Dik kans dat zo'n ding het hele vrije spectrum pakt aan bandbreedte.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er zijn tools waarmee je kan monitoren hoeveel ruis er op je wifikanalen zit. Dan neem je het minst verstoorde wifikanaal.
Zorgen dat je WiFi en babyfoons niet op dezelfde frequentie zitten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:45 schreef Thezappa het volgende:
is er enige manier om dit tegen te gaan? is daar iets voor
nee blijkbaar niet , en babyfoons moeten blijvenquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:51 schreef etuiedelapiel het volgende:
Dat is toch een totaal andere band?
zonder babyfoons blijft de snelheid nagenoeg gelijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:53 schreef Bombvis het volgende:
Je gaat toch verder weg van je wifi? Wellicht is je modem/router gewoon niet sterk genoeg..
ja , maar die babyfoons kan je instellen geloof ik , had kpn al gebeld en die konden niets doen ,quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:50 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zorgen dat je WiFi en babyfoons niet op dezelfde frequentie zitten.
Hoe en wat is afhankelijk van de apparatuur die je hebt.
sja je probleem oplossen zonder de oorzaak weg te nemen gaat lastig worden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:01 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee blijkbaar niet , en babyfoons moeten blijven
haha , daar heb je gelijk in , maar vroeg me dus af of er een oplossing voor is,quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
sja je probleem oplossen zonder de oorzaak weg te nemen gaat lastig worden.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:23 schreef Thezappa het volgende:
[..]
haha , daar heb je gelijk in , maar vroeg me dus af of er een oplossing voor is,
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Babyfoons uitzetten en vervangen door fatsoenlijker of bekabelde apparatuur.
Of 5Ghz wifi gaan gebruiken, dan hebben alleen je buren nog last van die kutdingen.
Dat kan inderdaad..quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dik kans dat zo'n ding het hele vrije spectrum pakt aan bandbreedte.
Ander kanaal babyfoon of ander kanaal wifi?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:02 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja , maar die babyfoons kan je instellen geloof ik , had kpn al gebeld en die konden niets doen ,
heb al ander kanaal geprobeerd , dit werkte ook niet
Ander uiterste wifi-kanaal valt te proberen. En anders andere babyfoons, zoals babyfoon via stopcontact.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Als je je afvroeg of er een gratis of goedkope oplossing is: Nee.
Dan zou ik die babyfoons lekker terugsturen als dat nog gaat daar blijf je gerotzooi mee houden. Meestal troep die dingen die storen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:37 schreef Thezappa het volgende:
ja heb net vorig jaar 2 van die camera dingen gekocht , a 150 per stuk
mmm ik zla er eens even induiken
alecto , volgens mij een van de beste merken, en terug sturen kan niet meerquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:40 schreef 404_Error het volgende:
[..]
Dan zou ik die babyfoons lekker terugsturen als dat nog gaat daar blijf je gerotzooi mee houden. Meestal troep die dingen die storen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |