ja alleen is er niemand die jouw taxi ooit zou betalenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:36 schreef jogy het volgende:
Als je niet mag van je vriend en hij biedt aan om de taxi te betalen zou ik het gewoon accepteren. Als ik kan kiezen tussen OV en gratis taxi omdat iemand anders het wil betalen pak ik de taxi wel hoor.
Misschien als je met een feyenoord-sjaaltje om gaat zingen "Je fontein je fontein is kort en klein" en ze gebruiken google translate dan zullen de rapen gaar zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een treurigheid. Alsof die hooligans, als ze überhaupt al gaan vechten het doen op Rotterdam cs en een willekeurig persoon gaan neerslaan... Je kan prima met de trein er zal je niks overkomen. Je vriend moet niet zo zeiken.
Ik zou me een breuk lachen om zulke pussy en dat heeft ballen. Het zou hem ontnomen moeten worden
Gmtaquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:41 schreef AbFab_Darling het volgende:
Doe anders een sjaal om van ajaks, dan laten die romeinen je wel met rust.
True enough, dat is het punt ook niet verder.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:37 schreef Ergohunter het volgende:
[..]
ja alleen is er niemand die jouw taxi ooit zou betalen
Ik denk ook niet dat ze mij zomaar zullen aanvallen. Ik draag normale neutrale kleding en zie er niet uit als een feyenoord supporter, maar als er gevechten uitbreken of als ze bezig zijn met dingen slopen of vervelend doen, beland ik er wel tussen en kan per ongeluk geraakt worden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef imikethat het volgende:
Niet te moeilijk doen en gewoon even uit je doppen kijken, ze gaan echt geen random mensen neerklappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |