Crack laat je er al snel ouder uitzien.quote:
Begin je weer?quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je trollt vast, maar dit is wel de strekking van velen hier.
Hoe graag de knuppels van de ME in de nekjes van die studenten gelegd wordt, walgelijk.
Ze is zelf nota bene een deel van het probleem.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben wel benieuwd of en wat Jet Bussemaker te zeggen heeft.
Uh, hoe jong ben jijquote:
Nou ja, trollen..licht sarcasme zou ik het willen noemenquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je trollt vast, maar dit is wel de strekking van velen hier.
Hoe graag de knuppels van de ME in de nekjes van die studenten gelegd wordt, walgelijk.
Krijg jij eens snel voetschimmel op je tong.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Begin je weer?
Ik hoop op ingrijpen van de politie
totdat je zelf op hbo ofzo zit en dan is het net zo hard janken als deze mensenquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Begin je weer?
Ik hoop op ingrijpen van de politie
Vandaar mijn vraag ookquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze is zelf nota bene een deel van het probleem.
Ik ben niet zo achterlijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:32 schreef isax het volgende:
[..]
totdat je zelf op hbo ofzo zit en dan is het net zo hard janken als deze mensen
Ga lekker ergens anders wonen en studeren danquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:33 schreef isax het volgende:
[..]
je bent achterlijk als je niet ziet dat het uva dingen doet die niet kunnen....
quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders wonen en studeren dan
Niet eens met vork en mes!quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:34 schreef spijkerbroek het volgende:
De appeltaart wordt opgegeten!
Mwah, krappe 6,9.quote:
ga zelf lekker in noord-korea wonen jonge, daar luistert iedereen braaf zoals jijquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Rellen tegen de overheid leuk vinden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
ga zelf lekker in noord-korea wonen jonge, daar luistert iedereen braaf zoals jij
quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
Deze meid weet waar ze het over heeft
Dat gaat niet zo gemakkelijk hè.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee wat belasting is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Rellen tegen de overheid leuk vinden.![]()
Toch mooi hè, dat donorschap.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:37 schreef Claudia_x het volgende:
Die vent heeft de stem van Pim Fortuyn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |