooligans, als ze überhaupt al gaan vechten het doen op Rotterdam cs en een willekeurig persoon gaan neerslaan... Je kan prima met de trein er zal je niks overkomen. Je vriend moet niet zo zeiken.
Ik zou me een breuk lachen om zulke pussy en dat heeft ballen. Het zou hem ontnomen moeten worden
Gmtaquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:41 schreef AbFab_Darling het volgende:
Doe anders een sjaal om van ajaks, dan laten die romeinen je wel met rust.
True enough, dat is het punt ook niet verder.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:37 schreef Ergohunter het volgende:
[..]
ja alleen is er niemand die jouw taxi ooit zou betalen
Ik denk ook niet dat ze mij zomaar zullen aanvallen. Ik draag normale neutrale kleding en zie er niet uit als een feyenoord supporter, maar als er gevechten uitbreken of als ze bezig zijn met dingen slopen of vervelend doen, beland ik er wel tussen en kan per ongeluk geraakt worden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef imikethat het volgende:
Niet te moeilijk doen en gewoon even uit je doppen kijken, ze gaan echt geen random mensen neerklappen
Dan heb je meer te vrezen van de feyenoorders.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:41 schreef AbFab_Darling het volgende:
Doe anders een sjaal om van ajaks, dan laten die romeinen je wel met rust.
Ik heb nog een bioskaartje, dus dat kan wel, maar ja om in mijn eentje naar de film te gaan.. Is ook een beetje saai..quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:30 schreef zarGon het volgende:
Na werk naar de bios gaan en vervolgens naar huis. Wedstrijd begint om 21:05 uur, dus wanneer jij uit de bios stapt, zullen zij allang in de Kuip zitten.
Maar dat kost ook geld natuurlijk.
Eventueel neem je de metro (weet niet welke kant je op moet) en stap je vervolgens over op de trein op Schiedam of zo.
Klikspaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dan heb je meer te vrezen van de feyenoorders.
Kom op zeg, ze gaan echt geen vrouwen slaan. Er lopen ook nog gewoon andere mensen op straat en gaan echt geen onschuldige burgers meppen. Niet zo schijterig man, er loopt meer politie dan roma-supporters in de stad.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:58 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Ik heb nog een bioskaartje, dus dat kan wel, maar ja om in mijn eentje naar de film te gaan.. Is ook een beetje saai..
Ik werk vlakbij beurs, dus ik zou inderdaad wel de metro naar Schiedam centrum kunnen nemen en vanaf daar de trein.. maar ja, hopelijk zijn ze dan niet bezig de stad af te breken rond die tijd en daar vervelend aan het doen, dan kan ik alsnog de klos zijn..
Als we uit eten gaan of iets gezelligs doen en hij biedt aan te betalen, kan ik daar nog mee leven.. maar nu wilt hij geld op mijn rekening storten, zodat ik kan reizen met de taxi, dat gaat toch te ver in mijn normen en waarden..quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:36 schreef jogy het volgende:
Als je niet mag van je vriend en hij biedt aan om de taxi te betalen zou ik het gewoon accepteren. Als ik kan kiezen tussen OV en gratis taxi omdat iemand anders het wil betalen pak ik de taxi wel hoor.
Niet zo aanstellen. Gewoon nuchter opgesteld staan en in het midden lopen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:03 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Als we uit eten gaan of iets gezelligs doen en hij biedt aan te betalen, kan ik daar nog mee leven.. maar nu wilt hij geld op mijn rekening storten, zodat ik kan reizen met de taxi, dat gaat toch te ver in mijn normen en waarden..
Iets hebben met een baas aka gentleman en gaan huilenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:03 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Als we uit eten gaan of iets gezelligs doen en hij biedt aan te betalen, kan ik daar nog mee leven.. maar nu wilt hij geld op mijn rekening storten, zodat ik kan reizen met de taxi, dat gaat toch te ver in mijn normen en waarden..
Ja, en zo kun je voor elke oplossing een probleem bedenken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:58 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Ik heb nog een bioskaartje, dus dat kan wel, maar ja om in mijn eentje naar de film te gaan.. Is ook een beetje saai..
Ik werk vlakbij beurs, dus ik zou inderdaad wel de metro naar Schiedam centrum kunnen nemen en vanaf daar de trein.. maar ja, hopelijk zijn ze dan niet bezig de stad af te breken rond die tijd en daar vervelend aan het doen, dan kan ik alsnog de klos zijn..
En welke normen en waarden zijn dat?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:03 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Die neergehaalde KLM-vlucht heb ik even gemist.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:10 schreef niels0 het volgende:
Ze heeft wel een punt hoor.
Het is allemaal zo veilig niet meer.
Men flikkert zo even zuur in je gezicht (Antwerpen).
M'n zus laat ik niet in 'r eentje naar R'dam.
K*tzooi.
En KLM-vluchten worden neergeknald.
Lekkere bende.
MH17 had ook een KL-vluchtnummer. Ik ben heel vaak over Ukraine gevlogen. Had er in kunnen zitten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:11 schreef Bugno het volgende:
[..]
Die neergehaalde KLM-vlucht heb ik even gemist.
En ja, je vriendin buiten laten komen
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
MH17 had ook een KL-vluchtnummer. Ik ben heel vaak over Ukraine gevlogen. Had er in kunnen zitten.
Beter neemt TS een taxi. Haar vriend betaald, dus is er geen probleem.
Ok.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
MH17 had ook een KL-vluchtnummer. Ik ben heel vaak over Ukraine gevlogen. Had er in kunnen zitten.
Beter neemt TS een taxi. Haar vriend betaald, dus is er geen probleem.
KAKKERLAK TO THE RESQUE!!!!!quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:16 schreef renevandieren het volgende:
Hoi, kan je even laten weten wanneer je naar CS gaat?
Niet zo aanstellen. En als je zo bang bent neem je dat geld gewoon aan van je vriend en ga je met de taxi naar huis.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:54 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze mij zomaar zullen aanvallen. Ik draag normale neutrale kleding en zie er niet uit als een feyenoord supporter, maar als er gevechten uitbreken of als ze bezig zijn met dingen slopen of vervelend doen, beland ik er wel tussen en kan per ongeluk geraakt worden.
Ik vind het nu eng..
Misschien kan TS eerst pics van zichzelf plaatsen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:16 schreef renevandieren het volgende:
Hoi, kan je even laten weten wanneer je naar CS gaat?
Dat is wel handig om haar te vinden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:17 schreef Bugno het volgende:
[..]
Misschien kan TS eerst pics van zichzelf plaatsen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |