Dat viel mij ook op.... Daarnaast kies je in je relatie ervoor om exclusief voor elkaar te gaan. Als je meer wilt moet je kiezen of je bij haar wil blijven of niet. Tenzij er voor open staat... maar guess how often that ends well...quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef RingBewoner het volgende:
Dus je hebt ballen genoeg om hier te vertellen dat je lekker rondneukt met vrouwen én mannen maar niet om je vrouw de waarheid te vertellen?
Beetje raar verhaal.
Dus je gaat vreemd?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:26 schreef ChrisvanO het volgende:
Als ik geen sexpartners heb, masturbeer ik vaak.
en heeft zich daarna hier gereggedquote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:26 schreef ChrisvanO het volgende:
Ik durf haar niet te vertellen dat ik veel meer nodig heb.
Dus wel bij het leven vreemdgaan maar je probleem niet bespreekbaar durven maken? Wat ontzettend laf.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:51 schreef ChrisvanO het volgende:
Ja, vaak met prostitués of via sexdating sites. De druk is dan even van de ketel, maar een dag later -bijv- voel ik al weer de behoefte aan meer seks.
ze kan beter ergens anders heel hard in knijpenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:10 schreef AbFab_Darling het volgende:
Die vrouw van jou mag in d'r handjes knijpen.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:11 schreef just me het volgende:
[..]
ze kan beter ergens anders heel hard in knijpen
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:15 schreef AbFab_Darling het volgende:
[..]![]()
Loopt ze daarna zeker rond met jeukende handjes.
Ach, zolang Chrissie alleen van haar houdt. Daar moet over te praten zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:18 schreef just me het volgende:
Je vrouw weet dus ook niet dat je het ook met mannen "doet".
Wat zal het een eye opener voor haar worden als je het eindelijk durft te vertellen...
schat ik hou heel veel van je maar je kunt mij niet genoeg bevredigen, ik zoek het bij vrouwen én bij mannen
Is dat altijd al zo geweest dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:38 schreef ChrisvanO het volgende:
Beste Erodome,
Je hebt gelijk. Wat kan ik er nog meer over zeggen. Ik ben absoluut niets gelukkig met de situatie. Ik hou van mijn vrouw, maar ik word geleefd door mijn sexuele behoeften. Ik vecht er tegen, ik word er moe van.
Sexverslaafd, ja. De lol gaat er snel af, de pijn blijft.
En heeft je vrouw je daar in het verleden wel in kunnen voorzien of zoek je het altijd al buiten de deur?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:40 schreef ChrisvanO het volgende:
Ja, toch wel. Sinds mijn pubertijd heb ik veel interesse gehad in sexualiteit en erotiek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |