Oh, wij liepen rustig met de wijkagent naar het gemeentehuis een straat verderop.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die teringscholiertjes hier hebben toen een hele supermarkt leeggeroofd
Van een paar stinkende kuthippies raken ze verder ook niet onder de indruk hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:11 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je bent de modelburger van elke regering
1 x per week doet-ie alsof hij hard moet werken idd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:10 schreef Gezicht het volgende:
Want Eberhard is om 11 uur 's avonds op z'n werkkamer.
Umm, dit speelt al jaren. Al jarenlang wordt de stem van zowel studenten als docenten genegeerd. De bezettingen zijn daar het logische gevolg van.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:39 schreef Fylax het volgende:
Echt, wat een verschrikkelijke generatie kutpubers is dit zeg.
Oh we krijgen geen gelijk, dan breken we maar het Maagdenhuis open in de hoop dat ze wel naar ons luisteren.
Ik stop NU MET DE AFWASquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Thuis staken heeft inderdaad weinig nut.
En als iedereen zo denkt?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van een paar stinkende kuthippies raken ze verder ook niet onder de indruk hoor.
Niet mijn tekst.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:12 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Umm, dit speelt al jaren. Al jarenlang wordt de stem van zowel studenten als docenten genegeerd. De bezettingen zijn daar het logische gevolg van.
Preciesquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is iedereen een modelburger.
Dat is hipstuurrquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:13 schreef Zolder het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom ze constant in het engels praten, zoekend naar woorden :/
Waarschijnlijk omdat er 3 internationale studenten bij zitten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:13 schreef Zolder het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom ze constant in het engels praten, zoekend naar woorden :/
Als je iets wilt bereiken is er maar 1 manier om te doen, en dat is niet "dansen voor democratie" en gaan janken als je een tik krijgt van de MEquote:
De hele wereld kijkt AT5 natuurlijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:13 schreef Zolder het volgende:
Warschijnlijk omdat er ook mensen tussen zitten die geen nederlands sprekenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:13 schreef Zolder het volgende:
De lijst van Claudia-x is ook wel de lijst met punten waar nu voor gedemonstreerd/bezet wordt. En die eisen begrijp ik wel. (of ze realistisch zijn is iets anders)quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik ken verder die hele aanleiding niet, de lijst van Claudia-x is het enige, maar het feit dat men hier verlekkerd zit te roepen op geweld door de ME tegen ongewapende studenten, zo vanaf de zolderkamer, half trollend, maar ernstig serieus, biedt weinig goede hoop dat de Elites ooit nog iets van hun macht inleveren ten gunste van de gewone mens.
Ze moeten zich maar aanpassenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:13 schreef AF_ het volgende:
[..]
Warschijnlijk omdat er ook mensen tussen zitten die geen nederlands spreken
[img]quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:11 schreef tralalala het volgende:
Kerel die meer vrouwen in het bestuur wil![]()
Man man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |