Is goed hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Hier hoort ie ook! Of mocht het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Heel UTO-SCquote:
De COS gaat over Utopiaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel UTO-SC
Waarvan ik begrepen heb dat het niet over Utopia () gaat, vaag.
Hoelaat neerleggen en.hoelaat ophalen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:52 schreef Nattekat het volgende:
http://www.zeegat.nl/
Zie vanavond de stok live neergelegd worden, en woensdag live door mij opgehaald worden
Vanavond en wanneer mijn bus daar aankomt. Zal ergens rond 14:00 zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:04 schreef imikethat het volgende:
[..]
Hoelaat neerleggen en.hoelaat ophalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens wel een topvariatie: je MOET gecaptured worden door een webcam tijdens neerleggen![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:07 schreef G-NiLES het volgende:
Ik zie geen plaatsnaambordUitzondering, ik vind het geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens wel een topvariatie: je MOET gecaptured worden door een webcam tijdens neerleggen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Gaan we ook de Zeeuwse gemeentes afwerken?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanavond en wanneer mijn bus daar aankomt. Zal ergens rond 14:00 zijn.
De stok is in alle Zeeuwse gemeentes geweestquote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:14 schreef imikethat het volgende:
[..]
Gaan we ook de Zeeuwse gemeentes afwerken?
beetje in het zicht alleen, maar als je hem morgen al gaat halenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terechte uitzondering die de regel bevestigt?
Hier kun je mee bibberen met nog een stuk of 15 live watchers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |