abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150041523
Mijn vriendje heeft een nare gewoonte om achter mijn rug om met zijn vrienden heel slecht over me te praten. Als hij boos is gaat hij zn halve telefoonboek af om iedereen te laten wat voor kutwijf ik wel niet ben. Ik zie dit als hoogverraad, ik begrijp dat hij met zn vrienden moet kunnen praten voer eventuele problemen in onze relatie, maar hij vertelt een eenzijdig verhaal waarin er ook niet een andere conclusie kan worden getrokken dan dat ik degene ben die fout zit. Dit kwetst mij enorm. Ik heb het uitgemaakt nadat ik had gelezen hoe hij over me had gepraat. Hij is weggegaan om vervolgens direct tegen een ander meisje te zeggen dattie single was en dat zij dus een kans hadden (zij heeft een relatie en dat wist hij wel , dus ik neem dit niet heel serieus) maar het is wel opnieuw heel kwetsend. Vervolgens ging hij bloemen sturen en bood hij zn excuses aan etc.
Ik heb besloten hem nog een kans te geven maar ben nog steeds heel boos en gekwetst. Ik weet niet of dit nu heel onredelijk is van mij? Of dat dit dingen zijn die ik redelijkerwijs echt niet kan accepteren.
ik hoop op jullie mening.
pi_150041707
Hoogverraad wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie. [Artikel 93 Wetboek van Strafrecht]
pi_150041721
Uitmaken. Wat een lul.
  woensdag 25 februari 2015 @ 20:19:30 #4
385895 VitDijk88
Heeft een luisterend oor
pi_150041861
Uitmaken, voor 100%! Je laat je toch zo niet behandelen, al is het achter je rug om?
Elk nadeel heeft z'n voordeel!
pi_150041868
Ja denk je? Ik heb er ook weinig vertrouwen in, en heb dit ook tegen hem gezegd. Hij doet er heel nonchalant over "ja ik zeg dingen die ik niet meen als ik boos ben, en dat zal ik niet meer doen etcetc" Ik heb het gevoel dat als je genoeg van me zou houden je NOOIT op die manier over me zou praten?

Nog een mooie trouwens; toen hij zn spullen kwam ophalen zei die tegen een vriend "dat gedrocht heeft al mn spullen al ingepakt, dus we zijn zo klaar" :')

[ Bericht 30% gewijzigd door KirstenDC op 25-02-2015 20:27:25 ]
pi_150042263
Serieus, je twijfelt :D? Dumpen die gast! Laat je niet als voetveeg gebruiken joh. Ik weet niet hoe belangrijk deze relatie werkelijk voor je is, maar ik zou mijn energie in een leukere vent steken.

Dat gedrocht :').
pi_150042391
Hahaha erg he?! Ik kan het ook niet geloven..Maar ik was wel heel erg verliefd op hem , ik denk dat dat de keuze moeilijk maakt, ik zag ons nog wel een paar jaar zitten in ieder geval.. Ik weet niet in welk opzicht iemand dat echt kan doen uit boosheid? Ik bedoel..ik kan ook wel naar doen als ik boos ben, maar nooit zo below the belt..Misschien is het de leeftijd..dat hij denkt dat dat stoer is?! (hijs 21) Ik ben gewoon opzoek naar redenen om hem te geloven.. dat hij wel van me houdt en dat dit een fout was die hij niet meer zal maken..
pi_150042796
Mwah, als het in zijn karakter zit om snel boos te worden en dan zo te reageren, dan denk ik niet dat hij dat zomaar kan veranderen. Dat gaat een tijdje goed, maar je hebt een grote kans dat het dan weer misgaat. Het klinkt wel een beetje als stoerdoenerij, maar dan van een 16-jarige.

Ja ik weet het, verliefdheid is een bitch op die manier. Been there, done that. 14 jaar volgehouden :D.
pi_150042904
Ja daar ben ik dus ook bang voor, dat het dan jaren gaat duren en ik op dezelfde conclusie uit kom. Maar heb ook een beetje het idee dat ik er gewoon nog niet klaar voor was om het echt uit te laten zijn omdat ik daar nog te erg verdriet van zal hebben, als ik het nog een tijdje aanhoud kan het zijn dat het óf goed komt óf dat ik er meer vrede mee heb om te kappen..
pi_150043154
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:19 schreef KirstenDC het volgende:
Ja denk je? Ik heb er ook weinig vertrouwen in, en heb dit ook tegen hem gezegd. Hij doet er heel nonchalant over "ja ik zeg dingen die ik niet meen als ik boos ben, en dat zal ik niet meer doen etcetc" Ik heb het gevoel dat als je genoeg van me zou houden je NOOIT op die manier over me zou praten?

Nog een mooie trouwens; toen hij zn spullen kwam ophalen zei die tegen een vriend "dat gedrocht heeft al mn spullen al ingepakt, dus we zijn zo klaar" :')

Wat een ongelooflijke mongool. Waarom vraag je nog advies?
pi_150043240
Haha opzich fijn dat iedereen er zo eenduidig over denkt :D
Ik wilde eigenlijk een mening van buitenstaanders en niet mijn familie en vrienden etc, omdat zij natuurlijk erg beschermend reageren.
En ik heb gewoon geen zin in de heartbreak, ik bedoel als ik het uitmaakt dan geloof ik er dus in dat hij niet van me houdt en niet gaat veranderen en dat hij meent hoe hij over me praat, en dat is pijnlijk om toe te geven.,
pi_150043249
Ik denk echt dat je beter even door de zure appel heen kunt bijten. Als iemand je zo behandelt, wil je daar toch niet mee samenzijn? Verliefdheid is ook alleen maar dat: verliefdheid.

Die 'even aankijken en zelf klaar zijn om het uit te maken'-truc heb ik ook geprobeerd. Niet doen, komt gezeik van.
  woensdag 25 februari 2015 @ 20:52:28 #13
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150043292
Je bent totaal niet onredelijk, slecht praten over je partner tegen Jan en alleman is voor mij echt not done.
Het is enorm respectloos naar jou en jullie relatie.
Dan nog maar niet te spreken over wat hij tegen dat meisje heeft gezegd en dat hij jou een gedrocht heeft genoemd.

Ik had hem niet nog een kans gegeven. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_150043338
Je gaat zo'n mongool toch niet terugnemen :') waar is je eigenwaarde.
pi_150043367
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:11 schreef KirstenDC het volgende:
Mijn vriendje heeft een nare gewoonte om achter mijn rug om met zijn vrienden heel slecht over me te praten. Als hij boos is gaat hij zn halve telefoonboek af om iedereen te laten wat voor kutwijf ik wel niet ben. Ik zie dit als hoogverraad, ik begrijp dat hij met zn vrienden moet kunnen praten voer eventuele problemen in onze relatie, maar hij vertelt een eenzijdig verhaal waarin er ook niet een andere conclusie kan worden getrokken dan dat ik degene ben die fout zit. Dit kwetst mij enorm. Ik heb het uitgemaakt nadat ik had gelezen hoe hij over me had gepraat. Hij is weggegaan om vervolgens direct tegen een ander meisje te zeggen dattie single was en dat zij dus een kans hadden (zij heeft een relatie en dat wist hij wel , dus ik neem dit niet heel serieus) maar het is wel opnieuw heel kwetsend. Vervolgens ging hij bloemen sturen en bood hij zn excuses aan etc.
Ik heb besloten hem nog een kans te geven maar ben nog steeds heel boos en gekwetst. Ik weet niet of dit nu heel onredelijk is van mij? Of dat dit dingen zijn die ik redelijkerwijs echt niet kan accepteren.
Wat onredelijk is, is dat je bent om te kopen met een paardebloem.
pi_150043389
ik zeg gemene dingen als ik boos ben :(
asjeblieft een bossie bloemen

ik doe gemene dingen als ik boos ben :(
asjeblieft eenbossie bloemen

ik sla als ik boos ben :(

sorrie dat ik je te hard geslagen hebt :(
alsjeblieft een bossie bloemen
rust zacht
pies on joe toe
pi_150043403
TS doet het voor de money?
pi_150043482
Nee dus ook! Ik word eerder arm van deze relatie :P
Ohohoh ik wist het eigenlijk wel en ik ben het ook helemaal met jullie eens..
Maar ik had het gewoon zo gehoopt..dat het zou werken..

Maar :
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:51 schreef madeleineL het volgende:
Verliefdheid is ook alleen maar dat: verliefdheid.
Dat dus..
pi_150043524
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:51 schreef KirstenDC het volgende:
En ik heb gewoon geen zin in de heartbreak, ik bedoel als ik het uitmaakt dan geloof ik er dus in dat hij niet van me houdt en niet gaat veranderen en dat hij meent hoe hij over me praat, en dat is pijnlijk om toe te geven.,
Dus dan maar tegen jezelf liegen en doorgaan met deze (zelf)kastijding?
  woensdag 25 februari 2015 @ 20:58:34 #20
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150043573
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:56 schreef KirstenDC het volgende:
Nee dus ook! Ik word eerder arm van deze relatie :P
Ohohoh ik wist het eigenlijk wel en ik ben het ook helemaal met jullie eens..
Maar ik had het gewoon zo gehoopt..dat het zou werken..

Maar :

[..]

Dat dus..
Wonen jullie samen?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 25 februari 2015 @ 20:58:42 #21
433981 ukendoorgaan
U ken doorgaan...
pi_150043583
Ik zou het gewoon uitmaken, kansloos vriendje dit.

Ben ik overigens de enige die het raar vind dat haar vriendje en zijn dramaqueen issues getolereerd worden door andere mannen? Ik hoef echt niet bij m'n vrienden aan te komen met zulke kinderachtige dingen.
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:00:52 #22
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_150043700
wat boeit het je dat hij zn ei kwijt wilt aan mensen? ik vind dit zo kansloos eerlijk.. mijn vriendin lult ook met allerlei mensen over onze ruzies en dat is ook eenzijdig geblaat en ook ik kom er niet al te rooskleurig uit. het zal me echter compleet aan mn reet roesten, want ik weet dat deze vrouw van mij houdt en uiteindelijk er niet naar handelt(op de gesprekken doel ik dan he). oh btw als het gemeenschappelijke vrienden van je zijn en ze behandelen je daarom anders dan daarvoor dan waren het je vrienden uberhaubt al in de eerste plaats niet. jouw vriend is impulsief en lerende, maar hij houdt van je en dat telt. als je het daarom uitmaakt ben je echt een kansloos wijf en snap hem volledig dat hij met de eerste beste rebound op de proppen komt. grow the hell up man
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:01:17 #23
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150043719
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:58 schreef ukendoorgaan het volgende:

Ben ik overigens de enige die het raar vind dat haar vriendje en zijn dramaqueen issues getolereerd worden door andere mannen? Ik hoef echt niet bij m'n vrienden aan te komen met zulke kinderachtige dingen.
Ik ben een vrouw en ik heb een vriendin die ook zo over haar vriend praat (hij is lui, slecht in bed, doet niks in huis, slechte hygiëne enz.) en ik weet nooit echt goed wat ik er op moet zeggen naast, wat doe je dan bij hem?
Maar ik ga er inderdaad niet in mee.
pi_150043741
Ja we wonen samen (nou ja woonden, hij is nu weer ff bij z'n vader) En inderdaad ik ben tegen mezelf aan het liegen...
Pfff gedoe..

En inderdaad
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:58 schreef ukendoorgaan het volgende:

Dat die vrienden daar steeds naar luisteren (z'n vader trouwens ook) is belachelijk!! Die zouden als het echte mannen waren ook moeten zeggen: "luister jonge, het is niet oke om zo over je vriendin te praten"
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:04:27 #25
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150043860
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:00 schreef Steef121 het volgende:
wat boeit het je dat hij zn ei kwijt wilt aan mensen? ik vind dit zo kansloos eerlijk.. mijn vriendin lult ook met allerlei mensen over onze ruzies en dat is ook eenzijdig geblaat en ook ik kom er niet al te rooskleurig uit. het zal me echter compleet aan mn reet roesten, want ik weet dat deze vrouw van mij houdt en uiteindelijk er niet naar handelt. oh btw als het gemeenschappelijke vrienden van je zijn en ze behandelen je daarom anders dan daarvoor dan waren het je vrienden uberhaubt al in de eerste plaats niet. jouw vriend is impulsief en lerende, maar hij houdt van je en dat telt. als je het daarom uitmaakt ben je echt een kansloos wijf en snap hem volledig dat hij met de eerste beste rebound op de proppen komt. grow the hell up man
Ik vind het een van de meest respectloze dingen die je kan doen in een relatie.
Een relatie is gebaseerd op vertrouwen en samenwerk, dit gedrag bouwt alleen een brug tussen twee partners.
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:06:38 #26
433981 ukendoorgaan
U ken doorgaan...
pi_150043952
quote:
Ik ben een vrouw en ik heb een vriendin die ook zo over haar vriend praat (hij is lui, slecht in bed, doet niks in huis, slechte hygiëne enz.) en ik weet nooit echt goed wat ik er op moet zeggen naast, wat doe je dan bij hem?
Maar ik ga er inderdaad niet in mee.
Als een van mijn vrienden dit met regelmaat zou doen dan zou ik hem wel even laten weten dat hij zich eens als een vent moet gedragen.. Sowieso omdat de dramaqueen uithangen niks voor mannen is en omdat slecht praten over je vriendin niet netjes is.
pi_150043983
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:00 schreef Steef121 het volgende:
wat boeit het je dat hij zn ei kwijt wilt aan mensen? ik vind dit zo kansloos eerlijk.. mijn vriendin lult ook met allerlei mensen over onze ruzies en dat is ook eenzijdig geblaat en ook ik kom er niet al te rooskleurig uit. het zal me echter compleet aan mn reet roesten, want ik weet dat deze vrouw van mij houdt en uiteindelijk er niet naar handelt(op de gesprekken doel ik dan he). oh btw als het gemeenschappelijke vrienden van je zijn en ze behandelen je daarom anders dan daarvoor dan waren het je vrienden uberhaubt al in de eerste plaats niet. jouw vriend is impulsief en lerende, maar hij houdt van je en dat telt. als je het daarom uitmaakt ben je echt een kansloos wijf en snap hem volledig dat hij met de eerste beste rebound op de proppen komt. grow the hell up man
Ach to each his own, maar jij staat hier overduidelijk wel redelijk alleen in.. Als het voor jullie werkt is dat prima, maar voor mij werkt het overduidelijk niet...
pi_150044015
Ik vind dat hij helemaal fout zit en dat jij echt niet aan jezelf moet twijfelen dat je iets verkeerd hebt gedaan. Wat een eikel zeg.
De echte waarheid claimt zichzelf niet.
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:08:08 #29
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_150044018
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:04 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik vind het een van de meest respectloze dingen die je kan doen in een relatie.
Een relatie is gebaseerd op vertrouwen en samenwerk, dit gedrag bouwt alleen een brug tussen twee partners.
ik snap werkelijk niks van dit zweverige gezwets maar enfin, het is wel belangrijk dat je met elkaar communiceert over de problemen, je conflicten en ruzies, maar dat ze daarvoor even haar gal spuwt bij derden en dr eitjes kwijt wil, meh boeit me geen flikker
🐄🌳
pi_150044083
Je hoeft alleen de 1e zin te lezen om tot deze conclusie te komen: dumpen en geen kans meer geven.
Kom ff zeg.
L2B's Mixcloud
pi_150044126
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:08 schreef Steef121 het volgende:

[..]

ik snap werkelijk niks van dit zweverige gezwets maar enfin, het is wel belangrijk dat je met elkaar communiceert over de problemen, je conflicten en ruzies, maar dat ze daarvoor even haar gal spuwt bij derden en dr eitjes kwijt wil, meh boeit me geen flikker
Hij maakt haar zwart bij zijn vrienden. Dan ben je niet wijs als je daar mee door blijft gaan.
L2B's Mixcloud
pi_150044213
Als je hem terugneemt verdien je hem ook gewoon.
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:16:42 #33
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_150044377
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Hij maakt haar zwart bij zijn vrienden. Dan ben je niet wijs als je daar mee door blijft gaan.
wat maakt dat uit? gaat ze met die vrienden om? heeft ze daar last van? wat maakt het uit wat zij over je denken? doe je geen oog meer dicht? wat een aanstellerij.. ik zie het hele probleem niet. wel veel gebakken lucht
🐄🌳
pi_150044410
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:16 schreef Steef121 het volgende:

[..]

wat maakt dat uit? gaat ze met die vrienden om? heeft ze daar last van? wat maakt het uit wat zij over je denken? doe je geen oog meer dicht? wat een aanstellerij.. ik zie het hele probleem niet. wel veel gebakken lucht
Je weet dan dat hij geen reet om haar geeft, anders zou hij zich niet zo gedragen.
L2B's Mixcloud
pi_150044417
HaHa ja Steef121 we weten hoe jij erover denkt en dat is ook je goed recht! Zoals ik al zei als jij het wil accepteren dan moet je dat zeker doen, maar dat betekent niet dat ik het recht niet heb met dit soort dingen te zitten..
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:25:34 #36
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_150044724
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Je weet dan dat hij geen reet om haar geeft, anders zou hij zich niet zo gedragen.
wat een onzin, hij wil gewoon troost, aandacht, begrip hebben, iets wat hij op dat moment onmogelijk van zijn vriendin kan krijgen. dat doet niets af aan het feit of hij van haar houdt of niet, tenzij hij daarna handelt en op veroveringstocht gaat. mevrouw in kwestie had geen benul, tot ze ongevraagd de telefoon van haar aandachtshoerige vriend onder de loep nam(way to go) en daarvoor er dus helemaal niks van merkte. en die keer dat ze het zag, zal vast niet de eerste keer zijn geweest dat hij dergelijke gesprekken voerde..
nogmaals zoveel gebakken lucht, niet normaal meer.
🐄🌳
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:26:01 #37
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150044742
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:17 schreef KirstenDC het volgende:
HaHa ja Steef121 we weten hoe jij erover denkt en dat is ook je goed recht! Zoals ik al zei als jij het wil accepteren dan moet je dat zeker doen, maar dat betekent niet dat ik het recht niet heb met dit soort dingen te zitten..
Je komt over als een intelligent persoon en ik denk dat je zelf ook wel weet dat je beter verdiend, iemand die je met respect en genegenheid behandeld.

Denk je dat hij echt zal veranderen? Of dat hij dat gewoon zegt zodat je hem weer terug neemt?
pi_150044801
Ik denk dat hij het gewoon zegt zodat ik hem weer terug neem, en niet eens omdat hij perse met mij wil samen zijn, maar omdat hij het wel lekker makkelijk vond hoe het was allemaal..
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:29:15 #39
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150044882
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:25 schreef Steef121 het volgende:

[..]

wat een onzin, hij wil gewoon troost, aandacht, begrip hebben, iets wat hij op dat moment onmogelijk van zijn vriendin kan krijgen. dat doet niets af aan het feit of hij van haar houdt of niet, tenzij hij daarna handelt en op veroveringstocht gaat. mevrouw in kwestie had geen benul, tot ze ongevraagd de telefoon van haar aandachtshoerige vriend onder de loep nam(way to go) en daarvoor er dus helemaal niks van merkte. en die keer dat ze het zag, zal vast niet de eerste keer zijn
troost, aandacht en begrip door je vriendin voor van alles uit te maken? Dan zou je bij mij weinig troost en begrip krijgen.
wel aandacht, maar niet de aandacht die je zoekt.
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:29:54 #40
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150044922
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:27 schreef KirstenDC het volgende:
Ik denk dat hij het gewoon zegt zodat ik hem weer terug neem, en niet eens omdat hij perse met mij wil samen zijn, maar omdat hij het wel lekker makkelijk vond hoe het was allemaal..
Dan weet je al voldoende toch?
pi_150044937
Dit kan toch niet waar zijn? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150045009
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

Jup, door de zure appel heen en klaar ermee... Inderdaad mn aandacht investeren in leuke gasten die met respect omgaan met mij en onze relatie. Ik wilde gewoon het gevoel hebben dat ik het van alle mogelijke kanten had bekeken, en vreemden op een forum zijn natuurlijk lekker objectief :)
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:31:48 #43
433981 ukendoorgaan
U ken doorgaan...
pi_150045022
quote:
wat een onzin, hij wil gewoon troost, aandacht, begrip hebben, iets wat hij op dat moment onmogelijk van zijn vriendin kan krijgen. dat doet niets af aan het feit of hij van haar houdt of niet, tenzij hij daarna handelt en op veroveringstocht gaat. mevrouw in kwestie had geen benul, tot ze ongevraagd de telefoon van haar aandachtshoerige vriend onder de loep nam(way to go) en daarvoor er dus helemaal niks van merkte. en die keer dat ze het zag, zal vast niet de eerste keer zijn
Een beetje man heeft toch geen behoefte aan troost een aandacht, dan had hij lekker een vrouw moeten worden. Ik vind dat je daar als man gewoon boven moet staan. Als je ruzie met je vriendin hebt dan pleur je je telefoon neer en ga je lekker een rondje rennen of pils drinken ipv je vriendin omlaag halen en de aandachtshoerige dramaqueen uithangen tegenover je vrienden.
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:34:20 #44
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150045140
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:31 schreef KirstenDC het volgende:

[..]

[..]

Jup, door de zure appel heen en klaar ermee... Inderdaad mn aandacht investeren in leuke gasten die met respect omgaan met mij en onze relatie. Ik wilde gewoon het gevoel hebben dat ik het van alle mogelijke kanten had bekeken, en vreemden op een forum zijn natuurlijk lekker objectief :)
Dat snap ik ook, ik wens je heel veel sterkte en succes!
pi_150045316
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:34 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat snap ik ook, ik wens je heel veel sterkte en succes!
Ja thanks :) Komt vast wel goed allemaal.. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik een weloverwogen keuze heb gemaakt :P
pi_150045324
quote:

[..]

wat een onzin, hij wil gewoon troost, aandacht, begrip hebben, iets wat hij op dat moment onmogelijk van zijn vriendin kan krijgen. dat doet niets af aan het feit of hij van haar houdt of niet, tenzij hij daarna handelt en op veroveringstocht gaat. mevrouw in kwestie had geen benul, tot ze ongevraagd de telefoon van haar aandachtshoerige vriend onder de loep nam(way to go) en daarvoor er dus helemaal niks van merkte. en die keer dat ze het zag, zal vast niet de eerste keer zijn geweest dat hij dergelijke gesprekken voerde..
Jij bent echt voetveeg in jouw relatie he? _O-
pi_150045369
Ik ben vaak wel een voorstander van het geven van een tweede kans aan iemand, maar dit is wel een enorme klootzak zeg. Je verdient beter.
Incelfrikandel
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:39:21 #48
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150045381
Wat een lul. Ook meteen naar een ander meisje stappen. :') Zegt eigenlijk alweer genoeg.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150045490
quote:

[..]

Zo had ik het nog niet bekeken, je hebt absoluut gelijk.
L2B's Mixcloud
pi_150045500
:')
L2B's Mixcloud
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:47:23 #51
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_150045741
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:31 schreef ukendoorgaan het volgende:

[..]

Een beetje man heeft toch geen behoefte aan troost een aandacht, dan had hij lekker een vrouw moeten worden. Ik vind dat je daar als man gewoon boven moet staan. Als je ruzie met je vriendin hebt dan pleur je je telefoon neer en ga je lekker een rondje rennen of pils drinken ipv je vriendin omlaag halen en de aandachtshoerige dramaqueen uithangen tegenover je vrienden.
ach als hij/zij zich daar beter door voelt en uiteindelijk beter daardoor het gesprek kan aangaan met jou, dan gun ik het haar/hem wel. je merkt er immers toch geen ene drol van. wat ik al zei hij/zij is lerende, en deze behoefte aan aandacht, troost bla bla etc zal afnemen, en hij/zij weet zelf ook wel dat hij/zij een eenzijdig beeld schetst. als ik met die persoon naast dit feit een prima relatie heb, zal dit niet de doodsteek zijn die de relatie zal laten doen leegbloeden. denk ook niet dat ts en vriend ouder dan 20 zijn. klopt he?
🐄🌳
pi_150045789
Ik ben 27 hij is 21

Niet te hard lachen aub...
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:48:53 #53
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_150045815
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:48 schreef KirstenDC het volgende:
Ik ben 27 hij is 21

hij is lerende
🐄🌳
pi_150045888
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:48 schreef Steef121 het volgende:

[..]

hij is lerende
Dat zal best, maar als ik dit accepteer leert hij dat dit goed is..
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:51:07 #55
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150045929
Plottwist: Steef is de vriend van TS
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150045999
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:51 schreef Fera het volgende:
Plottwist: Steef is de vriend van TS
Hehehe zo klinkt ie wel...
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:58:28 #57
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_150046339
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:50 schreef KirstenDC het volgende:

[..]

Dat zal best, maar als ik dit accepteer leert hij dat dit goed is..
door hem zo een ultimatum te geven schiet je ook niks mee op. zoals je ziet raakt hij alleen maar overstuur en doet gekke dingen. ga met hem het gesprek aan, zeg dat dat je liever de problemen in jullie relatie, tussen jullie twee houdt. dat zijn andermans zaken niet. Jullie moeten het oplossen. en geef het tijd.. naast het respectloze, ben je bang dat de meningen van anderen hem tot inkeer zouden kunnen brengen over jullie relatie? of ben je bang dat hij vreemd zou gaan? Vertrouw je hem wel? sta je uberhaubt zelf sterk in je schoenen? ben je zelfverzekerd? daar draait het om denk ik
🐄🌳
pi_150046756
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:58 schreef Steef121 het volgende:
door hem zo een ultimatum te geven schiet je ook niks mee op. zoals je ziet raakt hij alleen maar overstuur en doet gekke dingen. ga met hem het gesprek aan, zeg dat dat je liever de problemen in jullie relatie, tussen jullie twee houdt. dat zijn andermans zaken niet. Jullie moeten het oplossen. en geef het tijd.. naast het respectloze, ben je bang dat de meningen van anderen hem tot inkeer zouden kunnen brengen over jullie relatie? of ben je bang dat hij vreemd zou gaan? Vertrouw je hem wel? sta je uberhaubt zelf sterk in je schoenen? ben je zelfverzekerd? daar draait het om denk ik
Dat is precies wat ik heb gedaan toen heb ik nog een kans gaf..Ik heb er zo over gepraat en uitgelegd dat hij met mij moet communiceren als er dingen zijn die hem dwarszitten en dat als hij met zn vrienden erover praat hij dat nog wel doet met een zekere mate van respect... en zijn reactie was eigenlijk "Jij moet niet in mijn telefoon kijken, en ik heb ook wat fout gedaan, we weten het nu wel.., zo zielig ben je ook weer niet hoor"
pi_150046838
quote:

[..]

Als jij accepteert dat uberhaubt iemand de hele tijd je zwart maakt heb je al geen eigenwaarde. Laat staan dat je partner dit doet.
pi_150046986
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
Als jij accepteert dat uberhaubt iemand de hele tijd je zwart maakt heb je al geen eigenwaarde. Laat staan dat je partner dit doet.
Beetje lullig om het zo te brengen, maar je hebt wel gelijk.. Ik zou meer eigenwaarde moeten hebben dan dit te accepteren en dat is inmiddels erg duidelijk geworden hoor..
pi_150047071
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:09 schreef KirstenDC het volgende:

[..]

Beetje lullig om het zo te brengen, maar je hebt wel gelijk.. Ik zou meer eigenwaarde moeten hebben dan dit te accepteren en dat is inmiddels erg duidelijk geworden hoor..
Een grapje op z'n tijd of even wat klagen tegen vrienden als de ander het een beetje bont heeft gemaakt moet kunnen, maar constant beledigen is inderdaad niet normaal. Gelukkig heb je dit al ingezien :P
pi_150047142
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:10 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Een grapje op z'n tijd of even wat klagen tegen vrienden als de ander het een beetje bont heeft gemaakt moet kunnen, maar constant beledigen is inderdaad niet normaal. Gelukkig heb je dit al ingezien :P
Dat ben ik helemaal met je eens, en al is het tegen 1 vriend dattie af en toe zo tekeer gaat oke...Maar zn halve telefoonboek en de scheldwoorden etc die eraan te pas komen gaat te ver.. Einde verhaal..jammer voor hem..
  woensdag 25 februari 2015 @ 22:13:10 #63
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_150047166
quote:

[..]

Er bestaat ook een kans dat het moddergooien van TS d'r vriend er voor zorgt dat andere mensen haar daarop gaan beoordelen. Iets wat jou waarschijnlijk geen neuk boeit mocht het jou betreffen, maar de meeste andere mensen houden er niet zo van om op een negatieve manier bij anderen over de tong te gaan.
  woensdag 25 februari 2015 @ 22:13:55 #64
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_150047203
ja als je pure onbegrip naar hem toe en zijn behoeftes toont en alleen maar met het vingertje wijst dan krijg je een defensieve reactie ja. dan heb je ook geen constructief gesprek dat je verder helpt. je hebt een broekie aan de haak geslagen en jij moet erboven staan en hem leiden. wil je dat niet, nok er mee. het is niet netjes inderdaad dat je zo in zijn telefoon snuffelt. geef trouwens nou eens antwoord op mijn vragen wil je?
🐄🌳
pi_150047300
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:13 schreef Steef121 het volgende:
ja als je pure onbegrip naar hem toe en zijn behoeftes toont en alleen maar met het vingertje wijst dan krijg je een defensieve reactie ja. dan heb je ook geen constructief gesprek dat je verder helpt. je hebt een broekie aan de haak geslagen en jij moet erboven staan en hem leiden. wil je dat niet, nok er mee. het is niet netjes inderdaad dat je zo in zijn telefoon snuffelt. geef trouwens nou eens antwoord op mijn vragen wil je?
Vingertje wijzen? :') Hij beledigt haar toch ook daadwerkelijk, niet andersom? En hoezo moet je begrip hebben voor mensen die je uitschelden en zwart maken? :') Jij bent echt een voetveeg in je relatie ofzo
pi_150047309
quote:
aast het respectloze, ben je bang dat de meningen van anderen hem tot inkeer zouden kunnen brengen over jullie relatie? of ben je bang dat hij vreemd zou gaan? Vertrouw je hem wel? sta je uberhaubt zelf sterk in je schoenen? ben je zelfverzekerd? daar draait het om denk ik
Nee, Nee, Ja, Ja, Ja...
Maar ik weet niet of jij ooit verliefd bent geweest, al het redelijke gaat dan soms een beetje de deur uit.. en al het nare dat die gene zegt over je komt extra hard aan.. En idd, het is voor niemand leuk om bij wie dan ook afgeschilderd te worden als een of ander kutwijf..
pi_150047698
quote:
13s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:16 schreef FreezePop het volgende:
Uitmaken. Wat een lul.
  woensdag 25 februari 2015 @ 22:25:31 #68
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_150047806
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:06 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

integendeel, mijn gevoel qua eigenwaarde is zo groot, dat meningen van derden mijn zelfvertrouwen, mijn eigenwaarde niks doen. ik prik er zo doorheen. het is juist een gebrek aan eigenwaarde van de behoeftige persoon. de nadruk van die behoeftige persoon ligt niet op jou zwart maken, jou te disrespecten of wat dan ook. het gaat ze erom om begrip te verkrijgen, troost en aandacht, zodat zij zich rustiger voelen, zodat zij dingen horen die ze willen horen, dingen te horen krijgen waardoor tijdelijk hun zelfvetrouwen toeneemt, waardoor zij zich beter voelen. en nogmaals, ik merk er niks van dus het boeit me niet. ik weet wel als je de persoon in kwestie probeert te begrijpen, erover praat, en het tijd geeft die behoefte afneemt.
🐄🌳
pi_150047957
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:25 schreef Steef121 het volgende:
integendeel, mijn gevoel qua eigenwaarde is zo groot, dat meningen van derden mijn zelfvertrouwen, mijn eigenwaarde niks doen.
Dus de mening van jouw vriendin over jou is voor jou totaal niet van belang?! Je hebt zoveel eigenwaarde dat je het wel een paar jaar volhoudt met iemand die jou niet mag en tegen andere mensen doet alsof ze je haat..

Zal best dat dat voor jou eigenwaarde is...of dat slim is is iets anders..
  woensdag 25 februari 2015 @ 22:29:39 #70
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_150048068
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:27 schreef KirstenDC het volgende:

[..]

Dus de mening van jouw vriendin over jou is voor jou totaal niet van belang?! Je hebt zoveel eigenwaarde dat je het wel een paar jaar volhoudt met iemand die jou niet mag en tegen andere mensen doet alsof ze je haat..

Zal best dat dat voor jou eigenwaarde is...of dat slim is is iets anders..
na een ruzie hecht ik niet zoveel waarde aan een mening van kortstondige aard.
🐄🌳
pi_150048188
Maar het feit dat ze zo over je praat toont aan dat ze totaal geen respect voor je heeft.. Of ben jij ook zo iemand die het oke vindt om je moeder voor k*nkerh*r uit te schelden als je boos op dr bent?! Want sommige mensen staan daar gewoon anders tegenover en dat snap ik best..
  woensdag 25 februari 2015 @ 22:32:47 #72
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_150048255
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:25 schreef Steef121 het volgende:

[..]

integendeel, mijn gevoel qua eigenwaarde is zo groot, dat meningen van derden mijn zelfvertrouwen, mijn eigenwaarde niks doen. ik prik er zo doorheen. het is juist een gebrek aan eigenwaarde van de behoeftige persoon. de nadruk van die behoeftige persoon ligt niet op jou zwart maken, jou te disrespecten of wat dan ook. het gaat ze erom om begrip te verkrijgen, troost en aandacht, zodat zij zich rustiger voelen, zodat zij dingen horen die ze willen horen, dingen te horen krijgen waardoor tijdelijk hun zelfvetrouwen toeneemt, waardoor zij zich beter voelen. en nogmaals, ik merk er niks van dus het boeit me niet. ik weet wel als je de persoon in kwestie probeert te begrijpen en erover praat, en het tijd geeft die behoefte afneemt. i
Zo'n enorm zelfvertrouwen dat je niet eens van je naasten normaal gedrag hoeft te verwachten...
pi_150048277
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:32 schreef Trashcanman het volgende:
Zo'n enorm zelfvertrouwen dat je niet eens van je naasten normaal gedrag hoeft te verwachten...
dat dus
  woensdag 25 februari 2015 @ 22:35:20 #74
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_150048394
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:48 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Wat een ongelooflijke mongool. Waarom vraag je nog advies?
Dit dus. Ik heb nog nooit hier 'dumpen!' gezegd maar hier komt ie dan: dumpen die gast.
  woensdag 25 februari 2015 @ 22:41:12 #75
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_150048761
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:31 schreef KirstenDC het volgende:
Maar het feit dat ze zo over je praat toont aan dat ze totaal geen respect voor je heeft.. Of ben jij ook zo iemand die het oke vindt om je moeder voor k*nkerh*r uit te schelden als je boos op dr bent?! Want sommige mensen staan daar gewoon anders tegenover en dat snap ik best..
het gaat er meer om hoe die persoonlijk met jou omgaat, dan hoe hij zich uit na ruzies bij mensen die je niet eens kent. hij moet blijkbaar zijn ei kwijt, en is wss bang dat niemand naar hem luistert als hij de volledige waarheid vertelt en dikt het dus even aan. het gaat niet om jou, het gaat om hem. dit is een project, waar je niet binnen een dag het gewenste resultaat behaald heb. je moet hem willen begrijpen, erin willen investeren, en het vooral niet persoonlijk opvatten want dat is het niet. en nee zo ga ik niet om met mijn moeder. hoe mijn vriendin met haar moeder omgaat komt daar wel aardig in de buurt ja.

[ Bericht 1% gewijzigd door Steef121 op 25-02-2015 22:58:25 ]
🐄🌳
  woensdag 25 februari 2015 @ 22:43:25 #76
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_150048900
quote:
14s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:32 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

wat is normaal?
🐄🌳
pi_150048998
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:41 schreef Steef121 het volgende:
hoe mijn vriendin met haar moeder omgaat komt daar wel aardig in de buurt ja. maar erger want dat wordt wel eens fysiek.
Dit is een teken van een relatie waarin 0 respect is..En ik wil niet dat soort relaties..ik wil graag met respect behandeld worden.. En de situatie of zijn situatie doet er niet toe er is NOOIT een reden om mij respectloos te behandelen..
  woensdag 25 februari 2015 @ 22:48:19 #78
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_150049163
had dat eigenlijk niet erbij moeten vermelden, want dat heeft nogal een sinistere achtergrond. iig je gaat dus totaal niet in op de rest van mijn post, quote heel selectief, je hebt het dus al opgegeven. slotje?
🐄🌳
pi_150049197
Ja ik ben eruit :)
  woensdag 25 februari 2015 @ 23:16:03 #80
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_150050566
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 22:43 schreef Steef121 het volgende:

[..]

wat is normaal?
Conform de norm. En de norm is wat het overgrote deel van de mensen aanhouden. En die mensen waarderen het niet wanneer hun partner de vuile was gaat buiten zetten als ze het even niet eens kunnen worden.
  donderdag 26 februari 2015 @ 07:50:44 #81
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_150057399
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 23:16 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Conform de norm. En de norm is wat het overgrote deel van de mensen aanhouden. En die mensen waarderen het niet wanneer hun partner de vuile was gaat buiten zetten als ze het even niet eens kunnen worden.
ik kan me inderdaad indenken, dat als de vuile was buiten wordt gezet bij gemeenschap. vrienden dat dat als vervelend of hinderlijk kan worden ervaren. dat was dus zo bij mijn vriendin het geval. dus ik werd in het begin regelmatig geconfronteerd met, jaa ik hoorde zus en zo, waarop ik mij vervolgens moest verdedigen en de zaak moest uitleggen. of helemaal niet natuurlijk. maar door dat proces leerde ik wel mijn echte vrienden kennen ( die trokken geen voorbarige conclusies, of bemoeiden zich er niet mee, wisten dat ze overdreef etc). toen we het er een keer over hadden, had ik haar meegegeven dat als ze haar ei kwijt wil, het beter kan bij mensen die ik niet ken. om die en die reden. enfin vond ze prima. iig ik merkte naderhand niks meer van haar klachten over mij, en daardoor voelde zij zich toch wel een stuk beter. en vandaag de dag, is ze daarin dus een stuk veranderd en voelt ze die behoefte niet zo sterk meer.
dus ja, als mensen niet conform de norm zijn, moet je dan toch perse meteen je eigen normen en waarden doordrukken? of, omdat je van elkaar houdt , zoek je een compromis waar beiden mee kunnen leven? want daar gaat het om als je bij elkaar wilt blijven.
🐄🌳
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:49:32 #82
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_150059328
quote:
Ik ben 27 hij is 21

Ok, maar dan mag dit toch geen verassing zijn? Hoe was je zelf op je 21e? Je hebt in sommige aspecten nog met een onervaren maar zeker onvolwassen persoon van doen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:50:39 #83
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_150060799
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 07:50 schreef Steef121 het volgende:

[..]

ik kan me inderdaad indenken, dat als de vuile was buiten wordt gezet bij gemeenschap. vrienden dat dat als vervelend of hinderlijk kan worden ervaren. dat was dus zo bij mijn vriendin het geval. dus ik werd in het begin regelmatig geconfronteerd met, jaa ik hoorde zus en zo, waarop ik mij vervolgens moest verdedigen en de zaak moest uitleggen. of helemaal niet natuurlijk. maar door dat proces leerde ik wel mijn echte vrienden kennen ( die trokken geen voorbarige conclusies, of bemoeiden zich er niet mee, wisten dat ze overdreef etc). toen we het er een keer over hadden, had ik haar meegegeven dat als ze haar ei kwijt wil, het beter kan bij mensen die ik niet ken. om die en die reden. enfin vond ze prima. iig ik merkte naderhand niks meer van haar klachten over mij, en daardoor voelde zij zich toch wel een stuk beter. en vandaag de dag, is ze daarin dus een stuk veranderd en voelt ze die behoefte niet zo sterk meer.
dus ja, als mensen niet conform de norm zijn, moet je dan toch perse meteen je eigen normen en waarden doordrukken? of, omdat je van elkaar houdt , zoek je een compromis waar beiden mee kunnen leven? want daar gaat het om als je bij elkaar wilt blijven.
Duidelijk punt. Fijn voor jullie dat die aanpak heeft gewerkt, geen idee of ik persoonlijk voor zoiets als wat TS heeft gehad zo veel geduld kan opbrengen though.
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:51:33 #84
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_150060818
wat :')
pi_150060884
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:54 schreef bonke het volgende:

rust zacht
Oeh _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_150060970
quote:
Ik ben 27 hij is 21

Zelfs als het wel goed gaat, gaat zo'n verschil op die leeftijd uiteindelijk nog fout.

En ja.. Het is echt anders dan wanneer hij 27 zou zijn de jij 21.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:01:46 #87
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_150061054
Geen ide hoe oud en hoe lang al bij elkaar maar iedereen zegt toch wel eens dingen die die niet meent als ie boos is?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:03:00 #88
64831 2NutZ
pi_150061089
Overigens zit TS nu haar eenzijdige verhalen aan compleet vreemden te vertellen :') weet niet wat erger is :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_150061439
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
Overigens zit TS nu haar eenzijdige verhalen aan compleet vreemden te vertellen :') weet niet wat erger is :)
Die vreemden hoeven niet volgende week op een feestje weer leuk en gezellig tegen haar vriendje te doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:17:31 #90
64831 2NutZ
pi_150061472
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die vreemden hoeven niet volgende week op een feestje weer leuk en gezellig tegen haar vriendje te doen.
Die kennen ook niets van hen of de algehele situatie... alleen wat TS verteld. Zie niet in wat voor waarde die meningen hebben. Je hebt denk ik meer aan meningen van mensen die er iets van af weten. Die kunnen dan ook makkelijker een mening vormen.
pi_150061491
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:15 schreef jatochneetoch het volgende:
Hoogverraad wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie. [Artikel 93 Wetboek van Strafrecht]
_O_

quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:19 schreef VitDijk88 het volgende:
Uitmaken, voor 100%! Je laat je toch zo niet behandelen, al is het achter je rug om?
Wat nog erger, de beste jongen heeft vrienden waar hij mee praat terwijl hij een relatie heeft/had, dat stuit TS natuurlijk tegen de borst want dat gaat tegen haar isolatie-tactiek in. :(
pi_150061525
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alsof TS gewenst is bij die feestjes van zijn vrienden. :')

Overigens zijn feestjes waar iedereen zijn vriendin meeneemt ook geen feestjes meer omdat 99% van de jongens/mannen onder de plak zit en politiek correct gaat praten.

Je kan tegenwoordig beter feestjes met jezelf hebben als je vriendin tennissen is. *O*
pi_150061539
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:17 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Die kennen ook niets van hen of de algehele situatie... alleen wat TS verteld. Zie niet in wat voor waarde die meningen hebben. Je hebt denk ik meer aan meningen van mensen die er iets van af weten. Die kunnen dan ook makkelijker een mening vormen.
Zijn vrienden weten ook voornamelijk wat de verkering van TS vertelt, het zijn namelijk zijn vrienden en die worden door zijn eenzijdige verhalen ook gewoon partijdig.
En dat terwijl ze nog wel gewoon met haar om moeten gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:22:57 #94
64831 2NutZ
pi_150061582
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat terwijl ze nog wel gewoon met haar om moeten gaan.
Hoeven ze niet. Niemand vraagt er om, en nu helemaal niet meer omdat ze uit elkaar zijn zo te lezen.
pi_150062177
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:54 schreef bonke het volgende:

rust zacht
gvd :')

Slaat wel de spijker op zijn kop tho.
pi_150062375
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
Het klopt dat ik mijn eenzijdige verhaal zit te vertellen, maar ik vraag om een mening en laat voldoende ruimte voor mensen om aan te geven dat ik onredelijk ben. Ik vertel niet een verhaal waaruit maar 1 conclusie te trekken is (overduidelijk gezien de verschillende meningen in de reacties). Ik wilde gewoon weten hoe andere mensen zouden reageren op deze situatie als zij mij waren.
pi_150062436
quote:

[..]

*autistalert*
  donderdag 26 februari 2015 @ 11:51:44 #98
64831 2NutZ
pi_150062442
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:49 schreef KirstenDC het volgende:

[..]

Het klopt dat ik mijn eenzijdige verhaal zit te vertellen, maar ik vraag om een mening en laat voldoende ruimte voor mensen om aan te geven dat ik onredelijk ben. Ik vertel niet een verhaal waaruit maar 1 conclusie te trekken is (overduidelijk gezien de verschillende meningen in de reacties). Ik wilde gewoon weten hoe andere mensen zouden reageren op deze situatie als zij mij waren.
Prima. Maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn, met zelfrespect, die zich laten behandelen als een achterlijke mongool en zich ook zo laten noemen.
Dat je 27 bent en dit vraagt, is best apart.
pi_150062631
Goh 2nutZ, gaat hij lekker?
pi_150062803
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:01 schreef KirstenDC het volgende:
Ja we wonen samen (nou ja woonden, hij is nu weer ff bij z'n vader) En inderdaad ik ben tegen mezelf aan het liegen...
Pfff gedoe..

En inderdaad

[..]

Dat die vrienden daar steeds naar luisteren (z'n vader trouwens ook) is belachelijk!! Die zouden als het echte mannen waren ook moeten zeggen: "luister jonge, het is niet oke om zo over je vriendin te praten"
toch wel raar als ze je vriend allemaal gelijk geven , is het niet?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_150063936
Ben ik de enige die snapt dat het vriendje van TS gewoon zijn ei kwijt moet op dat moment en er voor de rest geen kwade bedoelingen achter zit? Je zou je ook kunnen afvragen waarom hij de behoefte heeft om dit te doen, waarschijnlijk omdat het bij TS niet bespreekbaar is? Begrijp mij niet verkeerd, je partner zwart maken is not done. Maar als het berichten zijn als 'dat zeikwijf is ook weer bezig' dan zou ik het sowieso niet serieus nemen.

Overigens ben jij geen haar beter TS, want jij zet een eenzijdig verhaal over de ruzie met je vriendje op een forum.
pi_150064359
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:39 schreef Schrijfblok het volgende:
Overigens ben jij geen haar beter TS, want jij zet een eenzijdig verhaal over de ruzie met je vriendje op een forum.
WTF? :?

quote:
Als hij boos is gaat hij zn halve telefoonboek af om iedereen te laten wat voor kutwijf ik wel niet ben.
Zit zij hem hier uit te schelden?

quote:
]Ik heb het uitgemaakt nadat ik had gelezen hoe hij over me had gepraat. Hij is weggegaan om vervolgens direct tegen een ander meisje te zeggen dattie single was en dat zij dus een kans hadden
Zit ze zich aan te bieden aan single nederland dat ze een ander vriendje zoekt?

Dit lijkt er totaal niet op. Ze heeft duidelijk aangegeven dat ze een opbjectieve mening zoekt van mensen die buiten de situatie staan. Bovendien staat er duidelijk in de OP dat ze snapt dat hij zijn ei kwijt wil bij andere mensen en wil praten over de problemen in de relatie (iets wat ik overigens ook niet accepteer. Problemen praat je samen uit). En een tpoic hier openen kan je redelijkerwijs tot nieuwe inzichten brengen.

TS:Je bent redelijk. Meer dat redelijk. Dumpen die loser en wens hem succes met het vinden van een vriendin die het wel ok vind om uitgemaakt te worden voor een kutwijf.
pi_150064568
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:52 schreef cmck het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dit lijkt er totaal niet op. Ze heeft duidelijk aangegeven dat ze een opbjectieve mening zoekt van mensen die buiten de situatie staan. Bovendien staat er duidelijk in de OP dat ze snapt dat hij zijn ei kwijt wil bij andere mensen en wil praten over de problemen in de relatie (iets wat ik overigens ook niet accepteer. Problemen praat je samen uit). En een tpoic hier openen kan je redelijkerwijs tot nieuwe inzichten brengen.

TS:Je bent redelijk. Meer dat redelijk. Dumpen die loser en wens hem succes met het vinden van een vriendin die het wel ok vind om uitgemaakt te worden voor een kutwijf.
Maar je weet toch niet hoe TS is in zo'n ruzie en waarom ze überhaupt ruzie hebben? Ik vind namelijk dat TS nu ook best een eenzijdig verhaal op hangt. Ja hij maakt haar zwart tegen over zijn vrienden en ja dat is iets wat je niet moet doen in een relatie. Maar ik zou mij dan eerder afvragen waarom hij naar zijn vrienden toe gaat ipv dat hij het bespreekbaar maakt met TS. Ik probeer het probleem niet te leggen bij TS hoor, maar ik zou het niet al te serieus nemen. Want zoals ze al zegt; hij is op dat moment boos en moet zijn ei kwijt. Werk daar dan gewoon aan met z'n tweeën, want het lijkt mij duidelijk dat haar vriendje wel gewoon om haar geeft, anders trok hij die ruzies niet zoveel aan.
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:05:21 #104
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150064760
quote:
Ik heb besloten hem nog een kans te geven

Waar is je eigenwaarde? Heb je die per ongeluk door de plee gespoeld of zo?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150064964
quote:
eerlijk gezegd klinken jullie beiden niet erg labiel/betrouwbaar... beiden lijken in de relatie nogal veel klachten te hebben die je niet oplost.
(jij met je 'hoogverraad' en hij met zijn klachten die hij uit tegen anderen kennelijk)

waarom heb je met elkaar een relatie en wat ben je bereid voor elkaar te doen, op te geven of verwacht je van de ander?

Imho moet je niet zozeer 'hem' een kans geven (die hij niet verdiend en waarvan je zelf ook weet dat je genoeg grond hebt om boos over zijn gedrag te zijn), maar gaat het erom of jullie relatie die kans krijgt..
daarvoor zul je met elkaar moeten praten.

Ik zou je ook aanraden de optie zeer wel open te laten dat het misschien beter is niet meer door te gaan met die relatie, tenzij het vertrouwen dat jullie in elkaar hebben hersteld kan worden, dat lijkt nu niet het geval.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_150065253
Mensen, wat zijn jullie het aan het opblazen. :')

Er wordt net gedaan als of TS mentaal mishandeld wordt door haar vriendje, maar wat is er nu eigenlijk aan de hand? Dat hij uit zijn boosheid wat domme dingen zegt tegen zijn vrienden, kom op zeg. Wat een moraalridders hier zeg. In een relatie word je wel eens gekwetst, onredelijk behandeld, heb je wel eens ruzie, zeg je wel eens domme dingen; tegen elkaar of over elkaar. Als je het bij elke misstap uit moet maken kun je beter geen relatie aangaan lijkt mij.

Een goede vriend van mij zegt ook wel eens dat zijn vriendin weer aan het zeiken is, betekent dat dat hij haar meteen niet verdient? Een normaal mens relativeert dat; ze zullen wel een meningsverschil hebben.
pi_150065297
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:59 schreef Schrijfblok het volgende:
want het lijkt mij duidelijk dat haar vriendje wel gewoon om haar geeft, anders trok hij die ruzies niet zoveel aan.
Naar mijn idee hoeft dat niet per se. Het kan ook betekenen dat hij zich kut voelde omdat hij weer vrijgezel dreigde te worden. Dat verklaart ook waarom hij dat andere meisje meteen appt. Als je om iemand geeft scheld je die persoon niet uit voor kutwijf.
pi_150065488
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:22 schreef cmck het volgende:

[..]

Naar mijn idee hoeft dat niet per se. Het kan ook betekenen dat hij zich kut voelde omdat hij weer vrijgezel dreigde te worden. Dat verklaart ook waarom hij dat andere meisje meteen appt. Als je om iemand geeft scheld je die persoon niet uit voor kutwijf.
Dat is dan maar net hoe zwaar beladen je het woord kutwijf vindt. Ik zou het niet leuk vinden, maar totaal gekwetst vind ik toch ook weer wat overdreven. Ik denk dat ze ook niet bang moet zijn dat zijn vrienden hier conclusies uit gaan trekken. Zoals ik al zeg: een normaal mens relativeert dat.

Hoe serieus was het trouwens dat hij direct naar een ander meisje ging? Dat kan ik namelijk niet echt opmaken uit het verhaal.

Edit: Hoe weet TS trouwens dat hij dit doet? Vertellen zijn 'vrienden' dit tegen haar of gaat ze zijn telefoon door?
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:45:23 #109
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150066067
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:20 schreef Schrijfblok het volgende:
Mensen, wat zijn jullie het aan het opblazen. :')

Er wordt net gedaan als of TS mentaal mishandeld wordt door haar vriendje, maar wat is er nu eigenlijk aan de hand? Dat hij uit zijn boosheid wat domme dingen zegt tegen zijn vrienden, kom op zeg. Wat een moraalridders hier zeg. In een relatie word je wel eens gekwetst, onredelijk behandeld, heb je wel eens ruzie, zeg je wel eens domme dingen; tegen elkaar of over elkaar. Als je het bij elke misstap uit moet maken kun je beter geen relatie aangaan lijkt mij.

Een goede vriend van mij zegt ook wel eens dat zijn vriendin weer aan het zeiken is, betekent dat dat hij haar meteen niet verdient? Een normaal mens relativeert dat; ze zullen wel een meningsverschil hebben.
Misschien komt het ook door in wat voor milieu je bent opgegroeid.
Ik ben opgevoed met de wetenschap dat je mensen die je liefhebt niet uitscheldt, niet in het gezicht en niet achter de rug om.
Mijn moeder heb ik een keer uitgescholden voor kutwijf als tiener en daar schaam ik me nu nog voor. :P
Je partner uitschelden, meerdere malen, zou dus echt not done zijn voor mij.
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:54:39 #110
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_150066365
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik ben opgevoed met de wetenschap dat je mensen die je liefhebt niet uitscheldt, niet in het gezicht en niet achter de rug om.
Mijn moeder heb ik een keer uitgescholden voor kutwijf als tiener en daar schaam ik me nu nog voor. :P
Je partner uitschelden, meerdere malen, zou dus echt not done zijn voor mij.
Wel een beetje soft dan. Heb een keer bijna alle sieraden van mijn moeder kapot gebogen en geslagen met een hamer. Nooit last van gehad verder.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_150066487
Nooit meer terug gaan naar zo'n nonchalante eikel! Die denkt natuurlijk dat die alles wel weet.. Dit word alleen maar erger als je met hem blijft.
Candy is natures way of making up for Mondays.
pi_150066921
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:45 schreef snakelady het volgende:
Mijn moeder heb ik een keer uitgescholden voor kutwijf als tiener en daar schaam ik me nu nog voor.
precies dit
pi_150067030
Doe je hier nu niet precies hetzelfde als waar je hem van beticht? Eenzijdig verhaal, waaruit maar één mogelijke conclusie getrokken kan worden; dat hij de klootzak is.

Lekker hypocriet. :{
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_150067180
quote:
2s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
Doe je hier nu niet precies hetzelfde als waar je hem van beticht? Eenzijdig verhaal, waaruit maar één mogelijke conclusie getrokken kan worden; dat hij de klootzak is.

Lekker hypocriet.
Dit heb ik nu al een aantal keer gehoord, en het is niet hetzelfde,
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:52 schreef cmck het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik sta open voor het commentaar dat ik belachelijk onredelijk ben en ik me hier niet druk over zou horen te maken. Dat is het hele verschil.
pi_150067283
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:16 schreef KirstenDC het volgende:

[..]

Daar gaat het me niet om, jij wil blijkbaar dat hij recht in je gezicht zegt als hem iets dwars zit of iets aan jou niet aanstaat. Zo werken de meeste jongens niet, en al helemaal die puber jochies van 21, die praten ruig naar hun maten, ook over hun vriendin.

Nuance verschil, waar jij blijkbaar geen weet van hebt. Neemt natuurlijk niet weg dat het niet netjes is, zeker niet, maar ik zou zulke shit met meer korrels zout nemen als ik jou was.
pi_150067600
quote:
2s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:19 schreef HostiMeister het volgende:
Daar gaat het me niet om, jij wil blijkbaar dat hij recht in je gezicht zegt als hem iets dwars zit of iets aan jou niet aanstaat. Zo werken de meeste jongens niet, en al helemaal die puber jochies van 21, die praten ruig naar hun maten, ook over hun vriendin.

Nuance verschil, waar jij blijkbaar geen weet van hebt. Neemt natuurlijk niet weg dat het niet netjes is, zeker niet, maar ik zou zulke shit met meer korrels zout nemen als ik jou was.
Spijker op zn kop, heb eerder ook al aangegeven dat het misschien door de leeftijd zou kunnen komen. En geeft heel eerlijk toe dat ik natuurlijk helemaal geen verstand heb van hoe de hersenen van 21 jarige jongens werken. Vandaar ook mijn vraag, en ik denk dat de verschillende meningen hier misschien ook wel door leeftijdsverschillen komen. Neemt niet weg dat ik dat gedrag niet gewenst vind, overduidelijk..
pi_150067977
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:16 schreef KirstenDC het volgende:

[..]

Vind ik wel, er staat genoeg in dit topic waarmee hij ook wel twijfels over jou zou krijgen als hij het las. Waar gaan de ruzies over als ik vragen mag? En hoe ga jij om met ruzies? Hoe weet je uberhaupt dat hij dat stuurt naar zijn vrienden?
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:40:17 #118
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_150068046
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:28 schreef KirstenDC het volgende:

[..]

Spijker op zn kop, heb eerder ook al aangegeven dat het misschien door de leeftijd zou kunnen komen. En geeft heel eerlijk toe dat ik natuurlijk helemaal geen verstand heb van hoe de hersenen van 21 jarige jongens werken. Vandaar ook mijn vraag, en ik denk dat de verschillende meningen hier misschien ook wel door leeftijdsverschillen komen. Neemt niet weg dat ik dat gedrag niet gewenst vind, overduidelijk..
Misschien doe je hem teveel aan zijn moeder denken, helemaal als je begint over "gewenst gedrag", en gaat hij daarom in de puberale weerstand.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_150068166
quote:

[..]

Natuurlijk is dat niet gewenst, vind het ook niet netjes. Maar jongens onder elkaar hebben nou eenmaal een bepaalde manier van met elkaar omgaan, als die van hem zo is, tja, doe je er weinig aan. Niet al te zwaar aan tillen.

Maar wat anders, en klinkt misschien behoor cliché, maar vrouwen zijn vaker op een eerdere leeftijd mentaal volwassen. Zeker als je 27 bent en hij 21 zit er een groot verschil in hoe je in het leven staat natuurlijk, hij zal het eerder zien als ventileren terwijl jij zulke taal gewoon totaal niet in zijn verband kan zien.
pi_150068346
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:40 schreef AgLarrr het volgende:
Misschien doe je hem teveel aan zijn moeder denken, helemaal als je begint over "gewenst gedrag", en gaat hij daarom in de puberale weerstand.
Klopt, ik weet ook gewoon niet hoe ik erop moet reageren of duidelijk moet maken dat het voor mij blijkbaar een hele andere betekenis heeft dan voor hem (dit soort gedrag). Maar aan de andere kant denk ik dat als ik op wat voor manier dan ook aangeef dat het mij kwetst hij er maar mee moet kappen als dat z'n bedoeling niet is.
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:54:02 #121
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150068518
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:38 schreef Schrijfblok het volgende:

[..]

Vind ik wel, er staat genoeg in dit topic waarmee hij ook wel twijfels over jou zou krijgen als hij het las. Waar gaan de ruzies over als ik vragen mag? En hoe ga jij om met ruzies? Hoe weet je uberhaupt dat hij dat stuurt naar zijn vrienden?
Hij scheld haar uit voor kutwijf, gedrocht en weet ik veel wat tegenover vrienden en probeerde notabene ook nog eens een vriendin te versieren.
is dat bij jou echt hetzelfde als avonturen vragen naar de mening van vreemden zonder schelden?
  donderdag 26 februari 2015 @ 16:31:04 #122
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_150072907
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:39 schreef Schrijfblok het volgende:
Ben ik de enige die snapt dat het vriendje van TS gewoon zijn ei kwijt moet op dat moment en er voor de rest geen kwade bedoelingen achter zit? Je zou je ook kunnen afvragen waarom hij de behoefte heeft om dit te doen, waarschijnlijk omdat het bij TS niet bespreekbaar is? Begrijp mij niet verkeerd, je partner zwart maken is not done. Maar als het berichten zijn als 'dat zeikwijf is ook weer bezig' dan zou ik het sowieso niet serieus nemen.

nee lees mijn posts even door in dit topic wil je?
🐄🌳
  donderdag 26 februari 2015 @ 16:31:45 #123
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_150072941
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:54 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hij scheld haar uit voor kutwijf, gedrocht en weet ik veel wat tegenover vrienden en probeerde notabene ook nog eens een vriendin te versieren.
is dat bij jou echt hetzelfde als avonturen vragen naar de mening van vreemden zonder schelden?
dat deed hij pas nadat ze het had uitgemaakt( die vriendin versieren)
🐄🌳
pi_150073235
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:31 schreef Steef121 het volgende:

[..]

nee lees mijn posts even door in dit topic wil je?
Ik zie het, ik hou van je.
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:31 schreef Steef121 het volgende:

[..]

dat deed hij pas nadat ze het had uitgemaakt( die vriendin versieren)
WE WERE ON A BREAK
pi_150096488
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:38 schreef Schrijfblok het volgende:

[..]

TS geeft gewoon een feitelijk verslag van het gedrag van haar vriend. Hij daarentegen geeft een karakterschets van zijn vriendin aan derden. Dat is een wezenlijk verschil.

Overigens vind ik het wat normaler om ruzies gewoon binnenskamers te houden. En als ik mezelf erop zou betrappen dat ik mijn partner in gesprekken met derden zou gaan lopen uitschelden, dan zou ik toch bij mijzelf te raden gaan. Er zijn grenzen aan wat nog fatsoenlijk is en die worden op zon manier overschreden. En als je je tegenover notabene je eigen partner niet eens meer fatsoenlijk kunt gedragen, dan moet je, als je een beetje vent bent, je conclusies trekken.

Maar goed, TS diskwalificeert zichzelf door zon figuur überhaupt nog een kans te geven. Die had direct bij het grofvuil gezet moeten worden.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 08:59:44 #126
64831 2NutZ
pi_150101501
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:58 schreef snakelady het volgende:
Goh 2nutZ, gaat hij lekker?
Wat dan? strookt mijn mening niet met die van jou?
pi_150102889
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 23:45 schreef Argento het volgende:

[..]

TS geeft gewoon een feitelijk verslag van het gedrag van haar vriend. Hij daarentegen geeft een karakterschets van zijn vriendin aan derden. Dat is een wezenlijk verschil.

Overigens vind ik het wat normaler om ruzies gewoon binnenskamers te houden. En als ik mezelf erop zou betrappen dat ik mijn partner in gesprekken met derden zou gaan lopen uitschelden, dan zou ik toch bij mijzelf te raden gaan. Er zijn grenzen aan wat nog fatsoenlijk is en die worden op zon manier overschreden. En als je je tegenover notabene je eigen partner niet eens meer fatsoenlijk kunt gedragen, dan moet je, als je een beetje vent bent, je conclusies trekken.

Maar goed, TS diskwalificeert zichzelf door zon figuur überhaupt nog een kans te geven. Die had direct bij het grofvuil gezet moeten worden.
Een feitelijk verslag waarin zij nog altijd niet aangeeft waar de ruzies over gaan en hoe zij in de ruzies is. Zij geeft toch net zo goed alleen haar kant van het verhaal?
pi_150119645
quote:

[..]

Hahaha je probeert hem 'te fixen' :')

Hopelijk geeft hij je binnenkort een klap op je muil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')