nou, ik heb wel leuke tijden daar beleefdquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Is een al eerder bezet maagdenhuis nog wel een maagdenhuis?
Omdat je het zovaak zegt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom moet dat steeds herhaald worden, is dat relevant?
Filosofie, ethiek, rhetorica, geschiedenis, Latijn en Grieks, theologie noem ik geen pretstudies. De hele westerse beschaving is erop gegrondvest.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ligt echt niet aan die studies hoor.
Met psychopaten aan de macht, zul je dat wanbestuur altijd houden.
Daarom ben ik ook voor directe inspraak van docenten en andere medewerkers (niet de studenten, die zijn klant). Dat is een goed punt van ze.
Je kunt een studie als psychologie niet vergelijken met een studie als theoretische taalwetenschap. Wat het onderzoek betreft: Diederik Stapel heeft de niet-exacte onderzoekers niet bepaald een dienst geleverd. Er gebeurt binnen de sociale wetenschappen veel onderzoek dat goed is en ook noodzakelijk. Denk bijvoorbeeld aan het afschaffen van schrijfonderwijs: er moet eerst gedegen onderzoek plaatsvinden naar de gevolgen daarvan in plaats van op zoiets als gut feeling af te gaan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, dat misverstand.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nou, ik heb wel leuke tijden daar beleefd
Nee, niet economisch. Wel "waardevol voor de maatschappij". En laat dat nou net bij die pretstudies zoveel ontbreken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over enquêtes. Ik heb het over degelijk cultureel en historisch bronnenonderzoek. En ook daar komen zeker zaken uit die van belang zijn.
Alleen iemand die enkel vanuit economisch utilitarisme denkt redeneert op die wijze over de wetenschap.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Studenten mogen inspraak krijgen als ze daadwerkelijk financieel iets bijdragen aan hun studie
Lees op Twitter dat er ook een aantal plebs van het Haagse krakersgroepje rondvliegtquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:28 schreef Straatverlichting het volgende:
Er zitten wel een paar beroepsstakers bij... pfffff.. Oproerkraaiers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |