Waar ik het meest van baal is dat je mij ervan beschuldigt over de rug van Kris en Lisanne vakantie te willen vieren in Panama.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:31 schreef 11en30 het volgende:
[..]\ En verder begrijp ik goed dat je er stevig van baalt dat ik campagne gevoerd heb tegen jullie fondsenwerving.
Maar de laster gaat door en wordt oogluikend toegestaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:43 schreef Lavenderr het volgende:
Zullen we deze vruchteloze discussie stoppen?
De sponsoring is uit de OP dus we hoeven het er verder niet meer over te hebben.
Wat men buiten FOK! om doet heeft FOK! niets mee te maken.
Ik hoop dat Jackie zo even de foto on line kan zetten van het roze huis, waarna ik gezocht had. Kan hem ff niet meer vinden, ik weet zelf ook niet hoe M eruit ziet en dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:44 schreef Gorraay het volgende:
Dit huis?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Rechtsboven het perceel van Spanish by the River Boquete.)
Door wie dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:45 schreef MeloD het volgende:
[..]
Maar de laster gaat door en wordt oogluikend toegestaan.
Als je een post niet bevalt kan je altijd deze knop gebruikenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:45 schreef MeloD het volgende:
[..]
Maar de laster gaat door en wordt oogluikend toegestaan.
Prima analogie (logica werkt niet bij elk publiek, goeie switch dus. Plan Z, zeg maar).quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stel je voor; je gaat naar de bios maar de film doet het niet en je wordt aangeraden na een uur terug te komen. Je maakt een ommetje met je partner en wordt aangereden.
De redenatie van sommigen hier is dan om de bioscoop aan te klagen voor de aanrijding. Met als "argument": Als de film gewoon was doorgegaan, was ik niet aangereden.
Veel succes bij je rechtszaak, ik zou een goeie advocaat nemen, Brammie M. ofzo.
Dan moet je nog steeds uitkijken bij het oversteken. Grootste gelijk als je belazerd bent, maar hunnie hebben jouw niet gedwongen om onder lijn vier te lopen. En ook niet gezegd dat de bussen in Panama meters dons aan de voorkant hebben. Stel dat iemand denkt van wel, en geestelijk niet in staat om beter te weten. Wat moet Panama daartegen doen? IQ-test afnemen op het vliegveld?quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Stel je voor: je gaat naar de bios, betaalD en de film doet het niet, je mag volgende week terugkomen. Je gaat samen naar huis. Via de media zie je dat die film het elke week niet doet.
tja.. dat bedoel ik.
Wat hebben die bussen ermee te maken? In mijn voorbeeld zitten ze gewoon lekker thuis op de bank.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:19 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Dan moet je nog steeds uitkijken bij het oversteken. Grootste gelijk als je belazerd bent, maar hunnie hebben jouw niet gedwongen om onder lijn vier te lopen. En ook niet gezegd dat de bussen in Panama meters dons aan de voorkant hebben. Stel dat iemand denkt van wel, en geestelijk niet in staat om beter te weten. Wat moet Panama daartegen doen? IQ-test afnemen op het vliegveld?
Wat is hier in godsnaam aan de hand? Begrijpen de ootjes op BNW nog niet eens de simpelste analogieën?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat hebben die bussen ermee te maken? In mijn voorbeeld zitten ze gewoon lekker thuis op de bank.
Dat huis op de kaarten lijkt wat betreft vorm en ligging inderdaad sterk op het huis in de video op 3:28. Maar het verhaal dat op dat moment verteld wordt gaat niet over het pension in Bajo Boquete. Het past in wat we later het dag-eerder-scenario hebben genoemd. Er wordt verteld hoe de meiden rond 2 uur aan getuige Pedro L..... (die niet voor de camera wilde) vroegen of "dit pad" de Pianista was, waarop hij antwoordde: nee, dit is de sendero Piedra de Lino. Waarom ze op dat moment een foto van het huis van Miriam zouden willen tonen is me niet duidelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:53 schreef jackie12 het volgende:
http://nl.tinypic.com/r/9to8xf/8
Huis rechts heeft een dak met horizontale nok van links naar rechts
Hostel heeft blauwig/grijs dak met uitsteeksel aan de voorkant
Links van de hostel zie je in de verte een huis met een donker dak.
http://nl.tinypic.com/r/5l3nk8/8
http://nl.tinypic.com/r/314qedz/8
Roze rondje = huis linksachter
Rode streep = horizontale nok huis rechts
Blauw kruisje = uitsteeksel
Gele streep = oprijpad
Ik heb de video gebruikt omdat op 3.28 min het hostel van Kris en Lisanne duidelijk in beeld is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:54 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Dat huis op de kaarten lijkt wat betreft vorm en ligging inderdaad sterk op het huis in de video op 3:28. Maar het verhaal dat op dat moment verteld wordt gaat niet over het pension in Bajo Boquete. Het past in wat we later het dag-eerder-scenario hebben genoemd. Er wordt verteld hoe de meiden rond 2 uur aan getuige Pedro L..... (die niet voor de camera wilde) vroegen of "dit pad" de Pianista was, waarop hij antwoordde: nee, dit is de sendero Piedra de Lino. Waarom ze op dat moment een foto van het huis van Miriam zouden willen tonen is me niet duidelijk.
Kan heel goed, maar dan wist je dus al hoe het hostel eruitzag. Van een foto? Je kunt het alleen herkennen als je het al kende natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:03 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik heb de video gebruikt omdat op 3.28 min het hostel van Kris en Lisanne duidelijk in beeld is.
Wat er gezegd wordt...geen flauw idee.
Wat ik wilde weten is waar het hostel lag ten opzichte van de taalschool.
Het ligt veel verder dan dat ik dacht.
Ja die staat ook in de OP (tenminste hij stond in de OP kan m nu even niet vinden)quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:07 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Kan heel goed, maar dan wist je dus al hoe het hostel eruitzag. Van een foto? Je kunt het alleen herkennen als je het al kende natuurlijk.
Even herstellen: er wordt niet gezegd rond 2 uur, maar rond 12 uur. Verder gewoon het 31 maart-scenario. Van die getuige Pedro L..... had ik nog nooit gehoord. Dat is dus niet Peter C. van Casa Pedro.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:54 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Dat huis op de kaarten lijkt wat betreft vorm en ligging inderdaad sterk op het huis in de video op 3:28. Maar het verhaal dat op dat moment verteld wordt gaat niet over het pension in Bajo Boquete. Het past in wat we later het dag-eerder-scenario hebben genoemd. Er wordt verteld hoe de meiden rond 2 uur aan getuige Pedro L..... (die niet voor de camera wilde) vroegen of "dit pad" de Pianista was, waarop hij antwoordde: nee, dit is de sendero Piedra de Lino. Waarom ze op dat moment een foto van het huis van Miriam zouden willen tonen is me niet duidelijk.
In deze blog van 2010 wordt volgens mij het hostel beschreven, 3 min. van de taalschoolquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:03 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik heb de video gebruikt omdat op 3.28 min het hostel van Kris en Lisanne duidelijk in beeld is.
Wat er gezegd wordt...geen flauw idee.
Wat ik wilde weten is waar het hostel lag ten opzichte van de taalschool.
Het ligt veel verder dan dat ik dacht.
3 minuten lijkt me wel wat snel. Heb t gemeten en het is over de weg 500 meter.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:12 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
In deze blog van 2010 wordt volgens mij het hostel beschreven, 3 min. van de taalschool
I was staying with my vaerstmor who live 3 minutes from the school in a very simple house with her two children aged 6 and 9 years. Myriam, host mother is incredible patience with me and my lack of Spanish skills, and every night she sits patiently and trying to hold a conversation with me.
https://translate.google.(...)hive.html&edit-text=
[ afbeelding ]
http://365eventyr.blogspot.nl/2010_08_01_archive.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |