Fylax moet maar op staakcursus bij het LAKSquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De pubers zijn niet meer wat ze geweest zijn. Hard schreeuwen dat mensen met knuppels in elkaar geslagen moeten worden en zo gezagsgetrouw als een golden retriever.
RIP Nederland.
Haha, true. Ik herinner me dat wij als middelbare scholieren ook wel in waren voor een demonstratie hier en daar (vrije dag!). Opportunisme heeft plaatsgemaakt voor gelatenheid - ik weet niet wat erger is.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De pubers zijn niet meer wat ze geweest zijn. Hard schreeuwen dat mensen met knuppels in elkaar geslagen moeten worden en zo gezagsgetrouw als een golden retriever.
RIP Nederland.
Ik denk nu welquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:10 schreef Gezicht het volgende:
Want Eberhard is om 11 uur 's avonds op z'n werkkamer.
Dat was wel lachenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:10 schreef Faux. het volgende:
[..]
Fylax moet maar op staakcursus bij het LAKS
Staken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:10 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik heb nog gestaakt tegen de urennorm van scholieren een aantal jaar geledenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:10 schreef Faux. het volgende:
[..]
Beetje ruitjes intikken, eieren gooien naar gemeentehuis, vrij dagje erna.quote:
Ze hebben alleen nog maar over ordevoorstellen en onzinnig geneuzel in de marge gepraat.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:10 schreef MrGuma het volgende:
Dus ze hebben besloten te blijven? Of staat dat nog ter discussie?
Ga jij nou meer eerst eens een week voor jezelf koken en kom dan terugquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Staken.Niets beters te doen ofzo.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje ruitjes intikken, eieren gooien naar gemeentehuis, vrij dagje erna.
Lekker hoor.
Die teringscholiertjes hier hebben toen een hele supermarkt leeggeroofdquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:11 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik heb nog gestaakt tegen de urennorm van scholieren een aantal jaar geleden
Jij staakt je hele leven al.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Thuis staken heeft inderdaad weinig nut.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, ik ken verder die hele aanleiding niet, de lijst van Claudia-x is het enige, maar het feit dat men hier verlekkerd zit te roepen op geweld door de ME tegen ongewapende studenten, zo vanaf de zolderkamer, half trollend, maar ernstig serieus, biedt weinig goede hoop dat de Elites ooit nog iets van hun macht inleveren ten gunste van de gewone mens.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk waarom we de overheid en dit soort college van besturen niet gewoon hun gang moeten laten gaan.
Je bent de modelburger voor elke regeringquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:11 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je bent de modelburger van elke regering
Alle frikandelbroodjes en energydrink gestolenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die teringscholiertjes hier hebben toen een hele supermarkt leeggeroofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |