quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:14 schreef RingBewoner het volgende:
Ga lekker je enquête opdringen aan je vrienden op Facebook en op school.
Ojee, heb je de uni school genoemd?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:14 schreef RingBewoner het volgende:
Ga lekker je enquête opdringen aan je vrienden op Facebook en op school.
Iedereen die iets anders invult dan:quote:What do you think of Bugaboo?
Snapt er niks van.quote:Sounds like nasty party of Berlusconi.
wat bedoelen jullie daar eigenlijk precies mee?quote:Tell us about your most annoying experience in the last week
slechte seks enzoquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Over de vraag wat je (...) experience last week is, wat bedoelen jullie daar eigenlijk precies mee?
Deze enquête natuurlijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Over de vraag
[..]
wat bedoelen jullie daar eigenlijk precies mee?
Ik had verteld over een rare avond stappen zaterdag waarna ik s'ochtends naakt wakker werd midden in de stad terwijl het best hard regende. Dat was dus niet de bedoeling?quote:
Dat noem ik niet raar eigenlijk.. gebeurt me best vaak.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:30 schreef RingBewoner het volgende:
Ik had verteld over een rare avond stappen zaterdag waarna ik s'ochtends naakt wakker werd midden in de stad terwijl het best hard regende. Dat was dus niet de bedoeling?
Ik dat de baby uit mijn tas ontsnapt wasquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik had verteld over een rare avond stappen zaterdag waarna ik s'ochtends naakt wakker werd midden in de stad terwijl het best hard regende. Dat was dus niet de bedoeling?
Ik kom net kijken in de wereld van stappen, drank en slaapfeestjes.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat noem ik niet raar eigenlijk.. gebeurt me best vaak.
Ik heb er misschien wel ergens eentje achter gelaten. Ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dat de baby uit mijn tas ontsnapt was![]()
![]()
Nou Saskia, doe je best eens.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:11 schreef SaskiaPop het volgende:
Als er vragen en opmerkingen komen in dit topic komen zullen wij ze zo snel mogelijk beantwoorden.
Het masturberen ging niet helemaal zoals gewenst, denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:36 schreef Tha_Duck het volgende:
Het moet alleen over de laatste week gaan, niet over de laatste 10 jaar.
Maar deze week telt toch ook gewoon mee, hoeft toch geen nieuwe ervaring te zijn?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:36 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het moet alleen over de laatste week gaan, niet over de laatste 10 jaar.
Ik vermoed dat ze spijt heeft dat ze de enquête hier heeft gepost.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou Saskia, doe je best eens.
Alle opties in het Engels en dan als laatste "Anders"quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:23 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Mijn Engels is niet zo goed. Wel ingevuld.
Gokje: mevrouw heeft veel niet-Nederlandse 'vrienden' op Facebook die ze heeft leren kennen tijdens haar gap year in ZO-Azië, Australië en Nieuw Zeeland. En die moeten het ook in kunnen vullen, natuurlijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:45 schreef TimeJumper het volgende:
Waarom is die enquête in het Engels eigenlijk?
Blijkt maar weer dat "snel" een relatief begrip is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:11 schreef SaskiaPop het volgende:
Als er vragen en opmerkingen komen in dit topic komen zullen wij ze zo snel mogelijk beantwoorden.
Yep, en wegens wegblijven volgt er dan maar een slotjequote:Op donderdag 26 februari 2015 15:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat "snel" een relatief begrip is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |