abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf dinsdag 3 maart 2015 @ 16:40:26 #201
372645 spreading
pi_150253076
Als ik dat allemaal zo hoor ben ik tot nu toe blij met een appartement.
pi_150253135
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:40 schreef spreading het volgende:
Als ik dat allemaal zo hoor ben ik tot nu toe blij met een appartement.
Wees maar blij. Hebben er twee ook een naar zolder.. Gewoon die pot verf naar beneden donderen toch? Snelle halen, snel thuis principe?
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf dinsdag 3 maart 2015 @ 16:52:54 #203
372645 spreading
pi_150253537
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wees maar blij. Hebben er twee ook een naar zolder.. Gewoon die pot verf naar beneden donderen toch? Snelle halen, snel thuis principe?
_O- ik zeg ideaal
pi_150253598
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:52 schreef spreading het volgende:

[..]

_O- ik zeg ideaal
Ja dacht ik ook. Nee maar ik denk dat om en om een tree het makkelijkste is. En dan met botenlak ofzo.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150253908
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:46 schreef spreading het volgende:

[..]

Nee, dat kan je beter wegwerken met een gipswand of slopen.

Daarom, zeker omdat er een anders de neiging krijgt alles voor me op te ruimen _O-
Hangt van je budget af wat je beter kan doen he? :P
pi_150253921
TP, ik zou het de eerste tijd zo laten zoals ze opleveren en pas na een jaar gaan schilderen. Dat eerste jaar sjouw je toch nog heel wat af over die trappen met spullen.
pi_150254039
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:03 schreef Puala het volgende:
TP, ik zou het de eerste tijd zo laten zoals ze opleveren en pas na een jaar gaan schilderen. Dat eerste jaar sjouw je toch nog heel wat af over die trappen met spullen.
Ja ik ken mezelf he.. Dan ligt het er over 5 jaar nog zo bij.

:@
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 3 maart 2015 @ 17:08:36 #208
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150254093
Nieuwbouw toch? Hou je er rekening mee dat alles het eerste jaar nog werkt?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_150254217
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:08 schreef kanovinnie het volgende:
Nieuwbouw toch? Hou je er rekening mee dat alles het eerste jaar nog werkt?
Ja daarom gaan we ook pas volgend jaar stucen enzo. Heb dat bij vrienden gezien. De scheuren staan er nu een half jaar later in.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 3 maart 2015 @ 17:13:00 #210
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150254242
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja daarom gaan we ook pas volgend jaar stucen enzo. Heb dat bij vrienden gezien. De scheuren staan er nu een half jaar later in.
Ik bij mijn buren en de spagtelpoets.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!Fotograaf dinsdag 3 maart 2015 @ 18:07:06 #211
372645 spreading
pi_150255923
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:03 schreef Puala het volgende:

[..]

Hangt van je budget af wat je beter kan doen he? :P
Das waar, maar als ik kijk naar hoe de muren hier zogen en wat voor verf dat er tegen ging maakt dat niet veel meer uit gok ik.
pi_150257402
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:07 schreef spreading het volgende:

[..]

Das waar, maar als ik kijk naar hoe de muren hier zogen en wat voor verf dat er tegen ging maakt dat niet veel meer uit gok ik.
Die muren zogen beter dan je vriendin?
pi_150257414
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja ik ken mezelf he.. Dan ligt het er over 5 jaar nog zo bij.

:@
Beter dan heel veel werk en uiteindelijk voor niets vanwege beschadigingen
pi_150257454
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:52 schreef Puala het volgende:

[..]

Die muren zogen beter dan je vriendin?
Whaha _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150257463
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:53 schreef Puala het volgende:

[..]

Beter dan heel veel werk en uiteindelijk voor niets vanwege beschadigingen
True Agh komt goed.

Eerst maar eens offerte aanvragen voor de badkamer.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150258993
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:52 schreef Puala het volgende:

[..]

Die muren zogen beter dan je vriendin?
Rustig Puala, het is dinsdag he.. geen donderdag
pi_150259033
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:36 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Rustig Puala, het is dinsdag he.. geen donderdag
Het is avond :Y
pi_150259157
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:37 schreef Puala het volgende:

[..]

Het is avond :Y
the freak comes out at night?
pi_150259168
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:40 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

the freak comes out at night?
Nee hoor. Maar vrije tijd enzo. Op kantoor gedraag ik me vaak wel ;)
pi_150259332
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:40 schreef Puala het volgende:

[..]

Nee hoor. Maar vrije tijd enzo. Op kantoor gedraag ik me vaak wel ;)
Vaak _O-
pi_150259383
Mjah ach. Tijd om op te ruimen. Maar eerst douchen want ik heb het KOUD.
pi_150259403
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:46 schreef Puala het volgende:
Mjah ach. Tijd om op te ruimen. Maar eerst douchen want ik heb het KOUD.
Zet de verwarming dan omhoog :P
pi_150259848
bij nieuwbouw huizen is het verstandig om er glasvlies behang op de muren te maken.
Mochten de wanden wat werken, dan zie je dat niet door het behang heen.

Maar de meeste mensen willen snel sauzen en klaar... tja, dan heb je het risico dat je haarscheurtjes ziet ;)
pi_150260631
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:46 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Zet de verwarming dan omhoog :P
19 graden, ik trek wel een trui aan.
  FOK!Fotograaf dinsdag 3 maart 2015 @ 21:04:34 #225
18921 freud
Who's John Galt?
pi_150261953
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:46 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Zet de verwarming dan omhoog :P
Ze heeft de verwarming net vastgeschroeft, kom jij dat het anders moet. Lef hebben!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_150262002
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:04 schreef freud het volgende:

[..]

Ze heeft de verwarming net vastgeschroeft, kom jij dat het anders moet. Lef hebben!
:') :D
pi_150262099
Hier is het korte broekenweer, en dat op slechts 2,5 uur vliegen :) Sevilla is top maar dat wist ik al
  FOK!Fotograaf dinsdag 3 maart 2015 @ 21:15:37 #228
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_150262284
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:09 schreef DonJames het volgende:
Hier is het korte broekenweer, en dat op slechts 2,5 uur vliegen :) Sevilla is top maar dat wist ik al
Is inderdaad prachtig daar. :Y
Lekker met de camera op pad ook?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_150262353
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:15 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Is inderdaad prachtig daar. :Y
Lekker met de camera op pad ook?
Die is mee maar voornamelijk op videostand. Moet het toch een keertje onder de knie krijgen..
  FOK!Fotograaf dinsdag 3 maart 2015 @ 22:33:26 #230
372645 spreading
pi_150265618
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:52 schreef Puala het volgende:

[..]

Die muren zogen beter dan je vriendin?
_O- _O- Dat had ik nou van een fokster verwacht.

Edit: maar past wel goed bij de TT
pi_150267915
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:33 schreef spreading het volgende:

[..]

_O- _O- Dat had ik nou van een fokster verwacht.

Edit: maar past wel goed bij de TT
Ja joh iedere keer als ik dit topic open lijkt het wel vrijdag middag :D
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf dinsdag 3 maart 2015 @ 23:20:28 #232
372645 spreading
pi_150268014
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja joh iedere keer als ik dit topic open lijkt het wel vrijdag middag :D
Met of zonder borrel?
pi_150268778
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:20 schreef spreading het volgende:

[..]

Met of zonder borrel?
Met een aardig bedrijfsfeestje
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf dinsdag 3 maart 2015 @ 23:56:21 #234
372645 spreading
pi_150269315
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Met een aardig bedrijfsfeestje FOT meet
:Y
pi_150271033
FF random vraagje: Iemand onlangs nog een balhoofd gekocht? Ik ben opzoek naar een goedkoop maar stevig balhoofd. Ik wil hem gaan gebruiken voor op een slider. Liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk.
  FOK!Fotograaf woensdag 4 maart 2015 @ 06:38:51 #236
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_150272228
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 01:21 schreef bart13 het volgende:
FF random vraagje: Iemand onlangs nog een balhoofd gekocht? Ik ben opzoek naar een goedkoop maar stevig balhoofd. Ik wil hem gaan gebruiken voor op een slider. Liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk.
Kijk naar Sirui balhoofden. Prima betaalbaar en worden goed aangeschreven.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf woensdag 4 maart 2015 @ 06:39:02 #237
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_150272229
Goedemorgen.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_150272499
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:33 schreef spreading het volgende:

[..]

_O- _O- Dat had ik nou van een fokster verwacht.

Edit: maar past wel goed bij de TT
O-)
pi_150272500
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja joh iedere keer als ik dit topic open lijkt het wel vrijdag middag :D
Problemen mee? O-)
pi_150272501
Goedemorgen *O*
  woensdag 4 maart 2015 @ 08:02:51 #241
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150272680
Mogguh!
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  woensdag 4 maart 2015 @ 08:08:39 #242
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150272736
Mogguh!

Maar effe nieuw rubber voor de Nikon besteld.
Kwam los na reparatie van het CF-slot en vastplakken (met dubbekzijdig tape) werkt ook maar half.
Dan maar vervangen...
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  woensdag 4 maart 2015 @ 08:12:28 #243
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150272778
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:08 schreef Worteltjestaart het volgende:
Mogguh!

Maar effe nieuw rubber voor de Nikon besteld.
Kwam los na reparatie van het CF-slot en vastplakken (met dubbekzijdig tape) werkt ook maar half.
Dan maar vervangen...
inb4 dubbelzinnige opmerkingen over rubber
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_150272802
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:08 schreef Worteltjestaart het volgende:
Mogguh!

Maar effe nieuw rubber voor de Nikon besteld.
Kwam los na reparatie van het CF-slot en vastplakken (met dubbekzijdig tape) werkt ook maar half.
Dan maar vervangen...
Ik zou defect rubber inderdaad vervangen :P
pi_150272805
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:02 schreef Merlijn het volgende:
Mogguh!
Hoi *O*

Hoe is het met de vloer gegaan gisteravond?
  woensdag 4 maart 2015 @ 08:19:48 #246
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150272865
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:15 schreef Puala het volgende:

[..]

Hoi *O*

Hoe is het met de vloer gegaan gisteravond?
Drama... :( Omgekeerd laminaat leggen (dus er onder schuiven in plaats van er in :') ) is dubbel zo lastig en als je vloer dan ook nog eens niet 100% recht is dan :{w

Hij ligt er nu in, maar heb aardig wat gegooid en gevloekt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150272875
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:19 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Drama... :( Omgekeerd laminaat leggen (dus er onder schuiven in plaats van er in :') ) is dubbel zo lastig en als je vloer dan ook nog eens niet 100% recht is dan :{w

Hij ligt er nu in, maar heb aardig wat gegooid en gevloekt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is inderdaad echt heel irritant. Vaak probeer ik te regelen dat ik maar een klein stukje tegen de richting in hoef te leggen. Dat is echt heel veel vloeken waard.

Maar het ziet er wel tof uit :Y

Wat is de volgende stap?
  woensdag 4 maart 2015 @ 08:25:01 #248
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150272915
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:20 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja dat is inderdaad echt heel irritant. Vaak probeer ik te regelen dat ik maar een klein stukje tegen de richting in hoef te leggen. Dat is echt heel veel vloeken waard.

Maar het ziet er wel tof uit :Y

Wat is de volgende stap?
Had weinig keus, ben begonnen in de logeerkamer en heb daarna de voorzolder gelegd, me niet realiserend dat ik daarna terug moest leggen naar de studeerkamer in -O-
De keren dat ik laminaat heb gelegd kon ik altijd gewoon 1 kant uit werken.

Volgende stap is de sierlijsten morgen op de vloer, eea afwerken en dan kunnen de spullen er weer in. Daarna nog wat ophangwerk (verwarming, fotolijstjes etc) en dan kan ik eens met frisse tegenzin aan de trap beginnen... :X
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150272929
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:25 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Had weinig keus, ben begonnen in de logeerkamer en heb daarna de voorzolder gelegd, me niet realiserend dat ik daarna terug moest leggen naar de studeerkamer in -O-
De keren dat ik laminaat heb gelegd kon ik altijd gewoon 1 kant uit werken.

Volgende stap is de sierlijsten morgen op de vloer, eea afwerken en dan kunnen de spullen er weer in. Daarna nog wat ophangwerk (verwarming, fotolijstjes etc) en dan kan ik eens met frisse tegenzin aan de trap beginnen... :X
Voortaan beter vooruit denken? Al zal je dat wel geleerd hebben gister :P Ik leg met tegen de richting in leggen ook vaak 2 of 3 rijen al aan elkaar en die schuif ik er dan onder. Dat gaat ook prima en dan heb je minder tegen de richting in te leggen.

Ooh dus eind van de week heb je de kamers af ;)
  woensdag 4 maart 2015 @ 08:30:47 #250
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150272981
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:26 schreef Puala het volgende:

[..]

Voortaan beter vooruit denken? Al zal je dat wel geleerd hebben gister :P Ik leg met tegen de richting in leggen ook vaak 2 of 3 rijen al aan elkaar en die schuif ik er dan onder. Dat gaat ook prima en dan heb je minder tegen de richting in te leggen.

Ooh dus eind van de week heb je de kamers af ;)
Met zoveel dingen te doen en te schuiven schiet het er wel eens bij in he ;)
Als het even meezit wel. :Y
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150272986
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:30 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Met zoveel dingen te doen en te schuiven schiet het er wel eens bij in he ;)
Als het even meezit wel. :Y
Weet ik :Y Heb ik ook gehad hoor ;)

Nice :D
  woensdag 4 maart 2015 @ 08:37:11 #252
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150273058
Heb gisteren eens gekeken naar dar flexxfloors gebeuren. Ongeacht of ik het klik/plak of laat bekleden; 500 euro ben ik toch wel kwijt :'(
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150273089
Hoe dat zo? Zo duur is flexxfloors toch niet?
  woensdag 4 maart 2015 @ 08:42:57 #254
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150273139
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:39 schreef Puala het volgende:
Hoe dat zo? Zo duur is flexxfloors toch niet?
Zou je tegenvallen ;)

3x Trapprofiel 119cm: 48.96 = 146.88
1x Modeltape 6.26 = 6.26
1x Stootbord op rol = 60.16
4x flexxfloors stick 37.11 = 148.44
1x Flexxfloors primer = 11.95
1x Histor Trapverf wit RAL 9010 = 32.95
1x verfkrabber driehoek = 3.99

Totaal 410.63

Daarbij komt nog de alabastine verfafbijt en wat houtreparatiespul. Dan ga je al heel hard...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150273152
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:42 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Zou je tegenvallen ;)

3x Trapprofiel 119cm: 48.96 = 146.88
1x Modeltape 6.26 = 6.26
1x Stootbord op rol = 60.16
4x flexxfloors stick 37.11 = 148.44
1x Flexxfloors primer = 11.95
1x Histor Trapverf wit RAL 9010 = 32.95
1x verfkrabber driehoek = 3.99

Totaal 410.63

Daarbij komt nog de alabastine verfafbijt en wat houtreparatiespul. Dan ga je al heel hard...
Afbijt heeft de action tegenwoordig in het assortiment. Zou daar even kijken als ik jou was.

Maar het gaat hard. Maar ik denk dat als je het laat bekleden dat je nog duurder uit bent..

En de bouwmarkt heeft het regelmatig in de aanbieding. Ik geloof gamma deze week.
  woensdag 4 maart 2015 @ 08:45:01 #256
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_150273163
quote:
9s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:12 schreef kanovinnie het volgende:
inb4 dubbelzinnige opmerkingen over rubber
Dirty mind :P

quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:14 schreef Puala het volgende:
Ik zou defect rubber inderdaad vervangen :P
Zonder is ook zowat o|O

Overigens hebben we gisteren eindelijk de bouwvergunning aangevraagd ^O^
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  woensdag 4 maart 2015 @ 08:45:25 #257
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150273169
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:44 schreef Puala het volgende:

[..]

Afbijt heeft de action tegenwoordig in het assortiment. Zou daar even kijken als ik jou was.

Maar het gaat hard. Maar ik denk dat als je het laat bekleden dat je nog duurder uit bent..

En de bouwmarkt heeft het regelmatig in de aanbieding. Ik geloof gamma deze week.
Dit zijn de aanbiedingsprijzen van de gamma met 30% korting ;)
Maar inderdaad. Bekleden loopt richting de 6,700
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150273191
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:45 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Dit zijn de aanbiedingsprijzen van de gamma met 30% korting ;)
Maar inderdaad. Bekleden loopt richting de 6,700
Wow :o 6700. Damn.

Maar dat word zelf doen denk ik?
  woensdag 4 maart 2015 @ 08:49:15 #259
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150273239
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:46 schreef Puala het volgende:

[..]

Wow :o 6700. Damn.

Maar dat word zelf doen denk ik?
6 a 700 euro bedoelde ik...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150273258
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 08:49 schreef Merlijn het volgende:

[..]

6 a 700 euro bedoelde ik...
Oooh. Mjah keuze..
pi_150273325
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind zoiets tof, dus ik ga dat zelf doen denk ik :Y
  woensdag 4 maart 2015 @ 09:10:19 #262
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150273647
Brrr.... :X

Ik laat eens een offerte opmaken voor het bekleden van de trap. Misschien valt het mee, het is geen open trap. Maar dit kan echt niet meer:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150273736
Merlijn, dat heeft nooit gekund.
  woensdag 4 maart 2015 @ 09:16:44 #264
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150273764
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 09:10 schreef Merlijn het volgende:
Brrr.... :X

Ik laat eens een offerte opmaken voor het bekleden van de trap. Misschien valt het mee, het is geen open trap. Maar dit kan echt niet meer:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 4 maart 2015 @ 09:21:53 #265
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150273883
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 09:16 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hahaha :D
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 09:15 schreef Puala het volgende:
Merlijn, dat heeft nooit gekund.
_O- :D
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150274125
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 09:21 schreef Merlijn het volgende:

[..]

[..]

_O- :D
Jouw keuze? Of oude bewoners keuze?
  woensdag 4 maart 2015 @ 09:36:27 #267
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150274188
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 09:33 schreef Puala het volgende:

[..]

Jouw keuze? Of oude bewoners keuze?
Je denkt toch hopelijk niet dat ik * zo'n * slechte smaak heb he :')
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150274191
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 09:36 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Je denkt toch hopelijk niet dat ik * zo'n * slechte smaak heb he :')
Soms :P
  woensdag 4 maart 2015 @ 09:37:00 #269
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150274199
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 09:36 schreef Puala het volgende:

[..]

Soms :P
Dank... }:|
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150274220
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 09:37 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Dank... }:|
Sorry. We verschillen gewoon :Y
pi_150275113
Ik zit in de trein.. En moet plassen.. Janmerlijke het is een sprinter.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150275301
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zit in de trein.. En moet plassen.. Janmerlijke het is een sprinter.
pi_150275443
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:27 schreef Uncle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Weet je how veel stations Helmond heeft :o
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150275458
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Weet je how veel stations Helmond heeft :o
4!
pi_150275460
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Weet je how veel stations Helmond heeft :o
2 keer de helft :Y
pi_150275577
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:33 schreef Uncle het volgende:

[..]

4!
Zijn nog steeds Helmond niet uit :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150278823
Helmond :')
pi_150278833
Wil je beroofd worden ofso?
pi_150278922
Alles is toch altijd zo vredig en liefdevol in Brabant? :P
pi_150278982
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:34 schreef Puala het volgende:
Alles is toch altijd zo vredig en liefdevol in Brabant? :P
Bij mij thuis wel iig.
pi_150279016
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:35 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Bij mij thuis wel iig.
Ahw O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 maart 2015 @ 12:38:28 #282
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_150279098
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zit in de trein.. En moet plassen.. Janmerlijke het is een sprinter.
prullenbak :7
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_150279601
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 12:34 schreef Puala het volgende:
Alles is toch altijd zo vredig en liefdevol in Brabant? :P
Ja maar Helmond is Helmond...

Ik moest van Deurne naar Eindhoven dus kon er niet echt omheen :D
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 4 maart 2015 @ 13:04:55 #284
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150279944


>:)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150281839
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:04 schreef Merlijn het volgende:
[ afbeelding ]

>:)
hopelijk wel op een toilet dan
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_150282940
Was optijd hoor :P
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf woensdag 4 maart 2015 @ 23:03:11 #288
372645 spreading
pi_150301421
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Was optijd hoor :P
Om te dweilen?
pi_150302021
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 23:03 schreef spreading het volgende:

[..]

Om te dweilen?
Ook dat heb ik nog gedaan vandaag :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150304841
Goedemorgen :)
  FOK!Fotograaf donderdag 5 maart 2015 @ 06:30:27 #292
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_150304855
quote:
6s.gif Op donderdag 5 maart 2015 06:21 schreef Nalbandian het volgende:
Mogguh 8-)
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 06:24 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen :)
Mogguh! :)
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_150304859
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 06:24 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen :)
Jij bent er vroeg bij vandaag :Y!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 5 maart 2015 @ 06:45:24 #294
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150304898
Goedemorgen! :W

Twee acts waarmee ik werk die beide een Edison winnen. En ene Guus Meeuwis die wilt gaan samenwerken. En! foto's in de hitkrant (bucket list dingetje) m'n week kon slechter :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 5 maart 2015 @ 07:37:42 #296
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150305072
Haha ja, jammer dat de breakout niet meer bestaat :P
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150305073
Hij gaat lekker D_A ;)
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 5 maart 2015 @ 07:41:39 #298
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150305101
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 07:37 schreef Puala het volgende:
Hij gaat lekker D_A ;)
Ja, er komen teveel overlappingen in weekenden. ;(
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150305102
quote:
8s.gif Op donderdag 5 maart 2015 07:41 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ja, er komen teveel overlappingen in weekenden. ;(
Tsja, dat word kijken wie het meeste wilt betalen? Of uitbereiden
pi_150305104
Topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')