Ach dat gebeurt ons allemaal wel eens...quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:38 schreef just me het volgende:
Shit happens kan ik de rest van de dag weer een zijkwijf zijn
hahaha normaal ontbijt ik natuurlijk wel, heb ook mijn pilletjes altijd op mijn werk liggen, maar in de vakantie lopen mijn dagen anders.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Als je nou eens reminders in je telefoon zet ( ipv hem te gebruiken voor dronken sms'jes....)
quote:
Absoluutquote:
Ja maar die gaat toch niet posten ....quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:48 schreef just me het volgende:
[..]dat trekt kijkers ben benieuwd of dochterlief het ook doorheeft
ik spreek haar wel eens hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die gaat toch niet posten ....
ja ouderwets eigenlijkquote:
De mijne bel ik wekelijks en dat is het en niet te lang want dat loopt gelijk zo in de kosten naar het buitenlandquote:
desnoods zonder beeldquote:
Ja, hij betaalt die knie in zijn leven toch nog wel terug aan verzekeringspremie.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]
teruggelezen...
wat raar dat je geen nieuwe knie krijgt omdat je te jong bent
[..]
Wat zei zegt.... wat zit dat systeem toch idioot in elkaar eigenlijk
Tja, zo gaat het helaas tegenwoordig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, hij betaalt die knie in zijn leven toch nog wel terug aan verzekeringspremie.
Maarja....
Moet er wel minimaal een partner zijn toch ....quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:29 schreef Kingstown het volgende:
Mannelijke 40+ struggles.... SEX / Veel meer behoefte aan sex dan mijn partner. Hoe verder ?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet er wel minimaal een partner zijn toch ....
minimaal éénquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet er wel minimaal een partner zijn toch ....
Pas maar op dat je niet ongewenst zwanger wordt....quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:20 schreef JuupĐ het volgende:
M.b.t. de TT, ik vergeet ook wel eens een pil, en dat merk ik dan snel zat [ afbeelding ]
Kan beiden nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet ongewenst zwanger wordt....
Ow, wacht....iemand maakt...
weer niet koken sjoef?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd is een beetje teveel gevraagd, maar vandaag wel weer extra, gisteren ook
Tante Lenny?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn Indonesische tante zegt altijd als we hoofdpijn hebben of verkouden zijn dat we een lepel sambal moeten nemen
Alleen bami? niks erbij? saté of foe yong hai of babi ketjap? Er moet minstens kroepoek bij, een spiegeleitje en een dikke plak ham.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:16 schreef just me het volgende:
Ik eet vanavond bamie met sambal erbij maar wel zelf gemaakt
tuurlijk kroepoek bij en 'n spiegeleitjequote:Op donderdag 26 februari 2015 17:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen bami? niks erbij? saté of foe yong hai of babi ketjap? Er moet minstens kroepoek bij, een spiegeleitje en een dikke plak ham.
Groot gelijk die omaquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn Indonesische tante zegt altijd als we hoofdpijn hebben of verkouden zijn dat we een lepel sambal moeten nemen
Ik heb een oude maat, muzikant, pinda aan de overkant wonen en als ik bij hem kom dan krijg je altijd te eten, en verdomme die gast kan lekker koken ook nog.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:24 schreef just me het volgende:
Ik had ook een tante die heerlijk indische rijsttafel kon maken, genieten was dat altijd!
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:28 schreef just me het volgende:
Ik vind het jammer dat de recepten van mijn tante het graf zijn ingegaan.
Die site van tante Lennie is leuk, daar kan je veel inspiratie mee opdoen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:28 schreef just me het volgende:
Ik vind het jammer dat de recepten van mijn tante het graf zijn ingegaan.
maar voor mezelf uitgebreid koken vind ik gewoon niet leukquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die site van tante Lennie is leuk, daar kan je veel inspiratie mee opdoen.
Mijn moeder kon ook niet koken, mijn oma wel. Mijn vader kan wel goed koken, maar die was vroeger nooit thuisquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:33 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen Indisch bloed in de familie... Mijn moeder mogelijk Kozakken bloed, blijkbaar kunnen die niet koken ...
Ik heb Duits bloed, maar de ex van mijn broer is een indo, en daar heb ik vroeger wel dingen van afgekeken. Ik heb sowieso iets met koken. Kijk elke dag kookprogramma's tussendoor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:33 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen Indisch bloed in de familie... Mijn moeder mogelijk Kozakken bloed, blijkbaar kunnen die niet koken ...
Ik heb 3 jr. kookles gehad. Op school.quote:
Ik doe meestal voor iets meer dagen iddquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb 3 jr. kookles gehad. Op school.
Maar wat JM zegt voor 1 persoon koken is minder leuk.
Maar mag je ook beslissen op de inkoop?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Op mijn werk moet ik vaak voor 10 man koken, gelukkig is er altijd wel een client die de aardappels schilt en groentes snijdt. De laatste tijd ben ik vaak op een locatie waar een collega de kookdienst heeft, luxe hoor, ik ga wandelen met een stel kids en als we thuiskomen kunnen we aanschuiven.
En na die TT dit lezenquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:46 schreef chufi het volgende:
Ik sta op en loop de keuken in en het eerste wat ik doe zijn die pillen ... De ene dag wat vroeger dan op de andere dag ...
quote:
Heel gezellig iddquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:57 schreef nikky het volgende:
[..]![]()
![]()
Het zal er vast erg gezellig zijn.
Er schijnt een mannenpil in ontwikkeling te zijnquote:
Over het algemeen ben ik er te onregelmatig om daar enige invloed op te hebben. Er wordt een weekmenu gemaakt in overleg met de cliënten en dan wordt er bij AH besteld. En dat loopt niet altijd even geweldig, er ontbreekt nogal eens wat. Cliënten vinden dat ik er altijd wat leuks van maak, soms staat er echt een pot worteltjes met doperwtjes, gekookte aardappelen en pangafilet ofzo op het menu. Dan mik ik de vis in een ovenschaal met smaakmakers ( mosterd met koffiemelk en dille, of halve cherrytomaatjes en Italiaanse kruiden of iets anders wat ik kan vinden).quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar mag je ook beslissen op de inkoop?
En jij, slikt paarse pillen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:57 schreef nikky het volgende:
[..]![]()
![]()
Het zal er vast erg gezellig zijn.
Nee, ik heb wel een paarse bril, telt dat ook?quote:
Nu nog mannen vinden die bereid zijn ze te slikken, ik geef je weinig hoop.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Er schijnt een mannenpil in ontwikkeling te zijn
Paarse bril is cool.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een paarse bril, telt dat ook?
Er zijn inmiddels ook best veel mannen die "geholpen" worden, een pil is minder pijnlijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu nog mannen vinden die bereid zijn ze te slikken, ik geef je weinig hoop.
Wat moet ik daarmee?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Een donkerblauwe?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij hoeft niet meer dusquote:
Laten "helpen" is ook niet pijnlijk hoor, het geeft hoogstens een paar dagen een vervelend gevoel als de verdoving is uitgewerkt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels ook best veel mannen die "geholpen" worden, een pil is minder pijnlijk
Ik ben zwangerquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu nog mannen vinden die bereid zijn ze te slikken, ik geef je weinig hoop.
Die is niet goed voor je hartquote:
Geholpen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels ook best veel mannen die "geholpen" worden, een pil is minder pijnlijk
Ik weet niet of dat voor iedereen zo gaat, maar operatief hoef je wel maar 1 keer aan te denken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:02 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
Laten "helpen" is ook niet pijnlijk hoor, het geeft hoogstens een paar dagen een vervelend gevoel als de verdoving is uitgewerkt.
3 kinderen is meer dan genoeg voor mij.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:03 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ben zwanger
"Oh, waarschijnlijk ben ik een pil vergeten"
"Ze wilde bij me weg, maar ik heb gewoon de pil doorgespoeld!"
Dat weet ik, en dat hangt er ook weer vanaf hoe de ingreep gedaan is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat voor iedereen zo gaat, maar operatief hoef je wel maar 1 keer aan te denken.
Toch kan dat weer helen, wist je dat wel?
Ik weet het niet, ik ken het probleem persoonlijk niet van pillenquote:
Daar hebben ze dan weer pillen voor....quote:een paar dagen een vervelend gevoel als de verdoving is uitgewerkt
Is daar ook nog verschil in?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:05 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
Dat weet ik, en dat hangt er ook weer vanaf hoe de ingreep gedaan is.
Dat kloptquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar hebben ze dan weer pillen voor....
Ik hou het wel bij de gewone pillen.quote:
Wat mij verteld is wel, al wordt eigenlijk alleen de permanente onderbreking van de zaadleider als methode gebruikt.quote:
Meldtquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:07 schreef chufi het volgende:
Weer genoeg pillen updates voor vandaag... Is er nog een jongere 40+ster die dan nog wel de echte anticonceptie pil slikt?
Ik heb 2 jaar geleden nog een akkefietje gehad, maar zij was 40-, ik zei wel, bekijk het maar, ik ontken alles. Ik heb er 3 en dat is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:07 schreef chufi het volgende:
Weer genoeg pillen updates voor vandaag... Is er nog een jongere 40+ster die dan nog wel de echte anticonceptie pil slikt?
Dat geloof ik graag.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gelukkig was het loos alarm, er viel een pak van mijn hart dat wel.
Oops...quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar geleden nog een akkefietje gehad, maar zij was 40-, ik zei wel, bekijk het maar, ik ontken alles. Ik heb er 3 en dat is meer dan genoeg.
Ik blijf "geholpen" een heel enge benaming vinden.quote:
Daarom is het juist zo leuk om die term te gebruikenquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik blijf "geholpen" een heel enge benaming vinden.
Het is een heel kwetsbaar gebied daar moet je niet aan gaan "sleutelen".quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daarom is het juist zo leuk om die term te gebruiken
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daarom is het juist zo leuk om die term te gebruiken
Altijd oppassen iddquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een heel kwetsbaar gebied daar moet je niet aan gaan "sleutelen".
Dat gebied moet met liefde behandeld wordenquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een heel kwetsbaar gebied daar moet je niet aan gaan "sleutelen".
Dat moet gekoesterd worden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:19 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
Dat gebied moet met liefde behandeld worden
Geniaal boek, geniale filmquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moet opeens aan de film "The World According To Garp" denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:37 schreef Kingstown het volgende:
Stemwijzer ingevuld en Seniorenbelang staat bijna bovenaan.
Je kunt nog altijd voor de 3e optie gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd voor de 3e optie gaan.
Ik heb nog principes dus dat zou het voor mij nooit worden.quote:
Betekent dat ook dat vrouwen niet meer op het internet mogen? In dat geval ga ik het serieus overwegen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je kunt nog altijd voor de 3e optie gaan.
Ik weet niet of er een laptoppie of tablet op het aanrecht ligt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Betekent dat ook dat vrouwen niet meer op het internet mogen? In dat geval ga ik het serieus overwegen.
De TV is een instrument van de duivel, dus laptops en tablets zullen dan wel helemaal uit den boze zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik weet niet of er een laptoppie of tablet op het aanrecht ligt.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Betekent dat ook dat vrouwen niet meer op het internet mogen? In dat geval ga ik het serieus overwegen.
Voordat je het weet heb je hordes vrouwen die op internet gaan vertellen dat je als man zijnde alles eerlijk moet biechten tegen je vrouw ipv lekker rond te neuken. Daar hebben we natuurlijk niets aan.quote:
Fijne jongen ben jij, wel neuken, maar geen verantwoording nemen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar geleden nog een akkefietje gehad, maar zij was 40-, ik zei wel, bekijk het maar, ik ontken alles. Ik heb er 3 en dat is meer dan genoeg.
Ik moest wel lachen om deze reactie, dat MOET wel een 40 plusser zijnquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:29 schreef Kingstown het volgende:
Mannelijke 40+ struggles.... SEX / Veel meer behoefte aan sex dan mijn partner. Hoe verder ?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:46 schreef etuiedelapiel het volgende:
Jezus ik vind 1x per maand al een opgave
ik moet hier ook nog effe teruglezen geloof ikquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijne jongen ben jij, wel neuken, maar geen verantwoording nemen.
Je hebt gelijk, Mo is een lulquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist ie toen nog niet... toen hij zei bekijk het maar, ik ontken alles...quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat maar het was wel om niks achteraf
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:58 schreef FANN het volgende:
Ik moest wel lachen om deze reactie, dat MOET wel een 40 plusser zijn
Yw, maar mij gaat het toch net iets te ver.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De TV is een instrument van de duivel, dus laptops en tablets zullen dan wel helemaal uit den boze zijn.
Hoe meer ik er over nadenk, hoe beter het idee me bevalt. Bedankt voor de tip Mo.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:51 schreef JuupĐ het volgende:
Dit kan gewoonweg niet kloppen
Die site wordt gemanipuleerd door de overheid ja
[ afbeelding ]
Alsof dat een bewijs is ....quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Klopt trouwens wel, want hij post af en toe weleens op 40+. (buiten de SC)
Ha! wist ik dus nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Klopt trouwens wel, want hij post af en toe weleens op 40+. (buiten de SC)
Daarom willen we ook niet "geholpen" worden. Je bent man of niet. Geen geleuter in mijn kwetsbaar gebied.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ho even. Gooi met je eigen vleeswaar.quote:
Je bent met zijn tweeën?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom willen we ook niet "geholpen" worden. Je bent man of niet. Geen geleuter in mijn kwetsbaar gebied.
Alsof dat klopt ,,, Maar OK 25+18 = 40+quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
25 jaar internationaal chauffeur is wel voldoende bewijs?
Het was loos alarm, maar het was ook de afspraak niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist ie toen nog niet... toen hij zei bekijk het maar, ik ontken alles...
Ik vermoed dat TS een troll isquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:04 schreef FANN het volgende:
Trouwens, meerdere keren per dag is wel een beetje veelzelfs als je géén 40 plus
bent, of je moet net een paar weken verkering hebben mischien ..
Gebruik dan een condoom man en als het toch mis gaat, dan is het de verantwoording vanquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom willen we ook niet "geholpen" worden. Je bent man of niet. Geen geleuter in mijn kwetsbaar gebied.
Taken moet je nu eenmaal verdelen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent met zijn tweeën?
Jij bent in ieder geval een watje.
Niemand kan je tot die test dwingen als het niet om een strafbaar feit gaat.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Gebruik dan een condoom man en als het toch mis gaat, dan is het de verantwoording van
jullie samen, als je dat kind niet wil kan je dat toch bespreken i.p.v. te zeggen ik ontken
alles? Alsof je onder de uitslag ban een DNA test uit kan komen trouwens
Zoals ik al zei ik heb voldoende nageslacht. En ik had een afspraak met die meid.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Als je geen nageslacht wilt, dan zorg je toch dat er geen nageslacht komt? Zo moeilijk kan het concept condooms toch niet zijn, of wel?
dat zou ik moet googelen, maar er zijn daar vast wel oplossingen voorquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niemand kan je tot die test dwingen als het niet om een strafbaar feit gaat.
met die meidquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ik heb voldoende nageslacht. en ik had een afspraak met die meid.
Jammer dat hij niet een iets sterker verhaal heeftquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ik heb voldoende nageslacht. En ik had een afspraak met die meid.
Ja, sorry ze was vergeleken bij mij nog jong, wel 30+. En ik had met haar afgesproken dat er geen sprake van kinderen mocht zijn.quote:
"we neuken, maar jij zorgt voor de anticonceptie" zeker?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ik heb voldoende nageslacht. En ik had een afspraak met die meid.
wie het krijgt mag het houdenquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"we neuken, maar jij zorgt voor de anticonceptie" zeker?
Ja, inderdaad zo hadden we het samen afgesproken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"we neuken, maar jij zorgt voor de anticonceptie" zeker?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, inderdaad zo hadden we het samen afgesproken.
Is goed. Zeg maar wanneer het je schikt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:10 schreef Deisyy het volgende:
we neuken, maar jij zorgt voor de anticonceptie.
Al weer dagen niet gedronken....quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
effe koffie zettenga ik er effe goed voor zitten
Goed bedoeld, maar misschien moet Mo maar eens geleuter aan zijn leuter krijgen om er iets van te lerenquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, condooms zijn trouwens niet alleen voor anticonceptie he?
* Doedezemaar heeft het gevoel hier wat bijscholing te geven
Klopt de mijne zijn over datumquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, condooms zijn trouwens niet alleen voor anticonceptie he?
* Doedezemaar heeft het gevoel hier wat bijscholing te geven
ik drink zonder caffeinne dat wel, anders kom ik weer niet in slaap als het moet en dut ik in als het niet moetquote:
TE LAATquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zwijg wel even. Als het zo choquerend is.
Ik ben niet ouderwets, het gaat om een afspraak die 2 mensen van tevoren samen maken, heeft niets met man of vrouw te maken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Misschien moet Mo toch ook maar SGP gaan stemmen, met zijn ouderwetse opvattingen
komt vast verkeerd overquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:17 schreef FANN het volgende:
en ik heb het nog nooit met condoom gedaan als we er toch van alles uitgooien
FANN het is de bedoeling om het erin te gooien niet om het eruit te gooienquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:17 schreef FANN het volgende:
Op de zwanen of de eendjes... Niet zo gepast ... Ik doe ze bij de "Zak van Max"quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Waterbommen van je balkon gooien
Leuk, zo komen we van alles te weten. Krijgen we daar ook een overzichtje van?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:17 schreef FANN het volgende:
Mjah....Aids was in de jaren 80 best wel een moodkiller om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:17 schreef FANN het volgende:
ow moet het zo?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:19 schreef just me het volgende:
[..]
FANN het is de bedoeling om het erin te gooien niet om het eruit te gooien
Lees jij niet goed?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leuk, zo komen we van alles te weten. Krijgen we daar ook een overzichtje van?
weinig overzicht van te makenquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:19 schreef FANN het volgende:
[..]
komt vast verkeerd over![]()
Vaste partner enzo
Ik heb het niet alleen over jou.....quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Lees jij niet goed?
[..]
weinig overzicht van te maken
met of zonder condoomquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
Anyways..... Mo is nog steeds een lul...
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
Ah... maak maar een overzichtje dan...quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over jou.....
Alleen omdat ik soms afspraken maak?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
neh... daar ben ik niet van, maar dit zijn gewoon van die dingen die je wel samen oplost als je een beetje fatsoen hebt... ik hou ook niet van die vrouwen die dan die afspraak maken en dan meteenquote:
Van mij valt niks te vangen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
neh... daar ben ik niet van, maar dit zijn gewoon van die dingen die je wel samen oplost als je een beetje fatsoen hebt... ik hou ook niet van die vrouwen die dan die afspraak maken en dan meteen
zeggen, ja ik hou dat kind tóch en dan die man 20 jaar laten dokken, maar een man die zegt
zoek het maar uit, ik ontken alles, hou ik ook niet van, vin ik allebei niet kunnen,, maar ja, dat
is mijn mening, kan ik niks aan doen.
daarom moet je het ook opvangen in een condoom bijv.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vergeet ze altijd mee te nemen
Hier voorzie ik problemenquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
De mijne zijn volgens mij ook over de datum
Wat zeur je dan als je toch niet klaar kan komen?quote:
Dan ben ik maar geen man.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was loos alarm. Lezen. En ze gebruikte de pil. Plus een afspraak. En ze spoorde zelf net zo min als ik. Het heeft een half jaar geduurd tussen ons.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoop dan Lienekien of Leandra meeleest die hebben daar verstand van
Verdraai de boel maar, dat deert me niet als vader van een tweeling.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zeur je dan als je toch niet klaar kan komen?
Jaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa, maar ik wil weten hoe je er voor had gestaan als het géén loos alarm was geweest, snap dat danquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was loos alarm. Lezen. En ze gebruikte de pil. Plus een afspraak. En ze spoorde zelf net zo min als ik. Het heeft een half jaar geduurd tussen ons.
DDM is wel op zoek naar iets van half dr leeftijd,, Komt goed uit dat is ze ongeveer wel ..quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:31 schreef FANN het volgende:
Even langs de Drogist Chuf of Doediemaar voordat jullie gaan meeten....
misschien zijn die wel niet van jouquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verdraai de boel maar, dat deert me niet als vader van een tweeling.
Simpel, zij wilde er ook geen. Dus dat was wel goed gekomen dan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa, maar ik wil weten hoe je er voor had gestaan als het géén loos alarm was geweest, snap dat dan
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien zijn die wel niet van jou
dan val jij af Chufquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
DDM is wel op zpek naar iets van half dr leeftijd,, Komt goed uit dat is ze ongeveer wel ..
Dat ik de pil gebruik is geen reden om de condooms achterwege te latenquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was loos alarm. Lezen. En ze gebruikte de pil. Plus een afspraak. En ze spoorde zelf net zo min als ik. Het heeft een half jaar geduurd tussen ons.
Lachertje, dat zie je meteen, alle drie mijn kinderen lijken sprekend op mij.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien zijn die wel niet van jou
is het gelukt, ben je nu pissed off?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lachertje, dat zie je meteen, alle drie mijn kinderen lijken sprekend op mij.
En die discussie ga ik niet voeren.
Allemaal lang haar?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lachertje, dat zie je meteen, alle drie mijn kinderen lijken sprekend op mij.
En die discussie ga ik niet voeren.
Neuh, hoezo, ik vind het wel lachwekkend.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]
is het gelukt, ben je nu pissed off?
Nee hoor, dat lieg jequote:Op donderdag 26 februari 2015 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, hoezo, ik vind het wel lachwekkend.
Dat ontkent ie, ze zoekt het maar uit met d'r happiequote:Op donderdag 26 februari 2015 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja jeetje, just me zwanger van Mo...
Zeker weten, maar ik eet even tussendoor, dus ik zal even iets trager reageren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:41 schreef FANN het volgende:
[..]
toegegeven die kwam wél effe goed uit
Ik ontken allesquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeker weten, maar ik eet even tussendoor, dus ik zal even iets trager reageren.
De pil?quote:
Dus jij pieste er altijd naast?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:46 schreef FANN het volgende:
[..]
De pil?![]()
Ben ik ook wel eens hoor, moet je met de zenuwe in je lijf over zo'n staafje piesen![]()
was gelukkig nooit raak![]()
moet eerlijk zeggen dat ik ook niet precies had geweten wat ik dan had gedaan, zat ik
wel mooi in de rats weet ik nog, is me 2x gebeurd in al die jaren, dus valt mee ...
nee, da dan weer nietquote:
nou ik moest toch 'n manier vinden om het te vertellenquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja jeetje, just me zwanger van Mo...
Dat snap ik ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:48 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, da dan weer niet![]()
maar serieus, toen begon ik toch wel te twijfelen, zo van jeetje áls het nou zo is wat dan?
Ja, dat doe je dan gewoon op Fok, dat doen er wel meer tegenwoordigquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
nou ik moest toch 'n manier vinden om het te vertellen
Ik ook niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Over een staafje piesen heb ik nog nooit gedaan
was ik over tijd, ik nam aan dat ik dan de pil was vergeten ofzo, ik weet niet meer precies...quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Over een staafje piesen heb ik nog nooit gedaan
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat doe je dan gewoon op Fok, dat doen er wel meer tegenwoordig
Ja is ook altijd leuk, of hier de ruzie's uitvechten op Fokquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:51 schreef just me het volgende:
[..]en als onze niet begonnen relatie over is zal ik er een topic over aanmaken
nou dat gaat geen ruzie worden maar een echte rel met bans enzoquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja is ook altijd leuk, of hier de ruzie's uitvechten op Fok
één zo'n pilletje vergeten heeft meer consequenties dan een hoge bloeddruk pilletje vergetenquote:
Gelukkig hebben wij geen relatie, ik word nu al bang van jequote:Op donderdag 26 februari 2015 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
nou dat gaat geen ruzie worden maar een echte rel met bans enzo
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij geen relatie, ik word nu al bang van je
Voor wat?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:55 schreef chufi het volgende:
Gewoon een akte opmaken bij de notaris...
Gelukkig gebruik ik beiden nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
één zo'n pilletje vergeten heeft meer consequenties dan een hoge bloeddruk pilletje vergeten
ben ik bang
quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee Just me had hoge druk pilletjes, ik haal het weer door elkaar
oooh dan ben ik dus ook niet zwangerquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee Just me had hoge druk pilletjes, ik haal het weer door elkaar
Gelukkig maar, Mo ontkent toch allesquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:58 schreef just me het volgende:
[..]
oooh dan ben ik dus ook niet zwanger
de lulquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gelukkig maar, Mo ontkent toch alles
Joh, maak je niet druk. Doe ik ook niet.quote:
Met pil en condoom wordt de kans klein jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:00 schreef chufi het volgende:
Weinig 40+ hier die nog zwanger raken
Jij begint er niet aan ...quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Met pil en condoom wordt de kans klein ja
Mijn haar zit op mijn kop, niet tussen mijn benen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie die door ze haar heen nog kan vinden
Als het zo lang is als dat van he zoon dan is er geen verschil te makenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn haar zit op mijn kop, niet tussen mijn benen.
Mijn haar is langer dan dat van hem. Maar niet langer dan op mijn schouders, hoewel ik wel weer mijn kapster op moet zoeken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het zo lang is als dat van he zoon dan is er geen verschil te maken
Ik pas.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yep, maar niet in mijn eentje
Ben je wel al 40 plus en hoeveel plus precies dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Eerder onverantwoord.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je wel al 40 plus en hoeveel plus precies dan?![]()
Kán nog net, maar wordt wel krappies dan...![]()
éker als je nu nog geen relatie hebt, zou je wel héél snel moeten beslissen in eens...
lijkt me best eng
42 en het zou heel krap worden. Ik sluit het niet uit, maar nee, de kans is niet groot, ik kom namelijk nooit leuke mannen tegenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je wel al 40 plus en hoeveel plus precies dan?![]()
Kán nog net, maar wordt wel krappies dan...![]()
éker als je nu nog geen relatie hebt, zou je wel héél snel moeten beslissen in eens...
lijkt me best eng
Daarom pas ik al voor ik gevraagd zou worden.quote:
Ja lastig... Je lijkt me wel aardig en lief, maar zou ik het nog willen ...quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
baby op je zere knie... ja wil je dat wel?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lastig... Je lijkt me wel aardig en lief, maar zou ik het nog willen ...
Zegt niks .... Leandra is het ook nog gelukt op latere leeftijdquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
42 en het zou heel krap worden. Ik sluit het niet uit, maar nee, de kans is niet groot, ik kom namelijk nooit leuke mannen tegen
Leuke mannen zijn zeldzaam, Chufi is wel leukquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
42 en het zou heel krap worden. Ik sluit het niet uit, maar nee, de kans is niet groot, ik kom namelijk nooit leuke mannen tegen
Das makkelijker te houden dan een voluptuous Jamaican Ladyquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
baby op je zere knie... ja wil je dat wel?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Das makkelijker te houden dan een voluptuous Jamaican Lady
Fann ... Je wilt me aan de vrouw .. Wel lief van jequote:Op donderdag 26 februari 2015 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Leuke mannen zijn zeldzaam, Chufi is wel leuken ik ben ook iemand die NOOIT iemand
leuk vind, dus dat zegt wel iets
Nou ja, is wel zo, dat doediemaar het effe weet enzoquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann ... Je wilt me aan de vrouw .. Wel lief van je
Als ik hier zou vertellen wat ik allemaal heb uitgespookt in mijn leven, dan zou je Mo op slag een hele lieve- en fatsoenlijke jongeman vinden. Wat is MM trouwens stil de laatste week....quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:26 schreef FANN het volgende:
neh... daar ben ik niet van, maar dit zijn gewoon van die dingen die je wel samen oplost als je een beetje fatsoen hebt... ik hou ook niet van die vrouwen die dan die afspraak maken en dan meteen
zeggen, ja ik hou dat kind tóch en dan die man 20 jaar laten dokken, maar een man die zegt
zoek het maar uit, ik ontken alles, hou ik ook niet van, vin ik allebei niet kunnen,, maar ja, dat
is mijn mening, kan ik niks aan doen.
Dus vanaf nu is alles weer gratis? Kan ik bij jou bestellen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:15 schreef FANN het volgende:
Bekijk uw declaratieoverzicht.
Ik ben al weer door mijn eigen risico heen dat scheelt
Dito, heb het hele bedrag betaald.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:15 schreef FANN het volgende:
Bekijk uw declaratieoverzicht.
Ik ben al weer door mijn eigen risico heen dat scheelt
zo erg?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik hier zou vertellen wat ik allemaal heb uitgespookt in mijn leven, dan zou je Mo op slag een hele lieve- en fatsoenlijke jongeman vinden. Wat is MM trouwens stil de laatste week....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |