Dus bij deze:quote:
Carry on!quote:
quote:The point is, ladies and gentleman, that 'greed' — for lack of a better word — is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies, cuts through, and captures the essence of the evolutionary spirit. Greed, in all of its forms — greed for life, for money, for love, knowledge — has marked the upward surge of mankind. And greed — you mark my words — will not only save Teldar Paper, but that other malfunctioning corporation called the USA.
4/5quote:Op zondag 1 maart 2015 11:25 schreef DragonFodder het volgende:
michael douglas
charlie sheen
john c. mcginley
daryll hannah
quote:Op zondag 1 maart 2015 11:41 schreef JayHovah het volgende:
Aangezien Oliver Stone vaak een cameo heeft in zijn eigen films is dit wel een save bet lijkt me...
Kloptquote:Op zondag 1 maart 2015 12:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik krijg trouwens nog een punt voor Cyborg een paar dagen terug...
As spin as possible? Wat bedoel je?quote:
De cyborg vraag werd door asap gesteld, die moet mij het punt hier nog geven. Omdat jij reageerde dacht ik dat asap een andere naam van jou wasquote:Op zondag 1 maart 2015 12:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
As spin as possible? Wat bedoel je?
Neequote:Op zondag 1 maart 2015 12:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De cyborg vraag werd door asap gesteld, die moet mij het punt hier nog geven. Omdat jij reageerde dacht ik dat asap een andere naam van jou was
O ok, thanx voor het nakijken :-)quote:Op zondag 1 maart 2015 12:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Neemaar heb het even nagekeken en klopt volgens mij en je hebt er geen punt voor gekregen.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 1 maart 2015 10:57 schreef DragonFodder het volgende:
Dyon, ik vind het super dat je zo vaak vragen overneemt om de vaart erin te houden.
Mag ook wel eens gezegd worden.
Nog een punt tegoedquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |