ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (en Brabant ) Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal SLT's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen.
Op woensdag 25 februari 2015 23:22 schreef dcm360 het volgende: Hij zegt pak m beet dat het management vervangen moet worden en je vertaalt dat naar ' Dus hier kop dicht en knielen'? Wow.
Je kan inderdaad rustig negeren dat het elders nog minder goed gaat. Blijft over dat het management niet functioneert en daar verandering in moet komen. Maar hee, vergelijken mag niet blijkbaar.
Op woensdag 25 februari 2015 23:31 schreef dcm360 het volgende: Je kan inderdaad rustig negeren dat het elders nog minder goed gaat. Blijft over dat het management niet functioneert en daar verandering in moet komen. Maar hee, vergelijken mag niet blijkbaar.
Ik snap echt wat hij bedoelt want ik erger me er ook wel eens aan. Het is een simpele drogredenering. Maar Klaasje verbindt er nu een conclusie aan die er voor zou kunnen zorgen dat bij ons de resultaten beter zouden kunnen worden. Daar hoef je geen vergelijking voor te maken met het buitenland want daarvoor kan je vergelijken met de huidige situatie hier.
Maar de frustratie snap ik dan wel weer goed.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
Je kan dus niet vergelijken met de huidige situatie hier. Je kan of het management laten zitten, of het management vervangen, terwijl je voor een vergelijking beiden zou moeten uitvoeren. Kijken naar de relatieve prestatieverandering ten opzichte van andere landen is wel praktisch uitvoerbaar, en dan is het eigenlijk ook nog steeds niet relevant naar wat de huidige prestaties hier en elders zijn (al zou je kunnen zeggen - op basis van de huidige cijfers - dat prestatieverbeteringen elders relatief eenvoudiger zijn. Neemt nogmaals niet weg dat de NS achterblijft bij de verwachtingen).
Over Hoogeveen aan het einde van het vorige topic: Toevallig wil Hoogeveen ook een IC station worden, al best lang. Is ze niet gelukt (en lukt hoop ik ook niet). Tis al erg genoeg dat ik met de 'NS Stopbus' naar Hoogeveen moet as. Zaterdag
Het eind van de maand nadert weer. Zo weer even een kwartiertje abonnementsverlengingmartelmolen in. Met dank aan dat geweldige bedrijf waar mijn mening wel over bekend is nu
Mooie foto in de OP trouwens! Wat zien we daar precies en waar?
The llama's out in the pasture near Berkhamsted have gotten used to Virgin high speed Pendolino trains passing by, they prefer to continue eating from the grass. One of them has spotted me, while a Pendolino speeds along the West Coast Main Line, directly behind them.
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
The llama's out in the pasture near Berkhamsted have gotten used to Virgin high speed Pendolino trains passing by, they prefer to continue eating from the grass. One of them has spotted me, while a Pendolino speeds along the West Coast Main Line, directly behind them.
Achteraf hadden we dus speciaal voor vandaag nog een paar V250's achter de hand moeten houden.
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Maandag maar eens in Noorderkempen (B) instappen op reis richting Doornik (B). Moet wat vroeg bij de "zuidelijkste" Belgen zijn, en is dat de beste manier denk ik.
Op donderdag 26 februari 2015 11:00 schreef greavy het volgende: Maandag maar eens in Noorderkempen (B) instappen op reis richting Doornik (B). Moet wat vroeg bij de "zuidelijkste" Belgen zijn, en is dat de beste manier denk ik.
Halanzy - Aubange dat hoekje? Waren we vorige maand nog
Belgie is ook wel een verwarrend land wat dat betreft. De zuidgrens bij De Panne ligt noordelijker dan de noordgrens bij Visé.