Ach dat gebeurt ons allemaal wel eens...quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:38 schreef just me het volgende:
Shit happens kan ik de rest van de dag weer een zijkwijf zijn
hahaha normaal ontbijt ik natuurlijk wel, heb ook mijn pilletjes altijd op mijn werk liggen, maar in de vakantie lopen mijn dagen anders.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Als je nou eens reminders in je telefoon zet ( ipv hem te gebruiken voor dronken sms'jes....)
quote:
Absoluutquote:
Ja maar die gaat toch niet posten ....quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:48 schreef just me het volgende:
[..]dat trekt kijkers ben benieuwd of dochterlief het ook doorheeft
ik spreek haar wel eens hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die gaat toch niet posten ....
ja ouderwets eigenlijkquote:
De mijne bel ik wekelijks en dat is het en niet te lang want dat loopt gelijk zo in de kosten naar het buitenlandquote:
desnoods zonder beeldquote:
Ja, hij betaalt die knie in zijn leven toch nog wel terug aan verzekeringspremie.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]
teruggelezen...
wat raar dat je geen nieuwe knie krijgt omdat je te jong bent
[..]
Wat zei zegt.... wat zit dat systeem toch idioot in elkaar eigenlijk
Tja, zo gaat het helaas tegenwoordig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, hij betaalt die knie in zijn leven toch nog wel terug aan verzekeringspremie.
Maarja....
Moet er wel minimaal een partner zijn toch ....quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:29 schreef Kingstown het volgende:
Mannelijke 40+ struggles.... SEX / Veel meer behoefte aan sex dan mijn partner. Hoe verder ?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet er wel minimaal een partner zijn toch ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |