ik heb minstens een half jaar geen molly gehadquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Allemaal mdma verslaafden hier

quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga maar even, ik ben toch niet thuis.
schone handdoeken liggen in het kastje onder de wasbak

Precies wat ik zeg. Veel meer zin in een techno feestje een pilletje erbij, lekker genietenquote:
Waar te halen is wel het belangrijkstequote:Op donderdag 26 februari 2015 15:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus alleen seks gehad in relaties. Dan ben je uiteindelijk op elkaar ingespeeld enzo
Nu niet.
Dus vandaar
[..]
Ergens in de lente kan ik weer, heb nog niet genoeg medestanders.
Weet wel waar te halen

ik kan kristallen krijgenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg. Veel meer zin in een techno feestje een pilletje erbij, lekker genieten
[..]
Waar te halen is wel het belangrijkste

Ik snap wel dat seks belangrijk is maar eh je hebt niet eens een date gehad?quote:

nope. er is ook geen enkel intentie voor een relatie, romantiek ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat seks belangrijk is maar eh je hebt niet eens een date gehad?

Die zijn nicequote:Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik kan kristallen krijgen

Gewoon lkkr knallen dusquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nope. er is ook geen enkel intentie voor een relatie, romantiek ofzo.
Ik weet het![]()

En de dip?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die zijn niceSlikken ook makkelijk weg, vier uurtjes lekker knallen

1 etage hoger dan lb, help yourselfquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg. Veel meer zin in een techno feestje een pilletje erbij, lekker genieten

terrible tuesday?quote:

Als je normaal doseert heb je daar niet veel last van. Veel vitamine c vantevoren, anti oxidanten en banaantjes voor de tryptaminen. komt allemaal goedquote:

Ohquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nope. er is ook geen enkel intentie voor een relatie, romantiek ofzo.
Ik weet het![]()

Ik wil het eigenlijk niet meer doen omdat ik dan altijd een dip heb, die ook 2 of 3 dagen kan durenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je normaal doseert heb je daar niet veel last van. Veel vitamine c vantevoren, anti oxidanten en banaantjes voor de tryptaminen. komt allemaal goed

Aanwezig maar ik weet niet of het te vergelijken is met een normaal pilletje. Volgens mij valt een kristalletje wel mee.quote:
Hehequote:Op donderdag 26 februari 2015 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 etage hoger dan lb, help yourself

oh wowquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet meer doen omdat ik dan altijd een dip heb, die ook 2 of 3 dagen kan duren

ja, maar jij bent ook nog veel te jong..quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet meer doen omdat ik dan altijd een dip heb, die ook 2 of 3 dagen kan duren

quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 etage hoger dan lb, help yourself

moet ik je wel de code van de kluis gevenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aanwezig maar ik weet niet of het te vergelijken is met een normaal pilletje. Volgens mij valt een kristalletje wel mee.
Stond ik eigenlijk nooit zo bij stil.
[..]
Hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |