Nee, want respect tonen naar iemand van "de grote boze wereld" is fout boefuckinghoe.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:04 schreef sneakydesert het volgende:
Laat de burgemeester toch uitspreken, toon eens respect joh.
Inderdaad. Je zult er maar als welwillend en goedbedoeld student zitten en je goede zaak naar de kloten zien gaan door zo'n idioot.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:04 schreef SuicideErrorist het volgende:
Wat een idioot met z'n voorbeeld over MexicoEn die andere nog grotere idioot die daarna over racisme begint.
Zijn toch allemaal hippies en activisten die dat niks boeit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:04 schreef sneakydesert het volgende:
Laat de burgemeester toch uitspreken, toon eens respect joh.
Ja, zeker!quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Voszje, jij leeft ook nog
Ben het compleet eens met VDL trouwens. Opbokken die studenten, de rechter heeft besloten en dat dienen ze te accepteren.
Je bent zelf ziek man. Dit is geen geweld.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:05 schreef El_Matador het volgende:
Er mag hier constant opgeroepen worden tot geweld, tot zelfs executie aan toe, maar als je daar kritiek op levert, wordt het weggemod.
Zieke mongolen hier.
Dit vat het wel samen jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:05 schreef Vasilevski het volgende:
Jezus, dit meen je niet. Hij walst gewoon intellectueel over ze heen. Let op Gunning, zo doe je dat. Je laat ze gewoon openlijk toegeven dat ze niet in democratie en rechtsstaat geloven en aan het eind van de avond vindt iedereen het prachtig als ze in elkaar getyft worden.
Zoals ik al wilde zeggen. Dat was totaal niet de context van mijn post. Ik vertaalde van der laan gewoon letterlijk. Daarmee doelde ik totaal niet op de studentenquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:05 schreef El_Matador het volgende:
Er mag hier constant opgeroepen worden tot geweld, tot zelfs executie aan toe, maar als je daar kritiek op levert, wordt het weggemod.
Zieke mongolen hier.
Jij roept op tot in elkaar knuppelen van mensen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je bent zelf ziek man. Dit is geen geweld.
Met een politieknuppel uiteraard, mag gewoon.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij roept op tot in elkaar knuppelen van mensen.
Geen geweld.
Laat je nakijken man, je bent echt niet in orde.
Ik sta 100% achter de studenten (en docenten). Het onderwijs gaat al jarenlang keihard achteruit JUIST omdat studenten zich netjes aan de regels en wetten houden en op die manier hun mond laten snoeren. Men beseft nu eindelijk dat dat niet meer werkt; als je ECHT wil dat mensen gehoord worden, moet je blijkbaar wetten overtreden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Voszje, jij leeft ook nog
Ben het compleet eens met VDL trouwens. Opbokken die studenten, de rechter heeft besloten en dat dienen ze te accepteren.
Ik heb juist die ene post weggehaald waar jij op reageerde, dan hoeft je reactie niet te blijven staan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:05 schreef El_Matador het volgende:
Zieke mongolen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |