Ik geef het zelf met liefde omdat ik zelf geen zin heb om het zelf te gaan regelen. Wil dan wel graag vertrouwen in ze hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gegeven??
Dat wordt onder dwang van je afgenomen; diefstal dus.
That is what happuns when you ask technicol questions!quote:
Ze moeten ook gewoon weg. Ze roepen nu al 48 uur lang tegen iedereen die het horen wil dat ze geen gezag hebben, dat ze niks kunnen en dat ze niks kunnen bespreken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:53 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Daarom willen ze die bestuurders ook weg hebben.
das geen antwoord... gezeikerd..quote:
Ja, want zo ontzettend moeilijk is het praatje van de studenten en niet en je kunt het ook makkelijk pareren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:53 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met de bezetting op zich eens, maar eerlijk is eerlijk, Van der Laan veegt hier de vloer met ze aan. Het is eigenlijk triest dat dit moet, dat bestuurders van een academische instelling dit niet aankunnen.
Zit liever te spotten of er een mooie studente tussen zit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
Geweldig. Die neger gaat het voor iedereen verpesten.
Tevens, als je je even verveelt kijk dan even naar die beveiligers
Die zitten ook te denken aan het einde van hun schicht en dat warme bedje thuis.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
Geweldig. Die neger gaat het voor iedereen verpesten.
Die krijgen denk ik als enige betaald in dit festijnquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ze moesten 46 jaar geleden ook al weg.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:55 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ze moeten ook gewoon weg. Ze roepen nu al 48 uur lang tegen iedereen die het horen wil dat ze geen gezag hebben, dat ze niks kunnen en dat ze niks kunnen bespreken.
Overuurtjes schrijvenquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:55 schreef trabant het volgende:
[..]
Die zitten ook te denken aan het einde van hun schicht en dat warme bedje thuis.
Iedereen maakt fouten, dat is geen argument. Hun pijlen staan gericht op de Elites. Dat is positief.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ze posten vaak over dingen terwijl ze nog bezig zijn, je gaat mij niet vertellen dat ze nooit een foutje maken.
Corruptie van wie dan ook blootleggen vind ik prima, zou fijn zijn als er ook een keer wat mee gedaan word. Maar dat is niet aan hun jammer genoeg.
Ayn Rand geen groot denker noemen.quote:Over ongeloofwaardigheid gesproken, jij doet ook alsof je iets van de wereld weet en daarna zeg je dat Ayn Rand een groot denker was.
Als geenstijl zo was zou ik ze wel graag zien.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
Die krijgen denk ik als enige betaald in dit festijn
Dat vindt die jongen alleen maar mooi joh, laat hemquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:54 schreef Straatverlichting het volgende:
@ Fylax... ben je nu echt 15 of wtf??? Dat gezeik over heel die kutsite komt mn neus uit. Overal verhaaltjes... Ben je 15?
En zo nee... geef ff aan dat je 18+ bent. Dan is het minderjarig gezeik iig klaar.
Of wil je jouw mythe in stand houden?
Zelden zo domme post gelezen als deze, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ze posten vaak over dingen terwijl ze nog bezig zijn, je gaat mij niet vertellen dat ze nooit een foutje maken.
Corruptie van wie dan ook blootleggen vind ik prima, zou fijn zijn als er ook een keer wat mee gedaan word. Maar dat is niet aan hun jammer genoeg.
Over ongeloofwaardigheid gesproken, jij doet ook alsof je iets van de wereld weet en daarna zeg je dat Ayn Rand een groot denker was.
Als geenstijl zo was zou ik ze wel graag zien.
Dan gaat ie plassen.quote:
Geen VNL? Jammer, dan kwam Moszkowicz nog ff aan het woord.quote:
... tjaquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat vindt die jongen alleen maar mooi joh, laat hem
Je geeft niks. Maar als je de overheid, rupsje nooitgenoeg, NOG meer wil geven ben je daar vrij in.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:54 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik geef het zelf met liefde omdat ik zelf geen zin heb om het zelf te gaan regelen. Wil dan wel graag vertrouwen in ze hebben.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:57 schreef Fylax het volgende:
Kan iemand samenvattingen geven in tekst, ik heb geen koptelefoon
Ze spreken in lolcat, vrees ik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:57 schreef Fylax het volgende:
Ik benut dit kwartiertje om de tanden te poetsen, tafel afruimen, lichten uit, en de laptop meeslepend. Kan ik daarna als hij met terecht opgeheven hoofd naar buiten loopt vredig gaan slapen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:57 schreef Voszje het volgende:
Echt nog een kwartier? Ik wilde naar bed...
gewoon de beveiliging van het maagdenhuis, stonden eerst bij de deurquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:56 schreef Ryan3 het volgende:
Wat zijn dat voor een gure bodyguards achter Van der Laan?
VDL walst over ze heen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:57 schreef Fylax het volgende:
Ze kijken wel een beetje agresso... iig die rechter.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:58 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
gewoon de beveiliging van het maagdenhuis, stonden eerst bij de deur
Je moet de telefoon wat geluid geven en onder je hoofdkussen leggen, druk daarna een oor op je kussen en terwijl jij het goed verstaat horen je ouders niets.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:57 schreef Fylax het volgende:
De kids weer gaan leren en de burgemeester even een cursus Engels volgen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:58 schreef golfer het volgende:
Wat een kut-kinderen die niks zinnigs te zeggen hebben tegen een burgermeester die veel te slim is en gebrekkig Engels spreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |