Eberhard is iedereen aan het vernietigen met een verbale roundhouse kick.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kom net onder mijn steen vandaan. Wat gebeurt er allemaal?

quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:43 schreef Izzy73 het volgende:
De babyboomers waren vroeger ook hippies

CvB faalde compleet in zowel correct academisch Engels en het positief en constructief benaderen van de studenten en docenten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:47 schreef Gezicht het volgende:
Bedenk met net dat het toch eigenlijk van de zotte is dat de burgemeester daar moet opdraven om middernacht om te bemiddelen tussen het CvB (die blijkbaar zelf totaal geen actie ondernemen) en de studenten... Hebben ze hem eigenlijk niet gewoon er bij gehaald om zich te verantwoorden voor de ontruiming van dat andere pand?

Je verwacht het niet hequote:Op donderdag 26 februari 2015 00:50 schreef Mishu het volgende:
[..]
CvB faalde compleet in zowel correct academisch Engels en het positief en constructief benaderen van de studenten en docenten.

Moest je naar bed van mama?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:50 schreef Fylax het volgende:
Stream is niet te kijken op mobiel, wat een lag

quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:50 schreef Ketho het volgende:
... tijd voor de krokettenmotie man man ik krijg honger

Eindelijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:51 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Moest je naar bed van mama?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |