Netjesquote:
quote:Barry: We need to find a zombie fast.
Brooke: Zombie? What do we need a zombie for?
Benny: This truck runs on zombies.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:44 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Waarschijnlijk niet, maar ja:
World war Z?
ZVJZ? VMR!quote:Barry is a talented mechanic and family man whose life is torn apart on the eve of a zombie apocalypse. His sister, Brooke, is kidnapped by a sinister team of gas-mask wearing soldiers & experimented on by a psychotic doctor. While Brooke plans her escape Barry goes out on the road to find her & teams up with Benny, a fellow survivor - together they must arm themselves and prepare to battle their way through hordes of flesh-eating monsters in a harsh Australian bushland.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik weet hem toch niet, dus ik heb hem maar opgezocht en ik heb er nog nooit van gehoord![]()
quote:
Tellen films met meerdere delen als 1 of niet?quote:Op zondag 1 maart 2015 02:27 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk niet.
Vijf films met Franka Potente
ZvjZ=VmR
3/5quote:
4/5quote:
Nou dank je, alleen is het in dit geval wel weer jammer dat de bourne ultimatum dan zo'n vervelend iets is... wel of niet... en dan duurt het dus nog lang...quote:Op zondag 1 maart 2015 10:57 schreef DragonFodder het volgende:
Dyon, ik vind het super dat je zo vaak vragen overneemt om de vaart erin te houden.
Mag ook wel eens gezegd worden.
Ik zeg, goedkeuren en doorgaan.quote:Op zondag 1 maart 2015 11:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou dank je, alleen is het in dit geval wel weer jammer dat de bourne ultimatum dan zo'n vervelend iets is... wel of niet... en dan duurt het dus nog lang...
Dus bij deze:quote:
Carry on!quote:
quote:The point is, ladies and gentleman, that 'greed' — for lack of a better word — is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies, cuts through, and captures the essence of the evolutionary spirit. Greed, in all of its forms — greed for life, for money, for love, knowledge — has marked the upward surge of mankind. And greed — you mark my words — will not only save Teldar Paper, but that other malfunctioning corporation called the USA.
4/5quote:Op zondag 1 maart 2015 11:25 schreef DragonFodder het volgende:
michael douglas
charlie sheen
john c. mcginley
daryll hannah
quote:Op zondag 1 maart 2015 11:41 schreef JayHovah het volgende:
Aangezien Oliver Stone vaak een cameo heeft in zijn eigen films is dit wel een save bet lijkt me...
Kloptquote:Op zondag 1 maart 2015 12:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik krijg trouwens nog een punt voor Cyborg een paar dagen terug...
As spin as possible? Wat bedoel je?quote:
De cyborg vraag werd door asap gesteld, die moet mij het punt hier nog geven. Omdat jij reageerde dacht ik dat asap een andere naam van jou wasquote:Op zondag 1 maart 2015 12:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
As spin as possible? Wat bedoel je?
Neequote:Op zondag 1 maart 2015 12:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De cyborg vraag werd door asap gesteld, die moet mij het punt hier nog geven. Omdat jij reageerde dacht ik dat asap een andere naam van jou was
O ok, thanx voor het nakijken :-)quote:Op zondag 1 maart 2015 12:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Neemaar heb het even nagekeken en klopt volgens mij en je hebt er geen punt voor gekregen.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 1 maart 2015 10:57 schreef DragonFodder het volgende:
Dyon, ik vind het super dat je zo vaak vragen overneemt om de vaart erin te houden.
Mag ook wel eens gezegd worden.
Nog een punt tegoedquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |