SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eten bestellen:
bijdesubway
Barriebufkes
Muhahema
Neo-Smullers
DeIris
[ Bericht 48% gewijzigd door bijdehand op 26-02-2015 14:40:57 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
thanksquote:
val toch doodquote:
Alsof jij daar ooit overheen zou komenquote:
O ja, A_T is al weg nuquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:38 schreef DeJori het volgende:
En kutmanager tussen de vaste posters weghalen. Gelukkig is hij er niet meer
Sorry. Druk levenquote:
Neequote:Op donderdag 26 februari 2015 14:53 schreef BarrieBufkes het volgende:
Zijn jullie toevallig naar de film homies geweest? Zo ja is dat de moeite?
Dat doe ik nietquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:56 schreef DeJori het volgende:
Hehe eindelijk BB in tha house. Jammer genoeg niet de echte
Tsk tsk kan toch niet dit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:52 schreef BarrieBufkes het volgende:
Ik vraag mij trouwens ook af waarom zo weinig mensen worden vermoord. Het is dat ik bepaalde dingen wil doen anders was ik sowieso seriemoordenaar geworden. 👍
Nee want dat kostte teveel moeite.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:53 schreef BarrieBufkes het volgende:
Zijn jullie toevallig naar de film homies geweest? Zo ja is dat de moeite?
Ga je de op dan weer om zeep trekken?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:55 schreef BarrieBufkes het volgende:
Oke dan lul ik in mezelf wel drie topics per dag vol.!
/care om de OPquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga je de op dan weer om zeep trekken?
Thuglife!quote:
Slechte invloed op je. Hm je gaat toch niet met bonbons op de bank zitten he?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:59 schreef BarrieBufkes het volgende:
[..]
Ja echt drama. Dexter gedachtes enzo.
Ja want dat ligt echt aan series..quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Slechte invloed op je. Hm je gaat toch niet met bonbons op de bank zitten he?
Werk je nu ondertussen of nog niet klaar? 😄quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:03 schreef DeJori het volgende:
Ik ook nog anderhalf, iets langer want ik Was later ivm file vanochtend
Een IT consultant? Of ben je geen ambtenaar meer?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:04 schreef BarrieBufkes het volgende:
Er werkt hier sinds kort een vent. Komt als laatste binnen en gaat nu al weg.. Hij praat alleen Engels.Ik dacht eerst misschien is het een zwerver die overdag lekker warm wilt zitten maar hij draagt nette kleren en een laptop(tas) dus dat lijkt me dan ook niet..
Afstuderenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:05 schreef BarrieBufkes het volgende:
[..]
Werk je nu ondertussen of nog niet klaar? 😄
Is hij bruin?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:04 schreef BarrieBufkes het volgende:
Er werkt hier sinds kort een vent. Komt als laatste binnen en gaat nu al weg.. Hij praat alleen Engels.Ik dacht eerst misschien is het een zwerver die overdag lekker warm wilt zitten maar hij draagt nette kleren en een laptop(tas) dus dat lijkt me dan ook niet..
Nope geen ICT nerd. Hij zit wel op een kamer te "werken" maar kent geen enkel woord van onze geweldige taal..quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Een IT consultant? Of ben je geen ambtenaar meer?
Geen druiven?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:03 schreef BarrieBufkes het volgende:
[..]
Ja want dat ligt echt aan series..
Nee truffels. 👍
Ja. Tot juni. Veel werken weinig verdienen jwz.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:12 schreef BarrieBufkes het volgende:
[..]
Scriptie? En voor hoelang moet je nu bij dit bedrijf werken?
omgerekend een euro of 2 per uur?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja. Tot juni. Veel werken weinig verdienen jwz.
Is wel leuk hoor
Airco die in de winter uit staat en in de zomer aanquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:18 schreef DeJori het volgende:
Hehe hier ook altijd. In de zomer Is het blijkbaar superkoud.
Opvliegers?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:17 schreef muhahaha het volgende:
Godskolere het is hier net een sauna op kantoor
Doe nu niet alsof dat nog lang gaat duren...quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik ben de 50 nog niet gepasseerd.
Nnoouuuuuuu dat duurt nog wel even hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof dat nog lang gaat duren...
2,50quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:19 schreef BarrieBufkes het volgende:
[..]
omgerekend een euro of 2 per uur?is dit voor je scriptie?
4 jaar is niks..quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nnoouuuuuuu dat duurt nog wel even hoor.
Jaloers...quote:
Temperatuur of jongens?quote:
Moet ik kiezen?quote:
Ja, helaas.quote:
BIJDEHAND, IK KIES JOUWquote:
poeh flinke vergoedingquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
2,50
Jep, gewoon half jaar onderzoeksstage bij een bedrijf eindigend in een verslag en hopelijk een diploma.
Bedrijf is leuk en ik wil er best blijven, maar niet op de afdeling waar ik nu zit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:31 schreef BarrieBufkes het volgende:
[..]
poeh flinke vergoeding
Gelukkig is het zo JuniWil je bij dat bedrijf blijven?
I'm such a winnerquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:31 schreef DeJori het volgende:
[..]
BIJDEHAND, IK KIES JOUW
DUNDUNDUNDUN
Nja wie weet wat er tegen die tijd mogelijk is toch. Voordeel is wel dat je nu al weet dat deze afdeling niet is wat je wilt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Bedrijf is leuk en ik wil er best blijven, maar niet op de afdeling waar ik nu zit.
Wil denk ik toch meer richting consultancy of inkoop. Ik wil de deur uit
Naar de hoerenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
wat kun je met dit kut weer doen?
Waar/?quote:
Naar Eindhoven. Daar is het altijd zo kut dat kutweer in de regel niet opvalt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
wat kun je met dit kut weer doen?
Tegenover the grass company, op de vliert achteraan, boven barneys kipcorner. Als je wil rijden kun je nog naar bar Julia in Nuland. Er was eerst ook zon woonhuis op de kruiskamp maar ik weet niet of die nog actief is.quote:
Ja godverdomme, ik heb nog bijna bij die hoerentent tegenover de Grass gewoondquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Tegenover the grass company, op de vliert achteraan, boven barneys kipcorner. Als je wil rijden kun je nog naar bar Julia in Nuland. Er was eerst ook zon woonhuis op de kruiskamp maar ik weet niet of die nog actief is.
twitter:APechtold twitterde op donderdag 26-02-2015 om 16:15:30.@freekjonge Was je er nog of weer? http://t.co/YPX5Uu44fo reageer retweet
Hehe wist je dat toen je ging kijken??quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ik heb nog bijna bij die hoerentent tegenover de Grass gewoondWas een mooi appartementje te huur recht daar boven. Deelde je alleen wel de voordeur met dat bordeel
Ik ben tegen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:23 schreef DeJori het volgende:
Bijdehand als je twijfelt over sympathie voor die studenten in adam:twitter:APechtold twitterde op donderdag 26-02-2015 om 16:15:30.@freekjonge Was je er nog of weer? http://t.co/YPX5Uu44fo reageer retweet
Neequote:Op donderdag 26 februari 2015 16:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hehe wist je dat toen je ging kijken??
Elke donderdag.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het vanavond koopavond?
Hahaha mooie kamersquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee
Ben met die kerel van huuroverzicht een rondje door Den Bosch gaan rijden om woonplekken uit te zoeken. Loopt ie ineens die hoerentent in. Ja, hier hebben ze ook mooie kamers zegt ie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |